Skocz do zawartości

ebastian

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ebastian

  • Urodziny 20.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Seb
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B8 1.8TSI DSG HL Variat
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1.8 TSI mojej żony w Altea XL 2010 jest z tych właśnie co oleju muszą popić przy ostrej jeździe mało tego - jest też z tych co rozrząd padał - i padł przy 25tkm ma też to "słabe" DSG 7 i jakoś 6 lat problemów nie było mimo to nie zamienię frajdy z jazdy benzynką na klekota i tak można kolejne 6- stron postów musi się kolego przejechać i zobaczyć co Ci podpasuje Ja mam małe zboczenie bo poprzednie autko było Ave 2.0D4D i po nim mam taką awersję Jako wieloletni fan aut koncernu VAG powiem - byle jaki silnik byle w aucie tego koncernu W firmie jeździ kilka pasków 1,4 TSI i też dają radę... Co do zasięgu na benzynie - to faktycznie gdybym miał w pasku bak 50l to bym marudził ale 70l to już to
  2. 1.8 TSI od roku, 30tkm, 80% miasto (90% korki, do pracy ok 25km z jednego końca miasta na drugi), średnie spalanie z kompa 9,9 (można oszczędniej ale po co ) na tych 30tkm, minimalne na autostradzie 4,9l - wracałem kiedyś z Poznania po większej imprezie nocnej... ACC za autokarem 100km/h przez 1,5h aż nabrałem trochę siły Mam 1,8 TSI również w Altea XL i w VW Golf VII NIGDY więcej ON
  3. 5000km przejechane ze średnim spalaniem 10.0l auta nie oszczędzam, 60% to jazda po Warszawskich korkach, tryb eco a co i S&S włączony bo umiem z nim jeździć i w niczym nie przeszkadza 525d to obecnie głównie 4 cylindry 2.0 i biturbo ---- chyba 4 cylindry i jedno turboburbo twin scroll
  4. OooooOOOoooo full elektrykę do fotela to i ja bym zamówił Mi w sumie trochę/troszeczkę brakuje kamery cofania, jakoś zostało przyzwyczajenie z Avensisu
  5. wczoraj odebrałem swoje A7 3.0 TSI powiem tak.... zupełnie inna jakość słowa wyciszenie czy 100 km/h czy 200 km/h... nie ma w zasadzie znaczenia 4x4 robi swoje w chyba każdej sytuacji deszczowo / śniegowej... ale powiem Wam, że w porównaniu do tego Audika, Pasek nie wypada jakoś strasznie blado wręcz przeciwnie całkiem fajnie jeżeli chodzi o np. jakość foteli i wyciszenie daje radę... pomijam przyspieszenie bo 4x4 w obecnych warunkach... ośka zostaje daaaaaaleko z tyłu Pasek wypada całkiem spoko w subiektywnym porównaniu
  6. Jestem w stanie w to uwierzyć bo badziew włącza się generalnie jakoś w okolicach gazu w podłodze
  7. Polecam odpalić Dynaudio killer'a Jedyny taki kawałek jak na razie, który (w dobrej jakości Spotify lub iTunes) porusza KAŻDY kawałek plastiku w moim Pasku przy innych utworach jak do tej pory moje uszy nie były jakoś specjalnie narażone ale ten... Gość w ASO jak mu to puściłem powiedział : i teraz Pan wie, dlaczego na świecie są też systemy B&O za >20 000 pln a ten tu ledwo 4k i generalnie ma rację jak za tą cenę i tak bardzo fajnie gra
  8. podłączę się pod pytanie, czy 4motion działa w całym zakresie prędkości czy np. tylko do 60km/h jak słyszałem ???
  9. A ja wcale nie jestem pewien czy dźwięki silnika nie są podobne zakładam, że zarówno w 1,4 jak i w 1,8 (w których we wnętrzu auta raczej słabo docierają dźwięki z jednostki napędowej) za "produkcję" odgłosów przy mocnym przyspieszaniu - odpowiada mechaniczno/elektroniczny (???) brzęczyk przykład działania:
  10. Jam jeździł generalnie miałem kupić 1.4 ale finalnie udało się 1.8 którym obecnie jeżdżę. moment obrotowy ten sam 250NM, 1.4 bardzo fajnie zbiera się tak do 120-130, potem też idzie bez większych oporów. 1.8 jest jakby bardziej elastyczny w subiektywnej ocenie. 1.4 mniej pali w warunkach miejskich i jeździe "przepisowej". Razem z kumplem z pracy porównujemy raz na jakiś czas wyniki, ja mam 1.8 DSG Variat, on 1.4 DSG Variat, przykładowo mi ostatnio trasa do Wrocka zabrała 9,4l jemu 10l (tempomat 160), więc niby ciut więcej. Generalnie jeżeli masz możliwość dopłaty do 1.8 - bierz 1.8, jeżeli wolisz lepsze wyposażenie itp. a budżet ogranicza - to 1.4 150KM jest również spoko. Sam to przerabiałem - jakieś 2 miesiące dywagacji A finalna myśl jest taka: w pasku (w DSG w moim przypadku) jest tak cicho i spokojnie, że w 90% jestem w trybie ECO (zmiana biegu już przy 1500 obr) i jakoś nie specjalnie chce mi się silnik męczyć absolutnie nie nastraja do sportowej jazdy
  11. ebastian

    Car net

    OK. Mam DM i zastanawiam się nad wykupieniem carplay. Ma ktoś apple i DM ? jakie możliwości dostajemy za te 1040 pln ? ? ? (czy w DM wszystko to samo co w DP ? )
  12. ebastian

    Car net

    A co zrobić jak po wciśnięciu AppConnect wywala mi komunikat, że mam się zgłosić do dealera żeby to aktywować ? Car-net aktywowany.
  13. dużo zabawy z nakładaniem itp ? sam robiłeś czy firma ? Muszę coś nałożyć na mojego "pure white'a", żeby dało się karcherem szybciutko oblecieć - unikając szorowania szczotą...
  14. [ATTACH=CONFIG]138612[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138613[/ATTACH] W końcu udało się odebrać w czwartek Akurat udało się trasę do Wrocka i z powrotem zrobić więc test ACC itp. Myślałem, że mam tą samą przypadłość z szumem zewnętrznym... I tak jechałem dosyć wkurzony aż do czasu kiedy mnie nagle prawie zdmuchnęło z autostrady.... następnego dnia jak już nie wiało z przyjemnością stwierdziłem, że przy 130 czy 180 km/h jest praktycznie tak samo jeżeli chodzi o szumy docierające do wewnątrz auta. Spalanie 9.4 uznaję za dobry wynik jak na styl jazdy i silnik na "dotarciu"
  15. ebastian

    Car net

    No właśnie.. ma ktoś Iphone i jest w stanie wycisnąć coś więcej niż daje sam marny car-net ? BTW. czy google street view działa na samym car-net w Discovery Media ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności