Skocz do zawartości

sajmonxtr

  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sajmonxtr

  • Urodziny 29.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Sajmon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    München

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam! Problem polega na tym, że momentalnie przestała działać klimatyzacja… a dwa wentylatory chłodnicy chodzą cały czas na pełnych obrotach zaraz po włączeniu zapłonu. Wyłączają się co prawda po wyjęciu kluczyka, ale rano przy temperaturze zewnętrznej 4C, jeśli wiatrak chodzi na maxa od samego początku to silnik nagrzewa się bardzo długo. Dodam, że klimatyzacja jest po gruntownym remoncie (nowy kompresor, chłodnica, czujnik wysokiego ciśnienia, olej, czynnik oraz dmuchawa nawiewu) Wszystko chodziło dobrze ok. 3 miesiące. Najlepsze w tym wszystkim że VCDS 17.8.0 nie wykrywa żadnych błędów. Proszę o pomoc.
  2. sajmonxtr

    Błąd po wymianie silniczków!!!

    Jechałem: ok: 500m później 2km oraz 17km.. i dalej nic. Czyściłem błędy VCDSem i nie chce usunąć tych dolegliwości ;( po paru gwałtownych hamowaniach również nic nie pomogło...
  3. Witam! Problem dotyczy: VW Passat B6 2007r 2.0TDI 140KM BMP (DSG) Zakupiłem NOWE silniczki hamulca ręcznego . (stare silniczki były już popękane i zacinały się co jakiś czas) Problem polega na tym, iż po wymianie nie funkcjonuje lewa strona. Po wciśnięciu przycisku hamulca postojowego zaciąga się jedynie prawa strona. Na wyświetlaczu deski rozdzielczej miga żółta kontrolka przekreślonego hamulca postojowego wraz z czerwoną kontrolką hamulca oraz przycisk hamulca postojowego oraz irytujący dźwięk podczas jazdy, który nie ustępuje. Podczas zakładania silniczków akumulator był odpięty. Po zdemontowaniu starego silniczka, miejsce połączenie silniczka z zaciskiem zostało oczyszczone, odrdzewione i nasmarowane. Nowy silniczek został zamontowany z nowymi śrubami oraz nową gumową uszczelką. Połączenie elektroniczne: kabel z silniczkiem zostało wyczyszczone i sprawdzone pod kątem napięcia. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam jeszcze, że dwa tygodnie temu w aucie zostały wymienione na nowe: Tarcze: przód/tył, klocki: przód/tył, amortyzatory: przód/tył, odboje i uszczelki :przód/tył, sprężyny: przód/tył, rozrząd kompletny (pompa wody, napinacz, pasek, płyn), olej w skrzyni DSG (metodą dynamiczną), płyn hamulcowy, olej w silniku , wszystkie filtry, odgrzybiona klimatyzacja z wymianą oleju w sprężarce oraz uzupełnieniem czynnika, nowy rozrusznik. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, oprócz: Saturday,25,November,2017,15:10:42:39744 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 17.8.0.1 Data version: 20170721 DS276.2 www.Ross-Tech.com Mileage: Repair Order: **** -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 55A65A16AC9A16EE89-FFFE 2 Faults Found 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame Fault Status: 01110010 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 4 Reset counter: 86 Mileage: 86258 km Time Indication: 0 Date: 2017.11.24 Time: 16:06:36 Freeze Frame Voltage: 6.94 V Count: 204 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 011 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 24 Reset counter: 86 Mileage: 86258 km Time Indication: 0 Date: 2017.11.24 Time: 18:20:51 Freeze Frame Voltage: 12.32 V Count: 116 Proszę o POMOC!?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności