googie Zgłoś #10301 Napisano 16 Lutego 2018 Zrobię przy okazji, o ile nie zapomnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #10302 Napisano 28 Lutego 2018 Silnik 1.8 tsi będzie dostępny bodajże tylko do 30 tygodnia. Potem zostanie wycofany. 2.0 tsi 280 zostanie zastąpiony przez 2.0 272 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #10303 Napisano 28 Lutego 2018 Mnie się spodobał nietypowy kolor - Crimson. I nadal mi się podoba . Zależnie od pogody przybiera różne odcienie, a nawet wydaje się, że zmienia kolor. Z bliska też jest ciekawy. Wątpliwości miałem co do jasnego wnętrza, które w realu okazało się jaśniejsze niż na obrazkach (a - oczywiście - przed zamówieniem nie oglądałem żadnego auta ). Ale po pół roku okazuje się, że łatwo je utrzymać w czystości - niewielkie ślady widać na podłokietniku i boku fotela, ale w parę sekund można je zetrzeć ściereczką do skóry. Bardzo polecam tuż po zakupie zabezpieczyć lakier powłoką ceramiczną. Nie tylko ładnie się błyszczy, ale też dużo wolniej brudzi i łatwiej zmyć brud. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #10304 Napisano 3 Marca 2018 Dnia Wednesday, February 28, 2018 o 20:32, brono napisał: Silnik 1.8 tsi będzie dostępny bodajże tylko do 30 tygodnia. Potem zostanie wycofany. 2.0 tsi 280 zostanie zastąpiony przez 2.0 272 km. 1,8 tsi to idealnie wyważony pod względem ceny i mocy silnik do Passata. Wiem, że mocniejsze są lepsze, a słabsze mniej palą, ale 1,8 był optymalny i z wersji benzynowych z tego względu chyba najczęściej zamawiany. Teraz jest nowy motor 2,0 tsi (190 KM) montowany już w Arteonie i T-Roc'u, z pewnością lepszy, ale niestety odbije się to na pewno na cenie auta (o kilka tyś. w górę) . A jak zrezygnują w sedanie z manuala (tak jak w kombi) to będzie jeszcze drożej... I tak pewnie będzie. Ja co roku brałem zawsze 1,8 tsi manual i byłem z tego rozwiązania bardzo zadowolony, a teraz w tej cenie będzie tylko 1,4 (1,5), bo do 2,0 dsg bedzie duży skok cenowy. Szkoda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #10305 Napisano 3 Marca 2018 24 minuty temu, [email protected] napisał: 1,8 tsi to idealnie wyważony pod względem ceny i mocy silnik do Passata. Wiem, że mocniejsze są lepsze, a słabsze mniej palą, ale 1,8 był optymalny i z wersji benzynowych z tego względu chyba najczęściej zamawiany. Teraz jest nowy motor 2,0 tsi (190 KM) montowany już w Arteonie i T-Roc'u, z pewnością lepszy, ale niestety odbije się to na pewno na cenie auta (o kilka tyś. w górę) . A jak zrezygnują w sedanie z manuala (tak jak w kombi) to będzie jeszcze drożej... I tak pewnie będzie. Ja co roku brałem zawsze 1,8 tsi manual i byłem z tego rozwiązania bardzo zadowolony, a teraz w tej cenie będzie tylko 1,4 (1,5), bo do 2,0 dsg bedzie duży skok cenowy. Szkoda... Zgadzam się w 100%. Wprawdzie swoje auta już mamy ale ogólnie szkoda, bo to świetna propozycja i kompromis cd. ceny/mocy/zużycia paliwa. Zostaną tak w Artku rozstrzały odnośnie mocy 150-190-272. W dzisiejszych czasach gdy powoli odchodzić się będzie od diesli (poza flotami) to słaba propozycja jak na tak popularny model. Dnia 28.02.2018 o 22:22, pezet101 napisał: Bardzo polecam tuż po zakupie zabezpieczyć lakier powłoką ceramiczną. Nie tylko ładnie się błyszczy, ale też dużo wolniej brudzi i łatwiej zmyć brud. Niesamowicie widać głębię lakieru! Czy Crimson jest jakoś wielowarstwowy? Kosztuje w końcu więcej niż pozostałem metalliki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #10306 Napisano 5 Marca 2018 (edytowane) Witam, chciałem pokazać jak wygląda różnica w brudzeniu się samochodu gdy jest zabezpieczony powłokę ceramiczna a gdy się jej nie ma. Mogę zrobić takie porównanie, ponieważ na mój samochód, zaraz po odbiorze z salonu w 2016r została położona powłoka ceramiczna. Od tego czasu miałem wymieniane drzwi (szkoda parkingowa). Drzwi były wymienione na fabryczne z demontażu - i siłą rzeczy nie mają nałożonej powłoki. Reasumując: przedstawiam porównanie zabrudzenia powłoki zabezpieczonej 2 lata temu i niezabezpieczonej (oczywiście zdjęcia robione w odstępstie kilku sekund). Różnica jest znacząca. Polecam wszystkim. Moim zdaniem to wręcz obowiązkowy element tuż po odebraniu samochodu z salonu. Edytowane 5 Marca 2018 przez SeBa_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #10307 Napisano 5 Marca 2018 (edytowane) A czy nadkole przy drzwiach na zdjęciu drugim też ńie ma powłoki ceramicznej? Przy wymianie drzwi było przelakierowane, cieniowane? Jest tak samo brudne jak drzwi, z kolei na pierwszym zdjęciu drzwi i nadkole czyste.. Edytowane 6 Marca 2018 przez mkpol Nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpowiadamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #10308 Napisano 6 Marca 2018 (edytowane) Też mnie zastanowiło dlaczego nadkole jest bardziej brudne. Wg mojej wiedzy nie było lakierowania/cieniowania. Możliwe, że było polerowane. Generalnie trzeba pamiętać, że powłoka była położona jakiś czas temu i widać, że w wielu miejscach jest juz wypłukana - np za kolami czy przednia maska. Na zdjęciu tył auta - też dużo czystszy. (reasumując: czystsze drzwi - prawa strona, brudniejsze - lewa). Wszystkie trzy zdjęcia zrobione w tym samym czasie. Oczywiście żeby była jasność - nie twierdzę, że powłoka = czyste auto. Po prostu moim zdaniem łatwiej o ładny wygląd. Edytowane 6 Marca 2018 przez SeBa_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farules Zgłoś #10309 Napisano 15 Marca 2018 Nie pamiętam, czy na etapie konfiguracji Passata to była opcja, nie pokazuje mi ciśnienia w poszczególnych kołach. Da się to jakoś aktywować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #10310 Napisano 15 Marca 2018 Hej, Nie da się w łatwy sposób. Podstawowa opcja monitoringu ciśnienia w oponach polega na porównywaniu sygnału obrotu kół z czujników ABS - wiadomo i mniejsze ciśnienie w kole tym mniejszy jego promień. Ten system w zasadzie opiera sie na oprogramowaniu. Druga opcja zaawansowanego pomiaru już wymaga obecności dodatkowego sprzętu - tj bezprzewodowych czujników ciśnienia w każdym kole oraz odbiornika danych zamontowanego w samochodzie. Jak widzisz - w twoim samochodzie brakuje odpowiedniego sprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farules Zgłoś #10311 Napisano 15 Marca 2018 2 godziny temu, SeBa_ napisał: bezprzewodowych czujników ciśnienia w każdym kole Dziękuję za informację. Myślałem, że czujniki są zawsze w każdym kole. W Mondeo Miałem czujniki, ale nie było wskazań wartości ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rivam Zgłoś #10312 Napisano 21 Marca 2018 Zobaczyłem właśnie, że konfigurator B8 Highline 2.0 TSI pokazuje, że pakiet przeglądów na 48miesięcy i komplet aluminiowych kół zimowych 17 lub 16 cali jest za darmo. Niezła promocja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #10313 Napisano 21 Marca 2018 12 godzin temu, Rivam napisał: Zobaczyłem właśnie, że konfigurator B8 Highline 2.0 TSI pokazuje, że pakiet przeglądów na 48miesięcy i komplet aluminiowych kół zimowych 17 lub 16 cali jest za darmo. Niezła promocja. To raczej jakiś błąd konfiguratora. Za darmo są również wszystkie akcesoria typu belki bagażnika, box, foteliki dla dzieci, bagażniki na rower itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #10314 Napisano 23 Marca 2018 Jesteśmy już po premierze nowego Touarega https://www.netcarshow.com/volkswagen/2019-touareg/ ciekawe ile z niego będzie zastosowane w Passacie B9/B8lift. Mega wrażenie na mnie robią te ekrany przez pół deski i ich konfigurowalność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #10315 Napisano 23 Marca 2018 Touareg i Phaeton miały zawsze inne multimedia niż reszta, to zawsze była wyższa półka niż Passat. Systemy multimedialne (i nawigacji) nie pojawiały się w Passacie w późniejszym terminie. Na pewno w nowym Passacie pojawi się nowy AID i to zapewne nie w wersji jaka jest teraz w Polo i T-Roc. Być może AID będzie dokładnie taki jak w nowym Touaregu. Co do tego wielkiego ekranu na konsoli centralnej mam duże wątpliwości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #10316 Napisano 23 Marca 2018 no w sumie, przecież MIB2 był montowany przez 3 lata, przeszedł w 2017 lifting więc może faktycznie jeszcze go parę lat pociągną... niemniej Touareg zrobił na mnie wrażenie. Czytałem że jest lekki - sporo podzespołów aluminiowych, a gabarytowo jest równy Cayenne - powstał na tej samej płycie co Q7, tylko skróconej. Zobaczymy jak będzie z miejscem na tylnej kanapie i bagażnikiem względem Arteona Ja zacząłem ostatnio porównywać bagażniki nie litrażem podawanym przez producentów, bo często odbiegają nawet 30% od rzeczywistej pojemności. W przybliżeniu mierzę użyteczną kubaturę, tj. najbardziej użyteczną prostokątną powierzchnię mnożąc przez użyteczną na co dzień wysokość. Ciekawe spostrzeżenie - porównanie Passata B8 Sedan i Arteona wyszło mi praktycznie identyczne, z tą różnicą że Arteona o wiele łatwiej zapakować z uwagi na klapę unoszoną razem z szybą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #10317 Napisano 23 Marca 2018 Już od jakiegoś czasu myślę nad tym co pojawi się w nowym Passacie (co już jest w innych samochodach Grupy VAG). Moi kandydaci: Matrix LED (Touareg ma nawet już coś ponad Matrix Led z Audi) DSG 8-biegowe (Wszyscy mają dziś 7,8 lub nawet 9 biegów, Touareg ma 8 biegów. Zauważyłem, że dla wielu ludzi ilość biegów w automacie jest bardzo ważnym wyznacznikiem dot. tego który samochód jest "lepszy". W tej sytuacji nie wydaje mi się, zeby DSG-6 w ogóle zostało w ofercie) Nowy AID (może trochę większy, ale na pewno z nowym wyglądem) Jakieś cudowne zawieszenie (np. analizujące obraz z kamery itp.) Musi też być jakaś zupełna nowość -niespodzianka, żeby prasa miała o czym pisać. Nie wiem tylko kiedy powinniśmy się spodziewać premiery i wprowadzenia do sprzedaży. B8 miał premierę 3 lipca 2014 roku. W te wakacje stuknie mu 4 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #10318 Napisano 23 Marca 2018 Co to znaczy "cos ponad Matrix LED"? Czytałem na car magazine i jest informacja tylko o tym ze "Matrix-style LED", a nie ze cos jeszcze bardziej zaawansowanego. Byłoby to o tyle dziwne, ze właśnie była premiera A6/A7 i tam jest "tylko" matrix led Sam nie jestem jakoś przekonany do tych ekranów na pół deski. Uważam, i trzymam za to mocno kciuki, ze przyszłość multimediów w samochodach to podłączane telefony (carplay, android auto). Nie wiem po co w ogóle oni ładują kasę w rozwój tych wbudowanych systemów skoro mój telefon jest i tak lepszy od tego co oni tam zastosują. W rezultacie sam intensywnie korzystam z carplay i mocno mi przeszkadza brak integracji między AID oraz telefonem - jak puszczam muzykę przez bt, albo mp3, albo radio to widzę kolorowe obrazki na AID, ale jak odpalę apple music przez telefon to juz widzę tylko informacje "CarPlay" i szarą ikonkę. To samo z nawigacją, o ile nie korzystam z tej wbudowanej (która imho zawsze będzie gorsza od nawigacji w smartfonie) to funkcje nawigacji w AID oraz HUD są nieaktywne. Dopóki nie rozwiążą tego problemu to dla mnie takie nawigacje przez pół deski nigdy nie będą wyglądały tak jak na tych zdjęciach No ale trzymam kciuki. Jesli jest cos, co zmotywuje mnie zmiany obecnego paska na nowy zamiast wykupu to wlasnie systemu multimedialne ktore rozwiaza ten problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #10319 Napisano 23 Marca 2018 Touareg robi wrażenie ale jak widzę to rendery. Wizualnie lepiej i tak jak dla mnie wygląda Tiguan - jest mniejszy i zgrabniejszy. Ten przypomina trochę Audi "maciorę" Q7 pierwszej generacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #10320 Napisano 25 Marca 2018 Lepsze LEDY niż Audi matrix to tak naprawdę ilość pól, audi w obecnym A6 ma ich 5 albo 10, w nowych konstrukcjach okolice setki. Nowego DSG bym się nie spodziewał, projekt 10-io biegowego jest zamrożony. 8-io biegowa w Touareg to ZF, klasyczny automat. Radia z Touareg też nie widzę, zawsze był w nich wyższy model np RNS 850. B8 był przeskokiem, w końcu rekordowo długo go tworzyli, dlatego FL B6 naciągali jako B7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach