macvw Zgłoś #761 Napisano 25 Lipca 2018 http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,kl2p7j I co Wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #762 Napisano 25 Lipca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, macvw napisał: http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,kl2p7j I co Wy na to? http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,kl2p7j Skur#$$ństwo. Edytowane 25 Lipca 2018 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ola569 Zgłoś #763 Napisano 26 Lipca 2018 Trzeba podziękować pani E.Bieńkowskiej Komisarz d.s przemysłu z unii europejskiej (PO) już w tamtym roku mówiła że nie dopuszczą do ruchu pojazdów vw z Dieselgate które nie przeszły modyfikacji oprogramowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #764 Napisano 26 Lipca 2018 Gratuluję tym co czerpią wiedzę z bilda, onetu i innych takich. Póki co nie msz żadnego innego pisma w sprawie przeglądów niż to co było.... Inna sprawa, że ja już na samym początku pisałem, że we wszystkich normalnych krajach wezmą za dupę vw a u nas wykończą Bogu ducha winnych kierowców. I tak się pewnie stanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #765 Napisano 26 Lipca 2018 30 minut temu, mkpol napisał: we wszystkich normalnych krajach To znaczy??? W których??? Tylko USA zrobiły coś. Reszta siedzi cichutko i kopie swoich obywateli. Już dawno poprzedni rząd zdecydował, że nie będzie kary dla vw za sprzedaż pojazdów z dieselgate. A przecież każdy pojazd musi przejść proces homologacji (legalizacji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #766 Napisano 26 Lipca 2018 Ten rząd też niczego nie zrobił... ba, jednak chce zrobić, chce jeszcze bardziej dokopać obywatelom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiaskozlowski Zgłoś #767 Napisano 27 Lipca 2018 Jestem po aktualizacji i sam już nie wiem co myśleć. Po aktualizacji po jakimś czasie pojawia się sporadycznie błąd 2563 (009571) regulator ciśnienia doładowania wróciłem do nich z reklamacją i stwierdzili że to nic nie ma wspólnego z akcją. a tak to nic innego negatywnego nie zauważyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #768 Napisano 27 Lipca 2018 Dnia 25.07.2018 o 22:42, macvw napisał: http://m.auto-swiat.pl/wiadomosci,kl2p7j I co Wy na to? O tym właśnie pisałem na poprzednie stronie w poprzednim poście. Moje zdanie jest takie jak pisałem. Rząd naszego kraju działa na niekorzyść właścicieli pojazdów objętych aferą bo przez takie pisma do diagnostów powoduje panikę i mniejsze zainteresowanie autami vw. Kto zechce kupić passata którego za moment albo popsują niby naprawą w serwisie którą trzeba będzie wykonać bo inaczej diagnosta nie dopuści do ruchu?! Zamiast z poziomu ministerstwa dobrać się do d.... oszustów z niemiec, po tyłku dostaną właściciele aut. Od początku stoję na stanowisku że rzeczy należy nazywać po imieniu - oszust jest oszustem i kropka. Jak chcą naprawiać moje auto to nie widzę przeszkód. Niech sobie je ode mnie kupią i w tedy wgrywają co tylko chcą! Koniec kropka. Ps. TOWAR NIE WŁAŚCIWY Z UMOWĄ = ZWROT KASY ZA AUTO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #769 Napisano 29 Lipca 2018 A ja po raz tysięczny piszę, że w piśmie do diagnostów jest tylko zalecenie informowania właścicieli o tym, że auto podlega akcji. Nie ma słowa o nierejestrowaniu (póki co), natomiast jeśli ktoś jest tak głupi, że wierzy we wszystko co pisze bild i inne brukowce jest prawdą, to ........ ech ...... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #770 Napisano 14 Sierpnia 2018 (edytowane) A ma ktos kody wszystkich akcji serwisowych dotyczacych passata B8 - bo ja mam firmowe auto i na 90% po akcji serwisowej ale kod wpisany w ksiazce to 46G7 a to dotyczy recznego. Gdzie szukac w kombi tej naklejki(w ksiazce brak) odnosnie tej akcji serwisowej? Wersja oprogramowania u mnie to: 04L907309R 1147 a z tego co widze wszyscy mieli 03L wiec moze u mnie od nowosci bylo wgrane juz odpowiednie oprogramowanie - obraczki na rurkach mam. Naklejki w bagazniku nie widze pod wykladzina przy jego krawedzi - zadnej. Edytowane 14 Sierpnia 2018 przez loki7777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #771 Napisano 14 Sierpnia 2018 Ten numer co podałeś to jest numer części sterownika ECU. Jeżeli był na akcji serwisowej to możesz to sprawdzić podając numer VIN na stronie vw lub dzwoniąc do aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #772 Napisano 20 Sierpnia 2018 Dnia 23.07.2018 o 22:31, kuebk napisał: O ile dobrze pamietam to 99xx to jest dieselgate. Niekoniecznie. Ja mam CFGB i H23 9953 a nie dawałem do ASO na poprawki i za każdym razem odmawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #773 Napisano 21 Sierpnia 2018 Panowie, mam do Was pytanie. Dużo się pisze o tym, jak to źle wpłynie na silnik (częste wypalanie DPF. awarie EGR itp.) nowe oprogramowanie wgrywane w ASO. Czy zauważyliście jakieś negatywne strony tego oprogramowania? Miałem B6 z 2009r. i do 280tys.km silnik chodził rewelacyjnie! 2 miesiące temu kupiłem B7 też 2,0TDI 140KM, ale niestety "Helmut" w ASO dał sobie wgrać nowe oprogramowanie. Mam się "nastawić" na jakieś uboczne skutki? A może wgrać stare oprogramowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #774 Napisano 21 Sierpnia 2018 Przeczytaj ten temat od początku-są tutaj odpowiedzi na twoje pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #775 Napisano 24 Sierpnia 2018 Jestem po badaniu technicznym, faktycznie trafiłem na bardzo nadgorliwego fachowca i sprawdzał wszystko łączni z uczestnictwem w akcji. Obecnie z uwagi, na chip tuning nie jadę na akcje. Jednak z tego co patrzyłem, to wysyłał on dyspozycje do komunikacji miejskiej/starostwa. Czy państwo/gmina/urząd miasta będzie teraz nas ścigać bo samochody nie spełniają normy Euro 6? Jezu... na pewno mój passat spełnią więcej norm niż większość sztrućlów dieslowych jeżdżących po Polsce.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #776 Napisano 25 Sierpnia 2018 16 godzin temu, disciples napisał: Czy państwo/gmina/urząd miasta będzie teraz nas ścigać bo samochody nie spełniają normy Nie ma takiej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #777 Napisano 25 Sierpnia 2018 Ale "nasi" rozważają wprowadzenie odmowy przeglądu dla aut bez aktualizacji. Póki co ma być niby spisywanie na bieżąco aut z poszczególnymi numerami VIN podczas przeglądów. Jeśli rozporządzenie wejdzie w życie auta bez wpisu o akcji nie będą miały przeglądu ze względu na brak homologacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #778 Napisano 25 Sierpnia 2018 4 godziny temu, radekrp90 napisał: Ale "nasi" rozważają wprowadzenie odmowy przeglądu dla aut bez aktualizacji. poproszę źródło, tylko wiarygodne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #779 Napisano 25 Sierpnia 2018 Spisują, bo na dzień dzisiejszy nikt nie ma pojęcia co po drogach jeździ, za kilka lat jak wszystkie wozy będą po przeglądzie - będą mieli jakiś tam obraz sytuacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #780 Napisano 25 Sierpnia 2018 Będą bogatsi o wiedzę, ile samochodów jeździ po naszych drogach bez akcji serwisowej-to wszystko, póki co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach