mabesto Zgłoś #1181 Napisano 6 Stycznia 2017 Nie no proszę was... jak słyszę te gadki... to co? - - - - - aktualizacja - - - - - W zadnym razie 2.0 TDI 150KM nie zbiera sie szybciej od 1.8. Przed zakupem jezdzilem 1.8 TSI, oraz 2.0 TDI 150 & 190. Wersja 150KM to muł . Co innego 190KM - ten daje rade. Czytajac wczesniejsze twoje posty, zaczynam sie zastanawiac czy faktycznie uzytkujesz B8, czy siejesz propagande. Bywali w tym dziale i tacy... Jeśli pytasz mnie to na dziś nie mam już B8, ale miałem jak i B7. B8 nie mam od 19 grudnia 2016. Za to doświadczeń na długie tygodnie. Generalnie to fajne auto. Bardzo wygodne i komfortowe. Obrzydliwe z zewnątrz. Z bardzo innowacyjnym wyposazeniem, którego często 2 razy droższa konkurencja nie ma, albo ma za chore pieniądze. VW ma tragiczny autoryzowany serwis. Pewnie wynika to z ilosci samochodow nowych (na gwarancji) i serwisy sie nie wyrabiają. Samochod mega wygodny, pakowny i fajnie jeżdzący - to wewnątrz jak w aucie z półki wyżej. Pod warunkiem, że nie będzie to ta jasna tapicerka z alcantary, że trafisz na samochód polakierowany dobrym lakierem , a nie czymś na poziomie lakieru do paznokci z kiosku. Generalnie kupiłbym po raz trzeci. Ale bez finansowania przez VW leasing, na pewno nie z 7 stopniowym DSG i w czarnej klsycznej tapiecerce. AID i inne dodatki - jak najbardziej. Nie warto tu oszczędzac, VW daje bardzo sensowne pakiety. Aha - hak elektryczny - u mnie po 6 miesiącach i 2 krotnym uzyciu w tym okresie - już szwankował, nie zawsze dawało się go za pierwszym razem uruchomić. Ot tyle, lub az tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #1182 Napisano 6 Stycznia 2017 szkoda, że wcześniej nie dałeś znać o chęci sprzedaży B8 bo odkupiłbym go od Ciebie.miałbym wówczas dwa szroty :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #1183 Napisano 6 Stycznia 2017 Potwierdzam, od nowości. No może po jakimś 1000 km. I zabawa się zaczyna. Serwis twierdzi, że wydziwiasz, a Ciebie krew zalewa, bo wydałeś kupę kasy, albo tez zostałeś namówiony na Easy Drive (nigdy, przenigdy nie pakujcie się w to). Tak czy inaczej potem będzie tak : zespół sprzęgiel. Poprawa na 2 tygodnie i od nowa. Wtedy po kilku tygodniach argumentacji ugrasz mechatronikę, na która będziesz czekał, jak masz szczęście 2 tygodnie, jak maja Cie gdzieś to półtora miesiąca, do tego wymienia Ci znów zespół sprzęgieł, bo te elementy powinno sie wymieniac razem. I będzie dobrze. Na miesiac. I od nowa. Ta skrzynia tak ma. 98% ludzie uznaje, ze tak ma być, bo Pan z serwisu tak powiedział. 6 stopniowe DSG działa super. To tak na marginesie. A tych sprzedawców od 7 stopniowego DSG to bym wieszał na drzewach. Mnie zapewniano przy kupowaniu B8 ze to jest już inna generacja niż w B7. Pituś bajduś. O Easy drive? Chętnie opowiem. O wsparciu, a raczej fikcji a nie wsparciu ze strony leasingu, jak życie zmusza Cie do rezygnacji. Droga przez mękę. Nigdy więcej Easy Drive.Lordjoker - widzę, że masz identyczne zestawienie silnika i skrzyni. Muł na maksa prawda? Dla tej skrzyni jest mega przycięta moc. Po co? Aby skrzynia się nie rozleciała. Było o tym na forum kilka razy. Niestety. Jak masz 4 letnią gwarancję to pół biedy. Vagasa juz chyba nie oferują. Vagas to zło. W B7 miałem naprawy z Vagasa - generalnie traktują Cie w serwisie jak złodzieja. Nie odnoszę wrażenia że jest mulowaty. Jeździłem słabszym dieslem i wolnossacym benzyniakiem 165km i 1.8 DSG wydaje się być wystarczająco sprawne. Dzisiaj przebieg prawie 1k km na razie nic niepokojacego nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #1184 Napisano 7 Stycznia 2017 to co? - - - - - aktualizacja - - - - - Jeśli pytasz mnie to na dziś nie mam już B8, ale miałem jak i B7. B8 nie mam od 19 grudnia 2016. Za to doświadczeń na długie tygodnie. Generalnie to fajne auto. Bardzo wygodne i komfortowe. Obrzydliwe z zewnątrz. Z bardzo innowacyjnym wyposazeniem, którego często 2 razy droższa konkurencja nie ma, albo ma za chore pieniądze. VW ma tragiczny autoryzowany serwis. Pewnie wynika to z ilosci samochodow nowych (na gwarancji) i serwisy sie nie wyrabiają. Samochod mega wygodny, pakowny i fajnie jeżdzący - to wewnątrz jak w aucie z półki wyżej. Pod warunkiem, że nie będzie to ta jasna tapicerka z alcantary, że trafisz na samochód polakierowany dobrym lakierem , a nie czymś na poziomie lakieru do paznokci z kiosku. Generalnie kupiłbym po raz trzeci. Ale bez finansowania przez VW leasing, na pewno nie z 7 stopniowym DSG i w czarnej klsycznej tapiecerce. AID i inne dodatki - jak najbardziej. Nie warto tu oszczędzac, VW daje bardzo sensowne pakiety. Aha - hak elektryczny - u mnie po 6 miesiącach i 2 krotnym uzyciu w tym okresie - już szwankował, nie zawsze dawało się go za pierwszym razem uruchomić. Ot tyle, lub az tyle Ponawiam pytanie ktora skrzynia jest tak awaryjna oznaczenie ? Bo sa dwie 7- biegowe i chyba ta dq500 nie boryka sie z takimi problemami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1185 Napisano 7 Stycznia 2017 Dq 200 jest problematyczna bo jest sucha, dq 500 to mokra 7 biegowa. Nie ma tez co demonizowac, ta skrzynia rzeczywiscie jest mniej trwala i ma swoje problemy dlatego zawsze mowie znajomym co chca ja kupic zeby brali 5 lat gwarancji. Pozatym niektorym lekkie poszarpywania czy delikatne odglosy nie przeszkadzaja. Wyprodukowali tyle milionow tych skrzyn ze gdyby byl az taki problem to by ja zmienili(tak jak tloki w tsi). U kolegi problemy z ta skrzynia zaczely sie przy jakichs 80tys km(sprzegla do wymiany, jezdzi spokojnie), w golfie mojego tescia jest 50tys i nie ma na razie problemow. U ojca w 2.0 tsi 100tys km 6dsg zero probleu, kolega 2.0 tdi 200tys km tez zero problemu. U mnie jest 20 tys km wiec ciezko zeby sie psulo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #1186 Napisano 7 Stycznia 2017 szkoda, że wcześniej nie dałeś znać o chęci sprzedaży B8 bo odkupiłbym go od Ciebie.miałbym wówczas dwa szroty :haha jest takie powiedzenie, że każdy swoje g... chwali. Ja aktualnie mam do wyboru : Mercedesy, Many, Solarisy i Solbusy, oraz Pesy. I wszystko za niecałą stówkę miesięcznie :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #1187 Napisano 9 Stycznia 2017 W zadnym razie 2.0 TDI 150KM nie zbiera sie szybciej od 1.8. Przed zakupem jezdzilem 1.8 TSI, oraz 2.0 TDI 150 & 190. Wersja 150KM to muł . Co innego 190KM - ten daje rade. Czytajac wczesniejsze twoje posty, zaczynam sie zastanawiac czy faktycznie uzytkujesz B8, czy siejesz propagande. Bywali w tym dziale i tacy... Hmm moge zdjęcia pokazać Tak poważnie - niespodziewanej sie ze wyjdzie tyle problemów z nowym autem. Pozbyłem sie startego bo co chwila coś sie psuło. A w nowym to samo. Do tej pory zrobiłem albo bede zgłaszał. Wycieraczki złe scieraky szybę - wymienione, układ start stop - nie działał dwa razy wywalało błąd , silnik drży - pewnie to dsg, koła były nie wyważone - drgały na autostradzie. W środku cis skrzypi- mam nadzieje że sie układa I dodatkowo szumi mi cis przy 60km/h moze to jakies łożysko albo wina opon i tyle. To chyba nie mało przy nowym aucie Za to silnika jeszcze nie dożynam wiec o doznaniach ostatecznych napisze po prżektocźeniu 3 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaffyXXX Zgłoś #1188 Napisano 9 Stycznia 2017 jak sprawdzić jaka skrzynia jest w aucie po VIN czy orłów w ASO trzeba uruchomić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1189 Napisano 9 Stycznia 2017 W jakim sensie chcesz sprawdzić jaka jest skrzynia? To zależy tylko od wersji silnikowej. 1.4 i 1.8 TSI mają suchą 7 biegów, diesel bi-turbo ma 7 biegów mokrą, a pozostałe 6 biegów mokrą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #1190 Napisano 10 Stycznia 2017 W jakim sensie chcesz sprawdzić jaka jest skrzynia? To zależy tylko od wersji silnikowej. 1.4 i 1.8 TSI mają suchą 7 biegów, diesel bi-turbo ma 7 biegów mokrą, a pozostałe 6 biegów mokrą. dokładnie tak. Sam silnik 1.8 TSI jest super. Wez manulana skrzynię i nie będziesz miał zmartwień. Suchej unikać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1191 Napisano 10 Stycznia 2017 Albo tak jak ja, wez DSG + 5 lat gwarancji i czapka z daszkiem. Jeszcze kwestia, jakie masz proporcje jazdy trasa / miasto. Jezeli glownie trasa to sam bym wzial manual. W moim przypadku 90% to miasto i nie oddalbym DSG za nic w swiecie . Puki co dziala pieknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #1192 Napisano 10 Stycznia 2017 Albo tak jak ja, wez DSG + 5 lat gwarancji i czapka z daszkiem. Jeszcze kwestia, jakie masz proporcje jazdy trasa / miasto. Jezeli glownie trasa to sam bym wzial manual. W moim przypadku 90% to miasto i nie oddalbym DSG za nic w swiecie . Puki co dziala pieknie... Jaki masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaffyXXX Zgłoś #1193 Napisano 10 Stycznia 2017 manual to chyba za karę... mam 1.8tsi dsg7 przebieg 12500 km od sierpnia... gwarancja 5l po trzech i tak będzie wymiana na inny więc średnio się przejmuję, tylko chcę wiedzieć czy będę miał kłopoty... w razie czego jest gwarancja mobilności VW asistance itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #1194 Napisano 10 Stycznia 2017 220TSI też ma 7 mokrą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1195 Napisano 10 Stycznia 2017 Jaki masz przebieg? 12000 km. Skrzynia wachluje caly czas w korkach itp. takze lekko nie ma. Zobaczymy ile to pochodzi. Samochod mam w planach trzymac 4, max 5 lat, takze akurat do konca gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #1196 Napisano 10 Stycznia 2017 12000 km. Skrzynia wachluje caly czas w korkach itp. takze lekko nie ma. Zobaczymy ile to pochodzi.Samochod mam w planach trzymac 4, max 5 lat, takze akurat do konca gwarancji. Wydaje mi się że na forum jeszcze nie mamy kolegów z przebiegiem który mógłby potwierdzić że DSG DQ200 w pasacie jest bardzo kiepskie. Ja trochę liczę ze po 3 4 latach da się sprzedać za dobre pieniądze sprawne auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1197 Napisano 10 Stycznia 2017 220TSI też ma 7 mokrą No dobra, w Alltracku ma :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #1198 Napisano 11 Stycznia 2017 manual to chyba za karę... mam 1.8tsi dsg7 przebieg 12500 km od sierpnia... gwarancja 5l po trzech i tak będzie wymiana na inny więc średnio się przejmuję, tylko chcę wiedzieć czy będę miał kłopoty... w razie czego jest gwarancja mobilności VW asistance itd... spokojnie. Skrzynia sie nie rozpadnie. To raczej kwestia upierdliwych detali. 4 czy 5 lat gwarancji bez znaczenia. Tak skrzynia po prostu tak ma. No pewnie, moze co jakis cas wymieniac mechtronike i zespol sprzegiel. Tylko czy kupiłes auto po to by miec powód odwiedzania serwisu, czy tez kupiłes by jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #1199 Napisano 12 Stycznia 2017 Czy w nawigacji Discover Media jest możliwość uruchomienia MirrorLink? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #1200 Napisano 13 Stycznia 2017 Czy w nawigacji Discover Media jest możliwość uruchomienia MirrorLink? Tak ale kosztuje to w serwisie około 1,2 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach