Skocz do zawartości
  • Zawartość

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O [email protected]

  • Urodziny 03.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak jest oryginalnie w VW zawsze z prawej strony 4 śruby a z lewej trzy. Z prawej są cztery ponieważ tam jest wkręcane ucho do holowania i musi być mocniejsze połączenie.
  2. Masz rację, zawieszenie sprawia gorsze wrażenie niż w Golfie czy Polówce (duża szkoda) oraz fabryczne nagłośnienie (bez dynaudio) o wiele słabsze niż chociażby w nowym Caddy... Po za tym reszta jest już w miarę ok.
  3. Zamień koła na chwilę na jakieś inne, może coś się stało z oponami... Nic to nie kosztuje, a warto się przekonać... Miałem już taki przypadek, że wymieniłem łożyska niepotrzebnie, a winna była właśnie opona (efekt buczenia był dokładnie taki sam)... Jak to nic nie da, wtedy być może faktycznie winna jest skrzynia.
  4. Fragment opisu poniżej: "Bardzo interesującą nowością dla pasażerów podróżujących na tylnych siedzeniach jest system sterowania Volkswagen Media Control, dzięki któremu można bezprzewodowo (poprzez WLAN) połączyć tablety i iPady z samochodowym systemem multimedialnym (Discover Media lub Discover Pro). Dzięki temu pasażerowie mogą wybierać utwory muzyczne albo zgrywać na swoje tablety informacje z systemu radiowo-nawigacyjnego nie rozpraszając kierowcy".
  5. Kup jakiś różowy płyn do układu chłodzenia dobrej firmy (nie marketowy) i uzupełnij stan. Na pewno się wymiesza i nic złego się nie stanie.
  6. Szkoda że tylko w Chinach takie duże zmiany, a w Europie w przyszłym roku tylko lekki lift (zderzaki i tylne lampy podobno).
  7. Automat zrzuci dwa biegi...
  8. Różnie to bywa, ale wysokość rabatu zawsze zwiększa się bliżej końca roku kalendarzowego lub jak wchodzi lifting czy nowy model.
  9. Arteon z podobnym wyposażeniem (czyli odpowiednie pakiety, navi itp) oraz silnikiem kosztuje kilka tys. więcej (oczywiście w bardzo ogólnym przybliżeniu). Dodatkowo teraz rabat na Passata jest 18.000,- a na Arteon 12.000,-. Więc w sumie Arteon wychodzi ok. 15 tys. więcej (porównując wersje Passat Highline i Arteon Elegance z 1,5 Tsi Dsg). Moim zdaniem warto dołożyć, ale to w przyszłym roku 😊
  10. Pierwsze zdjęcie nowy system Discover Media (z navi i ekranem 8 cali), drugie zdjęcie Discover pro poprzedniej wersji (wtedy najlepsze, z navi, twardym dyskiem i 8 cali). Ostatnie zdjęcie Discover Pro, ale najnowsze z ekranem 9,2 cali.
  11. Poduszka wyświetla błąd, bo podczas rozłączania elektryki foteli powinien być rozłączony wcześniej akumulator na cały czas tej operacji, aż do ponownego podłączenia nowego fotela z poduszką. Natomiast prawy fotel jak wcześniej nie miał elektryki to może nie mieć odpowiedniego sterownika lub trzeba uruchomić tą funkcję przez VCDS, ale tego już nie wiem...
  12. Jasne SeBa_, jak odbiorę pod koniec listopada to sprawdzę i opiszę moje wrażenia z jazdy.
  13. Polecam 196 odcinek programu Motojazda na kanale Motowizja gdzie prowadzący Marek Wieruszewski testował właśnie nowa Mazdę 6 po liftingu. Auto wypadło bardzo kiepsko łącznie ze słabymi właściwościami i odczuciami podczas prowadzenia... Wiem, że jego opinia to nie wyrocznia, ale żeby dobrze porównać auta (np. Passata z Mazdą) i wydać jakiś sensowny osąd, to trzeba trochę bardziej wgryźć się w temat i lepiej poznać ten drugi produkt, poobcować z nim... Chyba, że porównujemy tylko wygląd, to myślę, że tutaj duża liczba osób się zgodzi z tym, że Mazda 6 jest bardzo pięknym autem. Najlepiej poczytać opinie na forum Mazdy 6, które też są bardzo "różne" , tak jak na naszym forum Passata... Tak myślę i uważam.🤔
  14. Keyless Access to po prostu wygoda i nie ma co panikować. Po to jest AC jak coś sie stanie. Wiem, że to nic przyjemnego, jak auto zginie, ale jakbyśmy mieli na to patrzeć, to lepiej mieć stare auto i wtedy będzie święty spokój. A tak, to albo ukradną, albo na parkingu drzwiami obiją... ach, tylko stres i nerwy... 😉
  15. Niestety obawiam się spadku radości z jazdy. Jeździłem wcześniej 1,4 150 km i czuć, że jest o wiele słabszy od 1,8 oraz dźwięk silnika też według mnie brzmi gorzej. Jednakże ponieważ zmieniam Passata pod koniec roku zawsze na nowego, a tym razem 1,8 został już wycofany oraz 2,0 dopiero możliwy po nowym roku do odbioru, został mi tylko w benzynie 1,5 (nowe normy WLTP narobiły niezłego bałaganu). Mam nadzieję, że zrekompensuje mi to jazda ze skrzynią dsg (bo zawsze miałem manualna) i nowy silnik 1,5, który ma podobno poprawioną trochę elastyczność w stosunku do 1, 4 mimo tej samej mocy (ponoć lepiej ciągnie od dołu) i trochę bardziej znośny dźwięk małego jednak silnika. Zobaczę jak odbiorę, ale trochę żal bo 1,8 to niestety nie będzie...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności