Jump to content

sadam1988

  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Faktycznie, coś takiego by się przydało, bo isofixy w passacie są dość wąsko ustawione że względu na profil kanapy, i ciezko cokolwiek wcisnąć na srodku Dzisiaj udało mi się dopasować 3 foteliki ale wszystkie na pasach. 1 BeSafe izi plus rwf, maxi cosi tobi, i nosidelko besafe tez na pasach. Z tymi adapterami udalo by sie pewnie przynajmniej jeden zrobic na isofix, jak spróbuje, dam znać. Edit: czytam że te adaptery nadają się do fotelików przodem do kierunku jazdy. Foteliki gdzie dziecko jeździ tyłem muszą być docisniete do oparcia kanapy, a tu tracimy ta możliwość.
  2. Cześć, czy komuś udało się wcisnąć 3 foteliki z tylu w passacie B8? Ja potrzebuje 2x 9-18kg + jedno nosidełko dla niemowlaka (Ewentualnie jak jedno dziecko podrośnie za jakis czas to może wsiąść do takiego Na pasy >15kg) Jeżeli ktoś odniósł sukces na tym polu, niech podzieli się modelami. Sam próbowałem z kilkoma fotelikami i pomimo że jest dużo miejsca z tylu, to profil kanapy znacznie utrudnia sytuację.
  3. ja ostatnio sprawdzałem stan klocków i tarcz z przodu i wydaje mi się, że tarcze z przodu zużywają się szybciej niż klocki: tzn, klocki wyglądają na mało zużyte, a na tarczach jest już wyraźny rant. przebieg 100kkm, wszystko jeszcze oryginalne. Też tak macie?
  4. przy 90kkm wymieniają te same rzeczy co przy 30kkm (czyli bez filtra paliwa, on jest co 60kkm), dodatkowo przy 90kkm/3 lata jest wymiana płynu hamulcowego + więcej punktów kontrolnych (ale nie wiem jakich...) planowo rozrząd jest przy 210kkm a pozostałe elementy wedle zużycia.
  5. mam ten system z czujnikami - TPMS - w passacie działa to bez problemow. oryginalne czujniki maja juz 4 lata, a ostatnio do drugiego kompletu felg dołożyłem nieoryginalne czujniki i też działają bez problemu. Kwestia tylko zakodowania/klonowania czujnika u wulkanizatora ktory to ogarnia. Jeżeli chcesz dołożyć system od podstaw, to trzeba też kodować samochód. Ale potwierdzam opinie kolegów, jakoś szczególnie użyteczne to nie jest, ale też nie przeszkadza. Jest obowiązkowe jeżeli jeździsz na run flat'ach. Moje auto było "placowe" i miało już ten system, ale sam z siebie bym go w konfiguratorze nie dokładał.
  6. ja dokonałem takiej zmiany, w jezdzie miejskiej i podmiejskiej do 100-120 km/h nie zauwazam znaczącej roznicy w spalaniu, powyzej 140 to bywa i do 1 litra wiecej na 100km
  7. nie włączyły by się, nie raz zdarzyło się mi nawet dłużej postać. no chyba że mówisz o takich spalinach, to być może 😄
  8. ja jeżdżąc na Castrolu, nie przekroczyłem nigdy ~110st, nawet przy wyższych prędkościach na autostradzie w gorące dni. Może pomaga to że olej zmieniany był 2x częsciej niż zaleca producent. Nie długo zmienię na Motula i zobaczymy
  9. raz próbowałem wyłączyć FA to się żółta kontrolka zapala, więc nie sposób nie zauważyć że jest wyłączony.
  10. bo silnik nie musi być uruchomiony, ale zapłon tak. Czyli w opisywanym przypadku włączasz sam zapłon i zwalniasz ręczny. to chyba też takie zabezpieczenie, żeby ktoś bez kluczyka nie zwolnił ręcznego
  11. ja mam taki silnik z manualem, raczej bezproblemowy, jedynie na gwarancji wymienili rolkę przy rozrządzie bo piszczała, słychać tylko na zimnym silniku. Co warto też sprawdzić do tylne tarcze i klocki, bo były z nimi problemy, rdzewiały, huczały i szybko się zużywały. Przebieg jeżeli potwierdzony to jak najbardziej realny, ja mam podobny.
  12. ja wymieniam olej co 15kkm, mialem wymiane zerową, ale cały czas na jeżdżę na "zalecanym" Castrolu. Czytam ten wątek i się przerażam, że to aż taki zły olej? Rozważam teraz zmianie na MOTULa lub Ravenol'a przy następnej wymianie. Jedno pytanie mi się nasunęło, nikt nie wspomniał w tym wątku czy system SCR/AdBlue ma jakieś specjalne wymagania/normy co do oleju ? pytam bo np w opisie MOTULa 8100 x-clean+ 5w30 wspomniane jest że spełnia normy EURO IV i V (nie ma nic o euro 6) Czy poprostu wybór oleju nie ma wpływu na SCR ?
  13. podbijam pytanie, ile to kosztowało i gdzie w Krakowie takie cuda robią?
  14. ja mam z 2015 i też miałem ten problem 2 lata temu
  15. ja robię taki właśnie upgrade w tym sezonie. Koła letnie z 17 na 18. nowe felgi i opony 18'' leżą już przygotowane i czekam na cieplejsze dni Co ja wyczytałem gdy sam szukałem podobnych informacji i do jakich wniosków doszedłem: -komfort jest jeszcze OK na 18, a prowadzenie będzie znacznie lepsze -wygląd na plus -opona jest o 20mm szersza, więc opory będą większe, ale nikt na dynamikę nie narzekał -zawieszenie w passacie samo w sobie jest dość miękkie (przynajmniej tak mi sie wydaje, nie mam DCC) więc myślę że felga 18 będzie dobrym kompromisem między komfortem a prowadzeniem. Jak będę miał własne wrażenia to się podziele
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy