jot Zgłoś #301 Napisano 25 Lipca 2016 Tiaa, spokojna jazda, a tam włączony tryb Sport z DSG i piłuje pewnie do 4000 obr/min na odcinku 1-5 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #302 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) To po cholerę wrzucasz teksty typu "Chyba jadąc z górki." zarzucając mi kłamstwo. Wiesz najlepiej ze wszystkich ile co pali.Jak wrzucę ci upragnione zdjęcie z tempomatu przy 160 z 8,xx to przeprosisz za pisanie głupot? Kilka prób jazdy 1.8 TSI i stąd moje spostrzeżenia. Tiguan II 1.4 TSI przy 160 km/h pali około10.5, więc to nie jest tak, że jak moje to pali mało. - - - - - aktualizacja - - - - - Tiaa, spokojna jazda, a tam włączony tryb Sport z DSG i piłuje pewnie do 4000 obr/min na odcinku 1-5 km. Ja zawsze jeżdzę na sport, ale bez piłowania. W Tiguanie II 1.4 TSI 150 KM mojej żony nie ma możliwości wyboru trybu sport i spalanie mam podobne jak w 1.8 TSI. - - - - - aktualizacja - - - - - Wiesz najlepiej ze wszystkich ile co pali. Jak każdy z nas tylko przedstawiam swoje spostrzeżenia. A skoro się różnimy w poglądach, to chyba na tym polega dyskusja. Edytowane 25 Lipca 2016 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #303 Napisano 25 Lipca 2016 Dla przykładu Tiguan II mojej żony 1.4 TSI 150 KM ACT ( masa podobna jak mój B8). Przebieg od zakupu. Jazda głównie w mieście , jeden raz trasa 600 km. Moja żona na pewno nie wie co to eco-driving. Jazda myśle, że dość dynamiczna.[ATTACH] [ATTACH=CONFIG]147016[/ATTACH][/ATTACH] No to nie ma szału jak na 1.4 z tymi odłączanymi cylinderkami Nawet Pastuch 2.0 go przebił bez żadnego eko. Normalna jazda bez wariowania, ok. 30% trasa / 70% miasto i okolica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #304 Napisano 25 Lipca 2016 No to nie ma szału jak na 1.4 z tymi odłączanymi cylinderkami Nawet Pastuch 2.0 go przebił bez żadnego eko. Normalna jazda bez wariowania, ok. 30% trasa / 70% miasto i okolica. [ATTACH=CONFIG]147018[/ATTACH] Cylindry odłączają się głównie przy spokojnej jeździe 100-120 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #305 Napisano 25 Lipca 2016 No wiem chłopie, wiem. Przymruż czasem oko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #306 Napisano 25 Lipca 2016 No wiem chłopie, wiem. Przymruż czasem oko . Podałem to spalanie 1.4 TSI 150 KM ACT 9.9litrów/100 km, ponieważ producent podaje 5.7 litrów/100/km. Rozbieżność dość duża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #307 Napisano 26 Lipca 2016 Mój rekord: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #308 Napisano 26 Lipca 2016 Mój rekord: [ATTACH=CONFIG]147028[/ATTACH] Panie mój klekot pali tyle podczas jazdy po drogach krajowych bez wyprzedzania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #309 Napisano 26 Lipca 2016 Klekot poza tym, że klekocze kosztuje o 17 tys. więcej... Zakładając średnio jakieś 3l różnicy w spalaniu diesel wyjdzie na zero po 125kkm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #310 Napisano 26 Lipca 2016 Raczej nie wyjdzie na zero, bo po drodze padnie kilka dieslowskich pierdół, a może jakiś wtrysk? 2masa...Oby nie.Generalnie jak czytam te wszystkie info o spalaniu itd, to Panowie na serio dziwię się, że nie poszliście w VR6, zamiast wszelkiej maści TFSI. Motor wolnossący,bez wrażliwego osprzętu, a dźwięk...Hmmm. Kto prowadził, to zna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #311 Napisano 27 Lipca 2016 TSI też ma dwumasę. W jakim nowym aucie jest VR6? Albo chociaż zwykłe V6? Do niedawna było jeszcze w Lexusie IS, który jest na sensownym poziomie cenowym ale jest malutki no i już nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #312 Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Jechałem specjalnie bardzo spokojnie, zależało mi na uzyskaniu niskiego spalania.Nie twierdzę, że 1.8 TSI to zły wybór, ale wg mnie spala dość dużo. No to mój pali tak jestem bardzo zadowolony z wyników spalania. Jeżdżę 90% po mieście, poprzedni diesel palił mi o 1 litr mniej (w mieście) miasto bez korków, normalna jazda, tryb normal, bez klimy, ss włączony : 4 kilometr trochę szczęśliwie bo było z górki ale i takie wartości w mieście można osiągnąć Jeżdżąc na eco i zamulając można zejść jeszcze 0,5- 1l mniej. Taka sama trasa ale bardzo dynamicznie 13,5l Można ? Można Edytowane 27 Lipca 2016 przez blazio1946 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #313 Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o spalanie 2.0 TSI to w Passacie potwierdzam wynik Zachara w teście spalania Cupry 290. W Pasku może jeszcze z 10% więcej bo jest cięższy. Różnica przy dynamicznej jeździe tez jest duża... No ale to zależy od tego jak bardzo dynamiczna jest ta jazda -- edycja -- Przy spokojnej jeździe przez miasto można zejść do całkiem sensownego spalania: Odcinek 16km, spalanie 7l/100km, silnik w trybie normal. Edytowane 28 Lipca 2016 przez Tobol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #314 Napisano 31 Lipca 2016 wlasnie sprzedalem mojego B7 1.6 TDI w manualu, zawozilem go go klienta 100 km od mojego miejsca zamieszkania, dlatego jechalismy na 2 samochody, moglem porownac spalanie na tej samej trasie, dokladnie z ta sama predkoscia. Troche miasta, landowki i polowa zatloczona autostrada, moze komus sie przyda kto bedzie chcial BiTDI a ma obawy o spalanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #315 Napisano 31 Lipca 2016 Właśnie wróciłem z norwegii przejechane 8057km. Auto z niskim boxem, 2 osoby + pełen bagażnik na kemping na 3 tygodnie. Auto 1,8 tsi dsg, jazda bardzo płynna zwykle równo lub +10 od ograniczeń prędkości. Wszystkie dane spod dystrybutora. Średnie spalanie z całej wyprawy to 6,93l/100km. Niemiecka i duńska autostrada 7,7-8,0 - prędkość 130km/h Norwegia 6,16 - 7,0 - prędkość 80-90km/h Finlandia 6,8-7,0 - prędkość 100-110km/h litwa łotwa estonia - 6,3 - ok 90-100km/h w zasadzie jazda za tirami Podobną trasę zrobiłem 5 lat temu toyotą auris 1,6 124 konie i spalanie miałem wtedy troszkę wyższe także dla mnie rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #316 Napisano 1 Sierpnia 2016 Właśnie wróciłem z norwegii przejechane 8057km. Auto z niskim boxem, 2 osoby + pełen bagażnik na kemping na 3 tygodnie.Auto 1,8 tsi dsg, jazda bardzo płynna zwykle równo lub +10 od ograniczeń prędkości. Wszystkie dane spod dystrybutora. Średnie spalanie z całej wyprawy to 6,93l/100km. Niemiecka i duńska autostrada 7,7-8,0 - prędkość 130km/h Norwegia 6,16 - 7,0 - prędkość 80-90km/h Finlandia 6,8-7,0 - prędkość 100-110km/h litwa łotwa estonia - 6,3 - ok 90-100km/h w zasadzie jazda za tirami Podobną trasę zrobiłem 5 lat temu toyotą auris 1,6 124 konie i spalanie miałem wtedy troszkę wyższe także dla mnie rewelacja Jak widać, dla chcącego nic trudnego i do osiągnięcia powyższego spalania, jak i wyższego. Po tekście, że na odcinku 5 km spalanie wynosi 12l/100km sprawdziłem to osobiście I przyznaję rację koledze, że takie spalanie jest normalne, od zimnego startu. Ja mam do/z roboty 18km. Do jak najpierw mam trasę, to spalanie po 5 km mam 10l/100km, na końcu mam od 7 do 7,5l/100km. Z roboty jak mam najpierw jazdę po mieście, to po 5 km mam 12l/100km. Jak kiedyś jechałem w korku od roboty 2 km, to też spalanie miałem 12l/100km. Tak więc, od zimnego startu, po mięście gdy nie ma korków po 5km lub w korkach, 12l/100km jest dla tego silnika, wg. mnie normą. Nie ma więc co się wkurzać, ani zarzucać komuś kłamstwa, bo wszystko zależy od kierowcy, trasy, natężenia ruchu i odległości od punktu A do B. W zależności od tego spalanie może wynieść od 6 do 12l/100km. Ja mam teraz średnią 8,5l/100km po 4,5 tys. i jestem zadowolonym wyboru. Jeżdżę rocznie max 15 tys. i diesel po prostu mi się nie opłacał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #317 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak więc, od zimnego startu, po mięście gdy nie ma korków po 5km lub w korkach, 12l/100km jest dla tego silnika, wg. mnie normą. Nie ma więc co się wkurzać, ani zarzucać komuś kłamstwa, bo wszystko zależy od kierowcy, trasy, natężenia ruchu i odległości od punktu A do B. Dzięki. Ja jeżdżę krótkie 3-4 km odcinki w mieście i trasy (autostrady i drogi ekspresowe- prędkości 140-160-180 km/h). Zatem oceniam spalanie właśnie w takich okolicznościach i stąd moje przytaczane wyniki spalania w silnikach TSI. Rozumiem, że te silniki potrafią też spalać około 7-8 litrów (ale nie w moim użytkowaniu i stylu jazdy). Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #318 Napisano 1 Sierpnia 2016 trasa 500 km, prędkość bardzo różna: od trzygodzinnych korków przez jazdę w kolumnie 70~80 kmh, aż do chwilowych 240 kmh: średnio 9,1 litra. Opony 17", ciśnienie 2,7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hix Zgłoś #319 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Generalnie wszystko widać w załączniku. 30% miasto, 30% autostrada, reszta teren niezabudowany 70-90km/h. Nie jestem starszym panem po 60'tce Dodam jeszcze, ze średnie spalanie spadło mi dość mocno (ok.1L-1,3L) po przejechaniu pierwszych 3000km. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez hix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #320 Napisano 1 Sierpnia 2016 Pierwsze krajówka. Drugie, autostrada 35% (160km/h) ekspresówka 35% (140km/h, reszta krajówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach