Skocz do zawartości
IQM1

Praktyczne uwagi użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Przejechałem 14tysi... benzyna 220....i zapaliła się kontrolka sprawdz poziom oleju. Dolalem pół litra. Czy to normalne? Przedtem miałem diesla...ale to benzyna jest.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

Być może zależy to od egzemplarza, ale ja w moim nigdy dolewki nie robiłem a wymieniam olej co 15tyś km, teraz mam już ponad 40tyś przejechane.

Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi :)

 

Też dolewałem płynu chłodniczego około 150 ml, ale jeden tylko raz zimą jak były mocniejsze mrozy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dziś dostałem takie powiadomienie o akcji naprawczej....ktoś jeszcze dostał?

 

2017-01-26 20.19.53.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Być może zależy to od egzemplarza, ale ja w moim nigdy dolewki nie robiłem a wymieniam olej co 15tyś km, teraz mam już ponad 40tyś przejechane.

Za to raz do roku muszę dolać płynu chłodniczego ok. 200ml bo jakoś mi dziwnie schodzi :)

 

U mnie w 220 (3xx) olej tez co 15k i przy mocnym katowaniu mala dolewka niewiele po zmianie bo w serwisie ciut mniej wlali :)

50k przejechane od lutego 2016 i zero

Zastrzeżeń olejowych ;)

 

Są za to inne:

- skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce

- brzęczący boczek pasażera z przodu (niby wymieniali zaczep, ale po kilku dniach wróciło skrzypienie)

- pęknięty uchwyt drzwi na drzwiach kierowcy z ubytkiem plastiku oraz na drzwiach pasażera (narazie bez ubytku ale widać jak jest plastik popękany)

- dziwne przebarwienia na skórze na fotelu kierowcy (pofałdowana i w niektórych miejscach wyglada jakby miała za chwile popękać)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeździłeś na pierwszym oleju 30tkm?

 

A co w tym dziwnego ?? Takie jest zalecenie producenta przecież.

Udało mi się zmieścić i przy 29 700 km przegląd zaliczony.

Ahhha, przez blisko 30k km nie robiłem żadnej dolewki, poziom był ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce

 

Walczyłem z tym ostatnio w rocznych Golfie 7. Finalnie wymienili na gwarancji przednie silentbloki i teraz jest cisza. Serwisant oddajac auto stwierdzil, ze cos musi byc z tymi silentblokami w VW bo czesto klienci sie skarza na skrzypienie.

Ale jak dwa razy zglaszalem wczesniej to nikt nic nie wie i nie slyszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie w 220 (3xx) olej tez co 15k i przy mocnym katowaniu mala dolewka niewiele po zmianie bo w serwisie ciut mniej wlali :)

50k przejechane od lutego 2016 i zero

Zastrzeżeń olejowych ;)

 

Są za to inne:

- skrzypiący przedni zawias jak w starej bryczce

- brzęczący boczek pasażera z przodu (niby wymieniali zaczep, ale po kilku dniach wróciło skrzypienie)

- pęknięty uchwyt drzwi na drzwiach kierowcy z ubytkiem plastiku oraz na drzwiach pasażera (narazie bez ubytku ale widać jak jest plastik popękany)

- dziwne przebarwienia na skórze na fotelu kierowcy (pofałdowana i w niektórych miejscach wyglada jakby miała za chwile popękać)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Hej u mnie wlasnie zauwazylem te pekajace uchwyty. Od strony kierowcy juz cos poodpadalo, od strony pasazera dopiero peka.

Zeby sie auto po roku rozpadalo?

Bylem w serwisie. Porobili zdjecia - cos pozrzedzili, ze ktos to pewnie sam odlupal. Jak zwykle pelna 'spychologia'.

Edytowane przez marcin232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie według was jest najlepsze ustawienie dzwięku w Passacie z standardowym audio?

Osobiście mam problem, żeby ustawić raz a dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie strasznie rezonuje boczek tylnych drzwi po podkręceniu audio.

w serwisie po zgłoszeniu problemu stwierdzili, że to listwa ozdobna i czym ją tam podkleili - żenada

boczek drzwi dalej wpada w rezonans a ja wkur...iam się niesamowicie.

jak ktoś ma schemat jak zdemontować boczek drzwi tylnych to będę bardzo wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na skrzypienia i rezonasne zastosuj paste antywibracyjna BRAX. Stosuja ja zaklady CA to wyeliminowania drgan, rezonasow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na skrzypienia i rezonasne zastosuj paste antywibracyjna BRAX. Stosuja ja zaklady CA to wyeliminowania drgan, rezonasow.

 

ok. tylko żeby posmarować muszę rozebrać cały boczek drzwi a z tym się wiąże to schemat jak to zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholewcia, ja tu zmieniam auto na nowego passata żeby mieć spokój zwłaszcza z silnikiem, a tutaj więcej problemów niż z używanymi z dawnych czasów. Jakość strasznie spadła w niemieckich furach ale to już słyszałem dawno. Żeby w takim aucie coś trzeszczało ? paranoja.

Na dniach odbieram paska więc będę testował ale już się boję, że mogę być rozczarowany.

Czy to prawda że B7 TDI 140 KM jeździ żwawiej niż TDI 150 KM B8 ??? Jeździłem alltrackiem B7 140 KM z niskim pzebiegiem i byłem pod wrażeniem, zupełnie wystarczające osiągi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spadek jakości zauważalny jest we wszystkich markach, użytkownicy nowych mazd 6 bardzo często odwiedzają zakłady specjalizujące się w wytłumieniu oraz konserwacji podwozia powód? oszczędności na materiałach... Trend obecnie jest taki auta mają być szybkie, maksymalnie ekonomiczne oraz pięknie wyglądać takie ładne opakowanie, a po rozpakowaniu no właśnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co w tym dziwnego ?? Takie jest zalecenie producenta przecież.

Udało mi się zmieścić i przy 29 700 km przegląd zaliczony.

Ahhha, przez blisko 30k km nie robiłem żadnej dolewki, poziom był ok.

A jakby producent zalecił co 60tkm to też byś jeździł? W jednym ze swoich aut po 25tkm robię już czwartą wymianę. Stać było na VW to na olej z filtrem też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co go to interesuje ? Jak ktos kupuje auto nowe i zaraz po gwarancji je sprzedaje byle tylko natluc km to co sie bedzie przejmowal stanem auta. Problem przyszlego wlasciciela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za jakaś chora dyskusja z tym olejem - zalecenie producenta jest jednoznaczne, po za tym przy long Live , który mam w trzecim passacie komunikat o wymianie pojawia się na wyswietlaczu .

Oczywiście jak kogoś stać i ma przekonanie, że to zrobi z jego Passeratti wóz nie zniszczalne może zmieniać sobie olej nawet co 5 tysięcy - tylko po co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście jak kogoś stać i ma przekonanie, że to zrobi z jego Passeratti wóz nie zniszczalne może zmieniać sobie olej nawet co 5 tysięcy - tylko po co ?

 

U mnie po wymianie oleju od razu spadła temperatura pracy silnika, zwłaszcza przy większych prędkościach - ze 120+ do około 108 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakby producent zalecił co 60tkm to też byś jeździł? W jednym ze swoich aut po 25tkm robię już czwartą wymianę. Stać było na VW to na olej z filtrem też.

 

 

Dokładnie tak, skoro producent by tak zalecił to tak bym zmieniał.

A dlaczego przy 25t km robisz dopiero czwartą wymianę ?? Jak ktoś powie że powinieneś wymieniać już siódmy raz to co ??

Przecież chyba ktoś testuje właściwości tych olejów, ich właściwości smarnych, itd. Tak samo z testami silników.

 

A co do dbania o auto, to jak najbardziej dbam. Zawsze wszystko ma być sprawne na 100% i dochowane przeglądy. Mam zamiar jeździć 4-5 lat a potem w dobrym stanie go sprzedać. Co nie znaczy że mam być przewrażliwiony chorobowo na tym punkcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrodlo moze malo wiarygodne i malo lubiane ale warto przeczytac dla tych, ktorzy z uporem twierdzą, ze skoro producent tak każe to z pewnoscia jest to zdrowe dla silnika.

 

http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,b8w2e3

 

"Trzeba też jasno powiedzieć, że zalecenie wymiany oleju co 15 albo, co gorsza, co 10 tys. km wydaje się staroświeckie, niemodne, raczej podważa wizerunek nowoczesności, na jakim zależy producentom współczesnych samochodów. Niestety, zdaniem wielu mechaników, a także licznych inżynierów silnikowców (ci akurat muszą wypowiadać się nieoficjalnie), taki olej silnikowy, który w nowoczesnym dieslu zachowuje wystarczające parametry przez 30 tys. km, nie istnieje."

Edytowane przez booncol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności