Skocz do zawartości
  • Zawartość

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O [email protected]

  • Urodziny 03.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W DP oryginalne mapy są fabrycznie wgrane na dysku twardym urządzenia i karta SD jest nie potrzebna.
  2. Co prawda to wersja Alltrack więc jest na nim więcej plastikowych wstawek, na pewno r-Line będzie wyglądał inaczej (jeżeli chodzi o zderzak). Ale faktycznie lepiej to nie wygląda niż przed liftem. Jak to w przypadku VW do każdej zmiany trzeba się przyzwyczaić... Jak zobaczyłem nowe Polo też mi się nie podobało, a po jakimś czasie stwierdziłem, że jednak jest ok. Może tu też tak będzie. Szkoda że wnętrza nie widać.
  3. Myślę, że na targach w Genewie (7-17.03.2019) będzie oficjalna prezentacja i zamówienia od czerwca tak jak pisze enriquez
  4. mmmjanas@wp.pl

    Przesunięte koło

    Ja jak uderzyłem w krawężnik (na pewno więcej niż 1 km/h) to uszkodziłem łożysko koła i zaczęło delikatnie buczeć. Felga delikatnie podgięła się od wewnątrz. Opona cała i koło się nie przestawiło...
  5. Zgadza się, w Niemczech działa, u nas nie. Pytanie dlaczego....
  6. Wiem, że w Niemczech to działa bez neta, alu u nas raczej nie... Można przez Androidauto navi z telefonu używać...
  7. Wiesz co, lepiej mimo wszystko jechać do nich i zareklamować. Oni zamówią część i później wymienią na poczekaniu. I będzie spokój. Jak bardzo chcesz samemu to zrobić, to na pewno trzeba wypiąć element do góry, ale musiałbyś faktycznie sprawdzić czy nie ma tam jakiś dodatkowych wkrętów mocujących. Nie sądzę, aby trzeba było do tego wyjmować fotel.
  8. Moim zadaniem jest wadliwa (zniekształcona) lub w fabryce ktoś źle zamontował. Możesz śmiało reklamować i poprosić o wymianę. Montaż tego jest dość prosty (na wciski) tylko trzeba dobrze trafić wszystkimi klipami w otwory. W ostateczności jak nie będą chcieli wymienić (bo np.masz auto już po gwarancji), a bardzo Cię to denerwuje, to wyjmij ją, obejrzyj i popraw, a jak będzie krzywa po wyjęciu można zamówić na allegro (według nr części, bo są różne) i podmienić, ale to już niestety na własny koszt (choć niedrogi) 😉
  9. Nie było keyless'a i też kradli auta w 15 sekund... Tylko AC, to jedyna opcja... i trochę szczęścia, że nas to niespotka🙂
  10. Yorey, są trzy poziomy wyposażenia. Trendline - najtańszy (nie ma żadnych chromowanych listew na aucie), Comfortlinie - środkowy pułap (listwy chromowane tylko wokół szyb) i Highline - najdroższy (listwy chromowane wokół szyb i wokół auta przy progach i zderzakach), ale w Highline nie można było wybrać silnika 1,4 125 KM (tylko 150 KM). Po tym najszybciej poznasz, która wersję posiadasz, chyba, że masz opcjonalnie pakiet sportowych dodatków R-Line, to wtedy z tym silnikiem musisz mieć Comfortlinie (i wtedy listwy chromowane są wokół auta jak w półce wyżej, ale jest również inny zderzak przedni i tylny). Oczywiście każdy poziom można dodatkowo doposażyć o liczne opcje. Trzystrefowa klima na rynku PL jest w każdej wersji w standardzie. Jak chcesz to wstaw zdjęcie i odrazu zobaczymy jakie masz auto i damy znać 😁
  11. Nie masz tej opcji z drzwiami. Stacyjka jest zawsze bez kluczyka (standard we wszystkich wersjach Passata), a drzwi za dopłatą (dodatkowo 2.390,- lub w wersji Highline z pakietem Business).
  12. Polityka liftingu VW z reguły polega na zmianie zderzaków, lamp, kokpitu i dodaniu kolejnych elektronicznych bajerów. Czyli zmiana wyglądu auta dość fajna, ale bez zmian blacharskich, które są najbardziej kosztowne i w przypadku liftu nieopłacalne. Nowy VW T6 (lift 2019) też tak będzie wyglądał i muszę zdecydowanie przyznać, że te "drobne" zmiany są z reguły robione w bardzo gustowny sposób i wpływają pozytywnie na zmianę wyglądu i wyposażenia auta. Transporter lift (oczywiście w tej bogatej wersji) po zmianach będzie wyglądał naprawdę fajnie, a i ten Passat ze zdjęcia wcześniej też widać po samym tyle, że zderzak i światła są delikatnie "agresywniejsze" i to dobrze wróży... Lift to lift i dużych zmian na pewno nie będzie, ale np. nowy masywny zderzak z grillem i być może nowy wew. kształt lamp może dość mocno zmienić i poprawić wygląd Passata, a to poprawi jego atrakcyjność i sprzedaż...
  13. Diesle sprzedają się coraz gorzej. Aktualnie Dilerzy mogą zasypać nas dieslami z placów... 1,5 Tsi to nowa konstrukcja, bardzo oszczędna i na tą chwilę jedyna benzynowa, która, spełnia nowe normy WLTP i Euro6 (ma GPF odpowiednik dieslowskoego DPF). 1,8 z kolei nie miał tego rozwiązania, jest sprawdzoną konstrukcją w miarę elastyczną i przyjemną w prowadzeniu i niestety już nie produkowaną. To ostatnie egzemplarze do kupienia i moim zdaniem warto z tego skorzystać. Ten silnik (z tych trzech) według mnie to złoty środek jeżeli chodzi o osiągi i jazdę na codzień, ale trzeba pamiętać, że zawsze spali ok. 1-2 litry więcej na 100 km i ma też tą "gorszą' skrzynie DSG (tak jak 1,5).
  14. Niemcy masowo pozbywają się diesli i teraz chcą głównie benzyny. Znajomi skupują od nas roczne Volkswageny dla klientów w Niemczech (bo u nas są tańsze takie auta) i chcą określone modele, ale tylko i wyłącznie benzyny z Dsg. Inne nie wchodzą w gre, więc stąd takie wnioski.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności