pzi1967 Zgłoś #321 Napisano 29 Lipca 2021 (edytowane) W dniu 26.07.2021 o 19:28, Kamil M napisał: Uwaga na kabel polecany w tym temacie u mnie cos nie dziala Gdzieś czytałem że niektóre kabelki mają funkcję ukrywania swojego działania. Może to miganie to właśnie moment w którym można wyłączyć/włączyć działanie kabelka ? Próbowałeś w tym czasie gdy miga np przytrzymać dłużej wciśnięty ? Edytowane 30 Lipca 2021 przez pzi1967 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil M Zgłoś #322 Napisano 30 Lipca 2021 (edytowane) Tak niestety szaleje. Jakby nie widzial kabel stanu a probowal zmienic status Takie cos na fb sie przewinelo na obdeleven. Kto testowal to? Edytowane 30 Lipca 2021 przez Kamil M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qba1986 Zgłoś #323 Napisano 30 Lipca 2021 też mam ten sam kabel i u mnie działa prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k_grzesiu Zgłoś #324 Napisano 13 Października 2021 Witam. Ja przez OBDEleven ( mam wersję PRO) zdezaktywowałem sobie SS od ręki. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #325 Napisano 15 Stycznia 2022 Kabelek zamontowany. Działa jak należy, zapamiętuje ostatni stan przycisku Start/Stop. Szybka przesyłka od chińczyka. Aktualna cena 50zł. Link inny niż w tym filmiku z Youtuba stronę wcześniej Aliexpress Brałem opcję "Passat B8 Variant" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #326 Napisano 15 Stycznia 2022 Miałem przyjemność jeździć kiedyś fordem z cdti i tam start stop działał błyskawicznie (odpalał bardzo szybko), bez szarpnięcia i w zasadzie niezauważalnie. W passacie gorzej i tak od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #327 Napisano 18 Stycznia 2022 czy tak ciezko zapamietać i po odpaleniu nacisnąć przycisk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #328 Napisano 18 Stycznia 2022 7 minut temu, Jedenastka napisał: czy tak ciezko zapamietać i po odpaleniu nacisnąć przycisk ? Ciezko. Zmuszony jestem tak robic w Kia i czesto zapominam albo przypominam sobie przed pierwszymi swiatlami. Na szczescie w kia aku moj ma 75% naladowania w tej chwili wiec w wiekszosci przypadkow nie dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #329 Napisano 18 Stycznia 2022 No własnie pierwsze swiatła i potem juz sie pamieta, 1-2 zgaszenia szkody nie zrobią ; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #330 Napisano 19 Stycznia 2022 (edytowane) 12 godzin temu, Jedenastka napisał: czy tak ciezko zapamietać i po odpaleniu nacisnąć przycisk ? odpalanie na korbę też nie było takie ciężkie ale... doceniamy wygodę. Edytowane 19 Stycznia 2022 przez IgnisDriver błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedenastka Zgłoś #331 Napisano 19 Stycznia 2022 ćwiczenie pamięci jest bezcenne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareks6 Zgłoś #332 Napisano 24 Sierpnia 2022 Koledzy, czy w poliftowym Passacie (MY2020) te przełączniki zespolone są jakoś dodatkowo przymocowane? Na stronie 8 tego wątku ktoś nawet zdjęcia pokazał jak to powinno wyjść. Tak więc wyjąłem delikatnie ten kawałek maskownicy z tyłu i odsłonił mi się tył tego przełącznika zespolonego. Niestety nijak nie mogę go wyjąć. Wyskoczyły mi nawet pojedyncze zaślepki w miejscu gdzie nie ma przełączników i wychodzi tak jakby obrysówka która trzyma wszystkie pojedyncze przełączniki ale widzę że od spodu jest wspólna płytka drukowana i ta trzyma się mocno i za Chiny nie chce wyjść... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #333 Napisano 29 Czerwca 2023 W dniu 19.10.2020 o 10:01, twinsen napisał: No więc mogę potwierdzić, że w Passacie rok modelowy 2020 i Tiguanie też rok 2020 ŻADNE nastawy zmieniające jakiekolwiek parametry silnika w tym start-stop są NADPISYWANE po każdym uruchomieniu zapłonu. Można sobie zmieniać co się chce, jeśli VW uznał że jest to "system bezpieczeństwa" to nie zmienimy NIC w adaptacjach. To się prostu samo nadpisze po chwili. Także wpisałem np. napięcie 12V, po ponownym odpaleniu i kilku błędach jest tam ponownie wartość 7,8V. To samo z temperaturą i jeszcze jest parę miejsc gdzie jest start-stop wymieniony osobno i zmiany tam też nie są zapamiętywane. W takich autach jak moje możliwe jest jedynie wpięcie elektroniki między przycisk a wiązkę, układy są dostępne na portalach lub u tunerów. Można oczywiście wyciąć ten fragment kodu ze sterownika, ale to wiąże się ze zmienioną sumą kontrolną, w przypadku aut które raportują diagnostykę przez e-sim (moje raportuje), VW natychmiast dowiaduje się że było grzebane, może to skutkować anulacją gwarancji. Nawet jeśli są macherzy którzy potrafią to zrobić tak by auto tego nie zaraportowało, to w ASO i tak wyjdzie że jest wycięte. Także najmniej inwazyjna metoda to po prostu tzw. "chińska kostka" czy jak to się tam zwie To samo tyczy się np. Lane Assist - w moim załącza się za każdym razem i mogę wyłączyć, a po ponownym odpaleniu znów jest załączone (podobnie jak zamknięty obieg powietrza, który jest zawsze resetowany, nie da się tego zakodować). poradziłeś sobie z tymi dwoma ustawieniami? U mnie też S/S nie reaguje na zmianę na 12V i nadal wyłącza silnik. I Lane Assist też nie jestem w stanie wyłączyć na stałe - po każdym odpaleniu znów jest aktywne. Próbowałem Cytat Sterownik A5-> Long codding Perso_HC last_setting Adaptacje Personalization of lane dept. Warning Cl. 15 on last setting ale nie mam takich ustawień w obd11. Próbowałem Cytat Sterownik A5 Adaptacje BAP Personalization - Zmień na OFF ale przy próbie wejścia w BAP Presonalization dostaję błąd... Ogólnie masę starych kodowań zwyczajnie nie działa w MY2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #334 Napisano 18 Lipca 2023 W dniu 15.01.2022 o 18:53, Freddie napisał: Aliexpress Brałem opcję "Passat B8 Variant" zakupiony i zamontowany - działa rewelacyjnie. W dniu 24.08.2022 o 13:36, mareks6 napisał: Koledzy, czy w poliftowym Passacie (MY2020) te przełączniki zespolone są jakoś dodatkowo przymocowane? Na stronie 8 tego wątku ktoś nawet zdjęcia pokazał jak to powinno wyjść. dokładnie tak. U mnie skończyło się na zdemontowaniu mieszka i odkręceniu całego panelu, podniesieniu go nieznacznie i wypięcia wtyczki start&stop od spodu. 1) podważamy niewielki kawałek plastiku od dołu 2) od góry podważamy mieszek - są dwa duże zaczepy 3) Odkręcamy 4 torxy i podnosimy całość nieznacznie do góry - to da nam dostęp do wtyczki od dołu (można też wyciągnąć cały panel ale trzeba zdemontować najpierw maskownicę od ekranu radia i klimatyzacji - ja tego nie robiłem) Podpinamy chiński kabelek i gotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucharp Zgłoś #335 Napisano 18 Lipca 2023 (edytowane) Nic nie demontuj. Włóż rękę pod ten szeroki plastik osłaniający tunel z boku po lewej stronie i odchyl go na wysokości przycisku i wymacaj kostkę od przycisku i ją wypnij. Tak samo wspinasz kostkę od kabelka. 10 minut roboty. Najlepsze jest to że ten sam kabelek pasuje doVW B8 i Skody Fabi 4 chyba w ogóle nie ma znaczenia po 2019 roku na platformie MQB jest unifikacji kostek i podłączeń części elementów. A chinole tylko zawyżają cenę w zależności od modelu samochodu. Ja kupiłem ten i działa i w passacie i Skodzie. Jak już bardzo chcesz demontować górny panel to tu masz też filmik jak to zrobić w 2 minuty. https://m.pl.aliexpress.com/item/1005003021631337.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.5d5d43cefvZgT5&gatewayAdapt=glo2pol Edytowane 18 Lipca 2023 przez Kucharp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucharp Zgłoś #336 Napisano 18 Lipca 2023 W dniu 29.06.2023 o 14:54, shibby napisał: poradziłeś sobie z tymi dwoma ustawieniami? U mnie też S/S nie reaguje na zmianę na 12V i nadal wyłącza silnik. I Lane Assist też nie jestem w stanie wyłączyć na stałe - po każdym odpaleniu znów jest aktywne. Próbowałem ale nie mam takich ustawień w obd11. Próbowałem ale przy próbie wejścia w BAP Presonalization dostaję błąd... Ogólnie masę starych kodowań zwyczajnie nie działa w MY2020 Spróbuj ustawić według sposobu z tej strony Ja ma ustawione że pamięta ostatni ustawienie z kierownicy. https://www.vag-coding.fr/vw/passat-b8/passat-b8-facelift-activation-du-lane-assist/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #337 Napisano 20 Lipca 2023 W dniu 18.07.2023 o 16:54, Kucharp napisał: Jak już bardzo chcesz demontować górny panel to tu masz też filmik jak to zrobić w 2 minuty. ten filmik to można sobie w buty wsadzić. Już @mareks6 pytał wyżej czy te przyciski są jakoś przymocnowane bo sposób z filmiku nie działa. Ja szarpałem się z nimi blisko godzinę i nie dało rady ich wyjąć tak jak to filmik prezentuje. Dlatego finalne zdemontowałem mieszek, wykręciłem 4 torxy i 2min później było po temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kucharp Zgłoś #338 Napisano 20 Lipca 2023 (edytowane) 8 minut temu, shibby napisał: ten filmik to można sobie w buty wsadzić. Już @mareks6 pytał wyżej czy te przyciski są jakoś przymocnowane bo sposób z filmiku nie działa. Ja szarpałem się z nimi blisko godzinę i nie dało rady ich wyjąć tak jak to filmik prezentuje. Dlatego finalne zdemontowałem mieszek, wykręciłem 4 torxy i 2min później było po temacie. Czy to moja wina że nie potrafisz tego zrobić. Mi to zajęło 2 minut. Po za tym w ogóle nie trzeba demontować przycisków żeby wypiąć wtyczkę . Ale jak ktoś nie potrafi to niech rozbiera plastyki. Edytowane 20 Lipca 2023 przez Kucharp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #339 Napisano 20 Lipca 2023 i w tym momencie możemy zakończyć rozmowę. Obrażając innych nie jesteś partnerem do rozmów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareks6 Zgłoś #340 Napisano 28 Lipca 2023 @shibby @Kucharp Ja ze swojej strony powiem Wam tak. Ten filmik co podesłał kolega Kucharp widziałem już w samej ofercie kabelka u chińczyka gdzie go kupowałem zanim trafiłem tu na forum. Niestety przyznaję, że w moim Passacie to takie proste nie było i męczyłem się dość długo, aż w końcu się poddałem i wtedy zacząłem szukać porad gdzie indziej. Trafiłem do tego wątku gdzie właśnie na 8 stronie był opis tego samego co próbowałem wcześniej po filmiku od chińczyka i mi się nie udało. Wtedy napisałem tu swoje pytanie lecz po dłuższym czasie bez odpowiedzi, napisałem to samo pytanie na grupie passata b8 na FB i tam od razu mi powiedzieli że ten przycisk nie wychodzi tak łatwo jak to jest pokazane na tym filmie od chińczyka i że mam to zrobić w inny sposób. Ten sposób był dokładnie taki jak później opisał tu shibby i tak właśnie to zrobiłem. Tak więc potwierdzam, że sposób z tego filmu nie w każdym Passacie się sprawdzi. Być może jest różnica między przedlift i lift. (ja mam lift), ale tego nie wiem. Wiem natomiast, że ja się z tym tak siłowałem, że aż lekko wgniotłem śrubokrętem ten chromowany pasek między przełącznikami a te nadal siedziały. Wtedy się poddałem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach