Skocz do zawartości
RADEK

co można zmienić w B8

Rekomendowane odpowiedzi

Bez urazy, ale w takim aucie te listwy to troszkę paździerz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malo powiedziane, na jasnym lakierze masakra

Ale z drugiej strony zabezpieczaja przed wgniotkami od innych drzwi na parkingu( ja juz jena mam na jednym samochodzie i dwie na drugim, ja nie wiem jak Ci ludzie wysiadaja...)

W b6 bylo to dobrze zrobione bo listea chromowana byla na srodku drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Spełniają funkcję ochronno - ozdobną"

 

z tym ozdobnym można dyskutować

a za to funkcji ochronnej na pewno nie spełniają - jak na parkingu ktos obok otworzy szerzej drzwi to i tak wgniecenie masz powyżej tych listew wiec na nic ci one

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Malo powiedziane, na jasnym lakierze masakra

...

 

mogą je pomalowac w cenie +250:-) w kolorze nadwozia (czyli np na biało). Gdyby cokolwiek chroniły można by myśleć, ale nie chronią

Edytowane przez okiemserca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Nie brałem tego pod uwagę nie tylko ze względu na wygląd ale także na to, że współcześnie auta nie są już pudełkowate i drzwi mają nieregularne kształty i zazwyczaj punkt uderzenia jest o wiele wyżej. Fajnie to demonstrowali w jakimś teście Citroena C4 Cactus, który ma te niby "airbumpy" ale chyba nawet inny cactus uderzał w niego tylnymi drzwiami powyżej tych dużych ochraniaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś może ma takie listwy w swoim B8? Wyglądają na żywo OK?

 

http://www.listwyboczne.pl/produkt,vw-passat-b8-listwy-boczne,457.html

 

Poza wszystkimi argumentami kolegów powyżej, z którymi się zgadzam, to listwy tej firmy są bardzo dobrej jakości. Kupowałem ojcu kilka lat temu do seata cordoby. Po latach nic się nie odbarwiało, nie odklejało etc.

 

Do paska nie założyłbym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Grono,

Jestem nowym właścicielem B8 sedan 2015 2.0 TDI comfortline DSG 150 PS czyli takiego jak tysiące innych.

Po 2 dniach przeklinania hałasów z zawieszenia i sprowadzenia na ziemie przez serwis że TTM postanowiłem zagłuszyć cholerstwo poprzez zmianę nagłośnienia z przodu.

Czy ktoś wie jak zdjąć boczki z przodu i jakie średnice głośników tam siedzą ?

A może macie jakieś typy ? ja skłaniam się ku wygłuszeniu i Focalom z serii IS tylko nie wiem czy tam jest 200 mm czy 165 mm.

http://allegro.pl/show_item.php?item=5261702184&utm_source=rtbhouse&utm_medium=cpc&utm_campaign=rtbhouse_b

W aukcji jest 200 ale człowiek z firmy car audio upierał sie że jest 165.

Nie chcę kupować w ciemno, a nie bardzo widzę zaślepki w boczku poza śrubą u dołu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ponieważ ostatnio drążę temat dołożenia kamery cofania, trochę z innej beczki, wypowiedzcie się co sądzicie:

Odwiedził mnie kolega (od 10 lat mieszka w Paryżu) i miał okazję jechać ze mną, wytknął mi brak zegarów AiD oraz DP w moim aucie i tu ciekawostka - Jego kolega "francuz" - pracownik salonu VW, jest w posiadaniu Passata 1.4 TSI, który fabrycznie miał analogowe zegary i DM, zmienił sobie na AiD i DP (i tu najciekawsze - szukał po numerach części i kupował - UWAGA z polskiego alledrogo.pl od potestowki, bo tanio u nas :-)).

I tu refleksja, skoro można bezproblemowo dokonać takiej zmiany, to czemu u nas serwisy "płaczą", gdy mają zakodować nędzną kamerę cofania? ...

Sam już się zastanawiam, jak to jest ???

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie każdy zamawia auto od podstaw, na początku sprzedaży dużo ludzi brało "auta z placu" i doposażanie powinno być standardem - chcesz zapłacić, to powinni iść Ci na rękę ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo u nas w Polsce to nic nie potrafią albo mają zabronione co kolwiek robić.

 

Raz kontaktowałem się z vw Szczecin w sprawie aktywacji Discovery pro, jak już im wszystko wytlumaczylem co m potrzeba i jak oni mają to zrobić to na koniec usłyszałem "proszę pana mamy tutaj znajomego kolegę z poza serwisu który ma vcds i nam pomaga w kodowaniach itp. Jak Pan chce to on moze Panu to aktywować" KUR..... myślałem że mnie szlak trafi, po pierwsze to aktywacji można tylko i wyłącznie dokonać online.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umiejętność/wiedza to jedna sprawa. Normalne, że nie każdy zaraz musi wszystko wiedzieć. Druga i ważniejsza sprawa, to chęci. Zarówno do samego podjęcia tematu (słynne "nie da się", bo nie), a przede wszystkim do dobrowolnego wysilenia się, aby coś więcej ponad standard doczytać, rozszerzyć wiedzę, szczegółowiej zagłębić się w dokumentacją (która w ASO jest z pierwszej ręki), itp. Przecież na tym można klepać dodatkową kasę i przy okazji zwiększyć zadowolenie klientów. Wręcz idealny układ dla obu stron. No, ale chyba trochę się rozmarzyłem, skoro nawet olej wlewa się w ciemno na podstawie danych z kartki, bez realnego sprawdzenia poziomu na bagnecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Umiejętność/wiedza to jedna sprawa. Normalne, że nie każdy zaraz musi wszystko wiedzieć. Druga i ważniejsza sprawa, to chęci. Zarówno do samego podjęcia tematu (słynne "nie da się", bo nie), a przede wszystkim do dobrowolnego wysilenia się, aby coś więcej ponad standard doczytać, rozszerzyć wiedzę, szczegółowiej zagłębić się w dokumentacją (która w ASO jest z pierwszej ręki), itp. Przecież na tym można klepać dodatkową kasę i przy okazji zwiększyć zadowolenie klientów. Wręcz idealny układ dla obu stron. No, ale chyba trochę się rozmarzyłem, skoro nawet olej wlewa się w ciemno na podstawie danych z kartki, bez realnego sprawdzenia poziomu na bagnecie.

 

przykro mówic ale niekiedy serwis nie ma skad wziać informacji (zwłaszcza o nowinkach "IT" typu MIB II itp) - szkolenia sie zdarzaja, ale nie dla wszystkich, a potem uzyskanie informacji z Centrali tez nie zawsze jest łatwe, a od Niemiec to juz w ogóle...:-(

 

Trochę ich rozumiem, zwłaszcza tam gdzie w grę wchodzi styk PL-DE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno tak jest i to rozumiem. Jednak czasem bywają prostsze sprawy lub niewymagające poważniejszego zagłębiania się w szczegółową dokumentację, a mimo to, często można usłyszeć "nie da się" już na samym wstępie. Po czym w innym serwisie wychodzi na to, że jednak "się da". To miałem na myśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

zapewne identyczny jak ten za 86 zł :-)

http://www.aliexpress.com/item/Car-Pedal-Fit-For-VW-Seat-Leon-Rapid-Octavia-5E-5F-A7-Passat-Lim-Polo-V/32455883838.html?spm=2114.13010608.0.50.qFQBgI

 

kupiłem (te chińskie): wykonane ładnie, podstopnica z czarnym plastikiem, pedały z czarną gumą, z tyłu oczywiście napisy made In germany i made in italy :-)

Edytowane przez okiemserca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem. Jak wyżej. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem i ja.

 

Jak się potem dostać pod ten boczek, żeby zamontować podstopnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym nabyć. Płaci się kartą kredytową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też zapłacić przez przelewy24.

 

Dzięki za cynk, też zamówiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności