Skocz do zawartości

niebiesko

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O niebiesko

  • Urodziny 13.10.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wołomin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czym więcej jeździsz, co to za autko marzeń?
  2. Takie drobiazgi: - Dekielek 3B7 601 171 - Zaślepki śruby koła (felga Minneapolis 17'') - nie wiem po ile sztuk to chodzi, potrzebuję 4 Dzięki za info.
  3. Dzięki wielkie! Dla spreecyzowania, bo laik jestem: zaleca się wymianę tej tulei na wale korbowym? Czy wymianę wałka? Mój majster wspominał coś, że dobrze by było wymienić przy okazji "flaj", ale nie wiem co miał na myśli - któryś z tych właśnie elementów?
  4. Temat odgruzowany, mam pytanie dotyczące wymiany dwumasu poza ASO, auto jak w profilu. Samą część mam, jakie inne drobiazgi potrzebne są przy wymianie? Nowy zestaw śrub, olej do skrzyni (nie wiem, czy po wymontowaniu DSG potrzebne są jakieś dolewki)? Czy coś jeszcze warto/trzeba wymienić przy tak zwanej okazji? Dzięki za pomoc.
  5. Witam, Proszę o namiary na polecone miejsce do oceny/wymiany koła dwumasowego w aucie z DSG, z Warszawy lub okolic. Dzięki!
  6. Dzięki, przyda się Na szczęście nie spieszy mi się, leasing na moje obecne B7 kończy się za pół roku i wtedy chcę go sprzedać i przesiąść się na benzynę. Liczę, że wtedy też ma szansę pojawić się więcej superbów na rynku wtórnym, bo tym wziętym w 2015 też powoli się będą kończyć 3-letnie leasingi. Ostatecznie dołożę i wezmę coś z wyprzedaży starego rocznika. Równolegle podobne poszukiwania robię dla B8. Zdarzają się też cesje leasingów, ostatnio bardzo ładnie wyglądające B8 pojawiło się na otomoto, ale wisiało ledwie kilka godzin, nie zdążyłem nawet rozważyć wcześniejszej spłaty własnego leasingu
  7. Czyli jak na razie 2:0 dla Skody... Nie napalam się na żaden z tych egzemplarzy, Superba też raczej szukam w kombi. Wrzuciłem te konkretne linki, żeby podkreślić, że cenowo wygląda to podobnie. Mam jednak nadzieję, że przelot w tej Skodzie, którą jeździłeś był wtedy 16kkm a nie 26, skoro teraz ma 24kkm Czekam na dalsze opinie!
  8. W którą stronę radzicie iść, Panowie..? https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-salonowy-bezwypadkowy-f-ra-23-highline-220km-dsg-ID6yWkf7.html#ca06df0e2f https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-laurent-ampklement-salon-polska-bezwypadkowy-f-ra-23-ID6yWjV3.html#1cae823d85
  9. Rzeczywiście jest taka duża różnica w trwałości tych skrzyń? Poczytałem o różnicach - w 1,8 7 biegów i skrzynia sucha, w 2,0 6 biegów i w kąpieli olejowej. Pod kątem mechanicznym - czy jest to dla Was znaczący powód, żeby wybrać 2,0? Co ciekawe, oglądam ogłoszenia i niewiele "młodych" Superbów III z tym silnikiem jest w sprzedaży. Dlaczego chciałeś CVT? Być może jest pancerna, ale buczenie przy nieco większych prędkościach nie jest już w nowych CVT tak wkurzające..? może jednak się skuszę na jazdę próbną...
  10. A jeśli Superb - to 1,8 TSI 180KM czy 2,0 220KM? Różnica jest warta wyższej ceny i spalania? Kto jeździł?
  11. Odpada z powodu bezstopniowego automatu, kompletnie nie mam przekonania do tego rozwiązania.
  12. Nie wiem, czy zdobędę medal za odgrzebanie tematu ale właśnie spędzam długie godziny na rozkminę "co po passacie". Chcę wymienić moje B7 na coś równie dużego i wygodnego, ale w benzynie i automacie. Nachętniej coś 2-3 letniego, w ostateczności coś z wyprzedaży 2016.. budżet do mniej więcej 120 tysięcy, w planach leasing 3-letni. Spodziewane przeloty do 10 tysięcy km rocznie. Myślę o: - B8 kombi, 1,8 TSI wydaje się być wystarczające i mniej więcej podobne do dynamiki jaką mam teraz w 2.0 TDI 140KM - Superb kombi, 1,8 TSI - Volvo XC60 T5 2.0 245KM - ale znaleźć fajny egzemplarz benzynowej XC60 w tej wersji łatwe nie jest, 90% XC60 to diesle - patrzę też na Hyundai i40 lub Kia Optima, ale nie do końca do mnie przemawiają (choć nie jeździłem jeszcze żadnym z nich) - część modeli odpada przez skrzynię CVT, której nie chcę Podrzucicie jakieś inne pomysły oparte na Waszych dotychczasowych doświaczeniach? Z góry dzięki.
  13. Spokojnie, niczego się nie doszukuję. Rozważam zakup a życie uczy, że jak się czegoś nie wie lepiej dopytać, zanim się zainwestuje Chcę wymienić swoje B7 a w cenie ok. 120k dostać nowe auto jest kuszące. Z drugiej strony, przy odsprzedaży kupujący nie będzie traktował takiego egzemplarza jako rocznik 2017, mimo użytkowania go od tego dopiero roku.
  14. Nie spekuluję, tylko się zastanawiam, bo nie wiem jak to jest.. gdzie one czekały od 2015, na placu? Czy wożone z miejsca na miejsce? I przede wszystkim - skąd taka różnica w cenie między tymi dwoma z linków (138k - 120k)? Po prostu jeden z dealerów chce się pozbyć fanta trochę bardziej? Może ktoś wie jak takie auta przygotowywane są do sprzedaży po 1,5-2 latach przestoju od produkcji? Co z oponami, aku, płynami, itp.?
  15. Panie i Panowie, jak patrzeć na takie auta z 2015 roku z zerowym przebiegiem i czy tylko mi trochę podejrzanie to pachnie..? https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-highline-1-8-tsi-180km-dsg-rabat-29-310-zl-berdychowski-poznan-ID6ygQFn.html#bd1952d989 https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-variant-1-8-tsi-180-km-dsg-highline-ID6yd6rn.html#55abee5b84
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności