Arkadio.k
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Arkadio.k
- Urodziny 24.02.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gliwice
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wymieniony został jakiś przekaźnik, niestety nie znam szczegółów i problem znikł
-
Mechanicznie Auto Adam w Kotulinie, ale Adam ma też znajomego od elektro. Wspólnie wyprowadzili auto. Najgorsze było to, że problem nie występował zawsze. Więc tydzień na diagnozę. Elektronikę i elektrykę też ogarniesz Auto Tkocz na Daszyńskiego.
-
Aku w listopadzie włożony. Pali od strzała. Jak tylko błedy pozwolą albo jak czasem ich nie ma.
-
Wszystko zgłasza problem komunikacji ale To myślę konsekwencja braku komunikacji ze sterownikiem silnika. Wygląda na przerwę w kontakcie.
-
B8 2.0 TDI CRLB 2016 Sytuacja ma miejsce raz na jakiś czas. Nie ma związku z temperaturą na zewnątrz. Po nocy naciskając Start zapalają się kontrolki, ale po naciśnięciu drugi raz Start zamiast odpalić wywala błędy hamulca, czujników, kamery itd. Słychać pompę w baku jak zaciąga paliwo. po kilkukrotnym włączaniu i wyłączaniu zapłonu auto zapala i wszystko działa. Po zczytaniu błędów obd11 U010000 - Sterownik silnika Brak komunikacji Sporadyczna no i w konsekwencji na innych sterownikach brak komunikacji z magistralą. nic mi nie wiadomo żeby w aucie było aktywne zabezpieczenie niestandardowe Może ktoś się spotkał z podobnym tematem.
-
Szarpie po wymianie kompletu dwumasa i sprzęgło
Arkadio.k odpowiedział PeGaZ_28 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie szarpanie po wymianie kompletu sprzęgło i dwumasa zaczęło być uciążliwe po 50tyś. Po wymontowaniu okazało się, że mechanik nie wymienił śruby w docisku jej zużycie poskutkowało nierównomiernym zużyciem tarczy i szarpaniem. Właśnie na 1 biegu przy ruszaniu. Ponowna wymiana sprzęgła wyeliminowała problem szarpania. Stuki dwumasy przed i po wymienianie się pojawiają na zimnym silniku. Sprawdzałem w kilku egzemplarzach. -
Zablokowane podniesienie pokrywy silnika
Arkadio.k odpowiedział wemb → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Kolego, tam wchodzi piasek i inne zanieczyszczenia pod maskę, dlatego mimo to że ten plastykowy element naciskasz nie zwalnia się do końca blokada (mieszcząca się w klapie). Delikatnie można śrubokrętem przesunąć mocowanie i otowrzyć, a później oczyść dokładnie ten zamek i zabezpiecz. -
witam kolegów, może to komuś pomoże: zapowietrzające się sprzęgło w 2.0 tdi to najczęściej problem z wysprzęglikiem. U mnie objawy, po dłuższej jeździe z wyższą prędkością obroty powyżej 3tyś. Zatrzymanie na skrzyżowaniu wciśnięte sprzęgło zostaje na podłodze (trzeba je sobie podnieść nogą) brak możliwości wyjęcia biegu i "wrzucenia" innego. Manewry brak możliwości "wrzucenia" wstecznego albo jedynki. Wymiana kompletu sprzęgła z dwumasą, odpowietrzenie układu - tydzień spokoju i powrót do objawów. Dopiero wymiana wysprzęglika na nowy, 5 tyś km jest spokój. Pozdrawiam
-
Panowie odgrzeję trochę kotleta. Gdyż mam podobny problem, czy po upływie czasu macie jakieś nowe spostrzeżenia na sprawę? Prawidłowość jak u kolegi luccass większa prędkość przez kilka minut miękki pedał sprzęgła w skrajnych przypadkach po dłuższej jeździe w podłodze, trzeba go podnosić i trudność ze zmianą biegów. Mija godziną, czasem doba i wszystko wraca do normy. Dodam że od 15 tyś. stuka na wolnych dwumas, wycieków płynu nie ma. Panowie jakaś podpowiedź od czego zacząć? dziękuję z góry
-
Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR
Arkadio.k odpowiedział guutson → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Witam, przebieg pod 170 tys. przy 100 tys. problem z zapowietrzającym się sprzęgłem, przy 120tys umarł akumulator, od 160 tys. stuka na zimnym dwumas i zaczynają padać ledy w tylnej lampie. Jestem bardzo zadowolony spalanie koło 5,6 średnie przez ostatnie 3 miesiące. Pozdrawiam -
Zasięg pilota, a otwieranie, zamykanie szyb.
Arkadio.k odpowiedział jarsyb → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
U mnie jest tak samo, chyba tak ma być. -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
Arkadio.k odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam, proszę o zdekodowanie nr VIN: WVWZZZ3BZ3E164806 dziękuję pozdrawiam