Jump to content

shoo

  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About shoo

  • Birthday 07/22/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0TSI 220KM Alltrack
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

427 profile views
  1. Ochrona zniżek to trochę ściema - wpisują szkodę normalnie do UFG. Nikt juz teraz na zaświadczenia specjalnie nie patrzy, wszyscy sprawdzają właśnie w UFG. Koniec końców ubezpieczając w firmie A z ochroną zniżek chroni to tylko przy kontynuacji ubezpieczenia w firmie A, każda inna firma potraktuje to jak normalną szkodę. Można do tego jeszcze dodać rozstrzał cenowy między firmami sięgający nieraz ponad 100% i niejawny cennik i za rok zwyżka będzie tak czy inaczej. Nie bez powodu ubezpieczenie kosztuje 3000-4000zł a ochrona 100zł Tak samo trzeba uważać z ubezpieczeniem szyb... pamiętam że były firmy sprzedające ubezpieczenie szyb extra do AC ze niby beż zwyżki, ale oczywiście wypłata do UFG trafiała.
  2. Mysle, ze przy wyprzedazy ta cena spadnie nawet do 190k - chyba ze lift bedzie mial duzy popyt i nie bedzie to konieczne. Wiem, bo u mnie byl taki rabat. Kto go kupi? Mimo, ze znaczek tandetny strasznie, to kupi go ktos kto chce auto z mocnym silnikiem, sensownym automatem, napedem na 4 kola i wyposazone w te wszystkie dodatki. I ktos kto nie chce wydawac na auto 250k pio to zeby bylo mniejsze (a4 itp) albo gołe (a6 itp). To nie jest tak, ze ta cena jest 5x wieksza niz przed liftem. Ludzie kupowali wersje 280KM po 230 tyś i będą kupować dalej - nawet jeśli jest 10% droższa i 10% gorzej wykonczona w srodku, przestanmy dramatyzowac.
  3. @Piotr_ek to byla oferta w salonie, na auto z wyprzedazy rocznika (listopad/grudzien), ale ostatecznie zamiast a4 allroad kupilem passata alltrack, jak widac
  4. Przed liftem ale B9 - kupowałem w 2017 80k to i tak malo miedzy leonem a s3 (z tego co pamietam ceny katalogowe). I dlatego uwazam, ze leon cupra to w sumie calkiem przyzwoite auto za te pieniadze - tylko tak jak mowie, gdy ktos mysli nad zmiana passat na premium to seata raczej nie kupi Ja jestem fanem tej marki (Seat), przed passatem mialem 3 rozne, a i w najblizszej rodzinie kilka sie przewinelo. Ale ostatnimi czasy cos im sie z cenami i jakoscia pomyliło... - Ateca: Po premierze bylem na jezdzie testowej jakims srednim modelem z 1.0 TSI, w wersji chyba Style. Cennikowo kosztowala ~110k, nie miala nic specjalnego na wyposazeniu, a do tego bralo sie albo to co bylo na placu albo czas oczekiwania 6mc. Porownujac np. do Hyundai Tucson troche drogo, ale jeszcze w miare znosnie. - Leona bardzo lubie wizualnie. Ale patrzac na ceny, to albo trzeba brac golasa z silnikiem 125km za max 70k na jakiejs promocji (znajomy tak zrobil), albo kupic cos od konkurencji, bo w miare wyposazony leon z silnikiem 1.5 tsi i dsg kosztuje absurdalne pieniadze w porownaniu np. do kia ceed/i30, a w srodku jednak troche spartanski - pelno twardego plastiku i widac ze po kosztach. - Leon Cupra to chyba jedyne auto w tej marce ktore bralbym z zamknietymi oczyma - aczkolwiek tylko wersje ST z 4x4. W tej cenie trudno o cos u konkurencji z podobnymi parametrami. No ale jak dla mnie to nie jest jednak auto rodzinne, dzieciaki sie sinakow dorobia na przejezdzie kolejowym - Bardzo napalilem sie na Ateca FR 2.0 TSI. Bylem w toruniu na jezdzie testowej zaraz po premierze, mieli nawet 1 szt od reki. Przejechalem sie i niby spoko, ale jednak... 150k, zadnych rabatow, slabe finansowanie, w srodku raczej ciasno, wykonczenie jak w leonie - mocno plastikowe. Wracajac wpadlismy do salonu VW gdzie stal wlasnie Alltrack. Niby duzo drozszy, ale nieporownywanie bardziej komfortowy, wyposazony praktycznie we wszystko z cennika, znaczne rabaty, lepsze finansowanie... i w sumie nie tak duzo drozej to wszystko wychodzilo - długo sie nie zastanawialismy. Takze jakos ciezko mi komus polecic ta marke obecnie. Leon Cupra to chyba jedyne auto w gamie ktore ma "sens" - duzo frajdy, cena w miare racjonalna.
  5. Tez chcialem kupic Audi i potwierdzam ze w przypadku zakupu przez APL nie ma zadnych rabatów: z placu, nie z placu, cena katalogowa i koniec kropka. Dodam, ze bylem z polecenia, u znajomego i przy zakupie bez APL rabaty byly calkiem fajne (~20% na a4 allroad z placu) Leon Cupra na pewno daje frajde z jazdy, w szczegolnosci w porownaniu do 1.8 TSI. Ale jednak w srodku to auto jest bez porownaniia wiec jak ktos rozwaza passat vs audi/bmw/volvo no to jednak nie tym kierunku Ale rozumiem, sam gdybym mial warunki to na drugie auto kupilbym mustanga 5.0 convertible, mimo ze w srodku obrzydliwe, do tego skrzypi, piszczy, cos sie ciagle nie domyka, to jednak fun niesamowity
  6. Nie spotkalem sie z innymi adapterami tego typu - a szukalem. Na rynku sa tylko adaptery ktore dzialaja z radiami ktore maja androida (nie android auto, tylko faktycznie chodzi na nich android i mozna instalowac APK w radiu), przy czym to sa w 100% pirackie rozwiazania (carplay nawet nie musi byc oryginalnie na takim radiu). Co do baterii to przesadzacie. Mam znajomego ktory ma wireless carplay w aftermarketowym radiu (pionieer) i na miasto to sie sprawdza swietnie - w ogole nie widac aby bateria sie rozladowywala. A jak jedziec w dluga trase to nie problem podlaczyc kabelkiem. Mnie strasznie wkurza jak jade do pracy albo na zakupy, zatrzymuje sie w kilku sklepach, paczkomacie itp i ciagle musze wpinac i wypinac. Najwiekszy problem to fakt ze 210 euro (z wysylka) placimy za adapter ktory moze przestac dzialac z kolejna aktualizacja iOS.
  7. Ooo super! chyba biore, poszukam tylko jeszcze jakis recenzji
  8. Ta 7-biegowa skrzynia ma oznaczenie DQ200 i to jest "sucha" skrzynia (nie jest zalana olejem). To taka budzetowa opcja, ma raczej kiepskie opinie pod wzgledem trwalosci. Montuje sie ja do silnikow z max momentem 250Nm, powyzej tego sie rozlatuje Kupujac np. 1.8 TSI a manualu silnik ma 320Nm, a ze skrzynia DSG DQ200 ma tylko 250Nm. Patrzac na szybko, 1.6 TDI w passacie wystepowalo tylko z DQ200, i wlasnie dlatego kolega odradzal automat i sugerowal manual z tym silnikiem. I chyba stad to nieporozumienie - "wszystkie" automaty to w sumie tylko ten jeden, bo innych z tym silnikiem nie ma. Jesli ten silnik faktycznie ma 150KM to jest po chiptuningu. W takim tuningu na 100% podniesli mu moment powyzej 250Nm, w przypadku tej skrzyni to praktycznie wyrok smierci. Faktycznie DQ200 jest "nowsze" od 6-biegowej skrzyni z oznaczeniem DQ250 o ktorej prawdopodobnie mowil sprzedawca, ale raczej napewno nie "lepsze" - ta 6-biegowa jest mokra i montuja ja praktycznie do do wszystkich 2.0 TDI w calej gamie VW. Jasne, czasem sie psuje, ale generalnie ma dobre opinie. Reasumujac - skrzynia DSG potencjalnie najgorsza w calej gamie, do tego wyglada na auto z czipem co tylko skroci jej zywotnosc, z wloch wiec ciezko sprawdzic historie, a sprzedawca wciska kit wiec ciezko mu w jakiejkolwiek kwestii zaufac. Ja bym uciekał od tego egzemplarza jak najdalej
  9. To nie jest tak do konca. Gdy ktos ma profil developerski moze sie bawic w swoj "maly" jailbreak - ladowac appki ktore normalnie by nie przeszly review, a nawet pirackie wersje. Apple moze nie udostepniac publicznie pewnej funkcjonalnosci, ale ogranicza sie to do braku dokumentacji i oznaczania odpowiednik kawałków kodu jako "prywatne". Ale realnie jesli masz zaciecie i ten kod odnajdziesz mimo braku dokumentacji. mozesz go w swojej appce wykorzystac i z pomoca profilu zainstalowac na swoich urzadzeniach. Oczywiscie taka appka nie ma szansy przejsc review do App Store bo fakt wykorzystania prywatnego kodu blyskawicznie wykryje automat. No ale szczerze mowiac zupelnie nie ogarniam po co ludziom youtube w samochodzie...
  10. Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze. - Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej. - Toyota Camry/Corolla - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow. - Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. - Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem) - Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. - Superb no to wiadomo, jak passat. Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata.
  11. I ile setek tysiecy km przejechales tymi autami? Uzywales ktoregos dluzej niz 5-6 lat? Ehh, no i spoko, potwierdzasz zatem moją tezę, ze fachowcy LPG są jak jednorożce.. skoro auto z LPG z salonu jest be, auto z LPG zalozonym poza salonem i w dużej firmie jest jak kupon lotto - w większości przypadków też be (juz nawet nie poruszajmy tematu gwarancji) no to faktycznie LPG wyglada mi na świetny pomysł i technologię przyszłości... gdzie może 1% jest zadowolony z tego jak to działa. Nie chce mi się o to sprzeczać, jestem przekonany że jest jakaś grupa użytkowników gazu która jest z tego rozwiązania bardzo zadowolona. Może trafili na tego świetnego fachowca który wszystko dobrał jak trzeba i działa im to przez setki tysięcy km, może po prostu jeżdżą mało i nie zdążyło się zepsuć zanim sprzedali (i może nawet się to w tym wypadku opłacało), a inni patrzą po prostu przez różowe okulary zaoszczędzonych złotówek i przymykają oko na wszelkie niedogodności. Mimo to, ja z czystym sumieniem tego rozwiązania nikomu nie polecę.
  12. Przykro mi, ale z tym się nie zgodzę. Moi starzy nigdy nie oszczędzali na instalacji, zawsze zakładali najnowsze generacje, zarówno w salonie przed odbiorem jak i w firmach specjalizujących się w temacie, efekt zawsze był ten sam - i to w starszych autach. Zgodnie z tym co mówisz, nawet nie chce myśleć jak to działa po montażu u kolegi kolegi w garażu. Przy czym ja nie twierdze, że te auta poszły na szrot. Po prostu po przekroczeniu pewnego przebiegu ten gaz co chwile nawala, silnik gaśnie na sprzęgle, coś strzela, albo wcale się nie przełącza, no i jeździsz na benzynie do czasu az pojedziesz so serwisu. I niejedna osoba będzie po tych serwisach jeździć w imię tańszej eksploatacji, ale jednak ludzie którzy kupują nowe i drogie auta raczej nie chcą się z w takie rzeczy bawić. No chyba, ze instalacja LPG wymaga jakiejś wiedzy magicznej i ogarniają to tylko 3 osoby w całym kraju. W takim wypadku tym bardziej uważam ze zakładanie LPG przez przeciętną osobę to błąd
  13. Prawda lezy gdzies po srodku. Ja nie mam problemu wydac kupe kasy na auto ale mam potem problem ladować w niego kasę, w szczegolności w zbedne rzeczy jak jakies ozdoby, listewki itp (latwo dodaje mi się takie rzeczy w konfiguratorze, ale jednak wyjezdzajac juz z salonu zal mi kasy chocby na dywaniki ) Problem z gazem mam taki, ze nawet w starszych autach te instalacje dzialaly przez max 200k km, a juz przy 100k dawaly sie mocno we znaki. Sam nigdy nie mialem gazu, ale jednak moi rodzice mieli kilka aut firmowych z gazem i zawsze konczyło się to tak samo, podobnie zreszta u znajomych. Moze sie myle, ale wyobrazam sobie ze teraz moze byc tylko gorzej bo stopien skomplikowania zwiekszyl sie znaczaco - silnikow jak i instalacji. To jest tez kwestia indywidualna. Mam bardzo dobrego kolege ktory jadac nad morze woli zjechac z A1 kawalek wczesniej bo w ten sposob zaoszczedzi 5zł na oplacie za autostrade i 8zl na paliwie (bo krótsza droga na miejsce), kosztem tego ze bedzie jechac 40minut dluzej. Lubi tez jezdzic po marketach w calym miescie i szukac promocji na rozne rzeczy. Mnie z kolei cos trafia tylko i wylacznie dlatego ze z gazem musze czesciej jedzic na stacje, tankowanie trwa dlugo, potem jeszcze wizyta przy kasie, fakturka itp, o kwestiach zwiazanych z serwisem juz nie wspomne. Ja cenie swoj czas wiec jesli musze jechac z autem do serwisu czesciej niz raz w roku na wymiane oleju i filtrow (i przy okazji innych eksploatacyjnych elementow jak klocki it) to jest to dla mnie powod do szukania innego auta.
  14. @adamx32Rozmiary kół i opon do passka są następujące; 215/55/17 7J ET40 235/45/18 8J ET44 235/40/19 8J ET44 Szczerze mówiąc nie wiem czy 9J ET40 bedzie pasowac w praktyce. Wkładając szerszą felge powinno się zwiększyć ET a nie zmniejszyć, więc w tym wypadku całość będzie zdecydowanie wystawać.
  15. Raczej nie spodziewalbym sie 2.0 TSI w manualu - jesli juz to 1.5 TSI 150KM, ten silnik ma zastapic 1.4 oraz 1.8
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy