-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O john315
- Urodziny 24.06.1986
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kępno
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B8 1.8 TSI 180KM DSG7
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
john315 obserwuje zawartość → Car net, Działanie ACC i FA w B8, Line Assist odblokowanie i oraz 7 innych
-
Nigdy nie wykrył, raz uważam ze mógłby zareagować ale chyba było zbyt późno. Nie wiadomo też jaki ma algorytm rozpoznawania pieszych. Czy musi zarejestrować obiekt poruszajacy się jak człowiek i przecinajacy drogę pojazdu czy wystarczy obiekt przypominajacy kształtem człowieka i znajdujący się blisko kierunku jazdy... itd itp
-
Ile tych wersji wyposarzenia jest? Mam drogowy bez plus i jest rozpoznawanie pieszych ale nie mam ustawienia sily, tak jak i nie mam ustawienia sily ostrzerzenia przy lane assist
-
Nie wiem jak w led basic ale w topach krotkie swieca naprawde krotko, nie ma szans by ktos mignal chyba ze na wzniesieniach, progach itp bo sa faktycznie mocne
-
Mam również precyzyjne wskazania na poziomie 0.1 l/100 km
-
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
john315 odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Zauważyłem jeszcze ze gdy przełącznik włączania świateł przestawisz z auto na mijania to dźwignia włączania długich działa jak klasyczna, a DLA jest nie dostepny Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
john315 odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mususz pchnac od siebie przełącznik Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka -
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Nie taka prosta jak by sie moglo wydawac. Tez dostalem auto ze zle ustawiona inspekcja oleju, zauważyłem to jednak nim wyjechalem z salonu wiec wzieli samchod na komputer ponownie i oddali po ponad godzinie. Tyle czasu zajela im zmiana oleju z 15 tys na long life 30 tys Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Gwarancja mobilności Poza tym w razie jakich kolwiek problemow z silnikiem powiedzą ze byl zły olej źle wymieniony. Choc pewnie i tak tak powiedzą Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
Nieporozumienie to mało powiedziane. Wymieniałem olej przy 13 tys, odessali olej wczoraj przy 21 tys. Opiekun przyznał w rozmowie że to ich błąd i za dużo wlali, i że nie powinno być już problemu ze zmieniającym się stanem oleju, ale w zleceniu serwisowym ograniczyli się do wpisania iż poziom oleju został skorygowany i należy obserwować. Olej spuszczali, w procedurze wymiany oleju jest info że należy zalać 5,2 l po czym sprawdzić i uzupełnić do MAX (5,7 l) Rozumiem że 5,7 l wchodzi gdy silnik jest całkowicie pozbawiony oleju, a wiadomo że przy wymianie to nie możliwe. Generalnie pozostałem ze słowem "przepraszamy". Na chromowane listwy oczywiście się "wypchali". Stwierdzili uszkodzenie mechaniczne od kamieni. I jak to dbać o swojego helmuta? "Janusz z garażu" nie może wymienić oleju w nowym aucie, a "profesjonalny" serwis tego nie potrafi
-
Piszecie o roznych stukach, a u mnie wystepuje jeszcze inny ich rodzaj. Silnik rozgrzany, obroty jalowe slychac ciche nieregularne stukniecia delikatnie odczuwalne na kierownicy - jak by ktos gumowym mlotkiem uderzyl w wachacz. Najlepiej to slychac gdy dojade do skrzyzowania i system start/stop wygasi rozgrzany silnik. Stuki znikaja okolo 2-4 minut po zatrzymaniu pojazdu. Nie wystepuja gdy silnik jest zimny. Nasilaja się w miarę jego nagrzania. Druga sprawa to dziś okazało się za nam za dużo oleju w silniku o pół litra - tyle sposcili. Przy czym 8 tys km wymieniali mi olej i wlali 5.7 l co wg nich jest ok, ale wydaje mi się ze wlali za duzo. Jak po wymianie oleju sprawdzilem poziom na na wystudzonym przekraczał max ale myslalem ze sprawdza się zaraz po zgaszeniu wtedy jest go mniej Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
START/STOP- ostateczne rozwiązanie kwestii dezaktywacji
john315 odpowiedział Tomek77 → na temat → Tematy techniczne
Jak otworzysz drzwi, ale nie jak dojeżdżasz do skrzyżowania Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka -
Też tak myślę do tego gdzieś czytałem ze sposób uzywania gazu i hamulca też jest analizowany Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
START/STOP- ostateczne rozwiązanie kwestii dezaktywacji
john315 odpowiedział Tomek77 → na temat → Tematy techniczne
Jeżeli SS wymusza uruchomienie ręczne przyciskiem Start/Stop to jest zepsuty. Wiele razy silnik mi gasl gdy pojazd był bliski predkosci 0 ale wcisniecie gazu bez warunkowo go uruchamiala. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka -
W instrukcji pisze ze kamera w lusterku wewnetrznym jest odpowiedzialna za rozpoznawanie pieszych i jest czescia systemu FA. Co do samego FA to na poczatku tez mialem wrazenie ze nie dziala, ale juz kilka razy przekonalem sie ze czuwa caly czas, dxiala nawet gdy ACC jest wylaczony. Kilka razy probowalem wymusić podbramkowa sytuacje i FA nie dal o sobie znac. Zadzialal za to w chwilach gdy sie go nie spodziewałem i gdy sytuacja byla naprawde niebezpieczna. Mysle ze algorytm rozpoznawania zmeczenia kierowcy bierze tez w tym udzial. Serwisan VW powiedzial ze ze kamera w srodku obserwuje moje oczy, generalnie nie wydaje mi sie by gdzies byla umieszczona. Raz gdy sie zamyslilem, padal deszcz po zmroku, a oba pobocza drogi byly wylozone czerwono bialymi barierkami oddzielajacymi chodnik od jezdni, nie zauwazylem auta ktore przede mna wrzucilo migacz w lewo i sie zatrzymalo. Zauwazylem je dopiero gdy FA piszczal i wyswietlil czerwony komunikat, odruchowo zdjalem noge z gazu by wcisnac hamulec ale ten byl juz wcisniety, auto hamowalo a pasy dociagnely mnie do fotela. Auto tak szybko wychamowalo ze do poprzedzającego stojącego pojazdu mialem jeszcze jakies 30 m. Podobnie dziala asystent wyjazdu tylem. Ktory piszczy gdy nasza droge jazdy tylem przecina jakis ruchomy obiekt. Jezeli nie zaraaguje potrafi ostro zachamowac i dociagnac pasy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka