Jump to content

ola569

  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ola569

  • Birthday 07/17/1969

Informacje osobiste

  • Imię
    maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WR15

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem podobny wyświetlacz w moim passacie b6 2009 w manualu i na manetce przyciskiem można było przechodzić do spalania ,temperatury i zasięgu na pozostałym paliwie ,mi się wydawało że mój wyświetlacz już jest najuboższy z możliwych ale widzę że są jeszcze prostsze jak piszesz ze nie masz przycisków na manetce ,prawdopodobnie można dołożyć manetkę z przyciskiem , tak samo jak nie mialem tempomatu to zamienili mi w serwisie manetkę na z tempomatem i wszystko chodziło ok.
  2. Trzeba podziękować pani E.Bieńkowskiej Komisarz d.s przemysłu z unii europejskiej (PO) już w tamtym roku mówiła że nie dopuszczą do ruchu pojazdów vw z Dieselgate które nie przeszły modyfikacji oprogramowania .
  3. Masakra z tym forum ciężko nawet znaleźć ten temat ,jak tam bestia dotarła do was u mnie lekko poprószylo tylko na jutro zapowiadają większe opady.
  4. Ja na pewno nie pojadę do serwisu na akcję bo nie jest narazie obowiązkowa,tutaj w Anglii dają kubek , długopis i brelok a czytałem bardzo dużo narzekań tych co byli na akcji do głównych problemów wystepujących po wizycie zalicza się: większe spalanie,częstsze wypalanie dpf-u,nagminne problemy z egr ,wpadanie w tryb awaryjny i dźwięk jakby grzechotania w przedziale obrotów 1750-2250.Kierowcy wracają do serwisu żeby im wgrano z powrotem stary soft a oni im mówią że nie ma takiej możliwości .Także ja narazie czekam.
  5. Droga do tunelu bez korków ,tylko przed samym tunelem trzeba postać w korku około 20 minut w tej chwili,potem pewnie bedzie gorzej dostałem się na wcześniejszy pociąg zawsze to 15 minut szybciej .
  6. Chodzi mi o długość. - - - - - aktualizacja - - - - - Już się wszystko wyjaśniło długość do 6m nie podwyższa ceny ,także spoko.
  7. Sprawdzam ceny na prom z Dunkierki DFDS i zobaczyłem że wymiar samochodu powinien być 1,85H *4,5L i się zastanawiam czy się mogą doczepić o te 30 cm ,wcześniej tego nie widziałem tzn z dwa lata temu.
  8. Wczoraj byłem na przeglądzie i mot zaliczony bez żadnych wpisów drugi rok z rzędu ,znowu wymyślili nową kartkę od motu.
  9. Ja jade 29.07-14.08 Ja też jadę 29.07-16.08 , na razie bilet na tunel kupiony w jedną stronę 09:36, bo nie wiadomo czy w tym roku śniadzi chłopcy coś znowu nie wykombinują, w tamtym roku jakoś mi się udało w dwie strony przejechać bez większych problemów choć w drodze powrotnej musieliśmy czekać trzy godziny ze względu na wyżej wymieniony problem.
  10. Ja już w domu po 2 tyg. urlopu .Powrót tunelem dzisiaj nad ranem, 25 minut tylko dłużej musiałem czekać na terminalu do planowanego odjazdu ,cisza i spokój, tubylców nie widziałem. Mało samochodów w pociągu, może w 1/3 wypełnony samochodami.a z ochroną jak oni piszą że została wcmocniona to jakas pomyłka widziałem może z kilku policjantów na terminalu i tyle .Z Polski wyjechałem z 2.5 godzinnym zapasaem na tunel przyjechałem o czasie ,spalanie wg. kompa 6.3 takze nie jest zle.
  11. Ja już drugi dzień jestem w Polsce i tak trzeba uważać na tych wariatów na drodze że masakra,to nie dziwne że tyle wypadków tutaj jest.
  12. Potwierdzam,miałem to samo po lekturze wcześniejszych postów wymieniłem ten zawór i klima chłodzi od razu.
  13. Ja mam Tom Toma z usługa live pare lat i pare razy mnie wyprowadził na jakies polne drogi żeby ominąc korki a gdy wróciłem na swoją drogę to ruch był normałny także też nie jest idealny i juz się pare razy zastanawiałem nad zmianą na inny gps ,a jak porównywałem do jakiejs aplikacji w telefonie to jednak Tom Tom jest lepszy wiec dalej mam Tom Toma. A tak przy okazji dodam że jadę do Polski 11.08 powrót 26.08 tunelem takze trochę sie boję jak to wszystko będzie.
  14. dobrze ze nie muszę juz przez zabrze jezdzić jak jade do domu
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy