Skocz do zawartości

Kur2

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie słyszę by coś u mnie trzeszczało, a już stukałem, naciskałem, ciągnołem wszystko. Co do wyświetlaczy to mam passata z 2015r ze "starym" DM i różnicę widać. W audi dużo lepiej.
  2. Dawno w tym temacie się nikt nie odzywał, może napiszę swoje spostrzeżenia po zmianie passata. Zmieniłem na audi a6 c8 i co nieco napiszę porównując te dwa auta. Oczywiście wyposażenie w obu przypadkach może być różne. Passat 2015 kombi tdi 190 koni, A6 204konie tdi 2019rok też kombi. Napiszę jak to wygląda moim zdaniem... 1. Bagażniki bardzo zbliżone 2. W a6 jest dużo ciszej 3. W passacie wygodniejsze fotele 4. Na plus tylna kamera w passacie, zawsze schowana za znaczkiem i czysta, w a6 na wierzchu i brudna, co prawda ma swój spryskiwacz, ale to nie to samo 5. Automatyczny spryskiwacz szyby przedniej w a6- pożeracz płynu 6. W passacie miałem top led, w a6 matryce hd ( te najlepsze) w passacie fajnie to działało- przysłony, w a6 gasną diody i wygląda to bardziej "dyskotekowo", trochę lepiej świecą, ale tu passat trochę wygrywa 7. W a6 wszystkie wyświetlacze lepszej jakości- czytaj rozdzielczości 8. Virtual cockpit w passacie lepiej jeśli chodzi o personalizacje, w a6 taki jakiś hmmmmm czarno- biały? 9. Plastiki nie wiem, niby mówią że w a6 trzeszczą, mi nic nie trzeszczy także tu i tu bardzo dobrze 10. I tu i tu losowe komunikaty, że coś obecnie niedostępne np. Sygnalizacja przy parkowaniu 11. Ogrzewana przednia szyba w a6 włącza się razem z nawiewem i klimą, jest jeden guzik. W passacie można włączyć samo grzanie szyby bez nawiewu 12. Nagłośnienie. Passat dynaudio, a6 bang&olufsen. A6 duuuużo lepiej 13. Passat trochę lepiej się zbiera, masa robi swoje Na dzień dzisiejszy posiadam oba auta, raz to, raz to jest w użyciu. Mimo wszystko ja osobiście lepiej się czuję w a6 ...
  3. Ja napiszę inaczej. Dawno temu brat "skasował" swoje audi i zostały mu świeżo zakupione tanie chińczyki dokładniej IMPERIAL SNOWDRAGON 3. Odkupiłem za czapke śliwek i to była masakra. Z pod pracy wszyscy dali radę wyjechać jak spadł śnieg nawet na bieżnikowanych, łysych oponach, ja nie. Nie kupujcie tego badziewia, plastikowe opony. Autem jezdziłem 90% w lecie przez 5 lat dokonały żywota. Nachodziły mnie myśli by je oddać za darmo, ale nie chciałem mieć nikogo na sumieniu.
  4. U mnie co prawda auto z 2015 roku po włożeniu karty/pendrive pojawia się krótki komunikat odczyt usb i po chwili źródło zawiera bazę danych nawigacji. Potem parę minut nic się nie dzieje i pyta czy zaktualizować. Mam DM pro. U mnie można zrobić również tak: włożyć karte- wejść do nawigacji-- ustawienia- informacje o wersji i u góry aktualizacja. Chwilę szuka, znajduje i aktualizuje.
  5. U mnie 115kkm (2.0tdi 190km), nic nie wymieniane nie ma żadnych zgrzytów ze strony skrzyni. Wszystko działa normalnie, jak po wyjeździe z salonu. Jedynie wymieniałem pompe??- pedał zostawał czasem w podłodze
  6. Potwierdzam, miałem ten sam problem, nawet musiałem czasem odciągnąć pedał do góry. Pompa do wymiany. Osobiście polecam firmy sachs- ja na taką wymieniłem.
  7. Ja wymieniałem rozrząd w maju 2021r, czyli 15 tys km temu na oryginał vw. Nie wiem jaki mam napinacz być może też rumuński litens. Nie wiem co vw pakował do zestawu/kompletu rozrządu. Może ktoś mnie oświeci? Teraz nie będę rozbierał i czytał co tam napisali...
  8. Chcę przestrzec wszystkich którzy planują wymianę rozrządu. Po kolei.... Do zestawów rozrządu np. INA dodają napinacz firmy litens. W moim vw t4 2.5 TDI był tejże firmy napinacz paska pompy wtryskowej. Napinacz po około 1000km rozleciał się w mak. Trudno kupiłem nowy, założyłem i jeździ. W passacie b8 2.0 tdi 150km (świeży zakup brata) pękła sprężyna napinacza paska rozrządu po pół roku od wymiany. Jak się okazało również był to litens. W obu przypadkach był to litens made in ROMANIA. Trochę poczytałem na ten temat, trochę jutube (polecam wpisać litens rumunia) i tam facet tłumaczy, że wszystkie wyprodukowane w rumunii to szmelc. Po lekturze powiem tak: nie sądziłem, że aż tylu ludzi dotknął ten problem. Także nie polecam, zwracajcie uwagę!
  9. Ja mam 190 koni, silnik DDAA i mam ten zawór. Wymieniłem go i nie mam problemu z odpalaniem
  10. Że tak powiem programista ze mnie żaden. Jak jest dobry opis można coś pozmmieniać/przekodować w aucie. TJA zostawię w spokoju, wyższa szkoła jazdy. Popatrzyłem dalej co mówi ta instrukcja, niestety w innych sterownikach bity które trzeba zmienić też nie są widoczne.
  11. Korzystałem z tej instrukcji, a pisze w niej że to kodowanie dla vw, a tu nagle że mam kupić audi. Nawet ktoś napisał że aktywował sobie tja. No i teraz już nie wiem o co chodzi
  12. Cześć. Zabrałem się za aktywację tja. Już na początku problem. Instrukcja mówi 1. Wybież sterownik A5 2. Bajt 16, bit 5(sta) Jestem w sterowniku a5 no i nie widzę Bit5 tylko bit 4, bit6 i bit7 Zdjęcie do wglądu
  13. U mnie wymiana akumulatora nie pomogła, od czasu wymiany zaworu auto nie miało przypadku dłuższego kręcenia, a zawór wymieniłem mniej więcej 2 lata temu na ten niby poprawiony.
  14. Może podpowiesz jak to się sprawuje. I tak majtanie biegami musi być. Gra warta świeczki?
  15. Trochę poczytałem tej instrukcji. Mam pytanie odnośnie aktywacji Traffic Jam Assist (TJA). Czy ktoś może to testował w manualnej skrzyni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności