bubas16 Zgłoś #561 Napisano 22 Lutego 2017 czyli co że te z adblue spełniają wymogi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #562 Napisano 22 Lutego 2017 Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #563 Napisano 22 Lutego 2017 Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji. To jest już gruba ingerencja w konstrukcje. Założenie instalacji adblue do tego elektronika sterująca i utrzymująca to w działaniu. To co proponują z softem to znowu myślenie oczu. wysłane z budki telefonicznej na zadupiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #564 Napisano 22 Lutego 2017 Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji. Tam jest podany przykład testów robionych na Tuaregu. Potrzebował on 8 litrów adblue na 1000km a zbiornik na ten roztwór mocznika mogli włożyć max 16 litrowy. Czyli w praktyce częściej niż co drugie tankowanie oznacza konieczność uzupełniania adblue. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #565 Napisano 23 Lutego 2017 Ja równiez dostałem pisemko ,lecz nikt do mnie nie dzwonił ,napisane jest abym skontaktował się z najbliższym ASO w celu ustalenia wizyty ,napisali również ,że czas operacji pacjenta to 60 min. Sam nie wiem czy jechać czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niebiesko Zgłoś #566 Napisano 2 Marca 2017 Ja byłem już nawet umówiony na zmianę softa w zeszłym roku w grudniu, po telefonie z centrali VW a potem z ASO, które wskazałem. Z przyczyn niezależnych musiałem wizytę odwołać i od tamtej pory się nie odezwali... a i ja się nie przypominam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #567 Napisano 10 Marca 2017 Po mojej ostatniej wizycie w serwisie ok. 3 tygodnie temu w tym tygodniu miałem już dwa telefony w sprawie akcji serwisowej: najpierw dzwonili od Rowińskiego w Piasecznie a później z centrali z Poznania i proponowali zmianę oprogramowania ale na razie jestem nieugięty i się nie zgodziłem. Dodatkowo wczoraj przyszedł list polecony z Poznania za potwierdzeniem odbioru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #568 Napisano 11 Marca 2017 Wczoraj do mnie dzwonili, jadę na akcje 17.03, Poznan Wiatraczna. Mam zabrać książkę serwisowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #569 Napisano 11 Marca 2017 Wczoraj do mnie dzwonili, jadę na akcje 17.03, Poznan Wiatraczna. Mam zabrać książkę serwisowa. Robert ,czy "za grdykę Cię złapałi"że jedziesz już "na akcję". Wcześniej poczytaj posty użytkowników różnych pojazdów koncernu VW (nie tylko na tym forum) ,co się dzieje po "aktualizacji" oprogramowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #570 Napisano 11 Marca 2017 Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #571 Napisano 11 Marca 2017 Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa Nie musiałeś czekać na telefon , czy też jakieś pismo; wystarczyło podjechać do najbliższego ASO , okazać DR (VIN) i już masz aktualizację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #572 Napisano 12 Marca 2017 Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #573 Napisano 12 Marca 2017 Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW Dzięki za info bo zastanawiałem się czy nie zrobić podobnie jak kolega roberto190. Rozumiem, że wcześniej jak robiłeś program to nie trzeba było wyciągać sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #574 Napisano 12 Marca 2017 (edytowane) Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW A który to tuner? Bez żadnego problemu tuner zrobił w moim aucie softa przez OBD po aktualizacji ASO. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 12 Marca 2017 przez KriSSo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #575 Napisano 12 Marca 2017 (edytowane) nie jestem pewien ale chyba trzy razy mozna robić zmiany w sterowniku później sie blokije i aby odblokowac trzeba go wyjać, po odblokowaniu tysiace razy juz mozna w nim grzebac tak bynajmniej móił mi tuner a nawet chyba dwaj tunerzy u mnie zmiana 1 x nn 2x klapy out 3x tuner soft i po niekoniecznie dobrym sofcie a raczej dopasowywaniu go w trakcie hamowania, była lekka zmiana wiec po raz kolejny wgrywany nowy soft magiczna skrzynka sie zablokowała i trzeba było wydrzec ja na zewnatrz w celu odblokowania. późniejsze zmiany znowu juz tylko po obd w niektórych autach sterowniki na dzień dobry są zablokowane i aby odblokować i cokolwiek pozmieniać trzeba wyjać, rozkleić, robić wszystko na stole, alee mysle że dla ogarnietego elektronika to bajkaa i dodatkowe pól h, tymbardziej ze w naszych wozach jest pod podszybiem umiejscowiony na dwóch srubkach Edytowane 12 Marca 2017 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #576 Napisano 12 Marca 2017 Nie wiem jak w 2,0 ,ale 1,6 w oryginale jest zawsze zablokowany i trzeba go wyciągać ,otwierać ,co się wiąże z rozklejaniem. Nie ciekawa robota,bo akurat widziałem jak to robił. Trzeba go póżniej bardzo dobrze zakleić ,bo po nim leci woda i często się zdarza że potrafi zamoknąć co wiąże się z bardzo kosztowną wymianą ,programowaniem nowego ITP. Myślę że nawet jak pojedziesz do serwisu z już odblokowanym przez tunera to serwis po wgraniu poprawki ponownie go zablokuje. Bo sam bym pojechał ,aby mieć pieczątkę że jest poprawiony ,tak na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #577 Napisano 12 Marca 2017 Myślę że nawet jak pojedziesz do serwisu z już odblokowanym przez tunera to serwis po wgraniu poprawki ponownie go zablokuje. Kolego? Myślisz, czy wiesz to? Po co ludzi wprowadzać w błąd, na litość Boską. Napiszę jeszcze raz. Z odblokowanym sterownikiem, w dodatku po programie, pojechałem do ASO aby wgrać poprawkę. ASO zaktualizowało soft, oczywiście program tunera poleciał przez to w kosmos, po czym po aktualizacji ponownie pojechałem do tunera, zrobiliśmy moda od nowa i nie ma żadnego problemu ani żadnej kolejnej blokady. Jeśli chodzi o rozbieranie sterownika, to kto Ci to rozbierał i przede wszystkim kiedy? Od dawna (czyli co najmniej od roku, a być może i wcześniej) tunerzy z odpowiednim sprzętem mogą stroic*CR'y 1.6 czy 2.0 z roczników 2010 do 2014 (nie wiem jak w najnowszych) bez żadnego rozbierania i rozklejania sterownika. Zatem albo robiłeś program 5 lat temu, albo tunerowi brakowało sprzętu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #578 Napisano 12 Marca 2017 Akurat sterownik 1,6 to całkiem inna bajka jak w 2,0. ,nawet inny producent. Jest to Continental ,a 2,0 ma chyba EDC 17 . Odnośnie czasu kiedy robiłem to się zgadza w tamtych latach to tylko taka metoda była. Passat ma naganiane już pona 350 tys. z tego ponad 200 na czipie. Tak około 3 lat temu był robiony program na 150 Km i usuwany EGR programowo. Wtedy tylko serwis mógł sciągnąć blokadę po diagnozie. Jeśi teraz to nie problem to super. W EDC 17 było jeszcze gorzej bo trzeba było nawet program wgrywać na stole,a 1,6 tylko sciągał blokadę,a reszta to już przez OBD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #579 Napisano 12 Marca 2017 Jeśi teraz to nie problem to super. W EDC 17 było jeszcze gorzej bo trzeba było nawet program wgrywać na stole,a 1,6 tylko sciągał blokadę,a reszta to już przez OBD. Teraz w 2.0 nie trzeba wyciągać na stół w ogóle. Blokadę ściąga się przez OBD i każde kolejne strojenie robi się*również przez OBD. Natomiast nie wiem, jak to jest w przypadku tych nowszych TDI np.: 2.0 190/400. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #580 Napisano 13 Marca 2017 Kolego? Myślisz, czy wiesz to? Po co ludzi wprowadzać w błąd, na litość Boską. Napiszę jeszcze raz. Z odblokowanym sterownikiem, w dodatku po programie, pojechałem do ASO aby wgrać poprawkę. ASO zaktualizowało soft, oczywiście program tunera poleciał przez to w kosmos, po czym po aktualizacji ponownie pojechałem do tunera, zrobiliśmy moda od nowa i nie ma żadnego problemu ani żadnej kolejnej blokady. Jeśli chodzi o rozbieranie sterownika, to kto Ci to rozbierał i przede wszystkim kiedy? Od dawna (czyli co najmniej od roku, a być może i wcześniej) tunerzy z odpowiednim sprzętem mogą stroic*CR'y 1.6 czy 2.0 z roczników 2010 do 2014 (nie wiem jak w najnowszych) bez żadnego rozbierania i rozklejania sterownika. Zatem albo robiłeś program 5 lat temu, albo tunerowi brakowało sprzętu? chciałbym się dowiedzieć jakie auto robiłem tuning? a potem pojechałeś do aso na poprawkę i ile miał mocy i nm po poprawce oprogramowania? i na ile go zrobiłeś 1 razą a na ile 2 razą? pozdrawiam. bo moje auto po aktualizacji lepiej się zbiera od dołu, a u ciebie jakie odczucia? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach