sirocco Zgłoś #5641 Napisano 3 Listopada 2015 to jest pewne że to te słupki trzeszczą? czy kolejny etap sprawdzania? W moim przypadku słupki. Po 1 gdy otwieram drzwi dźwięk wydobywa się z tej lokalizacji, po 2, gdy dociskam słupek palcem, dźwięk jest taki sam jak w pkt. 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #5642 Napisano 3 Listopada 2015 Problem powinien być łatwy do ogarnięcie, jeżeli tylko chciałoby się komuś (np. w ASO) odrobinę podumać, co i o co może tam ocierać i do czego dotykać. Jeżeli tylko wymieniają te błyszczące nakładki na takie same nowe, to chyba za wiele się nie zmieni o ile te nowe nie są już jakoś zmodyfikowane lub inaczej uszczelniane. Być może jest to tylko problem nie w tym miejscu co trzeba naklejonej przekładki piankowej izolującej elementy przed wzajemnym ocieraniem się (o ile jest tam takie coś). Nie mam auta, więc nie wiem jak to jest zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5643 Napisano 3 Listopada 2015 (edytowane) Przy okazji była krótka przejażdżka TDI 190KM (manual) i mogę zapiąć kompletny opis dla trójcy 2.0 TDI: - 150 KM (DSG i manual), przyzwoita dynamika dla znakomitej większości kierowców, w miarę cichy, małe spalanie, brak adblue to gwarancja spokoju z dozowaniem tego czegoś (same afery z dieslami mnie nie interesują) - Wszystkie te cechy spowodowały, że zdecydowałem się na ten silnik. I nieśmiało przypominam pytanie : Czy sprawdzaliście jaki czynnik jest w klimatyzacji B8 - R134a czy R1234yf (ten nowy kontrowersyjny)? Edytowane 3 Listopada 2015 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5644 Napisano 3 Listopada 2015 Problem powinien być łatwy do ogarnięcie, jeżeli tylko chciałoby się komuś (np. w ASO) odrobinę podumać, co i o co może tam ocierać i do czego dotykać. Jeżeli tylko wymieniają te błyszczące nakładki na takie same nowe, to chyba za wiele się nie zmieni o ile te nowe nie są już jakoś zmodyfikowane lub inaczej uszczelniane. Być może jest to tylko problem nie w tym miejscu co trzeba naklejonej przekładki piankowej izolującej elementy przed wzajemnym ocieraniem się (o ile jest tam takie coś). Nie mam auta, więc nie wiem jak to jest zrobione. A może by tak zakleić taśmą podejrzane dziury i tak wyizolować szum ? wiem że to żmudne ale jakoś nie wierze w ASO . ASO nie ma termometru, sonometru i innych podobnych narzedzi a oceniaja wszystko na ucho i oko. Jak im nie przyprowadzisz wielbłąda to powiedzą że nie ma wielbłądów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomryb Zgłoś #5645 Napisano 3 Listopada 2015 W klimie jest R134a, więc luzik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #5646 Napisano 3 Listopada 2015 A może by tak zakleić taśmą podejrzane dziury i tak wyizolować szum ? wiem że to żmudne ale jakoś nie wierze w ASO . ASO nie ma termometru, sonometru i innych podobnych narzedzi a oceniaja wszystko na ucho i oko. Jak im nie przyprowadzisz wielbłąda to powiedzą że nie ma wielbłądów Jest dużo racji w tym co mówisz. Dzisiaj zadzwoniłem do ASO w Świebodzinie z zapytaniem czy już coś wiadomo w mojej sprawie...słodko pierdzący odpowiedział, że oczywiście cały czas myślą jak rozwiązać ten problem ale póki co rozwiązania brak. Mają ponoć zamiar tak jak w Twoim pomyśle, po kolei oklejać wszelkie szczeliny i badać skąd te szumy...Mam jednak obawy, że to może trwać wiecznie, więc chyba sam również zakupię taśmę i spróbuję pobadać temat na własną rękę, bo jazda z jakby wiecznie otwartymi oknami doprowadza mnie i żonę do szału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5647 Napisano 3 Listopada 2015 W moim przypadku słupki. Po 1 gdy otwieram drzwi dźwięk wydobywa się z tej lokalizacji, po 2, gdy dociskam słupek palcem, dźwięk jest taki sam jak w pkt. 1. u mnie jest podobnie tj. - zamknięte drzwi - dociskam od zewnątrz - skrzypi - ale właśnie nie wiem dokładnie co bo może to być czarny słupek, listwy chromowane - zamknięte drzwi - wyciskam szybę od wewnątrz - skrzypi - tak samo ALE jak szyba jest otwarta i poruszam się po nierównościach - skrzypienia albo nie ma wcale albo jest minimalne.... więc może być dużo racji w tym, że skrzypią elementy wokół szyby, które szyba usztywnia.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #5648 Napisano 3 Listopada 2015 Dzisiaj obejrzałem na własne oczy wnętrze Moon Rock. Faktycznie zupełnie inaczej niż na zdjęciach tzn. dużo lepiej. Co prawda już postanowiłem, że zostanę przy pierwotnym wyborze czyli czarnym wnętrzu (po Latte Machiatto i beżu w moich B6-kach) z powodu moich dzieci, które rozpoczęły I klasę i codzienny poranny krótki, ale intensywny ich kontakt z tapicerką to "wąskie gardło" do utrzymania czystości w aucie . Ale śmiało polecam Moon Rocka tym, którzy nie są gotowi na całościowo jasne St. Tropez, a mają już dosyć ciemnych wnętrz. Przeszycie jasną nitką dodaję smaczku w Moon Rocku. Przy okazji była krótka przejażdżka TDI 190KM (manual) i mogę zapiąć kompletny opis dla trójcy 2.0 TDI: - 150 KM (DSG i manual), przyzwoita dynamika dla znakomitej większości kierowców, w miarę cichy, małe spalanie, brak adblue to gwarancja spokoju z dozowaniem tego czegoś (same afery z dieslami mnie nie interesują) - 190 KM (niestety miałem tylko manual), bardzo dynamiczny dla znakomitej większości kierowców, zdecydowanie najcichszy z dwulitrowych TDI, spalanie niewiele większe niż w 150KM, dla niedoświadczonych kierowców mogą się pojawić drobne problemy z trakcją na mokrym â w mojej opinii to złoty środek w 2.0 TDI w kategorii w kwestii "value for the money" - 240 KM to killer na drodze, oczywiście wciąż mówimy o segmencie D i w tymże nie ma konkurencji w dieslach, niestety zdecydowanie najgłośniejszy, spalanie wyraźnie większe (chociaż wciąż przyzwoite) bo dochodzi druga ośka i kusi mocą z czego się przecież korzysta, za to rekompensuje te niedociągnięcia wspaniałą trakcją (oraz oczywiście wspomnianą dynamiką). Sam skusiłem się jednak na TSI. Przebiegi z roku na rok coraz mniejsze, a krótkie dystanse coraz częstsze. Oszczędność cenowa przy zakupie pójdzie w większe spalanie. Jak to ktoś zauważył kilkadziesiąt stron wcześniej (będzie to drażniące na co dzień w pierwszym okresie użytkowania auta) częstsze wizyty na stacjach oraz pewnie nieraz dwucyfrowy wynik spalania, ale przecież nie żenię się z autem na całe życie. Jeszcze raz podkreślam, że w głębokim poważaniu mam afery dieslowskie. Mam ochotę na benzynę po ponad 10-ciu latach obcowania z ON (HDI oraz TDI), a i profil moich podróży wpasowuje się w charakterystykę benzyny. Byłbym zapomniał. Mam potwierdzenie od importera (przez dilera), że pakiet Ambiente Plus wyklucza schowek na okulary. Przez ostanie 5 lat miałem 2.0 tdi, teraz od początku czerwca jeżdżę benzynką i muszę przyznać, że nawet przez chwilę nie żałowałem wyboru. Pierwsza jazda to banan od ucha do ucha.:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5649 Napisano 3 Listopada 2015 Czy ktoś już coś wie więcej na temat nowej promocji vw przy zakupie passata b8 (opony zimowe i dodatkowy rabat). Czy jak wcześniej zamówiłem auto, a odbiór mam na przełomie listopada i grudnia to ta oferta też mnie dotyczy? Bo skoro zmiana ceny po nowym roku tak, to... Czy ktoś był kiedyś już w takiej sytuacji? Opony zimowe i dodatkowy rabat- ta promocja dotyczy tylko i wyłącznie wyprzedaży rocznika 2015. Dzisiaj rozmawiałem z handlowcem. Dotyczy transakcji zawartych w okresie 11-12.2015 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #5650 Napisano 3 Listopada 2015 jak szyba jest otwarta i poruszam się po nierównościach - skrzypienia albo nie ma wcale albo jest minimalne.... więc może być dużo racji w tym, że skrzypią elementy wokół szyby, które szyba usztywnia.... Być może. Generalnie powinno być tak, że nas nie powinno interesować co skrzypi. Serwis ma to wyeliminować ale nie przez psiknięcie jakiego cudownego roztworu, tylko przez albo poprawienie spasowania albo przez wymianę części. Pierwszy raz gdy to oglądali stwierdzili, że jakieś śrubki są niedokręcone ... natomiast jak sie okazało, nie to było źródłem skrzypienia.. Problem na bank tkwi w złym spasowaniu. Gdy jest zimno plastik się kurczy i skrzypienie ustępuję do min. granicznych wartości. Gdy przygrzeje słońce... no, to jest dyskoteka .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #5651 Napisano 3 Listopada 2015 Opony zimowe i dodatkowy rabat- ta promocja dotyczy tylko i wyłącznie wyprzedaży rocznika 2015. Dzisiaj rozmawiałem z handlowcem. Dotyczy transakcji zawartych w okresie 11-12.2015 r. Ok. Tylko transakcje to chodzi o złożenie zamówienia w tym czasie, czy o odbiór? Bo jak teraz zamówię to i tak odbiorę dopiero w 2016 r i to po podwyżce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5652 Napisano 3 Listopada 2015 Oferta dotyczy wyprzedaży rocznika 2015, czyli aut z placu. Czyli transakcja i odbiór w okresie 11-12.2015. Nie ma możliwości dzisiaj zamówić do produkcji i odebrać Passata jeszcze w tym roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #5653 Napisano 3 Listopada 2015 (edytowane) I po kilkumiesięcznych analizach B8 zamówiony. Niestety nie doczekałem się szyb dwuwarstwowych, ale na osłodę wziąłem dwie inne opcje z nowego cennika (Head-Up oraz pakiet Siedzenia 2) Będzie 2,0 TSI sedan w kolorze Tungsten, czarny środek z aluminium plus srebrne 18stki Dartford oraz całkiem sporo dodatków. Jak pisałem wcześniej to jest konfiguracja lakieru oraz koloru wnętrza jakich wiele, ale oprócz tego, że mi się po prostu podoba to jest najbardziej przyjazna w utrzymaniu, chociaż nie ukrywam, że z przyjemnością oglądam niektóre konfiguracje kolegów z forum. Tungsten to lakier najbardziej brudoodporny, a i sam środek optymalny przy kilkuletnich dzieciach. Jak Bozia da zdrowie :wojak i za 5-6 lat jak kidsy pójdą do gimnazjum to przy kolejnym aucie pewnie wrócę do beżowego wnętrza. Wstępny termin mam na połowę lutego (czekam na potwierdzenie). I teraz będą jajca. Jak każde salonowe to auto będzie na letnich oponach więc z jednej strony nie będę mógł się go doczekać, a z drugiej jak będzie na początku marca to też nie będzie źle. Wiem, że głupio to brzmi, ale wynika to z faktu, że nie chcę wywalać kasy na zimowy komplet osiemnastek na jakieś niespełna 4 tygodnie eksploatacji. Wolę ten koszt przerzucić na jesień. - - - - - aktualizacja - - - - - Chociaż jak czytam ostatnie "rewelacje" ze skrzypieniem wnętrza to przyznam, że miałem wątpliwości przed ostatecznym zamówieniem. Ale do diaska przecież B8 na obecną chwilę nie ma konkurencji w swojej klasie. A jako fan motoryzacji przetestowałem praktycznie wszystko w segmencie D. Edytowane 3 Listopada 2015 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #5654 Napisano 3 Listopada 2015 Trochę fotek jeszcze z brązowym środkiem. Szyby tylnie dodatkowo przyciemnione folią 12% przepuszczalnosci. [ATTACH=CONFIG]138039[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138040[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138041[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138042[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138043[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138044[/ATTACH] Podzielam zdanie Prima, +1 za czarny dach. Czy możesz zrobić zdjęcie od góry lepiej pokazujące dach? To jest błyszcząca folia, nie mat, prawda? Gdzie robiłeś? I jeszcze pytanko, czy zwróciłeś może uwagę na to że szklany dach (zamknięty) odstaje ze 2 mm przy tylnej krawędzi powyżej linii dachu? Bo nie wiem czy to tylko u mnie tak i czy nie prosić ASO o "dokręcenie" a może to tak ma być żeby nie robić zawirowań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5655 Napisano 3 Listopada 2015 Podzielam zdanie Prima, +1 za czarny dach. Czy możesz zrobić zdjęcie od góry lepiej pokazujące dach?To jest błyszcząca folia, nie mat, prawda? Gdzie robiłeś? I jeszcze pytanko, czy zwróciłeś może uwagę na to że szklany dach (zamknięty) odstaje ze 2 mm przy tylnej krawędzi powyżej linii dachu? Bo nie wiem czy to tylko u mnie tak i czy nie prosić ASO o "dokręcenie" a może to tak ma być żeby nie robić zawirowań. W poście #5069 wrzuciałem jeszcze fotki od góry, nie wiem jak sie wkleja linka do postu . Dach u mnie jest prosto z tyłu ale za to z przodu jakby lekko zapadnięty w narożnikach Folia na dachu to połysk czarny "change color" instalowana w Wawie na ul Kolejarskiej. Koszt to 300 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #5656 Napisano 3 Listopada 2015 W poście #5069 wrzuciałem jeszcze fotki od góry, nie wiem jak sie wkleja linka do postu . Dach u mnie jest prosto z tyłu ale za to z przodu jakby lekko zapadnięty w narożnikach Folia na dachu to połysk czarny "change color" instalowana w Wawie na ul Kolejarskiej. Koszt to 300 . Dzięki! Link do posta możesz skopiować: prawoklikiem na nr. posta i skopiować adres linku http://forum.vw-passat.pl/threads/143378-Kupujemy-B8-na-co-zwr%C3%B3ci%C4%87-uwag%C4%99?p=2294181&viewfull=1#post2294181 No właśnie u mnie też z przodu minimalnie pod powierzchnią dachu za to z tyłu tyle sam nad. Wrzucę dziś fotkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebastian Zgłoś #5657 Napisano 3 Listopada 2015 Mój białas (variant) w ciągu 2 tygodni do odbioru stad pytanie : czy ktoś z Was orientuje się ile % przyciemnienia mogą mieć fabrycznie "przyciemniane" szyby ? Będę brał do tego firmę zewnętrzną ale nie mam zielonego pojęcia jak określić im %, który bym chciał (wiem tyle, że fabryka daje za mało, chciałbym aby nie było widać tylnej kanapy i bagażnika ale też chciałbym aby z tyłu było coś widać z wewnątrz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #5658 Napisano 3 Listopada 2015 Ja mam 90% i to jest dokładnie tak jak piszesz. W poprzednim miałem 70 czy 75% i tez było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #5659 Napisano 3 Listopada 2015 Mój białas (variant) w ciągu 2 tygodni do odbioru stad pytanie : czy ktoś z Was orientuje się ile % przyciemnienia mogą mieć fabrycznie "przyciemniane" szyby ? Będę brał do tego firmę zewnętrzną ale nie mam zielonego pojęcia jak określić im %, który bym chciał (wiem tyle, że fabryka daje za mało, chciałbym aby nie było widać tylnej kanapy i bagażnika ale też chciałbym aby z tyłu było coś widać z wewnątrz) Fabryczne przyciemnienie to 65% (dane z np niemieckiego konfiguratora) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #5660 Napisano 3 Listopada 2015 (edytowane) https://www.dropbox.com/s/075xe6uewujiye7/vw.mp4?dl=0 Link chyba należy skopiować i wkleić w pasek adresu. Mam nadzieję, że udało się mi wkleić filmik, który dzisiaj nagrałem. Czy Waszym zdaniem to mogłoby być przyczyną szumów...??? W moim odczuciu to nie powinno tak pstrykać. Edytowane 3 Listopada 2015 przez pioter2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach