Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Raportuj zły post

Czy ten silnik jest montowany w nowych modelach VW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moduł pompy oleju jest identyczny-czyli znajdują się w nim wałki wyrównoważające(tylko delikatnie poprawiony-gniazdo wałka balansującego jest głębsze robione pod zabierak 10 cm,stary miał dł 7,7 cm)

 

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI 509174141

pompa2.jpg

pompa5.jpg

walek4.jpg

pompa-olejowa3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moduł pompy oleju jest identyczny-czyli znajdują się w nim wałki wyrównoważające(tylko delikatnie poprawiony-gniazdo wałka balansującego jest głębsze robione pod zabierak 10 cm,stary miał dł 7,7 cm)

 

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI 509174141

kolego polecam ten dział dla ciebie http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=114

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z silnikiem od b6-stki BKP 2.0tdi.

Zmieniają się obroty o jakieś 30 obr. sprawdzane VCDS. Pracuje nierówno na biegu jałowym i podczas trzymania gazu równo np. 1500obr/min. Sprzęgło odpada bo po wciśnięciu jest tak samo (nierówna praca). Przepływomierz też odpada diagnostyka (brak błędów) i tyle.

Na forum są tylko objawy dwumasa. Wiec to mi nic nie daje. Obroty spadaja do ok. 770-800obr i tak skaczą w tym zakresie. Dodam że mam problem dość dziwny mianowicie jak samochód stoi na wysokim krawężniku po skosie(lub nierównej drodze) lewym bokiem silnik pracuje normalnie :) (j\w) ,ale jak prawa strona jest wyżej niż lewa to zaczyna mi popiskiwać silnik i dziwnie żęży (chrobotanie) jak zjadę z krawężnika jest ok.

Co to może być jak ktoś miał podobne objawy niech napisze co był przyczyną.

Dodam że te chrobotanie na krawężniku wystąpiło przed tymi przeskokami obrotów jakieś pół roku temu.

 

 

 

3 dni potem

 

 

 

W Łodzi samochód padł chrobotał zawołał z MFA że mam się natychmiast zatrzymać i koniec ale wcześniej pokazywała się czerwona lampka od oleju i zaczęła mrugać.

 

to pompa oleju???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napewno to pompa oleju bo piszesz ze kontrolka mrugala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a silnik i turbina beda ok???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to akurat nie jest nikt w stanie powiedziec :) musisz czekac co ci powiedza w aso bo tam teraz masz auto ? powiedz cos na temat tego ile jeszcze jechales po wyswietleniu sie komunikatu jaka byla predkosc i czy silnik zdusilo czy sam zgasiles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30-40 pokazało sie w MFA "STOP" więc zgasiłem silnik. Chrobotał silnik wcześniej jakieś 100km wcześniej ale lampka sie nie

pokazała

Edytowane przez oczko18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 90% wychodzi że to łożysko jednej z rolek w rozrządzie tak chrobota

W ASO wymieniali przy 90.000km mechanik mówił że wymieniali ale chyba tylko pasek BEZ ROLEK :) całe ASO :roza Pytałem się dzisiaj w moim serwisie ile kosztuje cały rozrząd(rolki pasek itd bez pompy wody 809zł) z pompą + 200zł.

Dziwi mnie tylko czemu zapaliła się lampka od ciśnienia oleju :zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Mam pytanie odnośnie czujników ciśnienia do Passata B5 (przed liftem) 2000r 1,9TDI 115KM (pompowtryski) 190tkm (servisowany co 15tkm)

- czy są tam dwa czujniki czy jeden (jakie?) jeden widzę przy filtrze oleju chyba brązowy jak się nie myle 0,55-0,85bar a drugi jest gdzieś w bloku? czy ten silnik ma jeden czujnik?jak jest w bloku to jakie powinien mieć oznaczenie?

 

Chodzi o to iż pojawia się ten nieszczęsny komunikat STOP! OLDRUCK.....

Auto jezdzi normalnie, pod miską bez stuków panewek, stan oleju w normie, fakt ze wymieniony był 10tkm temu i moze juz stracil wlasciwości.

Dodam ze komunikat wyskakuje przy obrotach ok >1600obr/min (to ewentualnie który czujnik sprawdzać)

 

W weekend sprawdzę ciśnienie manomentrem przy filtrze i jak znajde ten czujnik w bloku to tam też sprawdze ile wyszlo.

- jakie cisnienie powinno byc przy filtrze?

- a jakie przy bloku?

 

Dodam że nieraz zrobię 150-200km bez tego blędu, a nieraz po 5km się zapali czerwona lampka i komunikat na FISie.

 

I jeszcze pytanko gdzie w tym silniku będzie jakiś zawór regulujący ciśnienie oleju?

I może ktoś podpowie jak ciśnienie mierzone manometrem bedzie w normie to w jaki sposób sprawdzić te czujniki? (proboweczką? - jak one powinny działać)

 

Z gory dzieki za pomoc i sugestie.

pomyliłes działy jak sądzę... skasuj posta ...albo napisz do admina o przeprowadzke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEMAT: migajaca czerwona kontrolka oleju

No chyba że j. polskiego nie rozumiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak 10% pogryzło 3 zębatki w napędzie pompy oleju stąd ten terkot. Wypadła zawleczka trzymająca jedna z zębatek i pogryzły się wszystkie 3.

Dwie łatwo wyjąć trzecia jest na wale, trzeba odkręcić rozrząd akurat mam 120000km więc i tak bym wymieniał. Te zębatki podobno kosztują ~600zł. Wysyłam w załączniku zdjęcia rozwalonych

27042011115.jpg

27042011116.jpg

27042011117.jpg

27042011118.jpg

27042011119.jpg

27042011120.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego

koło zębate na wał dostaniesz-ok 200zł,

zębatka na moduł ok 350zł

ale koła pośredniego prawdopodobnie nie dostaniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale lipa... Zębatki zębatkami, ale latające w silniku ich metalowe fragmenty...

ps. olej przepracowany jest szkodliwy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lipa w h..... ale cale szczescie tylko to moglo byc duzo gorzej wymienisz rozrzad roli pompke i bedziesz mial spokuj na dluzej( tylko taki pozytyw pozostal z tego ) wymien olej koniecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koła pośredniego nie kupię dlaczego??? mechanik dzwonił do serwisu i powiedzieli że zębatki(3 szt.) i zapinka ~600zł

trochę lipa bo samochód jest w warsztacie od wtorku a ciekawie ile jeszcze będzie :(

miałem na zlot jechać :(((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z pompa oleju??? mogła oberwać tymi odłamkami???

Niby ma filtr ale do końca nie wiadomo co i jak :) mam dylemat czy będzie pracować??? dowiem się dopiero jak odpalę i potrzymam na 1500obr\m teoretyczne jak będzie zepsuta to zatrę silnik i koniec. Jak by była w miarę tania to bym ja kupił ale od tak wydać ~850zł żeby sprawdzić z 2-strony jak zatrę silnik to już kaplica (turbo też). Jakieś rady co do pompy oleju jak ją sprawdzić czy działa innym niż j\w przykładzie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie trzy zębatki w ASO (na wał, na moduł i pośrednia) + śruby + zawleczki zabezpieczające i tuleja na zębatkę pośrednią = 900zł + rabat = 700zł. Zaskoczyła mnie cena za kpl. rozrząd 718zł + rabat = 520zł (pasek,rolki,pompa wody) a zamienniki 900zł :debil

Warto pytać o części w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie trzy zębatki w ASO (na wał, na moduł i pośrednia) + śruby + zawleczki zabezpieczające i tuleja na zębatkę pośrednią = 900zł + rabat = 700zł. Zaskoczyła mnie cena za kpl. rozrząd 718zł + rabat = 520zł (pasek,rolki,pompa wody) a zamienniki 900zł :debil

Warto pytać o części w ASO.

no jak ktoś ma takie rabaty to warto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie kół zębatych na moduł to prawda-cena podobna.

Z rozrządem chyba ktoś się pomylił (może to rabat dla pracownika serwisu);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności