infoset Zgłoś #201 Napisano 18 Lutego 2016 Chciałbym tutaj dodać temat braków w wyposażeniu względem superb vs passat To co ja zauważyłem na minus dla passata czyli co mozna zamawiac w szkodzie gdzie w VW juz nie. 1. Jasna tapicerka z perforowana skóra ( wentylacja ) w VW tylko czarna i brąz z taka opcja 2. Ambient plus, VW tylko ambient 3. Tuner TV i DAB, wogole niedostępne Tunerów TV w VW nigdy na Polskę nie dają. Taka polityka - tak nas traktują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #202 Napisano 18 Lutego 2016 Chciałbym tutaj dodać temat braków w wyposażeniu względem superb vs passat To co ja zauważyłem na minus dla passata czyli co mozna zamawiac w szkodzie gdzie w VW juz nie. 1. Jasna tapicerka z perforowana skóra ( wentylacja ) w VW tylko czarna i brąz z taka opcja 2. Ambient plus, VW tylko ambient 3. Tuner TV i DAB, wogole niedostępne Ambient plus będzie dostępne w B8 od 22 tyg. produkcji czyli MY 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #203 Napisano 18 Lutego 2016 Tunerów TV w VW nigdy na Polskę nie dają. Taka polityka - tak nas traktują. Jak patrzyłem w konfiguratorze to mozna domowic tak jak DAB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #204 Napisano 19 Lutego 2016 Jak patrzyłem w konfiguratorze to mozna domowic tak jak DAB A możesz mi pokazać ten konfigurator? http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2016_RP2015/nowy_passat_variant.pdf Rok modelowy 2016 i ja nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #205 Napisano 19 Lutego 2016 A możesz mi pokazać ten konfigurator?http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2016_RP2015/nowy_passat_variant.pdf Rok modelowy 2016 i ja nie widzę. Chodzi mi o to ze w skodzie superb mozesz zamowic tuner tv + DAB a VW nie oferuje tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bruneros Zgłoś #206 Napisano 19 Lutego 2016 Ad nowego superba mogę powiedzieć tyle, że w moim odczuciu jest fatalnie wyciszony. Jeździłem wersją 4x4 Laurin & Klement 2.0 tdi 190 KM DSG. konfiguracja testowa - za 190 tys. zł. Auto miało 3000 przebiegu i byłlo dramatycznie głośne. Na niskich obrotoach bardzo i nieprzyjemnie słyszalny był silnik, no i w czasie jazdy - od ok. 130 km/h gwałtowanie narastał hałas szum w kabinie - do tego stopnia ze podrozowanie z wyzszymi predkosciami było po prostu nieprzyjemne. Przyjzalem sie pozniej uszczelkom i tu było strasznie słabo. strasznie cienkie i strasznie ich mało i jakies takie "liche" generalnie conajmniej 4 osoby ktore jezdziły tą skodą potwierdzily moje spostrzeżenia.... jak oni mogli to spierdzielić.... w porownaniu Superba do Passata to pasek to jest segment premium BTW. w grupie VW w Polsce mają tarcia o sprzedaż... VW wyraźnie by chciał zająć miejsce skody w sprzedazy. W PL skoda ma dobrą opinie i jest postrzegana jako tanszy VW. Zapewne teraz VW wyraznie chce pokazac - tańszy ale i gorszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sh95 Zgłoś #207 Napisano 20 Lutego 2016 Chodzi mi o to ze w skodzie superb mozesz zamowic tuner tv + DAB a VW nie oferuje tego Wkrótce będą te opcje będą dostępne w Pasku. Być może nawet DAB+ w postaci aktualizacji softu, bo domyślnie w DP moduł DAB+ powinien być. Taką cichą sugestię usłyszałem od sprzedawcy. Trzeba uzbroić się w cierpliwość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_yabol Zgłoś #208 Napisano 18 Września 2016 Witam, Na korzyść Superba przemawiają większe rozmiary radia. Bolero, Amundsen i Columbus mają 8 " ,w Passacie dwa pierwsze odpowiedniki tylko 6,5". Dodatkowo wzmocnienie sygnału GSM i bezprzewodowe ładowanie. Na takie moje obiekcje w salonie powiedziano że w styczniu jest szansa na dodanie tych opcji do paska. Było by super gdyż w styczniu/lutym zmieniam samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #209 Napisano 19 Września 2016 To sobie jeszcze zobacz czy telefon Ci się mieści w to miejsce dedykowane telefonowi, bo galaxy s7 się tam na przykład nie mieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #210 Napisano 19 Września 2016 W Passacie miejsce na telefon jest długości dokładnie iPhone 6, ledwo wchodzi na wcisk i z tego powodu tej opcji nie wziąłem. Nawet w Golfie jest więcej miejsca na telefon. Brakuje mi tylko drugiego gniazda USB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #211 Napisano 21 Września 2016 A jak w superob jeśli chodzi o światła przed. To inna z passat i bedą gorzej świeciły? I nie bedą np. Cześć sie wygłaszała poza terenem zabudowanym? Ogólnie dwa autka piękne....tylko szkoda ze skoda taka smutki LaK. Tylko czarna skóra...nie można alcantary. Dla mnie rewelacyjny materiał a skóra średnio mi pasi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #212 Napisano 21 Września 2016 W Superbie są biksenony, a w pasku ledy. Ledy niby nowsze i lepsze, chyba są w stanie wyciąć więcej aut w trybie auto ale niektórzy piszą, że ledy przez swoje wyraźne odcięcie mają trochę mniejszy zasięg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #213 Napisano 21 Września 2016 W Superbie są biksenony, a w pasku ledy. Ledy niby nowsze i lepsze, chyba są w stanie wyciąć więcej aut w trybie auto ale niektórzy piszą, że ledy przez swoje wyraźne odcięcie mają trochę mniejszy zasięg. Dobre xenony też mają bardzo wyraźne odcięcie. Wrażenie mniejszego zasięgu LED może wynikać z tego że oświetlają mocniej to co w zasięgu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #214 Napisano 21 Września 2016 To nie żadne wrażenie mniejszego zasięgu jasnych LED-ów? Światła mijania w Pasku mają po prostu mega mały zasięg. A raczej zasięg może być OK, gdyby lampy nie były tak do d... ustawione. Fabrycznie są chyba z kątem opadania ze 2% albo i większym. Z tym się nie da bezpiecznie i przewidywalnie jechać 40-50 km/h. Ustawiłem po swojemu, ale zgodnie z tym co podają na lampie (1%) + zrobiłem drobną korektę ustawienia skrajnych soczewek i wreszcie w tym czarnym tunelu wszystko dobrze widać przynajmniej od słupka do słupka drogowego, czyli na luzie ze 100m. Na dodatek świeci to teraz z bardziej przyswajalną dla oka, bo łagodnie i na "miękko" zanikającą granicą światło-cienia bez drastycznego odcięcia typu czarne-białe. Walka z tym zabrała sporo czasu (i paliwa), ale da radę trafić w ten najlepszy punk, aby światła mijania miały zdecydowanie większy zasięg, nie oślepiały również w podniesionym trybie autostradowym, były w zgodzie z miernikiem diagnostycznym i aby skutecznie działało wycinanie cienia w trybie DLA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #215 Napisano 22 Września 2016 A nie można ich ustawić w jakiejś stacji kontroli pojazdów? Skoro fabrycznie są trochę za nisko, to pewnie nie ma z tym problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #216 Napisano 22 Września 2016 Pewnie że można, ale raczej tylko całe lampy na zasadzie "wyżej/niżej". To daje już znaczną poprawę i większości wystarczy. Trzeba też uwzględnić, że w Pasku są jeszcze dodatkowe tryby pracy lamp (miejskie, autostradowe), w których zmienia się wysokość oraz kształt oświetlanego obszaru (nie tak samo w obu lampach) i jeżeli chce się wycisnąć maxa, to wówczas zaczyna się precyzyjniejsza zabawa pojedynczymi soczewkami. Tego stacja diagnostyczna raczej nie ogarnie. Jest też inny problem. W niektórych stacjach przeważnie działa zasada, że jak na przyrządzie optycznym krótkie świecą poniżej dopuszczalnej kreski, to już wszystko jest OK i nic więcej nie robią. Pewnie wychodzą z założenia, żeby lampy tylko nie oślepiały i skoro świecą niżej, to jest dobrze, pomimo że można jeszcze światło podnieść dla poprawy własnego bezpieczeństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #217 Napisano 22 Września 2016 Kiedyś w ASO Opel Kozłowski w Szczecinie na przeglądzie wyraźnie obniżyli mi zwykłe halogenowe światła choć wcześniej (po wyjeździe z salonu) miały odpowiednią wysokość. Gdy im to zgłosiłem to mówią, że niemożliwe bo mechanicy wiedzą jak się ustawia światła a ja nie. Na szczęście metrówka, śrubokręt i 5 minut w garażu wystarczyły by to poprawić (przy przeglądzie "urzędowym" nie mieli zastrzeżeń). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #218 Napisano 26 Września 2016 zrobiłem drobną korektę ustawienia skrajnych soczewek i jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #219 Napisano 26 Września 2016 Ustawiłem po swojemu, ale zgodnie z tym co podają na lampie (1%) + zrobiłem drobną korektę ustawienia skrajnych soczewek i wreszcie w tym czarnym tunelu wszystko dobrze widać przynajmniej od słupka do słupka drogowego, czyli na luzie ze 100m Jeśli oświetla ci na 100m to znaczy, że źle ustawiłeś światła. 1% spadku oznacza, że światła musiałyby być na wysokości 1m nad ziemią. Nawet jeśli to jest oświetlenie pobocza, ponieważ możesz oślepiać na zakręcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #220 Napisano 26 Września 2016 Pisząc "ze 100m" miałem na myśli widoczność odbieraną "na oko" na podstawie słupków drogowych. Oczywiście, to jest końcówka już zanikającej wyższej części światła typu "Z" oświetlającej pobocze. Tą podniesioną część (Z) można też niezależnie lekko skorygować w granicach dopuszczalnej tolerancji. Umożliwia to lepsze wykorzystanie podstawowej poziomej części światła oświetlającego pas drogowy bezpośrednio przed autem, jednocześnie nie przekraczając dopuszczalnej wysokości światła oświetlającego pobocze. Finalnie, światła były dodatkowo sprawdzone w stacji diagnostycznej i wszystkie granice światło-cienia mieszczą się w dopuszczalnym obszarze. - - - - - aktualizacja - - - - - jak? Nasadka M6 przez otwór siłownika do pozycjonowania wysokości lampy (osłonięty gumowym deklem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach