Jump to content

shoo

  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About shoo

  • Birthday 07/22/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0TSI 220KM Alltrack
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze. - Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej. - Toyota Camry/Corolla - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow. - Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. - Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem) - Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. - Superb no to wiadomo, jak passat. Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata.
  2. I ile setek tysiecy km przejechales tymi autami? Uzywales ktoregos dluzej niz 5-6 lat? Ehh, no i spoko, potwierdzasz zatem moją tezę, ze fachowcy LPG są jak jednorożce.. skoro auto z LPG z salonu jest be, auto z LPG zalozonym poza salonem i w dużej firmie jest jak kupon lotto - w większości przypadków też be (juz nawet nie poruszajmy tematu gwarancji) no to faktycznie LPG wyglada mi na świetny pomysł i technologię przyszłości... gdzie może 1% jest zadowolony z tego jak to działa. Nie chce mi się o to sprzeczać, jestem przekonany że jest jakaś grupa użytkowników gazu która jest z tego rozwiązania bardzo zadowolona. Może trafili na tego świetnego fachowca który wszystko dobrał jak trzeba i działa im to przez setki tysięcy km, może po prostu jeżdżą mało i nie zdążyło się zepsuć zanim sprzedali (i może nawet się to w tym wypadku opłacało), a inni patrzą po prostu przez różowe okulary zaoszczędzonych złotówek i przymykają oko na wszelkie niedogodności. Mimo to, ja z czystym sumieniem tego rozwiązania nikomu nie polecę.
  3. Przykro mi, ale z tym się nie zgodzę. Moi starzy nigdy nie oszczędzali na instalacji, zawsze zakładali najnowsze generacje, zarówno w salonie przed odbiorem jak i w firmach specjalizujących się w temacie, efekt zawsze był ten sam - i to w starszych autach. Zgodnie z tym co mówisz, nawet nie chce myśleć jak to działa po montażu u kolegi kolegi w garażu. Przy czym ja nie twierdze, że te auta poszły na szrot. Po prostu po przekroczeniu pewnego przebiegu ten gaz co chwile nawala, silnik gaśnie na sprzęgle, coś strzela, albo wcale się nie przełącza, no i jeździsz na benzynie do czasu az pojedziesz so serwisu. I niejedna osoba będzie po tych serwisach jeździć w imię tańszej eksploatacji, ale jednak ludzie którzy kupują nowe i drogie auta raczej nie chcą się z w takie rzeczy bawić. No chyba, ze instalacja LPG wymaga jakiejś wiedzy magicznej i ogarniają to tylko 3 osoby w całym kraju. W takim wypadku tym bardziej uważam ze zakładanie LPG przez przeciętną osobę to błąd
  4. Prawda lezy gdzies po srodku. Ja nie mam problemu wydac kupe kasy na auto ale mam potem problem ladować w niego kasę, w szczegolności w zbedne rzeczy jak jakies ozdoby, listewki itp (latwo dodaje mi się takie rzeczy w konfiguratorze, ale jednak wyjezdzajac juz z salonu zal mi kasy chocby na dywaniki ) Problem z gazem mam taki, ze nawet w starszych autach te instalacje dzialaly przez max 200k km, a juz przy 100k dawaly sie mocno we znaki. Sam nigdy nie mialem gazu, ale jednak moi rodzice mieli kilka aut firmowych z gazem i zawsze konczyło się to tak samo, podobnie zreszta u znajomych. Moze sie myle, ale wyobrazam sobie ze teraz moze byc tylko gorzej bo stopien skomplikowania zwiekszyl sie znaczaco - silnikow jak i instalacji. To jest tez kwestia indywidualna. Mam bardzo dobrego kolege ktory jadac nad morze woli zjechac z A1 kawalek wczesniej bo w ten sposob zaoszczedzi 5zł na oplacie za autostrade i 8zl na paliwie (bo krótsza droga na miejsce), kosztem tego ze bedzie jechac 40minut dluzej. Lubi tez jezdzic po marketach w calym miescie i szukac promocji na rozne rzeczy. Mnie z kolei cos trafia tylko i wylacznie dlatego ze z gazem musze czesciej jedzic na stacje, tankowanie trwa dlugo, potem jeszcze wizyta przy kasie, fakturka itp, o kwestiach zwiazanych z serwisem juz nie wspomne. Ja cenie swoj czas wiec jesli musze jechac z autem do serwisu czesciej niz raz w roku na wymiane oleju i filtrow (i przy okazji innych eksploatacyjnych elementow jak klocki it) to jest to dla mnie powod do szukania innego auta.
  5. @adamx32Rozmiary kół i opon do passka są następujące; 215/55/17 7J ET40 235/45/18 8J ET44 235/40/19 8J ET44 Szczerze mówiąc nie wiem czy 9J ET40 bedzie pasowac w praktyce. Wkładając szerszą felge powinno się zwiększyć ET a nie zmniejszyć, więc w tym wypadku całość będzie zdecydowanie wystawać.
  6. Raczej nie spodziewalbym sie 2.0 TSI w manualu - jesli juz to 1.5 TSI 150KM, ten silnik ma zastapic 1.4 oraz 1.8
  7. W sumie znalazłem fajny temat, względnie aktualny: https://spidersweb.pl/autoblog/instalacja-lpg-do-tsi-czy-warto/ Warto chyba przeczytać i zapoznać się z problemem.
  8. Ceny kosmos... W przypadku alltracka wyposazonego dokladnie tak jak moj, dopłata +35k wg. konfiguratora OoO. A głowna roznica to troche więcej koni i matrix led zamiast zwyklych led...
  9. Jasne, tylko ze autor napisał Jak dla mnie jakakolwiek instalacja gazowa w TSI to zła decyzja, ale może jestem nie na czasie? Ostatnio jak sprawdzałem to koszt takiej instalacji był > 10k PLN ze względu na ogromny stopień skomplikowania, no a efekt mizerny bo spalanie benzyny i tak spore w tych instalacjach
  10. @biokd Ja w sumie chciałem kupić Seata Ateca w wersji FR, bylem na jazdach testowych i w ogóle. Cena sensownie wyposażonej FR 190KM to ok 160k. Ateca Cupra pewnie wyjdzie kolo 200k albo więcej. Powiem tak - fajnie, ze 300KM, ale to będzie najbardziej tandetne 300KM jakim jeździłeś. Porównując środek Ateca za 160k i Passat Alltrack za 200k nawet przez chwile mi nie przyszło kupowanie seata. Środek i wykończenie prawie niczym się nie różni od Ibizy czy Leona które kosztują 45-70k. Kodiaq nie widziałem, jak kupowałem czekało się na niego po 10 mc. A4 w porównaniu do passata śmiesznie małe. IMHO jak chcesz mocne tego typu to Passat Alltrack teraz ma 272KM lub ew. A4 jeśli wielkość nie jest problemem. Edit: Zeby nie było, Ateca fajne auto, ale tylko jeśli bierze się je z 1.5TSI w cenie jakiś 110k. Powyżej tej kwoty troche słabo wypada jak dla mnie.
  11. Zalezy do czego porownujesz Ja mam alltracka na 19" i jest zauwazalna roznica nawet miedzy 18" a 19". Mam DCC i moje odczucia sa takie, ze 19" w trybie Komfort sa tak twarde jak 18" w trybie Sport Jak drugie auto w domu mam Ibize na 17" z oponami 215/40, w porownaniu do niej passat na 19" z DCC to luksus (a nie "masakra"), mimo ze czuc kazda dziurę i studzienkę. Porownujac do np. passata na 17" to jest pewnie dramat, wszystko zalezy od oczekiwań.
  12. @IQM1 Jesli sie nie myle to musisz isc do salonu i kupic App Connect po prostu (koszt ok 1000zł pewnie, to taka opłata licencyjna dla apple/google). AFAIK nie da się aktywować tego "na lewo" bo wymaga jednorazowego kodu od producenta.
  13. Grubo, ceny mocno w gore. Zrobilem sobie wycene takiego samego alltracka jak moj - nic wiecej, nic mniej - i katalogowo cena 21 000 PLN wyższa - dość spora dopłata do GPF oraz +52KM... Bardzo sie ciesze, że nie przekładałem zakupu o kolejny rok
  14. Patrząc w %, pewnie masz racje - audi okazie sie ~20% droższe. Ale patrząc na wartości bezwzględne, 45k to dla mnie dużo, a nie widzę tutaj specjalnie jakiś zalet na korzyść a4.
  15. No sorry, ale stwierdzenie że audi nie jest dużo droższe od passata, bo dodatki w passacie są zbędne i można z nich zrezygnować w A4, to naginanie rzeczywistości. Jeśli dodatki są zbędne to weź passata bez tych dodatków, będzie tańszy. Ja robiłem wycenę A4 Allroad vs Passat Alltrack. Przy wybranym przeze mnie wyposażeniu różnica była 265k vs 230k (katalogowo). Po rabatach, 235k vs 190k. Do tego kwestia ubezpieczenia - w passacie akurat byla promocja i ubezpieczenie 1.6%, w a4 bylo to ponad 3% tamtym momencie. Wiadomo, po roku promocja się skończy ale wtedy i tak ubezpieczenie od wartości będzie na korzyść passata. Do tego w a4 gorszy leasing (zakładając wykup), brak pakietów serwisowych, krótsza gwarancja. Spokojnie kolejne 15k różnicy. No i na koniec powiem jeszcze, że passat deklasyfikuje a4 pod względem wielkości pod każdym względem, i to jest główny powód dla którego go wybrałem - a nie ta cena. Audi ładniejsze pod każdym względem, ale biorąc pod uwagę jak mała jest a4 to powinienem kupić A6. Tutaj cena już kosmos, choć gdybym miał brać auto na 3 lata z myślą, że oddam to bym pewnie wziął Audi (lub inne auto z klasy premium).
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy