Skocz do zawartości

krajan123

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krajan123

  • Urodziny 30.10.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ------------------------------------------------------------------------------- Address 10: Park/Steer Assist (J446) Labels: 3C8-919-475.clb Part No SW: 3C8 919 475 HW: 3C8 919 475 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530.lbl Part No SW: 3C0 907 530 H HW: 3C0 907 951 ------------------------------------------------------------------------------- Address 6C: Back-up Cam. Labels: 5N0-907-441.lbl Part No SW: 3C8 907 441 HW: 3C8 907 441 ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.lbl Part No SW: 1T0 035 680 C HW: 1T0 035 680 B Component: RNS-MID H11 2660 Soft 2660 posiada więcej funkcjonalności niż 1100, a przy tym działa bez zastrzeżeń. Fakt, brak PL ale za to jest sterowanie głosem (po angielsku) jeżeli mamy mikrofon np. z zestawu BT.
  2. Witam, kamerę w swoim samochodzie montowałem trzy lata temu. Dzięki pomocy kolegów z forum udało mi się prawie bez trudu przejść przez montaż i konfigurację. Nie chciałbym być posadzony o autoreklamę ale po zakończeniu prac "skrobnąłem" parę słów podsumowania. http://forum.vw-passat.pl/threads/55753-Kamera-Cofania?p=1058458#post1058458. Wracając do Twojej sprawy. Opisanego przez Ciebie problemu w identyczny sposób nigdy nie zaobserwowałem. W momencie instalacji kamery najaktualniejszym softem radia był 2660 i wszystko działało bez zastrzeżeń. Po aktualizacji softu do wersji wyższej zaczęły pojawiać się problemy z "zawieszaniem się" kamery, podobne do opisywanych przez Ciebie. Różnica była taka, że problem występował jakieś pół na pół. Raz było ok. , a raz nie pokazywał obrazy na RNS do momentu restartu. Pisałem już o tym problemie ale jakoś lekarstwa nie udało się znaleźć. Problem dotyczył wszystkich wersji softu > 2660, nawet najnowszych. Po powrocie do 2660 wszystko wróciło do normy. Jaki masz soft? Może trzeba spróbować z softem 2660. Pozdrawiam
  3. Witam, problem dość ciekawy. Dodatkowo kilka pytań: 1. Czy w Galaxy s3 jest sprzętowy rSAP, czy programowy? 2. Premium, premium-owi nie równy. Z wiki widać że modułów premium jest kilka. Zaczynają się od: 3C0, 3C8 i 5N0. Oczywiście różnią się od siebie w znaczny sposób. Z tego co udało mi się wyczytać, moduły tworząc profil użytkownika identyfikują go na podstawie różnych rzeczy ale mogę się mylić. Mój moduł 5N0 035 730 B tworzy profil najprawdopodobniej na podstawie numeru kart SIM, ponieważ przez kilka lat używania go zmieniłem kilka telefonów NOKII z tą samą kartą sim, a on zawsze po sparowaniu przechwytywał istniejący profil razem z książką telefoniczną. Stało się też teraz jak zmieniłem na IPHONE z programowym rSAP (nawiasem mówiąc działa idealnie). W związku z tym nic dziwnego, że brak jest książki. Została ona w profilu dla karty ORANGE. Poszukując programowego rozwiązania do IPHONE natknąłem się na informacje, że bywają problemy z kartami SIM różnych operatorów. Dodatkowo w modułach serii 5N0 035 730 bywają problemy z tworzeniem profilu. Zalecają wykasować wszystkie profile z modułu i na czystym próbować parować. Między innymi podobno dlatego Apple nigdy nie będzie wspierał rSAP-a (zbyt duża sprzętu, średnio kompatybilnego, a oni na taką niepewność podobno nie mogą sobie pozwolić). Jeżeli twój telefon po połączeniu z modułem nadal ma zasięg, znaczy, że łączy się przez HFP, a nie przez rSAP. Np. moduł 5N0-035-730-C. Być może przy HFP nie działa przeniesienie książki (w tym module). Może można mu wymusić w ustawieniach przez FIS-a lub kodowanie łączenie przez rSAP. Pytań jest sporo, a odpowiedzi niewiele. Może najlepszym rozwiązanie byłoby przełożenie karty SIM play-a do jakiejś NOKII i przeprowadzenie testów. Z tego co wiem rSAP to protokół NOKII, moduł prawdopodobnie też, z takim zestawieniem nigdy nie miałem kłopotów. Trochę mnie ten play zmartwił, ponieważ chciałem do nich przejść. Nie wiem czy w czymś pomogłem. Pozdrawiam.
  4. Witam Kolegów. Pinu do karty SIM może nie podaję ale pozostaje pin 4x4 do sparowania telefonu. Musimy go odczytać. Jeżeli mamy moduł (np. 5N0035730D ) działający w oparciu o protokół BAP to tzw. "kiszka" dane se stron: http://www.sovag.fr/index.php/marque-vw/equipements/telephones-bluetooth i http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting#Overview Według tych źródeł pracuje tylko w BAP a nie w DDP. Niestety chyba dla "czerwonych zegarów" i RNS-a oraz bez dodatkowej klawiatury nie wiele da się zdziałać. Moduł 1Z0-035-729 lub 1Z0-035-729B wydaje się odpowiedni ale nie ma pewności, a więcej, jest wielce prawdopodobne, że nie będzie działała książka telefoniczna (protokół PBAP), więc dalej "kiszka". Ale nie jest tak źle ... Ostatnio testuję oprogramowanie symulujące rSAP-a na telefonach IPHONE 3G i 4 (NIE 4S i 5 dla nich jest inny soft, którego nie sprawdzałem). Udało mi się zainstalować, co prawda wersję TRIAL, ale zawsze. Telefon dał się sparować, i bardzo ładnie działa. Minusem jest to, że synchronizuje kontakty z karty SIM. Jednakże da to się obejść. Jeżeli mamy zestaw premium, to musieliśmy wcześniej korzystać z telefonu z rSAP-em i książkę mamy już w module Premium. Tak było w moim przypadku. Poprzednio używałem NOKII więc w module mam całą książkę z NOKII, która obecnie jest dostępna (jeżeli oczywiście jej nie zaktualizujemy z poziomu samochodu i nie skasujemy poprzedniego profilu). Utrudnieniem jest to, że jeżeli książka w samochodzie się zdezaktualizuje musimy ją w zawiły sposób zaktualizować. Mianowicie: 1. Zsynchronizować IPHONE z OUTLOOK (aktualna książka w komputerze) 2. Zsynchronizować starą NOKIE z OUTLOOK (aktualna książka w NOKII) 3. Sparować starą NOKIĘ z samochodem (aktualna książka w samochodzie po aktualizacji z menu RNS-a lub z FIS-a), oczywiście w NOKII nusi być nasza karta SIM. 4. Ponownie sparować IPHONE z samochodem. Procedura może zawiła ale pozostajemy z pełną funkcjonalnością. Jedyne co, to trzeba zapłacić 20$ za program w wersji komercyjnej ale wydaje mi się, że naprawdę warto. Autor się mocno napracował, poza tym wymiana modułu, zegarów z FIS-em na białe, plus cała zabawa ... chyba nie warto. Obecne rozwiązanie testuję od dwóch dni. Zobaczymy jak będzie ze stabilnością. Do tej pory, bez zastrzeżeń. Strona domowa projektu rSAP Pozdrawiam i dziękuję koledze Tomkowi za konsultacje.
  5. Mam Panowie pytanie. Który moduł będzie współpracował z czerwonym FIS-em, a jeżeli nie będzie to czy z poziomu RNS510 da się zapamiętać PIN. W module, który posiadam 5N0 035 730B pin można zapamiętać tylko przez FIS. Chyba, że jeżeli nie używamy rSAP-a ten problem nie występuje. Pozdrawiam.
  6. Podczas montażu kamery też miałem chyba podobne problemy. Nie pamiętam dokładnie, było to prawe trzy lata temu. Pamiętam, że w moim przypadku (sedan) trzeba było zamienić miejscami dwa kable czteropinowej kostki LOGA. Wszystko opisałem w poście #46 na stronie trzeciej. Podłączenie kostki czteropinowej: http://forum.vw-passat.pl/threads/55753-Kamera-Cofania?p=1058458&viewfull=1#post1058458 Sprawdź to.
  7. Z VCDS-em? Byłoby miło ... :fajny
  8. Co do softu, u mnie nie chodził żaden od 38**, musiałem wrócić do 2660. Na próby straciłem b. dużo czasu i przeszedłem chyba przez wszystkie wersje. Sprawa znana, wielokrotnie poruszana na tym forum i na navi-forum.pl, jeszcze nie rozwiązana. Kodowanie: 1. Dokodować moduł kamery w GW 2. PDA - dokodować kamerę 3. Moduł - wg. opisu m3iaz z poprzedniego postu z dnia 07-04-10 4. Ze względu na błąd niezgodności wersji oprogramowania modułu trzeba w GW zmienić nadwozie z C3 na other-ostatnia pozycja. W inny sposób nie potrafię tego obejść. Czy kable do CAN są skręcone ? Kamerę można podłączyć do dowolnego wejścia odbiornika z wejściem sygnału Video composite (dla sprawdzenia czy kamera nie jest skopana) powinna dać obraz, oczywiście jak znaczek będzie podniesiony.
  9. Witaj sobek187, trudno mi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania ale: 1. Wartość bezpiecznika określa dokumentacja, gdzieś znalazłem. Dodatkowo, masę najlepiej chyba wziąć jak najbliżej modułu. Ja podłączyłem do tylnego błotnika gdzieś pod tapicerką są punkty z nakrętką, po prawej stronie w bagażniku zamontowałem moduł. Moja kamera to LOGO 5k0 827 469, dokumentacja z CC podaje osobne zasilenie kamery i modułu. Ja gdzieś znalazłem, że może być z jednego miejsca i tak zrobiłem ale mam sporadyczny problem z zamykaniem się LOGA. Prawdopodobnie czasami, szczególnie w zimie, logo do zamknięcia potrzebuje większego prądu i jeżeli aku. jest lekko rozładowany, a długość kabla zasilającego niemała (duży spadek napięcia na kablu) LOGO potrafi się nie zamknąć. Rozwiązaniem są dwa kable lub jeden o większym przekroju. Ja prawdopodobnie koło modułu dołożę kondensator elektrolityczny ok. 2200 , powinno wystarczyć, bo nie chce mi się ciągnąć kolejnego kabla. 2. Przewody CAN muszą być skręcone ponieważ jest to tak naprawdę transmisja sieci komputerowej. długo by się zagłębiać w teorię. Musi i koniec, w dodatku powinna być skręcona w dobrą stronę. Trzeba zobaczyć jak są skręcone inne CAN-y i wykonać skrętkę o podobnej gęstości. Nie można również pomylić przewodów CAN-Lo i CAL-Hi. Nie wiem czy w czymś pomogłem, może rzeczywiście jeszt problem z modułem. Jeżeli będziesz miał moduł od CC, mój na zewnątrz też był 3C0 pamiętaj o przekodowaniu nadwozia, bo u mnie wywalał błąd, przejrzyj dokładnie mój post na trzeciej stronie starałem się w nim w miarę dokładnie wszystko opisać. Pozdrawiam Andrzej
  10. Problem nie jest zbyt wielki z rozmiarem pliku, ponieważ wewnątrz jest dużo "powietrza" tzn. nowy linii, które na pierwszy rzut oka wydają się zbędne oraz komentarze rozpoczynające się od "#" można je poskracać. Pytanie jest jedno: który z wpisów wybrać oraz kto pierwszy przetestuje na swojej navi? Pozdrawiam
  11. Witam ponownie, kamerka w znaczku VW od początku października działa bezproblemowo. Może dwa razy nie chciała się włączyć ale po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu wszystko wracało do normy. Zaniepokoiło mnie natomiast to, że ok. 2 tyg. temu kamera się nie schowała. Myślałem że to może pojedynczy incydent ale niestety co jakiś czas, coraz częściej się to zdarza. Po ponownym włączeniu i wyłączeniu oczywiście się chowa ale już jeździłem po mieście z podniesionym znaczkiem. Czy może ktoś ma jakieś sugestie w tym temacie ?
  12. Kamerka od CC do B6 Sedan - podsumowanie. Kamerka działa pięknie. Nie obyło się bez drobnych trudności, a informacji na ten temat może nie jest mało ale trochę rozproszone. Na początek podziękowania dla kolegi m3iaz, jego wiedza jest imponująca oraz dla kolegi szczetke, z jego pomocą udało się uniknąć cięcia blach (myślę, że dość istotne). No więc ... , do pełni szczęścia będzie nam potrzebne: 1. Kamerka: 5k0 827 469 2. Moduł: 3C0 907 441 lub 3C8 907 441 (ja miałem 3C0 na obudowie, a 3C8 wewnątrz) 3. Wiązka (Udało mi się zdobyć oryginalny kabel łączący moduł z RNS oraz kable pokrywy bagażnika od CC. Z nich wykorzystałem kabel z logo do modułu (zasilanie i koncentryczny sygnał video) oraz 4-ro pinową wtyczkę do sterowania podnoszeniem loga.) 4. GateWay 3C0 od literki E Montaż i podłączenie: Logo: BLACH NIE TRZEBA CIĄĆ !!! Można kolidujący fragment blachy (cieńszy) podgiąć do wnętrza bagażnika na długości ok. 6cm i szerokości ok. 1cm. Natomiast pod nią (grubszy) podgiąć w przeciwną stronę, z nim jest trochę trudniej. Kombinerki średniej wielkości owinąłem taśmą izolacyjną dla zabezpieczenia blach przed podrapaniem. Wchodzi stosunkowo ciasno ale centrycznie w stosunku do otworów montażowych. Podłączenie kostki 4 pinowej: pin 1 - kabel z pin 2 starej wtyczki pin 2 - kabel z pin 1 starej wtyczki pin 3 - plus sterujący ze świateł cofania pin 4 - stały plus z tablicy bezpieczników (SD26) Podłączenie sygnału i zasilania kamery: Sygnał video do modułu, miałem gotowy kabelek. Zasilanie kamery tylko i wyłącznie z modułu, kabelek biało-czerwony(+), fioletowy(-) Moduł: Nie miałem oryginalnej obejmy, więc zrobiłem z paska blachy cztero-centymetrowej szerokości obejmę i przymocowałem moduł obok modułu PDA do plastikowego podłoża. Kabelki: 1. Wiązka do RNS-a 2. Zasilanie, brązowy(-) można podłączyć pod punkt na błotniku, czerwony(+) do tablicy bezpieczników. Oryginalnie podłączone powinno być pod SC37 (bezpieczniki lewa strona deski rozdzielczej), ja podłączyłem pod SD26 (wolne miejsce w skrzynce bezpieczników po prawej stronie deski, prowadzenie kabla razem z wiązką do RNS-a) koniecznie z bezpiecznikiem 7.5A (brązowy). 3. Magistrala CAN podłączona z modułu do CAN radia. Zachować kolory kabli (L i H). Kabel linka 0.35mm2 należy skręcić na całej długości średnio ciasno ok. 2 skręty na cal i przeprowadzić tą samą drogą co zasilanie i wiązka do radia. Kodowanie: 1. Dokodować moduł kamery w GW 2. PDA - dokodować kamerę 3. Moduł - wg. opisu m3iaz z poprzedniego postu z dnia 07-04-10 4. Ze względu na błąd niezgodności wersji oprogramowania modułu trzeba w GW zmienić nadwozie z C3 na other-ostatnia pozycja. W inny sposób nie potrafię tego obejść. Kalibracja: Kamera zadziała bez kalibracji. Na razie nie dysponuję planszą, w sieci wymiary i procedura jest dostępna. Nie odważyłem się też zmienić kodowania wysokości kamery. Obawiałem się, że moduł będzie wymagał po zmianie kalibracji kamery i przestanie kamerka działać. Kodowanie modelu samochodu zostawiłem 08-VW Passat CC (35) ponieważ 07-VW Passat (3C) nie chciał przyjąć. Kalibracja step by step No to chyba tyle ... Życzę wszystkim powodzenia.
  13. Niestety, dorobiłem się VCDS-a i chciałem trochę pozmieniać. Moduł komfortu 3C0 959 433 R na FIS-ie jest OK natomiast moduł elektryki: 3C0 937 049 J 1K0 955 559 AE -- RLS 090906 014 1201 kodowanie z 00208933 na 00471077 nie daje pożądanych rezultatów. Może ktoś to rozwiązał ? Pozdrawiam
  14. TMC działa aż miło na mapie V6, główny problem tkwił w mixie mapy z BMW. Podziękowania dla tomaszek-1234-, jego sugestie były najtrafniejsze. Pozostałym również dziękuję za dołączenie się do dyskusji i info na temat ID mapy. Jak znajdę trochę czasu spróbuję coś "porzeźbić" przy mixie. Może się uda. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności