Skocz do zawartości

R-line

  • Liczba zawartości

    345
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oppeln

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

2 365 wyświetleń profilu
  1. Fantastyczny wynik i zaskakująca seria. Przymierzam się do zabiegu, ale i ciekawość zżera ile w standardzie wypluje
  2. Pewnie wszystko na jakieś zatrzaski i bolce. Czuć ten przeskok przy gwałtowniejszych zakrętach. Niby niewiele, ale zwraca uwagę.
  3. Mam to samo i zaczyna mnie to denerwować, zaczęło się to robić przy ok 35kkm.
  4. Podobnie musiałbym dołożyć zamawiając teraz swojego. A jak słyszę że aspiruje do premium to masakra. Co ciekawe, doposażony business kosztuje tyle samo co dobrze wyposażony Elegance Cóż, jak nie dołożą świateł matrix do pakietu business to będzie padaka. Pakier R-line tez poszedł do góry z nieuzasadnionych przyczyn. Do Arteona cenowo już bardzo niedaleko, nie zastanawiałbym się
  5. Od prawie 2 m-cy śmigam na 19 i jest ok, zgodzę się że jest różnica w stosunku do 18. Wiadomo, zależy na jakich poprzednio się jeździło, jak na 16 to będzie oczywista widoczna utrata komfortu. Dla mnie dramatu nie ma, opona 235/40 jest taka jak w B6/B7 na 18-tkach.
  6. Nie, tylko kombi ma odmianę R-line, czyli dodatkowo przyciemniane.
  7. O kurka to muszę sprawdzić, ale potwierdza to fakt, że to świetny i żwawy silnik do B8 A wycisnąć z niego jeszcze 250 kucy, kto by przypuszczał
  8. @Damiano_72 Czekaj czekaj, chcesz powiedzieć, że seria ma prawie 210KM??
  9. Podejrzewałem, choć była iskierka nadziei, dzięki za chęci
  10. Kochani, czy jest ktoś w stanie sprawdzić numery katalogowe sprężyn sportowych -15mm do B8 sedan 1.8, który występowały w pakiecie sportowym (z przyciemnianymi szybami, progresywnym wspomaganiem, blokadą mechanizmu różnicowego XDS)? Z góry dzięki, jeśli się da.
  11. Zgadzam się w 100%. Wprawdzie swoje auta już mamy ale ogólnie szkoda, bo to świetna propozycja i kompromis cd. ceny/mocy/zużycia paliwa. Zostaną tak w Artku rozstrzały odnośnie mocy 150-190-272. W dzisiejszych czasach gdy powoli odchodzić się będzie od diesli (poza flotami) to słaba propozycja jak na tak popularny model. Niesamowicie widać głębię lakieru! Czy Crimson jest jakoś wielowarstwowy? Kosztuje w końcu więcej niż pozostałem metalliki.
  12. Temat widzę trochę ewoluował, a mnie zastanawia w dalszym ciągu wymiana foteli. O ile same moduły (jeśli wymieniasz 1:1) to nie problem, to pytanie np. czy w fotelach od CL są te same poduszki co w tych z HL, i czy wymiana nie spowoduje przy podwójnej ochronie komponentów jakiś problemów.
  13. A nie ma przypadkiem ograniczenia prędkości przy boksie dachowym?
  14. R-line

    Jaki kolor

    Niestety, potwierdzam przy kolorze białym, nocne przetłoczenia boczne w B8 sprawiają że bardzo szybko zbiera się na nich brud, szczególnie po jeździe w trasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności