Jump to content

matiaskozlowski

  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About matiaskozlowski

  • Birthday 05/15/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kutno

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam chińskiego vcds i napisz mi po kolei co mam gdzie wejść i co spisać to w wolnej chwili to ogarne
  2. ja mam passata cc z 2008 roku i też mam czujniki ciśnienia opon. a do autora... nic nie będziesz musiał zmieniać. Taka sama procedura jak zmieniasz koła letnie zimowe itd. Przytrzymasz dłużej przycisk set i kontrolka zniknie.
  3. Moim zdaniem jeśli nadal masz tzw "miękki" pedał hamulca koniecznie jest odpowietrzenie układu... i tak na przyszłość... czasem warto dać specjaliście niż samemu kombinować jak nie ma się o tym zbytnio pojęcia, bo może się to źle skończyć. Tym bardziej hamulce. A wymianę klocków już nie przesadzaj... każdy mechanik ci je wymieni i nie potrzeba tutaj nie wiadomo jakiego zaufania
  4. a mi się wydaję że ty masz wycięty dpf bo widać w twoich końcówkach sadzę a przy sprawnym dpf takiego czegoś nie ma
  5. miałeś dodać zdjęcia i co ? ja po zimie gdy te chromy nie zawsze wygladają dobrze stosuję autosol i jestem zadowolony
  6. Też chętnie bym się coś dowiedział na ten temat
  7. z tego co widzę na zdjęciu to jakby ta końcówka zakrzywiona była dospawana. Może wystarczy ją odciąć aby była prosta rura ?
  8. przyznam że ta ori mapa vw jest mało intuicyjna. Nie jeździ mi się na niej za dobrze. Ale nie kombinuje z jakimiś chińczykami itd. bo po co ? jak i tak jeźdzę na google maps
  9. ori R Line zewnętrzny. Kupowałem na allegro te światłowody. I sam to montowałem
  10. Sprawdzałem przed jazda na chipa. Autostradą 150km/h tempomat 6,8 Powrót po chipie taka sama prędkość 5.2 Więc coś u Ciebie jest nie tak
  11. Czyli dpf brak;) ja mam dpf i w środku rurki po przejechaniu palcem czyste
  12. A nie miałeś może akcji serwisowej diesel gate? Bo ja miałem podobne kwiatki tak jak Ty po całej tej akcji. Dpf codziennie się wypalal po parę razy dziennie. Przywrócenie starego Soft, powiększenie mocy i wszystko jest tak jak należy. Profilaktycznie dałem jeszcze dpf do przeczyszczenia chemicznie i cisnieniowo
  13. Przechodzilem przez to ostatnio. Przywrócenie oprogramowania przed akcja serwisową u w okolicach Łodzi 500zl. Ja od razu podnosiłem moc, bo uznałem że wolę dodać kolejne 500zl i niech to autko się lepiej zbiera. Z ciekawostek. Autko po akcji serwisowej miało poniżej 130km. Seria powinna mieć 140
  14. a kto to kolego robi ? bo kogo się nie zapytam to ciężko z tym tematem
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy