Skocz do zawartości

fatboyx

  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fatboyx

  • Urodziny 11.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gdzie są te mapy po zalogowaniu się? Na https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ są czerwcowe.
  2. Od jakiegoś czasu paczki z mapami mają tylko trzy pliki. Nie ma już pliku *.md5
  3. U mnie też się przez kilka dni pojawiało po aktualizacji iOS do 13. Od razu założyłem, że to PIN karty SIM i taki też wpisałem 2 czy 3 razy. Usunąłem telefon i połączyłem się z nim jeszcze raz i chyba pomogło.
  4. Tak, można. Wtedy wbudowany eSIM się wyłącza i służy zapewne tylko do eCall.
  5. Dziś na spokojnie mogłem pooglądać i "potrzaskać drzwiami" w B8FL. Z perspektywy B8 RM2018 kila rzeczy zmieniło się na gorsze (tzn. ich celem była ewidentna oszczędność) oczywiście zegarek - nie znajduję innego wytłumaczenia jak oszczędność, to dość drogi element, który nie był niezbędny (z punktu widzenia VW) półeczka na telefon jest teraz szersza (iPhone X mieści się z dużym zapasem), ale nie jest zamykana! W B8 (Telefon Comfort) była bardzo fajnie zamykana, co się super sprawdzało (o ile miałeś mini telefon) Nowy ekran (Digital Cockipt) jest zauważalnie mniejszy. W tej samej wnęce jest ekran otoczony plastikową ramką. Wygląda to tak jakby to była tańsza wersja i był zostawiony zapas na większy ekran w lepszej wersji. Tak jak zwykle wygladają tańsze nawigacje w innych samochodach. Stary ekran miał nieregularny kształt i na pewno był kosztowny. Nie rozumiem, dlaczego piszą, że nowy ekran jest lepszy. Na oko nie widać również różnicy w rozdzielczości. Kombi: Roleta bagażnika ma rączkę. Ta rączka w B8 miała klapeczkę, która osłaniała wnętrze i tworzyła jednolitą powierzchnie. W nowej rolecie tej klapki nie ma. Sprawdzałem, czy może nie wypadła, ale nie, nie ma zawiasów, nie ma sprężynki. Po prostu jest dziura. Brak kół zapasowych w standardowych konfiguracjach Nowy Discover Pro różni się dość mocno, ale obawiam się, że to ten sam sprzęt co DP z 2018 roku bo działał wyjątkowo wolno i miał błędy Brak czytnika SD Brak czytnika DVD/CD Brak możliwości włożenia swojej karty SIM (teraz samochód korzysta z wbudowanego eSIM i pakiety internetu trzeba kupować przez operatora współpracującego z VW. Koszt 5 GB na 30 dni: 149,00 zł, 25 GB na rok: 670,00 zł. Pakiet jest niby na całą Europę, ale cena z kosmosu) Jeżeli nie wykupimy dodatkowego sterowania klimatyzacją z tylnej kanapy to jest tam tylko mini półeczka i gniazdo zapalniczki
  6. Cały pokrowiec jest z ekoskóry. Mój kolor to D30.
  7. W RM2018 mam pełne koło 18" z taką samą felgą jak na samochodzie. Zajmuje dużo miejsca i nie da się obniżyć podłogi bagażnika. Nie było za to na pewno żadnej dopłaty. W RM2020 (B8FL) w standardzie nie ma nic. W opcji jest koło dojazdowe.
  8. Organizer: https://allegro.pl/oferta/organizer-samochodowy-oslona-na-fotel-kolory-filc-6803569309?item=6803569309 Szyte na miarę. Oni biorą pod uwagę nawet model siedzeń i zmiany w poszczególnych rocznikach. Ten mój (tylko na tylne siedzisko) kosztował 115 zł (ekoskóra). Z tkaniny klasycznej kosztowałby 85 zł. Napisz do nich to Ci przyślą wycenę.
  9. Ja kupiłem pokrowiec na tylną kanapę (dwójka dzieci) w http://www.pokrowce.net i jestem zachwycony. Nie zależało mi, żeby był piękny, ale żeby dobrze zabezpieczył tapicerkę St Tropez. Wybrałem łatwo-zmywalną eko-skórę. Zdjęcia robiłem bezpośrednio po założeniu, więc pokrowiec jest trochę pognieciony. Teraz nie widać tych zagnieceń. Jak widać zupełnie źle dobrałem kolor
  10. Ja też montowałem uchwyt iOttie z ładowaniem bezprzewodowym. Użyłem mocowania ProClip od Brodit. Przewód przeprowadziłem pod zegarami (zdjąłem element maskujący pod i dookoła zegarów - wszystko na zatrzaski), nad kolumną kierownicy i już byłem w okolicy bezpieczników, gdzie podpiąłem się do instalacji 12V. To bardzo prosta droga na poprowadzenie przewodu.
  11. Na początku lipca zaktualizowałem bazę danych nawigacji do wersji 177 (2019/2020). Paczkę pobrałem ze strony i zaktualizwoałem przez USB. Wszystko poszło sprawnie i bez problemów. Od dwóch dni zaczął mi się pojawiać komunikat o dostępnej aktualizacji z poziomu systemu infotaiment w samochodzie. Jest to dość upierdliwe, bo pokazuje się za każdym razem gdy wyznaczam trasę. Na stronie nie ma nowszej paczki (i raczej nie spodziewałbym się teraz żadnej aktualizacji). Sprawdziłem więc co się stanie jak spróbuję zaktualizować. Zaznaczyłem tylko Polskę (ok 500MB)i pobrałem. Najpierw pobrała się paczka "EU_Common" później "Poland". Niestety pobieranie Poland zatrzymało się na 100% i tak już zostało (czekałem ok. 60 minut). Anulowałem więc operację. Z tego co pamiętam aktualizacja mapy tą drogą zawsze tak działała więc w sumie się zbytnio nie zdziwiłem. Czy ktoś też ma podobny problem, mapa najnowsze a system proponuje aktualizację?
  12. Z dużych rzeczy, w Warszawie pojawiła się południowa obwodnica (S2). Planowany termin oddania to jesień 2020... Mam nadzieję, że jest w jakiś sposób zablokowana i droga nie jest wyznaczana po nieistniejącej jeszcze drodze. W poprzedniej mapie była już np. obwodnica Koszalina, która powodowała, że nie dało się normalnie po Koszalinie jeździć po nawigacja cały czas próbowała kierować na obwodnicę, która była jeszcze w budowie.
  13. 2019/2020 - co może sugerować, że to będzie jedyna aktualizacja w tym roku. Mam nadzieję, że się mylę i w październiku pojawi się kolejna...
  14. fatboyx

    Car net

    Cześć, Przestał mi działać Car-Net Security & Service. Opcja "Security & Service" zniknęła z menu ustawień Car-Net, pozycja zaparkowanego samochodu w aplikacji nie aktualizuje się już od ok. 3 tygodni. Ikonka internetu również się zmieniła i nie ma niej już oznaczenia aktywnego S&S. Zwykły Car-Net (Guide and Inform) działa OK. Różnica pomiędzy G&I a S&S jest taka, że G&I korzysta z internetu udostępnionego przez Wi-Fi a S&S korzysta z wbudowanego modułu eSIM i być może ten przestał działać. Kontrolka przy systemie alarmowym eCall wskazuje, że system działa poprawnie. Czy macie pomysł co można z tym zrobić? Czy mogę rozłączyć i ponownie połączyć samochód z moim kontem VW? Czy jest sens z takimi rzeczami zgłaszać się do serwisu?
  15. Do analogowego Zegarka miałem nijaki stosunek, ale był i było ok. Zmiany na napis Passat nie jestem w stanie zrozumieć. To coś jakby zaślepka do wersji Trendline gdy zegarek jest w wyższych wersjach. Niestety napis jest w każdej wersji. Wszystkie trzy systemy Infotainment (CM, DM i DP) będą nowe i oparte o MIB3. Discover Pro będzie zawsze online i będzie miał również mapy online! Pan entuzjastycznie podkreślał, że to oznacza koniec z ręcznymi aktualizacjami. Myśle, że to bardzo duża zmiana o której nie wspominamy. Ciekawe kto będzie dostawcą tych map?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności