Jump to content

loki7777

  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam g13 koncentrat z febi i zrobilem go 1:1.
  2. Ile litrow plynu do chlodnicy przygotowac na wymiane? 8L czy mniej - bo tyle widze ze wchodzi do B6?
  3. Witam Dziś mam kolejny problem ze swoim autem. Staje na światłach, wrzucam na luz, świeci się kontrolka ręcznego, odpuszczam sprzęgło wciąż będąc na luzie a auto dodaje mi gazu(rosną obroty i zwalniany jest hamulec ręczny). Spotkał się ktoś z czymś takim? Do dziś wszystko było normalnie, nawet dziś rano było normalnie. Błędów brak. Tak to wyglada - filmik moj.
  4. Mini autocasco czyli tylko od kradziezy - zobacz czy to ci sie lepiej nie oplaci niz grzebanie w elektryce auta?
  5. Masz racje, powinienem usunac te 2 rodzaje ze wszystkich;)
  6. Diesele to chyba wszystkie maja AGM i tylko maja aku w komorze silnika?
  7. Trzeba bo nie bedzie ci go poprawnie ladowac.
  8. Masz kilka opcji. Patrzac na audi D29 da sie rozwiazac update'em oprogramowania https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10153592-9999.pdf Druga opcja to walniety modul lub sam silniczek i chyba obie te rzeczy sa dosc kosztowne. Albo zwyczajnie przetarte gdzies kable. Samo skasowanie bledow nic nie da jak cos jest uszkodzone. Tak czy siak bedzie trzeba to zoabczyc czyli rozebrac drzwi. Ogolnie sporo tego jest w internecie i dotyczy calej grupy VW.
  9. Czesc Na naklejce w ksiazce serwisowej jest CRLB, poza tym TLBMT,M6F,LB5J - wiem, ze czesc z tego jest niepotrzebna. Da sie to ustrojstwo zobaczyc jakos z gory, czy trzeba wejsc pod auto? Bo problemme jest czy mam Boscha czy Pierburga bo z tego co rozumiem one nie sa zamiennie stosowane? Dodam ze blad dotyczy pompy nr 3.
  10. Panowie czy ktos ostatecznie zamontowal ta Meyle bo zarowno Conti jak i Ina maja w zestawie pompe zgodna z oryginalem czyli z zakrywanym wirnikiem:)
  11. Jak w temacie szukam numeru katalogowego Bosch'a i ktora jest ostatnia wersja bo juz niby 2 czy 3 byly. VIN WVWZZZ3CZFE439269 Z tego co widze, to numer OEM 5G0965567(A) - czy A robi jakas roznice? Boschowski numer BOS0392023455 ale czy to jest ostatnia rewizja? Jakby ktos jeszcze opisal wymiane, gdzie sie to ustrojstwo znajduje i czy da sie samemu wymienic to bede bardzo wdzieczny:) Pozdrawiam
  12. Obecnie komplet ina za 650zl i chyba czeka mnie wymiana bo mi juz ubywa(znowu) plynu - delikatnie ale ubywa. Potwierdze to za miesiac na wymianie oleju - mam nadzieje ze bedzie widac slad gdzie plyn sie wydostaje.. Do tego chyba wymienie ta dodatkowa pompe chlodzenia bo tez blad juz byl ze sie zatrzymala. 125000 nalatane i pompy poddaly sie pierwsze(niestety a moze i stety).
  13. Chyba z ta(albo inna raczej;) pompa wody tez mnie dopadlo, bo dzis po 10 minutach(spokojnej jazdy) jazdy temp. skoczyla na tez ok 110 i sobie tam stala - nawiew na chwile i stoi na 90*. Tylko ze u mnie wystepowal blad P26F800 - z tego co czytam sobie obecnie w google to to jest ta pompa 5G0 965 567 (jej 2 czy 3 wersja) - mial ktos juz ja wymieniana u siebie albo sam wymienial? Po przeskanowaniu w tej chwili nie pokazuje zadnego bledu zwiazanego z chlodzeniem auta. Czy uszkodzony czujnik temp. wywola blad, ktory da sie wyswietlic za pomoca interfejsu diagnostycznego? Przebieg jak u kolegi z 1 postu ok 125k km, rozrzad i reszta niewymienione jeszcze.
  14. Jak z auta testowego(demo) to nie bedzie ani czysta ani nowa;)
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy