Mlody_tm Zgłoś #121 Napisano 28 Października 2015 To tylko dla tych co jako pierwsi nabyli nowke u dealera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #122 Napisano 28 Października 2015 ... ale mimochodem wspomnienie o opłatach jest fajne... tyle tylko, że trzeba je wcześniej samemu ponieść licząc, że w wyniku wygranej zostaną zwrócone.... a kancelaria występująca w imieniu VW raczej nie będzie z tych chcących pomóc poszkodowanym... bo póki co tekst, cyt.: "możliwości dochodzenia roszczeń związanych z instalowaniem przez Volkswagena w silnikach wysokoprężnych specjalnego oprogramowania umożliwiającego manipulowanie wynikami testu czystości spalin...." jakoś niewiele mówi co będzie kwintesencją pozwu czyli o co idzie walka, tym bardziej, że pojazdy są w pełni sprawne........... odszkodowania za kiepskie samopoczucie to w USA, a nie u nas......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #123 Napisano 29 Października 2015 Każdy chce zarobić Przy Amber Gold znana Kancelaria też zbierała po parę zł a prawnicy pukali się w czoło mówiąc że od początku nie było szans na wspólne pozwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #124 Napisano 29 Października 2015 Dyskusje nie techniczne (pozwy itd.) przenieście do tego wątku - http://forum.vw-passat.pl/threads/146277-Jaki-VW-oszukiwa%C5%82-na-normach-emisji-tlenk%C3%B3w-azotu Tutaj zostawmy sprawy czysto techniczne - jak już będzie wiadomo czym i jak będą to naprawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #125 Napisano 7 Listopada 2015 Czytałem że do kolekcji doszedł silnik 3.0 TDI i benzyniaki, koncern VW ładne baty zbierze. Czuje że naprawa naszych TDI zostanie zrobiona maksymalnie po kosztach, naszym kosztem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #126 Napisano 10 Listopada 2015 http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-volkswagen-daje-po-1000-dol-posiadaczom-felernych-aut,nId,1919517 ciekawostka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #127 Napisano 10 Listopada 2015 No to chyba nieodważą się inaczej potraktować europe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adampolice Zgłoś #128 Napisano 10 Listopada 2015 inaczej potraktować europe. Mam nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #129 Napisano 10 Listopada 2015 W USA 1000 dolarów, w Niemczech 1000 ojro, a u nas 1000 pln . Ja bym się tam wstrzymał z wydawaniem tych pieniędzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #130 Napisano 10 Listopada 2015 ciekawe co bedzie z moim w dokumentach mam niby euro 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #131 Napisano 10 Listopada 2015 A wg vinu co wychodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #132 Napisano 11 Listopada 2015 (edytowane) dzwoniłem ze 3 tyg. temu do serwisu to powiedzieli ze mojego nie obejmuje a teraz z vinu wychodzi to: Szanowni Państwo, musimy Państwa poinformować, że silnik wysokoprężny typ EA189 EU5 zamontowany w Państwa samochodzie WVWZZZ3CZAExxxxxx posiada oprogramowanie optymalizujące wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Zapewniamy jednak, że Państwa samochód jest bezpieczny technicznie i w pełni sprawny! Przykro nam, że zawiedliśmy Państwa zaufanie i dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie techniczne. Naturalnie Volkswagen pokryje koszty niezbędnych działań i uczyni wszystko, aby w pełni odzyskać Państwa zaufanie. Najszybciej, jak to będzie możliwe, skontaktuje się z Państwem dealer Volkswagena i poinformuje o koniecznych działaniach. Jeżeli nie mają Państwo kontaktu z żadnym z dilerów Volkswagena, prosimy skorzystać z funkcji kontaktu na tej stronie internetowej. Z poważaniem Volkswagen Edytowane 11 Listopada 2015 przez bubas16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #133 Napisano 11 Listopada 2015 (edytowane) Odwrotna sytuacja też już była. Na stronie sprawdzał VIN i się "nie zaliczał" a dostał pismo z VW. P.S. Dostał już ktoś pismo z VW i ma auto sprowarzone z zagranicy? Biorąc pod uwagę fakt, że nie był jeszcze w polskim serwisie a tym samym w danych VW nie figuruje jako nowy właściciel. Edytowane 11 Listopada 2015 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #134 Napisano 11 Listopada 2015 Jak dojdzie jakieś to dam znać bo ja jestem w takiej sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtasan Zgłoś #135 Napisano 11 Listopada 2015 Kurde mój sprawdziłem i lipa mam wgrany soft i wyciągnięte bebechy z DPF a co najgorsze mam go w De. Pisza ze oddanie do warsztatu jest przymusowe i naprawa będzie na ich koszt naturalnie. Autko chodzi jak zegarek mało pali ani razu warsztatu poza wymiana oleju,filtrów nie odwiedzałem a tu gwoździa wbili teraz. Kupywac używany DPF jechać do PL na wgranie softa potem do De do VW , potem znowu do PL i z powrotem do De mi się nie widzi także zostaje tylko sprzedaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #136 Napisano 12 Listopada 2015 Kurde mój sprawdziłem i lipa mam wgrany soft i wyciągnięte bebechy z DPF a co najgorsze mam go w De.Pisza ze oddanie do warsztatu jest przymusowe i naprawa będzie na ich koszt naturalnie. Jakie przymusowe, ty jesteś właścicielem auta i to TY decydujesz, czy do nich przyjedziesz, czy nie. Nie bardzo kumam Twojego toku myślenia. Skoro auto ci chodzi bez zarzutu (mam też "oszukany silnik") to po kiego w ogóle do VW jechać? wgrają jakieś gówno pewnie na szybko pod wpływem nacisków napisane i potem będą problemy typu zamula, turbo winne itp. a panowie z serwisu powiedzą "Entschuldigung" w DE a u nas "przepraszamy" trzeba wymienić to i owo bo tego nasza akcja nie obejmuje a to już przebieg, zużycie itp. Niech spier.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #137 Napisano 12 Listopada 2015 W DE jest to przymusowe i prawdopodobnie w PL też trzeba będzie jechać do ASO a później do stacji diagnostycznej na odnowienie homologacji (jak nie będzie papierka z ASO, że jest po akcji serwisowej nie będzie przeglądu). Na razie takie plotki krążą. Problem mają Ci co wyj.... DPF. Ale taki plus, że za chwilę te auta będą do kupienia w dobrych pieniądzach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil8623 Zgłoś #138 Napisano 12 Listopada 2015 (edytowane) Z tego, co czytałem to o tyle, że w 2.0 będzie konieczna tylko zmiana softu to z 1.6 jest gorzej bo sama zmiana softu nie pomoże i konieczna jest zmiana przy mechanice silnika. Podobno tez średnio to Vw będzie się opłacało i mają skupować auta z 1.6 po "dobrych ;)" cenach z ewentualnym rabatem na nowe auto - w co średnio wierze. A dla zainteresowanych odnośnik: http://dailydriver.pl/nowosci/wydarzenia/volkswagen-odkupi-auta-z-wadliwymi-silnikami-1-6-tdi-ea189/ Edytowane 12 Listopada 2015 przez Kamil8623 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #139 Napisano 12 Listopada 2015 odnowienie homologacji Jakiej homologacji ? Mam w dowodzie rejestracyjnym auta wpis "norma spalin euro5", niech mi zmienią wpis na euro4 i mnie to wystarczy, skoro nie spełnia euro5. W Polsce to i tak nie ma sensu ta cała ekologia, gdzie nie spojrzę to widzę kopcące Ikarusy, Jelcze, a oni się czepiają o parę mg sadzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #140 Napisano 12 Listopada 2015 W DE jest to przymusowe i prawdopodobnie w PL też trzeba będzie jechać do ASO a później do stacji diagnostycznej na odnowienie homologacji (jak nie będzie papierka z ASO, że jest po akcji serwisowej nie będzie przeglądu). A jeśli ja sprowadziłem auto i nie serwisuję, to skąd ja np. zamulony, starszy pan, który nic o tym nie słyszał mam wiedzieć, że muszę i na jakiej podstawie skoro sam VW pisze, że samochód jest w pełni sprawny, że muszę do tych matołów teraz jechać na akcję serwisową? Poza tym skąd dana stacja przeglądów będzie wiedzieć, że to akurat mój silnik przekłamuje analizę spalin? Mnóstwo plotek typu: podobno, słyszałem itp. Tak naprawdę nikt nic nie wie, trzeba czekać na rozwój sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach