Jump to content
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About [email protected]

  • Birthday 12/03/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Mikołaj
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. Nieprawda. VW nie produkuje części, tylko firmy poddostawcy, więc pracownicy nie mają pojęcia jak wygląda ten proces. VW ma tylko własne odlewy aluminiowe i to jest prawda, ale w przypadku chociażby głowic pracownik nie wie czy po wyjęciu z pieca głowica pojedzie do fabryki VW czy do Audi (o ile jest ta sama), bo skąd ma to wiedzieć, a wytyczne co do prawidłowego odlewu lub błędnego ma jasno określone (co jest ok, a co jest do odrzucenia). Nie segreguje ich do pojemnika z "lepszymi dobrymi" i "gorszymi dobrymi". Pracownicy często opowiadają różne historie, ale większość opiera się na plotkach od kolegów z firmy. A plotek jest pełno...
  2. Jak auto krajowe, to nie możliwe. Zrób zdjęcie, jeśli nie masz nic przeciwko, auta z zewnątrz i wewnątrz, to zweyfikukemy o co chodzi...
  3. Nie ma co porównywać zwykłych lamp do reflektorów ledowych z DLA. Nie chodzi tylko o pasek ledowy, który poprawia wygląd auta, ale poziom światła, jasność, skręcanie światła prawo/lewo, mijanie aut z przeciwka na długich z wyciętym fragmentem, aby nie oślepiać. Różnica jest kolosalna i jak są światła dobrze ustawione (poziom i reakcja) działa to super. To inny poziom i technologia (tak jak teraz w nowym B8 Matrix). W nocy na prawdę jest spora różnica w komforcie prowadzenia. Oczwiscie, czy warto dać 7 tys., pewnie nie, ale większość aut z polskiego rynku je posiada (w Comfortline i Highlinie), ponieważ wystarczyło konfigurując nowe auto dokupić pakiet buissnes za 4.300,-, który i tak prawie każdy brał, bo była w tym jeszcze nawigacja (a sama navi w opcji kosztowała 4.500,-). Widocznie w Czechach takiej możliwości konfiguracji nie było, a same Ledy to droga opcja...
  4. Eldar pisał na forum (jakieś pół roku temu), że koszt przekładki (bez lamp) u niego to koszt 2.500,- z programowaniem. Tak na marginesie, Eldar i Wagen mogą wymienić/dołożyć (na szczęście) prawie wszystko w VW (lampy, navi, zegary, systemy wspomagające, kamery itd). To na prawdę super, że mają taką wiedzę i możliwości, bo zawsze można coś w swoim aucie poprawić 🙂, ale fakt, tanie przeróbki to nie są (koszty części, przełożenia, wiedzy, sprzętu i czasu ich pracy).
  5. Nie no spoko 🙂 Sorry, zmyliły mnie światła, byłem przekonany, że to Trendline (a te wersje są słabo wyposażone: brak ACC, chromów, często czujników PDC, podłokietnika w tylnej kanapie itp). Teraz zwróciłem uwagę, że to Comfortline, więc faktycznie masz racje, wszystko co niezbędne ma na pokładzie. Jest ok. Saper_wroc ma rację, navi to navi, w razie czego można podmienić, ale pewnie się przyzwyczaisz. Ja osobiście uwielbiam wizualnie wersje R-line, mają w sobie coś, co przyciąga oko. Lubię też gadżety w środku, więc jak dla mnie cyfrowe zegary i navi min. 8 cali to "must have", ale doskonale zdaje sobię sprawę, że dla wielu użytkowników nie ma to kompletnie znaczenia i oczywiście to szanuję. Podsumowując, Comfortline to złoty środek pomiędzy ceną a wyposażeniem i z pewnością warty zainteresowania. A jak już kupujemy auta grubo za ponad 50.000,-, to niech cieszą nasze oczy ;-). Poniżej mój poprzedni ulubieniec i aktualny.
  6. Tak jak napisałem: "Jeżeli nie interesuje Cię wygląd, wyposażenie i późniejsza odsprzedaż, to Das Welt jest spoko". Życzę udanego zakupu i miłego użytkowania.
  7. Do jeżdżenia ok, ale z radiem 6,5 cala i zwykłymi lampami z przodu bardzo trudny do sprzedania (tak ubogie wersję są rzadkością). Jeżeli nie interesuje Cię wygląd, wyposażenie i późniejsza sprzedaż to Das Welt jest dobrym źródłem sprzedaży, ale i tak trzeba dobrze go przejrzeć i pomierzyć lakier (jak wszędzie). Co do ceny takiej wersji, niestety nie pomogę.
  8. A mógłbyś wstawić link do aukcji? Z góry dzięki.
  9. Z tego wychodzi, że masz wersję Keyless Go (czyli tylko odpalanie z kluczyka). System Keyless Access można dołożyć, ale to kosztowny zabieg (klamki, anteny, wiązki, sterowniki, kodowanie itd.), za dużo zachodu... Automatyczne zamykanie w Car polega tylko na tym, że drzwi ryglują się Tobie po przekroczeniu prędkości ok.15 km/h po pierwszym ruszeniu po odpaleniu auta (dla bezpieczeństwa, aby nikt np. kiedy będziesz stał na światłach nie wtargnął do Twojego auta). Po prostu nie można otworzyć drzwi od zewnątrz, dopóki ktoś nie otworzy najpierw od środka. Na tym polega działanie tej opcji. Co do zatrzaśnięcia kluczyka w Twoim przypadku to nie wiem, ale jak jest system bezkluczykowy, to nie da się zamknąć auta jak kluczyk znajduje się w jego wnętrzu.
  10. Sprawdź czy masz takie wgłębienie w klamce, jeżeli nie, to nie masz tego systemu. A tu jest miejsce na odłożenie kluczyka
  11. Nic się nie martw. Auto dwa razy przejechało przez kabiny lakiernicze w fabryce. Tak się zdarza z powodu skomplikowanego procesu lakierowania. Wystarczy, że po pierwszym lakierowaniu i wyschnięciu pojawią się zakwestionowania na lakierze i po ich usunięciu niekiedy trzeba auto jeszcze raz puścić przez kabinę. Fabryka w swoich standardach dopuszcza takie poprawki. Ważne, aby na całym pojeździe była równomierna powłoka (czyli albo jedna albo dwie warstwy), a nie na pojedynczych elementach. Moje nowe auta VW raz miały 90-110 mikronów, a inne 190-220 mikronów.
  12. Pamiętam jak miałem Passata, to się tym bawiłem, więc na pewno można, tylko nie pamiętam już jak, więc trzeba popróbować
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy