Skocz do zawartości

perzu126

  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O perzu126

  • Urodziny 30.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Perzów (PKE...)

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. perzu126

    Obudowa akumulatora

    Ja w 2,0 TDI 150km mam filc. Myśle, że to forma osłony termicznej akumulatora przed gorącem z komory silnika. Szczególnie latem w mieście przy pracy S/S pod maska robi się gorąco.
  2. Interwał wymiany oleju możesz zresetować z zegarów, ale wtedy będzie to co 15 tys km. Przeglądu juz nie zresetujesz samodzielnie. Ale VCDS to dobra rzecz.
  3. perzu126

    Czujnik temperatury zewnętrznej

    Ja w ogóle nie rozumiem pytania? O który czujnik temperatury chodzi? Bo jest ich kilka w aucie...
  4. perzu126

    Czy felgi będą pasować?

    Pilna pomoc, bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Jaka najmniejsza felga wchodzi do Passat B6 3,2fsi? Wiem, że 16 cali nie mieści się ze względu na wielkość zacisku. Ale czy wejdzie 17cali, czy musi być 18cali?
  5. To juz brzmi inaczej. Ile procent ON było w oleju? W instrukcji serwisowej nie widziałem info o mieszaniu paliwa z ON, ale pewnie jakaś granica jest kiedy olej jeszcze zachowuje swoje właściwości. Generalnie takie odcinki powinny wystarczyć do regeneracji, tym bardziej że odbywa się ona cyklicznie a nie cały czas jak niektórzy sądzą.
  6. Tutaj mylisz pojęcia. Paliwo w oleju to efekt uboczny procesu wypalania (dość bogata mieszanka), ale raczej w krytycznym momencie i kiedy eksploatujesz auto na bardzo krótkich trasach. Jesli robisz dłuższe odcinki i silnik jest nagrzany to raczej nie ma strachu o przybywanie oleju. Niedługo w pierwszym temacie opisze dokładniej jak to wygląda w silniku TDI EA288.
  7. perzu126

    Fotele ergoComfort

    Ja na wygodę fotela Ergo Comfort nie narzekam. Mimo, że jest ustawiany manulanie to zawsze dopasowuje go do siebie plus kierownice. Niestety nie pomorzemy Ci, każdy ma inną budowę ciała. To, że mi wygodnie, to nie znaczy, że wygodnie będzie Tobie. Aczkolwiek wsiadanie jest troszkę niewygodne. Mam wrażenie, że fotel jest znacznie odsunięty do środka względem progu. Znacznie łatwiej wskakuje do Clk Cabrio, w którym na tle Passata fotel jest niemal na ziemi.
  8. perzu126

    1.6 TDI czy 2.0 TDI

    Napewno jest dwumasa.
  9. Problem z DPFem będzie miał zapewne drugi lub kolejny właściciel, gdy auto będzie miało setki tys km przebiegu. Chociaż i tu pewnie nie będzie problemu, jeśli nie zaczną pod maską grzebać janusze i mirki, którzy każdą awarię połączą z DPFem. Uważam, że 100tys km to jest żaden wyczyn dla współczesnego auta i przez kilka lat nie powinno być problemów z silnikiem. Uważam również, że problemy z filtrami cząstek są już rozdmuchane do granic absurdu. Filtr w sprawnym silniku wytrzymuje setki tys km. PODKREŚLAM W SPRAWNYM SILNIKU. Także kupując nowe auto jedynym wyznacznikiem powinna być cena zakupu, koszty paliwa i w sumie fakt czy wolimy z jakiś powodów auto na PB czy ON. Jeśli już coś ma się zepsuć w silniku to może się to zdarzyć i w dieslu i w benzynie.
  10. perzu126

    Wyświetlacz Active Info

    Mój Passat jest z końca 2016 i juz ma ta drugą wersję. Jest to zależne albo od rocznika albo od linii wyposażenia.
  11. perzu126

    Wymiana filtra paliwa - odpowietrzenie układu

    Można nalać paliwa do filtra. Mozna też włączyć sam zapłon na 10s i pompa w baku napompuje paliwa do filtra.
  12. Bierz diesla, DPF przy takim użytkowaniu nie będzie problemem. Poza tym co się morze zepsuć przez 100tys km??
  13. perzu126

    1.6TDI czy 1.4TSI

    Faktycznie, każdy ma jakąś rację. Co do diesli swoje doświadczenia popieram na podstawie użytkowania wielu diesli ze stajni MB. Zwykły czy turbo, 200tys km czy 500tys km każde jeżdzi bez większych problemów a jeśli jakieś są to z reguły drobnostki. Kolega wyżej potwierdził🤩 Wiem, że niektórzy się zbulwersują...🤨
  14. perzu126

    1.6TDI czy 1.4TSI

    No po prostu pech, że auto zdechlo w nieodpowiednim momencie. Kiedyś zdarzyło mi się to w Micrze K11...Niby niezawodny Japończyk. Jednak dwumasa w benzyniakach jest. Turbosprezarki są, coraz częściej z zmienną geometrią. Egr? W większości napewno też jest. No i na koniec rodzynek czyli filtr cząstek stałych w benzyniakach! Czyli GPF! Już jest w 1,5TSi. Także komplikacja tych silników jest ogromna. Miną lata zanim mechanicy je zaczną ogarniać, do diesli wiele warsztatów ma odpowiednie zaplecze i każdy sobie poradzi. Także rozumiem, że można nie kupić diesla, bo np za głośny. Ale nie kupić, bo auto zgasło na środku skrzyżowania?
  15. perzu126

    1.6TDI czy 1.4TSI

    Bierz 1,6 TDI. W mieście nie spali więcej niż 7litrow. Obstawiam, że bardziej normalne będzie 6 litrów. Dynamika do 100km/h więcej niż wystarczająca. Co do Dpf, to są skonstruowane tak, że nawet na postoju sie wypali. Połowa zapełnienia filtra to ok 30litrow spalonej ropy. Reszta rzeczy jest zarówno w benzynie jak dieslu. Czyli dwumasa, turbo, Egr.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności