Skocz do zawartości

Arkadio.k

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Arkadio.k

  • Urodziny 24.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wymieniony został jakiś przekaźnik, niestety nie znam szczegółów i problem znikł
  2. Mechanicznie Auto Adam w Kotulinie, ale Adam ma też znajomego od elektro. Wspólnie wyprowadzili auto. Najgorsze było to, że problem nie występował zawsze. Więc tydzień na diagnozę. Elektronikę i elektrykę też ogarniesz Auto Tkocz na Daszyńskiego.
  3. Aku w listopadzie włożony. Pali od strzała. Jak tylko błedy pozwolą albo jak czasem ich nie ma.
  4. Wszystko zgłasza problem komunikacji ale To myślę konsekwencja braku komunikacji ze sterownikiem silnika. Wygląda na przerwę w kontakcie.
  5. B8 2.0 TDI CRLB 2016 Sytuacja ma miejsce raz na jakiś czas. Nie ma związku z temperaturą na zewnątrz. Po nocy naciskając Start zapalają się kontrolki, ale po naciśnięciu drugi raz Start zamiast odpalić wywala błędy hamulca, czujników, kamery itd. Słychać pompę w baku jak zaciąga paliwo. po kilkukrotnym włączaniu i wyłączaniu zapłonu auto zapala i wszystko działa. Po zczytaniu błędów obd11 U010000 - Sterownik silnika Brak komunikacji Sporadyczna no i w konsekwencji na innych sterownikach brak komunikacji z magistralą. nic mi nie wiadomo żeby w aucie było aktywne zabezpieczenie niestandardowe Może ktoś się spotkał z podobnym tematem.
  6. U mnie szarpanie po wymianie kompletu sprzęgło i dwumasa zaczęło być uciążliwe po 50tyś. Po wymontowaniu okazało się, że mechanik nie wymienił śruby w docisku jej zużycie poskutkowało nierównomiernym zużyciem tarczy i szarpaniem. Właśnie na 1 biegu przy ruszaniu. Ponowna wymiana sprzęgła wyeliminowała problem szarpania. Stuki dwumasy przed i po wymienianie się pojawiają na zimnym silniku. Sprawdzałem w kilku egzemplarzach.
  7. Kolego, tam wchodzi piasek i inne zanieczyszczenia pod maskę, dlatego mimo to że ten plastykowy element naciskasz nie zwalnia się do końca blokada (mieszcząca się w klapie). Delikatnie można śrubokrętem przesunąć mocowanie i otowrzyć, a później oczyść dokładnie ten zamek i zabezpiecz.
  8. witam kolegów, może to komuś pomoże: zapowietrzające się sprzęgło w 2.0 tdi to najczęściej problem z wysprzęglikiem. U mnie objawy, po dłuższej jeździe z wyższą prędkością obroty powyżej 3tyś. Zatrzymanie na skrzyżowaniu wciśnięte sprzęgło zostaje na podłodze (trzeba je sobie podnieść nogą) brak możliwości wyjęcia biegu i "wrzucenia" innego. Manewry brak możliwości "wrzucenia" wstecznego albo jedynki. Wymiana kompletu sprzęgła z dwumasą, odpowietrzenie układu - tydzień spokoju i powrót do objawów. Dopiero wymiana wysprzęglika na nowy, 5 tyś km jest spokój. Pozdrawiam
  9. Panowie odgrzeję trochę kotleta. Gdyż mam podobny problem, czy po upływie czasu macie jakieś nowe spostrzeżenia na sprawę? Prawidłowość jak u kolegi luccass większa prędkość przez kilka minut miękki pedał sprzęgła w skrajnych przypadkach po dłuższej jeździe w podłodze, trzeba go podnosić i trudność ze zmianą biegów. Mija godziną, czasem doba i wszystko wraca do normy. Dodam że od 15 tyś. stuka na wolnych dwumas, wycieków płynu nie ma. Panowie jakaś podpowiedź od czego zacząć? dziękuję z góry
  10. Witam, przebieg pod 170 tys. przy 100 tys. problem z zapowietrzającym się sprzęgłem, przy 120tys umarł akumulator, od 160 tys. stuka na zimnym dwumas i zaczynają padać ledy w tylnej lampie. Jestem bardzo zadowolony spalanie koło 5,6 średnie przez ostatnie 3 miesiące. Pozdrawiam
  11. Witam, proszę o zdekodowanie nr VIN: WVWZZZ3BZ3E164806 dziękuję pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności