sirocco Zgłoś #161 Napisano 18 Kwietnia 2016 Mi się akurat ten system podoba. Mam go aktywny w momencie gdy wiem, że czerwone trwa kilka minut lub gdy jest jakiś dłuższy postój > 2minut. W innym przypadku odruchowo już go wyłączam, co nie jest chyba wielkim problemem nacisnąć jeden guzik, który się znajduje w łatwo dostępnym miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #162 Napisano 18 Kwietnia 2016 Ja zrobiłem 1000km, ale już mnie irytuje bo potrafi przy powolnym wyjeżdzaniu z podwórka zgasić, a najgorzej jak gasi, nawet obroty nie zdążą spaść a już się odpala spowrotem. Nie ma jakieś opcji, żeby opóźnić wyłączenie silnika o jakieś 2-3 sekundy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arnal_tp Zgłoś #163 Napisano 18 Kwietnia 2016 Ja zrobiłem 1000km, ale już mnie irytuje bo potrafi przy powolnym wyjeżdżaniu z podwórka zgasić, a najgorzej jak gasi, nawet obroty nie zdążą spaść a już się odpala spowrotem.Nie ma jakieś opcji, żeby opóźnić wyłączenie silnika o jakieś 2-3 sekundy? I to jest podstawowa wada w B8. W każdym, KAŻDYM innym samochodzie, którym jeździłem SS aktywował się w ułamkach sekund PO zatrzymaniu pojazdu. Nie wiem co za idiota w VW zaprogramował to tak, że potrafi zgasnąć gdy koła się jeszcze toczą. Już dwukrotnie zdarzyło mi się, że dojeżdżając do ronda auto zgasło przed samym zatrzymanie się, a po dodaniu gazu, zamiast zapalić ponownie, wyświetlił mi komunikat "uruchom silnik manualnie". Wtedy naciśnięcie przycisku Start/Stop nic nie daje, najpierw "przestaw dźwignię w pozycję n lub p. W dużym ruchu to prosta droga do spanikowania przez mniej doświadczonego kierowcę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #164 Napisano 18 Kwietnia 2016 że potrafi zgasnąć gdy koła się jeszcze toczą. Cztery miesiące jeżdżę i jeszcze czegoś takiego nie miałem. Ja bym to zgłaszał w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #165 Napisano 18 Kwietnia 2016 Zamieszczone przez Arnal_tp że potrafi zgasnąć gdy koła się jeszcze toczą. Cztery miesiące jeżdżę i jeszcze czegoś takiego nie miałem. Ja bym to zgłaszał w serwisie. It's a feature, not a bug. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #166 Napisano 18 Kwietnia 2016 Też mi tak to cholerstwo działa. Już kilka razy było tak, że uruchamiał jeszcze nie do końca zgaszony silnik. Tzn w momencie jego wyłączania, ja nacisnąłem gaz i on go zaczął odpalać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arnal_tp Zgłoś #167 Napisano 18 Kwietnia 2016 Cztery miesiące jeżdżę i jeszcze czegoś takiego nie miałem. Ja bym to zgłaszał w serwisie. Nie ma co zgłaszać, nawet instrukcja mówi, że może zgasnąć gdy zatrzyma się lub jeszcze toczy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #168 Napisano 18 Kwietnia 2016 I to jest podstawowa wada w B8. W każdym, KAŻDYM innym samochodzie, którym jeździłem SS aktywował się w ułamkach sekund PO zatrzymaniu pojazdu. Nie wiem co za idiota w VW zaprogramował to tak, że potrafi zgasnąć gdy koła się jeszcze toczą. Już dwukrotnie zdarzyło mi się, że dojeżdżając do ronda auto zgasło przed samym zatrzymanie się, a po dodaniu gazu, zamiast zapalić ponownie, wyświetlił mi komunikat "uruchom silnik manualnie". Wtedy naciśnięcie przycisku Start/Stop nic nie daje, najpierw "przestaw dźwignię w pozycję n lub p. W dużym ruchu to prosta droga do spanikowania przez mniej doświadczonego kierowcę... Samo to, że auto wyłącza się jeszcze przed samym zatrzymaniem, zostało celowo tak zaprogramowane. jest to nowsza generacja systemu S/S, która ma za zadanie jeszcze bardziej oszczędzać paliwo. W tym celu komputer analizuje jeszcze więcej zmiennych i gdy podejrzewa, że samochód będzie wyhamowywany do samego zera, to często poniższej chyba 7 km/h (gdzieś to czytałem) wyłącza już silnik. Jednak kwestia tego, że po dodaniu gazu silnik sam się nie uruchamia automatycznie - na pewno jest jakąś usterką u Ciebie. U mnie nigdy, przenigdy nic takiego się nie zdarzyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #169 Napisano 18 Kwietnia 2016 U mnie załącza się tylko i wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła i po skręceniu kierownicą .. Naciśnięcie pedału gazu nic nie powoduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #170 Napisano 18 Kwietnia 2016 U mnie załącza się tylko i wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła i po skręceniu kierownicą .. Naciśnięcie pedału gazu nic nie powoduje. Czy niepiszecie o automacie i manualu, w manualu mini cooper zapala się po wciśnięciu sprzęgła , w automacie po naciśnięciu gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #171 Napisano 18 Kwietnia 2016 Racja.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #172 Napisano 30 Kwietnia 2016 Jeżeli SS wymusza uruchomienie ręczne przyciskiem Start/Stop to jest zepsuty. Wiele razy silnik mi gasl gdy pojazd był bliski predkosci 0 ale wcisniecie gazu bez warunkowo go uruchamiala. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #173 Napisano 2 Maja 2016 eżeli SS wymusza uruchomienie ręczne przyciskiem Start/Stop to jest zepsuty bzdura w szczególnych okolicznościach pojawi się komunikat uruchom silnik ręcznie. SS nie ma nic do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #174 Napisano 3 Maja 2016 Jak otworzysz drzwi, ale nie jak dojeżdżasz do skrzyżowania Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #175 Napisano 13 Lipca 2016 Czy u Was system S/S wyłącza silnik gdy macie włączona klimatyzację? U mnie na włączonej klimatyzacji (niezależnie od ustawionej temperatury) S/S nie gasi silnika nawet przy dłuższym postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #176 Napisano 13 Lipca 2016 U mnie gasi przy wlaczonej klimie, no chyba ze w poczatkowej fazie chlodzenia to nie,dlatego wylaczam ss zaraz po zapaleniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #177 Napisano 13 Lipca 2016 jest jak u krissa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #178 Napisano 13 Lipca 2016 A ja chciałbym się dowiedzieć jaki jest powód używania przez Was SS i co jest w nim fajnego? Dla mnie to zbędny gadżet - szkoda mi auta na tyle odpaleń ponad program (zwłaszcza że auto pali 0.6-1.0l/h) Nie wspomnę, że auto w momencie rozruchu zużywa znacznie więcej paliwa niż jak stoi na biegu jałowym. Czy tacy z Was ekolodzy może, że chcecie dbać o środowisko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #179 Napisano 13 Lipca 2016 Ja używam SS tylko wtedy, gdy stoję na skrzyżowaniach, gdzie wiem, że kolejna zmiana świateł będzie nie wcześniej niż za ok. 1 min. Zatem sporadycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #180 Napisano 13 Lipca 2016 Na pewno ekolodzy od start-stop mocniej "zadbają" o środowisko, gdy każdy z nich przez kilka lat eksploatacji dostarczy na złom o kilka więcej trujących akumulatorów zamiast jednego. Nie wspominając o innych szybciej zużytych podzespołach auta, które też ktoś będzie musiał wyprodukować w niepotrzebnie większej ilości. Oczywiście wypuszczając przy tym w atmosferę więcej syfu z fabrycznego konina. Tak wygląda to eko w ogólnym bilansie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach