Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, nie ma co porównywać Insignii i Passka jeśli chodzi o światła. Fakt faktem, że w Isi świecą mega dobrze, niemal aż oślepiają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ten caly DLA to dziala fajnie na..papierze i w katalogach. odkad mam paska to juz niezliczone razy ktos z przeciwka mi mrugal bo go oslepialem. i tak samo z mojego puntku widzenia gdy cos z przeciwka jedzie i mnie oslepia to w 90% okazuje sie, ze jest to auto na ledach z DLA (niekoniecznie z grupy vag). pomysl jest dobry ale technologia pewnie jeszcze z 10 lat potrzebuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

strona 36 - 3G9 064 365 osłony p. słoneczne (siatki)

 

Fajne te siatki. Możesz podać przybliżony koszt ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam podobne doświadczenia ze światłami mijania. Bardzo męczy mnie jazda nocą. Światła świecą z "chirurgiczną precyzją", moim zdaniem granica pomiędzy powierzchnią oświetloną i nieoświetloną jest zbyt ostra. Wcześniej miałem Vectrę z xenonami i AFL - było lepiej.

 

Podnieś minimalnie lampy i ostra granica światło-cień przesunie się dalej do przodu, a tam to już te światła i tak nie sięgają więc zanikną płynnie "na miękko". Regulacja wkrętami imbusowymi przy lampach (bliżej błotnika). Jak chcesz robić domowym sposobem, to zrób sobie najpierw linię odniesienia do obecnego stanu (np. przyklej kawałek taśmy lakierniczej na ścianie oświetlanej z kilku metrów) i ustaw obie lampy równo minimalnie wyżej. W pionie całą lampę regulują tylko skrajne wkręty dostępne na górze lampy. Nic nie kręć wkrętami znajdującymi się głębiej na dole lamp. Gdy przesadzisz, zawsze możesz skorygować w dół na bazie zaznaczonej wcześniej oryginalnej wysokości (oczywiście świecąc dokładnie z tego samego miejsca). Jednak najlepiej i najbezpieczniej będzie lekko skorygować wysokość w górę (ja miałem poniżej dopuszczalnej) za 20 zeta na stacji diagnostycznej z użyciem odpowiedniego sprzętu optycznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.swiatla.its.waw.pl/doc_media/materialy/samodzielne_ustawianie_wiate.pdf

 

U mnie w aucie (Chevrolet) po wizycie w ASO zawsze ustawiali światła na 1,5-2%. Po ustawieniu samemu poprawnie na 1% różnica jest ogromna i nikogo się nie oślepia.

 

W Passacie nie trzeba najpierw włączyć jakiegoś trybu w komputerze przed ustawieniem świateł? Tam jest układ samopoziomowania i nie wiem czy sam włączony silnik wystarczy.

 

Policzenie tego jest bardzo proste: ustawić się 10m od ściany. sprawdzić metrówką przy samym aucie jaka jest wysokość świecenia świateł (trzeba być lekko na lewo aby nie złapać doświetlania pobocza), a następnie odjąć 10cm i tak powinno świecić na ścianie. Łatwo wtedy też policzyć rzeczywisty zasięg świateł bo jeśli są na wysokości np. 60cm to powinny sięgać do 60m przed pojazd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajne te siatki. Możesz podać przybliżony koszt ??

 

Nie znam ceny. Widziałem je u kumpla w jego aucie. Wynegocjował je razem z autem i też nie zna ceny bo pytałem go tak z ciekawości. Ale mając numer katalogowy możesz zadzwonić do dowolnego ASO i poznasz cenę od ręki. Potwierdzam tylko, że są świetne i pasują jak ulał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem odpowiedniego wątku więc piszę tutaj. W razie coś to proszę admina o przeniesienie.

 

Chcę przyciemnić szyby w moim B8 sedan, byłem dzisiaj w firmie, która się tym zajmuje i usłyszałem, że żeby dobrze przykleić folię na tylną szybę muszą ją wymontować. Nie podoba mi się ten pomysł żeby w tygodniowym aucie wyciągać szybę z tyłu. Boję się, że cośnie tak wkleją albo uszkodzą podsufitkę itp itd...

Nie brałem fabrycznie przyciemnionych bo są zbyt jasne, było już o tym w tym wątku.

Czy ktoś z was przyciemniał szyby i spotkał się z podobną praktyką ? Proszę o jakąś poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre ... wyciągnąć tylną szybę ... :D Agenci :) Tak, ja przyciemniałem i żadnej szyby nie wyciągali. Folia perfekcyjnie przyklejona z obu stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niezli sa...wycinac szybe. Po prostu zeby dobrze wykleic szybe tylna w sedanie potrzeba dobrego fachowca. Poszukaj innego zakladu bo tacy sa. Ja jak kupilem dawno temu B6 to mi taki gosc przyciemnial szyby i byly perfect zrobione, dostalem namiary do niego , jak pojechalem to bylem przerazony tak mu rece drzaly ;-) a potem sie dowiedzialem ze jak komus nie wychodzi szyba w sedanie to tylko do niego na poprawki jezdza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha ha ha . uśmiałem się jak norka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, utwierdziliście mnie żeby ten temat odpuścić w tym zakładzie. Wyjęcie bocznych przeżyje ale ten tył to mnie dzisiaj zabił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boczne raczej trzeba wyjac zeby bylo to dobrze zrobione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla mnie ten caly DLA to dziala fajnie na..papierze i w katalogach. odkad mam paska to juz niezliczone razy ktos z przeciwka mi mrugal bo go oslepialem. i tak samo z mojego puntku widzenia gdy cos z przeciwka jedzie i mnie oslepia to w 90% okazuje sie, ze jest to auto na ledach z DLA (niekoniecznie z grupy vag). pomysl jest dobry ale technologia pewnie jeszcze z 10 lat potrzebuje.

 

Jestem świeżo po trasie Szczecin - Soelden Tiefenbach (lodowiec) - Szczecin.

Jeżdzę głownie nocą. Długie załączone nonstop od zmierzchu do świtu, testowane zarówno w trybie Eco i Innych. Odnotowałem jedno błyśnięcie od TIR'a z przepaloną topówką.

Niemcy jak to Niemcy same autostrady, ale Austria zaskoczyła mnie pozytywnie. Auto oprócz ruchu z naprzeciwka, samo przechodziło na mijania w miejscowościach i na przejściach dla pieszych poza terenem zabudowanym.

 

Spalanie (auto jeszcze na dotarciu, Box Thule Dynamic 900, 4 osoby, bagażnik Varianta na full):

 

Szczecin - Tiefenbach (ok.1100 km, prędkość ze znaków + 160 poza) - 7,2 l/100km

Tiefenbach - Szczecin (prędkość znaki + 140 poza) - 6,1 l/100km

 

Dla narciarzy sezon martwy, ale postaram się przetestować Paska w lipcu na któryś z lodowców.

 

Pozdrawiam - Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie, czy u was po wyłączeniu silnika wewnętrzne światło dopiero zapala się gdy otworzy się drzwi?

Czy jest już aktualizacja do tego aby na wyświetlaczu nie nakładały się znaki drogowe? Lub czy jest inny sposób aby to zmienić?

I czy u was też od czasu do czasu po zgaszeniu silnika (2.0 TDI 190 KM), chodzi jeszcze przez jakiś czas wentylator?

Dziękuję z góry za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Mam pytanie, czy u was po wyłączeniu silnika wewnętrzne światło dopiero zapala się gdy otworzy się drzwi?

Czy jest już aktualizacja do tego aby na wyświetlaczu nie nakładały się znaki drogowe? Lub czy jest inny sposób aby to zmienić?

I czy u was też od czasu do czasu po zgaszeniu silnika (2.0 TDI 190 KM), chodzi jeszcze przez jakiś czas wentylator?

Dziękuję z góry za informację.

 

 

To pod nogami pali się cały czas, a jak otwieram drzwi to zapala się drugie oświetlające przestrzeń koło samochodu.

Znaki się nakładają bo chyba dwa obok siebie by się nie zmieściły.

Wentylator się nieraz załącza ponieważ chłodzi DPF, który przed zgaszeniem silnika wypalał lub zaczął się wypalać i wentylator musi go schłodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPF w TDI 190 KM ?? To po co AdBlue ??

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To 2 różne rzeczy są - DPF do wyłapywanie sadzy, w TDI od dawna, AdBlue do neutralizacji tlenków azotu - w TIRach od dawna ;-) W swoim aucie masz i jedno i drugie.

Edytowane przez obcy23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To 2 różne rzeczy są - DPF do wyłapywanie sadzy, w TDI od dawna, AdBlue do neutralizacji tlenków azotu - w TIRach od dawna ;-) W swoim aucie masz i jedno i drugie.

 

dokładnie :)

 

A swoja drogą, Jarek dużo masz już kilometrów nalatane? Ciekaw jestem jak DSG się zachowuje. Robiłeś może chipa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa to nie wiedziałem, że jedno i drugie. Człowiek całe życie się uczy :)

Nalatane mam 17K. Mam manuala i nie robiłem chipa. To służbowy, więc nie inwestuje.

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Służbowy to może ci aż tak nie zależy ale olej mimo wszystko lepiej wymieniać co 15 K :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności