Skocz do zawartości

TomeC

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O TomeC

  • Urodziny 30.07.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015
  1. Krótko i na temat. 1. Odpinamy wygłuszenie pod wentylatorem (poniżej schowka). 2. Wyciągamy wentylator (klik i obrót) 3. Mamy dostęp do kanału prowadzącego do parownika. 4. Bingo. Tak od siebie - bezproblemowo znalazłem film na YT (czasami trzeba zmienić język ojczysty) Pozdrawiam - Tomek Ps - stosuję CRC itd.
  2. Też tak miałem, ale się uparłem. Byłem spławiony raz, później drugi za trzecim razem przyjechałem z wydrukiem z jakiegoś niemieckiego forum i od samego początku poprosiłem o rozmowę z mistrzem serwisu. Wydruku nie zrozumiał, ale zgodził się udać ze mną na dział z nowymi samochodami, porównanie pracy siłowników nowych i używanych, ale jeszcze na gwarancji. Dodatkowo pokazałem mu rączkę dwukrotnie wymienioną i ponownie pękającą i dodałem, że w drugich drzwiach tą samą usterkę usunięto za trzecim razem. Po 15 minutach decyzja o wymianie siłowników i obu rączek bo podobno jest inny dostawca, dodatkowo wymiana przegubu napędu na 4 bo mieli kilka przypadków i mój wygląda podejrzanie. Serwis KC Szczecin Tomek
  3. Mam Highline w najjaśniejszym wnętrzu - tapicerka , fotele pokryte Ceramic Pro i po 3 latach eksploatacji jak nowe. Największym problemem okazały się pasy - one najbardziej się się brudzą, ale na szczęście są elementem, który można wyciągnąć na zewnątrz, zamknąć drzwi i umyć. Technika dowolna, ja używam aktywnej piany i dokładnego płukania, a później to musi całkowicie wyschnąć. Tomek
  4. Temat przerabiałem. Usterka pierwszy raz zgłoszona rok temu w marcu - usunięta w styczniu tego roku (w międzyczasie auto 4 razy w serwisie z uwagi na tą awarię). Wymieniano czujnik, sterowniki, zespół napędowy klapy, wiązka elektryczna i kilka innych pierdół. Przy pierwszym zgłoszeniu informowałem również, że ciężko chodzą i skrzypią teleskopy podnoszenia klapy, później powtarzałem przy każdej następnej wizycie w serwisie. Finalnie wymieniono teleskopy podnoszenia klapy i problem zniknął. Tomek
  5. U mnie komunikat wyskoczył po kilkuset kilometrach, jak układ się odpowietrzył, dolałem do stanu i cały czas trzyma - przebieg dochodzi do 50k. Tomek
  6. Zgłoś w ramach gwarancji. Tomek
  7. TomeC

    Detailing B8

    Ceramic Pro Strong + szyby + tapicerka: http://ceramicpro.pl/dealer?uid=41&gid=192&tab=2 Tomek
  8. Czy zauważyłeś różnicę na Motul ? jeżdzę jeszcze na Castrol i olej się grzeje przy prędkościach autostradowych, 106-110C w wskazań elektronicznych, oczywiście w ASO mówią to normlane ale olej nie trzyma parametrów lepkości i znika ok 1,5l na 10 000 km. Pierwsze 16 tys. przejeździłem na oleju serwisowym dolewka 0,8 l. Międzyprzegląd Motul Specyfic, filtr - poza Aso i do wizyty 30 (gwarancyjnej) bez dolewek. W moim poprzednim aucie wycofałem się z Castrola ja trzeba było dolewać. Większość dłuższych wyjazdów obecnie jeżdzę na autostradach niemieckich, tempo max 160 i w razie potrzeby więcej. Na Motulu Sp. (połówka serwisowego przebiegu) nie było potrzeby dolewek, temperatura w normie. Tomek
  9. 2 dni po pierwszym przeglądzie. Mój Motul reszta serwisu 415 zł w Krotoski Szczecin. Tylne zawieszenie stuki - VIN i bez sprawdzania do wymiany tuleje. Boczki drzwi kierowca i pasazer do wymiany - pęknięcie. Czujnik otwierania bagażnika (nogą) do wymiany. Automatyczny hak do rozebrania i niwelacji luzów, jak nie będzie poprawy do wymiany całość. Prawy spryskiwacz świateł - zestaw naprawczy. Reszta - bez uwag Tomek
  10. A ja wręcz odwrotnie. Na odbiór przyjechałem z osobą która później kładła ceramikę. Odbiór trwał dość długo, ale ceramikę miałem za darmo. Tomek
  11. TomeC

    Hak holowniczy B8

    Przekonywać Cię nie będę. Podam tylko co mnie przekonało do platformy: - wysokość podziemnych garaży. - okresy przejściowe (wiosna/jesień) - na dachu box i 6 par nart, a 4 rowery na platformie Tomek
  12. Jeśli miałbyś zamiar położyć ceramikę to weź na odbiór osobę która będzie ją kładła. Samemu nie znajdziesz wszystkich niedociągnięć lakierniczych. Odbiór potrwa trochę dłużej, ale możesz mieć ceramikę za darmo. Tomek
  13. Jeśli masz jeszcze możliwość odstąp od umowy i odeślij bagażnik. Kup platformę dla rowerów z podpięciem pod wiązkę i ciesz się z użytkowania. Pozdrawiam - Tomek
  14. Jestem świeżo po trasie Szczecin - Soelden Tiefenbach (lodowiec) - Szczecin. Jeżdzę głownie nocą. Długie załączone nonstop od zmierzchu do świtu, testowane zarówno w trybie Eco i Innych. Odnotowałem jedno błyśnięcie od TIR'a z przepaloną topówką. Niemcy jak to Niemcy same autostrady, ale Austria zaskoczyła mnie pozytywnie. Auto oprócz ruchu z naprzeciwka, samo przechodziło na mijania w miejscowościach i na przejściach dla pieszych poza terenem zabudowanym. Spalanie (auto jeszcze na dotarciu, Box Thule Dynamic 900, 4 osoby, bagażnik Varianta na full): Szczecin - Tiefenbach (ok.1100 km, prędkość ze znaków + 160 poza) - 7,2 l/100km Tiefenbach - Szczecin (prędkość znaki + 140 poza) - 6,1 l/100km Dla narciarzy sezon martwy, ale postaram się przetestować Paska w lipcu na któryś z lodowców. Pozdrawiam - Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności