lopico
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
-
Rok produkcji
2014
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, czy ktoś aktualizował oprogramowanie sterownika silnika CFFB / CFGB. Obecnie mam 03L906018PA, ze softtem 9978. Czy ktoś próbował zmienić soft na ten od 177KM np. 03L906018PC_9978 Obydwa sterowniki są te same, pytanie czy to pójdzie, zapewne będę musiał zmienić nazwę na tą z mojego sterownika. Oczywiście mam odis, i wszystkie dostępne firmware. Proszę tylko nie piszcie mi że 177 ma inną turbinę - już ją dawno mam zmienione. Po co to czynie - mam zmodzone bestie, lecz pali jak głupia i chce porównać jak będzie to wyglądać na ww sofcie.
-
Witajcie, mam pytanie co do spalania po modzie, otóż moja bestia coś dużo mi chlapie. Dawniej spalanie na trasie było na poziomie 5 litrów - przy jeździe dynamicznej do 7 przy agresywnej. Teraz przy agresywnej jeździe potrafi wyjść 12- do nawet 17 litrów przy ok 200km/h non stop na banie. W mieście to ok 10-11 litrów Aby uzyskać 5l na stówę teraz muszę się nieźle na pocić i tak słabo to wychodzi. Czy to dużo?
-
Bezpiecznie Co do bezpieczeństwa to powiem Tobie tak: Sterownik jest rozhermetyzowany, znajduje się on w zajebistym miejscu bo w podszybiu, gdzie tam mu kapnie, tam mu przymarznie tam go podważy lód itd. W Audi Q7, tym którzy wycinali DPF padały kompy, a dlaczego ? - ponieważ trzeba było zrobić remap a za tym idzie kompa otworzyć, do tego użyli dupnego silikonu octowego a nie dirco. Efektem było rozpierd... ecu , zapomniałem dodać, że również był na podszybiu. Bezpiecznie, tak - nie masz skoków napięcia podczas flash- owania - ale to rzadko występuje, a szczególnie wtedy jak masz słabe aku. Większość profesjonalnych tunerów EDC17 wgrywa konsolą, a jak się spierniczy to mają już sprzęt aby postawić wsio po obd. Dlaczego zatem wgrywali na stole - bo EDC17 na początku tak się kiedyś wgrywało, tym bardziej że były one blokowane i nie dało się tego zrobić offline. Koniec tej teorii, życzę Tobie powodzenia
-
diesel Passat B7 Turbo 170\177 do 140
lopico odpowiedział KLICHO → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Na pewno dpf jest identyczny. Ale czy widziałeś jak wielka różnica jest między tymi dwiema sprężarkami? Jak się pchasz, to zrób hybrydę. -
Błędy wewnętrzne świadczą o: 1. wywaleniu się firmware 2. rozpierd. sterownika Czy vcds mógł rozwalić :) NIE Ja bym wgrał ori to co zgrał tuner i zobaczył czy wywala błędami. Ale zapewne tuner nie miał odpowiedniego sprzętu aby zrobić pełnego BDM, a więc: Jak po wgraniu ori będzie sypać błędami szukaj nowego ecu i go odpowiednio zakoduj tzn. imo itd. Nie jestem fachmenem od VAG, ale BMW była by taka kolejność. PS rwali ecu, czy robili przez obd?
-
Błąd wewnętrzny, postaw nowszy soft, jak będzie dalej to zostaje wymiana ecu.
-
diesel Passat B7 Turbo 170\177 do 140
lopico odpowiedział KLICHO → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Wałkowałem to w moim passacie. Zasilanie, spływ, króciec plastikowy inny, no i uszczelka. Pytanie czy warto :) - NIE Efekt, bez softu wkręca się jak gówno nocą, zero dynamiki na niskich obrotach. Na ori turbo wykręcisz 190 kuca, a 200+ to musisz wytłuc DPF. Moim zdaniem nie warte, przynajmniej ja bym następnym razem robił sam soft. PS po dłuższym użytkowaniu twierdze, że trzeba zrobić soft w DSG. -
Trzeba przygotować odpowiedni wsad do NEC-a, indywidualny dla każdej marki jak i modelu. Po przygotowaniu trzeba zakodować. Nie da się tego zrobić za pomocą vcds, ani vag can pro, jak również odisem. Programujesz programatorem nec.
-
Witajcie, Zrobiłem retrofit lamp ze zwykłych na ksenony, pojawił mi się problem z AFS - po podłączeniu nie mogę zaprogramować modułu. Moduł 5M0-907-357-F - taki jak mówi Etka, błąd pojawia się przy jakiejkolwiek zmianie kodowania a brzmi on: error 31 out of range. Moduł ten ma długie kodowanie. Czy jest do tego modułu security acces- (ten do adaptacji nic nie daje) ? Czy ktoś kodował już moduły z literką E i F? pozdrawiam
-
przerabiałem więc wiem, co kupowałem i co jest w ETKA, jeśli jest tak samo jak CFFB to: turbo jest pnp, odpływ jest inny, rurka zasilania również w inna - kształt - gdzie indziej jest otwór do smarowania, wyjście z turbo - plastikowy króciec jest inny 3 elementy są potrzebne oprócz turbiny PS słowa tunera i z resztą moje - nie warte było, seryjne turbo wyciąga ok 190 koni, turbo ze 140 wcześniej wstaje.
-
turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście
-
Rozmiar kół, a przekłamanie licznika w B7
lopico odpowiedział jogo → na temat → Hamulce, felgi, opony
Również mnie to irytuje, a rozwiązałem to tak: - zastosowałem koła z oponami w rozmiarze passata B8 - 215/55/17 - przy et 48 pasuje jak ulał, - zmieniłem kodowanie licznika - jest tam ilość impulsów - niewiele pomogło ale akurat brakujące 2% W czym pomogło: mój kantował o ok 10% przy oponach 205/55/16 , opony pomogły o 8 %, kodowanie o 2%. Należy pamiętać o tym, że przy gps mierzysz na płaskiej powierzchni, czyli pod górki zwalniasz o kąty mierzone w %. Co się zmieniło - dynamika spadła i jest to odczuwalne, trzeba było skorygować spalanie bo zaczął oszukiwać o ok. 7%. Nie da się dostosować tylko kodowaniem. Dobrze że mam zrobione moda, to nie odczułem tak bardzo na mocy. Czy było warto - moim zdaniem tak bo 10% przy moim rocznym przelocie to 3-4 tyś w suchym. -
Mi CFFB wypluł 188km i 397nm, lecz wstawiłem turbinę od 170km. Nie chciałem więcej, ponieważ dsg nie radzi sobie z tak wysokim momentem. Nie polecam przekraczać 380nm.
-
Witam, podepnę się pod temat, bo po co tworzyć nowy. B7 DSG 2.0TDI 140, na zimnym silniku 2-3 bieg minimalne odczuwalne szarpnięcie - czasem jest czasem nie - ale to nie przeszkadza. Podczas dodawania i puszczania gazu podczas jazdy odczuwalne szarpnięcie - takie średnie, w manualu bywało mocniejsze. W trakcie korka i bardzo wolnej prędkości - takie toczenie się z minimalnym naciśnięciem gazu zaczyna się bardzo odczuwalne szarpanie (nie jest to toczenie bez gazu lecz na pograniczu). Czy to koło czy coś innego? Pozdrawiam