HTN Zgłoś #301 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) W moich trzech samochodach to kodowałem (Audi 2014, Passat 2015, Q2 2017) i nigdy takiego komunikatu nie miałem. Rejestrowałeś akumulator po wymianie? Był zmieniony na taki sam, jak wcześniej? Edytowane 22 Listopada 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #302 Napisano 22 Listopada 2020 Tak zakodowany poprawnie, komunikat był też na starym aku. Także niewiem czemu ten komunikat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #303 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) Skoro wyłączyłeś S/S tweakiem napięciowym to auto cały czas uważa że ma za duży pobór energii i blokuje S/S, stąd ten komunikat - to normalne, chyba że wrócisz do starej wartości i S/S znów będzie działać. W obu paskach z mojego profilu jest ten komunikat jak wejdę w status pojazdu, w obu znika po zakodowaniu oryginalnej wartości napięcia. Edytowane 22 Listopada 2020 przez saper_wroc 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #304 Napisano 22 Listopada 2020 I o taką odpowiedź mi chodziło. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #305 Napisano 30 Listopada 2020 Jeżdzę od dwóch lat na dezaktywowanym S/S poprzez zmianę progu napięcia na 12V. Cały czas wyświetla komunikat: duże zapotrzebowanie na energię. Tak się tylko zastanawiam, czy w dłuższej perspektywie czasu może mieć to wpływ negatywny na np ładowanie akumulatora? Tak pytam, bo niektórzy w Golfach czy pochodnych idą na żywioł i odpinają jakiś czujnik przy akumulatotrze i to napewno ma negatywny wpływ na akumulator, bo sterownik nie wie w jakiej jest kondycji. Taki paradoks: ludzie boją start/stopu, bo niszczy akumulator niby a dokonują modyfikacji, które jeszcze bardziej go niszczą? Ps. kolega miał firmową Insignie z 2015 z S/S i po 200tys km nic się nie działo, mimo że nigdy tego systemu nie wyłączał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #306 Napisano 30 Listopada 2020 (edytowane) To że start stop niszczy aku to chyba nikt nie ma wątpliwości. Aku 300-400 zł raz na 5 lat to nie jest wielki problem. Najbardziej to niszczy nerwy kierowcy chcącego szybko ruszyć ze skrzyżowania, a tu akurat zgaśnie i znowu trzeba czekać na jakąś przerwę w ruchu aby się wcisnąć. Niszczy wiele elementów pojazdu silnik, dwu masę, poduszki silnika i skrzyni, rozrusznik, wtryski, egr, dpf, i jeszcze pewnie by się wiele rzeczy znalazło, które dostają po dupie przez to badziewie. Nie wspomnę o paskach rozrządu i klinowych, sprzęgiełko alternatora. Edytowane 30 Listopada 2020 przez ktry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #307 Napisano 6 Grudnia 2020 Bez przesady- szybciej niszczy auto nieumiejętna jazda i zaniedbania niż S/S. Czy szybciej padają rozruszniki lub akumulatory? Nie słychać o tym. Ale sposoby kombinacji, żeby go obejść niekiedy mrożą krew w żyłach. TO JEST SYSTEM DOBRZE ZAPROJEKTOWANY: od strony maechaniki i programu. zasadnicze pytanie czy potrzebny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #308 Napisano 15 Grudnia 2020 Co masz na myśli pisząc "Ale sposoby kombinacji, żeby go obejść niekiedy mrożą krew w żyłach."? Ja mam wstawioną elektronikę która naciska ten przycisk wirtualnie po każdym odpaleniu, więc SS u mnie przestał istnieć, tak samo i problem z gaśnięciem akurat w momencie jak chcę włączyć się z podporządkowanej. I to nie jest system dobrze zaprojektowany, gdy silnik jest zimny, wyjeżdżam z garażu podziemnego i już próbując wyjechać na osiedlową uliczkę zimny silnik gaśnie! Diesel! Co za jełop tak zaprojektował system, by gasił on zimny ledwo co odpalony silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WhiteTiguan Zgłoś #309 Napisano 20 Lutego 2021 Hej nie passat ale tiguan 2016 r chce wylaczyc to badziewie ale komp nie przyjmuje odwrocenia dzialania przycusku, zwiekszenia wartosci na 12v i podwyzszenia temp na 50 nie wiem co mozna jeszcze wymyslić....auto to tig 2016r 2.0TDI 190KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucharp Zgłoś #310 Napisano 21 Lutego 2021 (edytowane) Jeśli chodzi o to co najbardziej niszczy S/ S to turbinę. Ciągle jest wyłączana niemal na pełniej prędkość. A co do wyłączania S/S to bardzo tanio i w prosty sposób można to zrobić jak pisał twinsen. Wystarczy za kilkadziesiąt zł kupić przekaźnik bistabilnyb z wyłączeniem czasiwym. Przy zamówieniu trzeba tylko podać żeby czasu wyłączeniem był 1 lub 2 sekundy. Po pojawieniu się napicia po stacyjce przekaźnik poda na sekundę mase lub plus (w zależności czym jest sterowany włącznik S/S. Czyli zasymuluje wyłączeni S/S przyciskiem przez kierowcę. Przekaźnik bistabilny czasowy (ON-OFF): 4TSP firmy ASF kosz koło 40zł Albo jeszcze taniej samemu sobie zaprogramować do tej funkcji Klon Arduino NANO za 15zł Lub kupić taki gotowy moduł https://allegro.pl/oferta/przekaznik-12v-ukladem-czasowym-1s-100s-1s-15minut-9526768020?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Edytowane 21 Lutego 2021 przez Kucharp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #311 Napisano 22 Lutego 2021 ja wiem, że drożej ale za to "plug and play": https://pl.aliexpress.com/item/1005001700207520.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.56f35c0f2901Ta Sprawdziłem, działa. Zero jakichkolwiek komunikatów. a dowiedziałem się o tym stąd: Ja też jeżdżę na Indyvidual. Po przejściu na Eco, dosłownie na sekundę włącza się start-stop i ten chiński kabel ewidentnie podaje sygnał i mam info na zegarach że start-stop wyłączony. Zauważyłem to na światłach jak włączyłem tryb Eco, silnik zgasł i od razu się uruchomił. Czyli kabel klika przycisk za nas. I o to mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #312 Napisano 24 Lutego 2021 (edytowane) Chińczyki wszystko zerżną. Mój moduł sprzed 5 lat.... Edytowane 24 Lutego 2021 przez ryger 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #313 Napisano 24 Lutego 2021 Mam go w B7 - wciąż działa tak, jak powinien. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzi1967 Zgłoś #314 Napisano 10 Maja 2021 W dniu 22.02.2021 o 20:06, IgnisDriver napisał: ja wiem, że drożej ale za to "plug and play": https://pl.aliexpress.com/item/1005001700207520.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.56f35c0f2901Ta Sprawdziłem, działa. Zero jakichkolwiek komunikatów. Podany przez Ciebie link jest inny niż podaje facet ze wskazanego filmu Czy to są tożsame kabelki ? Zamówiłem kabelek z Twojego linku ale teraz nabrałem trochę wątpliwości czy napewno będzie pasować. U mnie na konsoli po tej stronie mam trzy przyciski Drive mode / Start Stop / ESP Off a tu na zdjęciach są tylko dwa. Rozwiązanie z kabelkiem wydaje się lepsze gdyż nie ma ciągłego komunikatu (przy każdym zatrzymaniu) że S-S jest wyłączony a tak właśnie się dzieje gdy kombinuje się z napięciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #315 Napisano 10 Maja 2021 "będzie Pan zadowolony" u mnie wciąż działa i jest ok. Nauczyłem się nie zmieniać trybów jazdy na postoju bo wtedy na moment gaśnie i zapala silnik po sekundzie. Tyle. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzi1967 Zgłoś #316 Napisano 10 Maja 2021 (edytowane) Rozumiem że dzięki temu kabelkowi przycisk zapamiętuje ostatnie ustawienie S-S i po uruchomieniu silnika odpowiednio "sam się naciska" ? Edytowane 11 Maja 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #317 Napisano 10 Maja 2021 dokładnie tak 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek97200 Zgłoś #318 Napisano 10 Czerwca 2021 Dziś zamontowałem wynalazek z podanego linku tak jak napisaliście montaż "P&P" trwał 5min z czego 4min walki ze ściągnięciem mieszka i ramek. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kur2 Zgłoś #319 Napisano 11 Czerwca 2021 Mam i ja. Zamontowane, działa jak opisane wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil M Zgłoś #320 Napisano 26 Lipca 2021 Uwaga na kabel polecany w tym temacie u mnie cos nie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach