Skocz do zawartości

lopico

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, czy ktoś aktualizował oprogramowanie sterownika silnika CFFB / CFGB. Obecnie mam 03L906018PA, ze softtem 9978. Czy ktoś próbował zmienić soft na ten od 177KM np. 03L906018PC_9978 Obydwa sterowniki są te same, pytanie czy to pójdzie, zapewne będę musiał zmienić nazwę na tą z mojego sterownika. Oczywiście mam odis, i wszystkie dostępne firmware. Proszę tylko nie piszcie mi że 177 ma inną turbinę - już ją dawno mam zmienione. Po co to czynie - mam zmodzone bestie, lecz pali jak głupia i chce porównać jak będzie to wyglądać na ww sofcie.
  2. Witajcie, mam pytanie co do spalania po modzie, otóż moja bestia coś dużo mi chlapie. Dawniej spalanie na trasie było na poziomie 5 litrów - przy jeździe dynamicznej do 7 przy agresywnej. Teraz przy agresywnej jeździe potrafi wyjść 12- do nawet 17 litrów przy ok 200km/h non stop na banie. W mieście to ok 10-11 litrów Aby uzyskać 5l na stówę teraz muszę się nieźle na pocić i tak słabo to wychodzi. Czy to dużo?
  3. lopico

    Kod bledu B200FF0

    Bezpiecznie Co do bezpieczeństwa to powiem Tobie tak: Sterownik jest rozhermetyzowany, znajduje się on w zajebistym miejscu bo w podszybiu, gdzie tam mu kapnie, tam mu przymarznie tam go podważy lód itd. W Audi Q7, tym którzy wycinali DPF padały kompy, a dlaczego ? - ponieważ trzeba było zrobić remap a za tym idzie kompa otworzyć, do tego użyli dupnego silikonu octowego a nie dirco. Efektem było rozpierd... ecu , zapomniałem dodać, że również był na podszybiu. Bezpiecznie, tak - nie masz skoków napięcia podczas flash- owania - ale to rzadko występuje, a szczególnie wtedy jak masz słabe aku. Większość profesjonalnych tunerów EDC17 wgrywa konsolą, a jak się spierniczy to mają już sprzęt aby postawić wsio po obd. Dlaczego zatem wgrywali na stole - bo EDC17 na początku tak się kiedyś wgrywało, tym bardziej że były one blokowane i nie dało się tego zrobić offline. Koniec tej teorii, życzę Tobie powodzenia
  4. Na pewno dpf jest identyczny. Ale czy widziałeś jak wielka różnica jest między tymi dwiema sprężarkami? Jak się pchasz, to zrób hybrydę.
  5. lopico

    Kod bledu B200FF0

    Błędy wewnętrzne świadczą o: 1. wywaleniu się firmware 2. rozpierd. sterownika Czy vcds mógł rozwalić :) NIE Ja bym wgrał ori to co zgrał tuner i zobaczył czy wywala błędami. Ale zapewne tuner nie miał odpowiedniego sprzętu aby zrobić pełnego BDM, a więc: Jak po wgraniu ori będzie sypać błędami szukaj nowego ecu i go odpowiednio zakoduj tzn. imo itd. Nie jestem fachmenem od VAG, ale BMW była by taka kolejność. PS rwali ecu, czy robili przez obd?
  6. lopico

    Kod bledu B200FF0

    Błąd wewnętrzny, postaw nowszy soft, jak będzie dalej to zostaje wymiana ecu.
  7. Wałkowałem to w moim passacie. Zasilanie, spływ, króciec plastikowy inny, no i uszczelka. Pytanie czy warto :) - NIE Efekt, bez softu wkręca się jak gówno nocą, zero dynamiki na niskich obrotach. Na ori turbo wykręcisz 190 kuca, a 200+ to musisz wytłuc DPF. Moim zdaniem nie warte, przynajmniej ja bym następnym razem robił sam soft. PS po dłuższym użytkowaniu twierdze, że trzeba zrobić soft w DSG.
  8. Trzeba przygotować odpowiedni wsad do NEC-a, indywidualny dla każdej marki jak i modelu. Po przygotowaniu trzeba zakodować. Nie da się tego zrobić za pomocą vcds, ani vag can pro, jak również odisem. Programujesz programatorem nec.
  9. Witajcie, Zrobiłem retrofit lamp ze zwykłych na ksenony, pojawił mi się problem z AFS - po podłączeniu nie mogę zaprogramować modułu. Moduł 5M0-907-357-F - taki jak mówi Etka, błąd pojawia się przy jakiejkolwiek zmianie kodowania a brzmi on: error 31 out of range. Moduł ten ma długie kodowanie. Czy jest do tego modułu security acces- (ten do adaptacji nic nie daje) ? Czy ktoś kodował już moduły z literką E i F? pozdrawiam
  10. przerabiałem więc wiem, co kupowałem i co jest w ETKA, jeśli jest tak samo jak CFFB to: turbo jest pnp, odpływ jest inny, rurka zasilania również w inna - kształt - gdzie indziej jest otwór do smarowania, wyjście z turbo - plastikowy króciec jest inny 3 elementy są potrzebne oprócz turbiny PS słowa tunera i z resztą moje - nie warte było, seryjne turbo wyciąga ok 190 koni, turbo ze 140 wcześniej wstaje.
  11. turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście
  12. Również mnie to irytuje, a rozwiązałem to tak: - zastosowałem koła z oponami w rozmiarze passata B8 - 215/55/17 - przy et 48 pasuje jak ulał, - zmieniłem kodowanie licznika - jest tam ilość impulsów - niewiele pomogło ale akurat brakujące 2% W czym pomogło: mój kantował o ok 10% przy oponach 205/55/16 , opony pomogły o 8 %, kodowanie o 2%. Należy pamiętać o tym, że przy gps mierzysz na płaskiej powierzchni, czyli pod górki zwalniasz o kąty mierzone w %. Co się zmieniło - dynamika spadła i jest to odczuwalne, trzeba było skorygować spalanie bo zaczął oszukiwać o ok. 7%. Nie da się dostosować tylko kodowaniem. Dobrze że mam zrobione moda, to nie odczułem tak bardzo na mocy. Czy było warto - moim zdaniem tak bo 10% przy moim rocznym przelocie to 3-4 tyś w suchym.
  13. Mi CFFB wypluł 188km i 397nm, lecz wstawiłem turbinę od 170km. Nie chciałem więcej, ponieważ dsg nie radzi sobie z tak wysokim momentem. Nie polecam przekraczać 380nm.
  14. Witam, podepnę się pod temat, bo po co tworzyć nowy. B7 DSG 2.0TDI 140, na zimnym silniku 2-3 bieg minimalne odczuwalne szarpnięcie - czasem jest czasem nie - ale to nie przeszkadza. Podczas dodawania i puszczania gazu podczas jazdy odczuwalne szarpnięcie - takie średnie, w manualu bywało mocniejsze. W trakcie korka i bardzo wolnej prędkości - takie toczenie się z minimalnym naciśnięciem gazu zaczyna się bardzo odczuwalne szarpanie (nie jest to toczenie bez gazu lecz na pograniczu). Czy to koło czy coś innego? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności