szylton Zgłoś #1221 Napisano 26 Stycznia 2017 Przejechałem 14tysi... benzyna 220....i zapaliła się kontrolka sprawdz poziom oleju. Dolalem pół litra. Czy to normalne? Przedtem miałem diesla...ale to benzyna jest. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Być może zależy to od egzemplarza, ale ja w moim nigdy dolewki nie robiłem a wymieniam olej co 15tyś km, teraz mam już ponad 40tyś przejechane. Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #1222 Napisano 26 Stycznia 2017 Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi Też dolewałem płynu chłodniczego około 150 ml, ale jeden tylko raz zimą jak były mocniejsze mrozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #1223 Napisano 26 Stycznia 2017 A dziś dostałem takie powiadomienie o akcji naprawczej....ktoś jeszcze dostał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #1224 Napisano 26 Stycznia 2017 Być może zależy to od egzemplarza, ale ja w moim nigdy dolewki nie robiłem a wymieniam olej co 15tyś km, teraz mam już ponad 40tyś przejechane.Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi U mnie w 220 (3xx) olej tez co 15k i przy mocnym katowaniu mala dolewka niewiele po zmianie bo w serwisie ciut mniej wlali 50k przejechane od lutego 2016 i zero Zastrzeżeń olejowych Są za to inne: - skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce - brzęczący boczek pasażera z przodu (niby wymieniali zaczep, ale po kilku dniach wróciło skrzypienie) - pęknięty uchwyt drzwi na drzwiach kierowcy z ubytkiem plastiku oraz na drzwiach pasażera (narazie bez ubytku ale widać jak jest plastik popękany) - dziwne przebarwienia na skórze na fotelu kierowcy (pofałdowana i w niektórych miejscach wyglada jakby miała za chwile popękać) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolek Zgłoś #1225 Napisano 27 Stycznia 2017 Jeździłeś na pierwszym oleju 30tkm? A co w tym dziwnego ?? Takie jest zalecenie producenta przecież. Udało mi się zmieścić i przy 29 700 km przegląd zaliczony. Ahhha, przez blisko 30k km nie robiłem żadnej dolewki, poziom był ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #1226 Napisano 27 Stycznia 2017 - skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce Walczyłem z tym ostatnio w rocznych Golfie 7. Finalnie wymienili na gwarancji przednie silentbloki i teraz jest cisza. Serwisant oddajac auto stwierdzil, ze cos musi byc z tymi silentblokami w VW bo czesto klienci sie skarza na skrzypienie. Ale jak dwa razy zglaszalem wczesniej to nikt nic nie wie i nie slyszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #1227 Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie w 220 (3xx) olej tez co 15k i przy mocnym katowaniu mala dolewka niewiele po zmianie bo w serwisie ciut mniej wlali 50k przejechane od lutego 2016 i zero Zastrzeżeń olejowych Są za to inne: - skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce - brzęczący boczek pasażera z przodu (niby wymieniali zaczep, ale po kilku dniach wróciło skrzypienie) - pęknięty uchwyt drzwi na drzwiach kierowcy z ubytkiem plastiku oraz na drzwiach pasażera (narazie bez ubytku ale widać jak jest plastik popękany) - dziwne przebarwienia na skórze na fotelu kierowcy (pofałdowana i w niektórych miejscach wyglada jakby miała za chwile popękać) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Hej u mnie wlasnie zauwazylem te pekajace uchwyty. Od strony kierowcy juz cos poodpadalo, od strony pasazera dopiero peka. Zeby sie auto po roku rozpadalo? Bylem w serwisie. Porobili zdjecia - cos pozrzedzili, ze ktos to pewnie sam odlupal. Jak zwykle pelna 'spychologia'. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #1228 Napisano 28 Stycznia 2017 Jakie według was jest najlepsze ustawienie dzwięku w Passacie z standardowym audio? Osobiście mam problem, żeby ustawić raz a dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #1229 Napisano 28 Stycznia 2017 u mnie strasznie rezonuje boczek tylnych drzwi po podkręceniu audio. w serwisie po zgłoszeniu problemu stwierdzili, że to listwa ozdobna i czym ją tam podkleili - żenada boczek drzwi dalej wpada w rezonans a ja wkur...iam się niesamowicie. jak ktoś ma schemat jak zdemontować boczek drzwi tylnych to będę bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1230 Napisano 29 Stycznia 2017 Na skrzypienia i rezonasne zastosuj paste antywibracyjna BRAX. Stosuja ja zaklady CA to wyeliminowania drgan, rezonasow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #1231 Napisano 29 Stycznia 2017 Na skrzypienia i rezonasne zastosuj paste antywibracyjna BRAX. Stosuja ja zaklady CA to wyeliminowania drgan, rezonasow. ok. tylko żeby posmarować muszę rozebrać cały boczek drzwi a z tym się wiąże to schemat jak to zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1232 Napisano 29 Stycznia 2017 Cholewcia, ja tu zmieniam auto na nowego passata żeby mieć spokój zwłaszcza z silnikiem, a tutaj więcej problemów niż z używanymi z dawnych czasów. Jakość strasznie spadła w niemieckich furach ale to już słyszałem dawno. Żeby w takim aucie coś trzeszczało ? paranoja. Na dniach odbieram paska więc będę testował ale już się boję, że mogę być rozczarowany. Czy to prawda że B7 TDI 140 KM jeździ żwawiej niż TDI 150 KM B8 ??? Jeździłem alltrackiem B7 140 KM z niskim pzebiegiem i byłem pod wrażeniem, zupełnie wystarczające osiągi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1233 Napisano 29 Stycznia 2017 Spadek jakości zauważalny jest we wszystkich markach, użytkownicy nowych mazd 6 bardzo często odwiedzają zakłady specjalizujące się w wytłumieniu oraz konserwacji podwozia powód? oszczędności na materiałach... Trend obecnie jest taki auta mają być szybkie, maksymalnie ekonomiczne oraz pięknie wyglądać takie ładne opakowanie, a po rozpakowaniu no właśnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #1234 Napisano 29 Stycznia 2017 A co w tym dziwnego ?? Takie jest zalecenie producenta przecież.Udało mi się zmieścić i przy 29 700 km przegląd zaliczony. Ahhha, przez blisko 30k km nie robiłem żadnej dolewki, poziom był ok. A jakby producent zalecił co 60tkm to też byś jeździł? W jednym ze swoich aut po 25tkm robię już czwartą wymianę. Stać było na VW to na olej z filtrem też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #1235 Napisano 30 Stycznia 2017 Co go to interesuje ? Jak ktos kupuje auto nowe i zaraz po gwarancji je sprzedaje byle tylko natluc km to co sie bedzie przejmowal stanem auta. Problem przyszlego wlasciciela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1236 Napisano 31 Stycznia 2017 Co za jakaś chora dyskusja z tym olejem - zalecenie producenta jest jednoznaczne, po za tym przy long Live , który mam w trzecim passacie komunikat o wymianie pojawia się na wyswietlaczu . Oczywiście jak kogoś stać i ma przekonanie, że to zrobi z jego Passeratti wóz nie zniszczalne może zmieniać sobie olej nawet co 5 tysięcy - tylko po co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #1237 Napisano 31 Stycznia 2017 Oczywiście jak kogoś stać i ma przekonanie, że to zrobi z jego Passeratti wóz nie zniszczalne może zmieniać sobie olej nawet co 5 tysięcy - tylko po co ? U mnie po wymianie oleju od razu spadła temperatura pracy silnika, zwłaszcza przy większych prędkościach - ze 120+ do około 108 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolek Zgłoś #1238 Napisano 31 Stycznia 2017 A jakby producent zalecił co 60tkm to też byś jeździł? W jednym ze swoich aut po 25tkm robię już czwartą wymianę. Stać było na VW to na olej z filtrem też. Dokładnie tak, skoro producent by tak zalecił to tak bym zmieniał. A dlaczego przy 25t km robisz dopiero czwartą wymianę ?? Jak ktoś powie że powinieneś wymieniać już siódmy raz to co ?? Przecież chyba ktoś testuje właściwości tych olejów, ich właściwości smarnych, itd. Tak samo z testami silników. A co do dbania o auto, to jak najbardziej dbam. Zawsze wszystko ma być sprawne na 100% i dochowane przeglądy. Mam zamiar jeździć 4-5 lat a potem w dobrym stanie go sprzedać. Co nie znaczy że mam być przewrażliwiony chorobowo na tym punkcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #1239 Napisano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Zrodlo moze malo wiarygodne i malo lubiane ale warto przeczytac dla tych, ktorzy z uporem twierdzą, ze skoro producent tak każe to z pewnoscia jest to zdrowe dla silnika. http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,b8w2e3 "Trzeba też jasno powiedzieć, że zalecenie wymiany oleju co 15 albo, co gorsza, co 10 tys. km wydaje się staroświeckie, niemodne, raczej podważa wizerunek nowoczesności, na jakim zależy producentom współczesnych samochodów. Niestety, zdaniem wielu mechaników, a także licznych inżynierów silnikowców (ci akurat muszą wypowiadać się nieoficjalnie), taki olej silnikowy, który w nowoczesnym dieslu zachowuje wystarczające parametry przez 30 tys. km, nie istnieje." Edytowane 31 Stycznia 2017 przez booncol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #1240 Napisano 31 Stycznia 2017 Ciekawy artykuł o podgrzewanej szybie w m.in. passacie: http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/bezprzewodowo-podgrzewana-szyba-volkswagena/t4qwgz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach