Jump to content

Adr3k

  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak komunikaty znikają, a ten z dużym zapotrzebowaniem na energię to wina słabego aku agm
  2. Witam widzę temat troszkę umarł więc troszkę odświeżę. Znalazłem sposób żeby sprawdzić czy dpf się wypala czyli nie nie patrząc na obroty, może to było ale u mnie się sprawdza. Mianowicie przycisk CAR/Wybór/Status/Start Stop jak jest ok, to tylko info z auta, a jak wypala..... Konieczna praca silnika 😁 2 zdjęcia 1 jak jest ok a 2 jak wypala sprawdzone... SS wyłączony Mój się kończy więc pilnuję Niech ktoś potwierdzi bo u mnie się sprawdza Pozdrawiam i dziękuję
  3. Witam jak w temacie co to mogło się stać ew ja to naprawić poniżej log z vcds Sobota,12,Wrzesień,2020,15:37:37:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 19.6.1.0 Wersja danych: 20190811 DS308.0 www.vcds.pl VIN: WVWZZZ3CZGE190240 Numer rejestracyjny: SC7078W Przebieg: 303000 Numer naprawy: 001 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu: 04L 906 026 FN HW: 04L 907 309 M Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI H23 2011 Kodowanie: 011D0032047405083000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00303 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026FN 004002 (VW48) ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FM_004_VW48.rod VCID: 7BFFAA2EF2E56997CC-802E 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4985 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) P0672 00 [237] - usterka elektryczna w obwodzie MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 204153 km Data: 2020.09.06 Czas: 11:09:59 Prędkość obrotowa silnika: 760.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 69.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 12.100 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 146 Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 148 Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bits 0-7: 0 Czas rozgrzewania świec żarowych: 1000 ms Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 0 Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 176 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 0 Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 2 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 0 Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 1 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 15.0 °C 28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1 P204F 00 [101] - wadliwy Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 204140 km Data: 2020.09.01 Czas: 16:09:27 Prędkość obrotowa silnika: 1225.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 73 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 91 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.720 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 8.0 kg/h Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.5 °C Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.98 % Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.34 % Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 92 ppm Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 3 ppm Średnia temperatura katalizatora SCR: 321.7 °C Kody gotowości: 1 1 0 0 0 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: błędy skasowane pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  4. Witam jak w temacie czy udało się komuś odblokować vim chińskim klonem VCP w Discovery Pro, mam taką zabawkę i przerywa połączenie. Pozdrawiam
  5. Ja mam 2016 z kwietnia idzie jakoś ogarnąć neta " android auto"
  6. Dokładnie, czyli rozumując na spokojnie wypalania nie ma co robić bo to nic nie da tylko jeździć, wkońcu wyłączyłem SS, jeszcze do szczęścia brakuje mi VIM ale to VAS6154 i VCDS 19.6.1 nie zrobię tego a kupować VCP zza wielkiej wody nie lubię czekać
  7. Raczej narazie miasto autko mam 4 tygodnie
  8. Tak z odisa pokazuje rozumiem że pasowało by porządnie przepalić serwisowo
  9. Ktoś coś? Podpowie czy jest ok Pozdrawiam
  10. Witam dzisiaj odczytałem dpf. Jest ok czy trzeba wypalać aktualny przebieg 199400 Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  11. No to spoko ja mam autko 2 tygodnie ? czeka mnie rozrząd i oleum rozrząd w ASO 2,5k pln i zastanawiam się czy kontynuować książkę serwisową ehh ? zamek sam naprawiłem ?
  12. Jednak muszę kupić coś pod vcds odis za bardzo skomplikowany? Nie potrafię Sprzydałby się ten elm, vcds też ok ale jeszcze jakby można było VIM usunąć to już wypas A mam jeszcze jedno pytanie zaprosili mnie do ASO na akcje serwisową "Centralna Elektryka" za darmo, oczywiście będą widzieć moją ingerencję w odisie tzn kasowanie błędów?
  13. Witam jak w temacie w tamtym tygodniu prawdopodobnie wypalał się dpf bo wentylatory chodziły dość długo po zgaszeniu. To nowy nabytek i niewiedziałem o i jak. Posiadam tylko VAS6154 i Odis 4.3.3, jest ktoś kto podpowie jak sprawdzić dpf stan popiołu. Boję się że znowu się to powtórzy Będzie potrzeba to zamówię inny kabelek od małych ludzików tylko jaki Pozdrawiam
  14. 15 min roboty z tapicerką najdłużej schodzi żeby nic nie połamać. 2 śruby zamka i 2 linki. Wtyczka i wio. Pasuje mieć zapasowe spinki tapicerki bo akurat mi się urwała ale to śmieszny koszt. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy