Skocz do zawartości

sadam1988

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tak, są zabezpieczenia odcinające duży prąd (zapłon/rozruch) albo dopływ paliwa po wypadku. Różne są rozwiązanie, ale mechanicy naprawiający auta powypadkowe powinni mieć odpowiedź od ręki.
  2. u mnie bylo cos podobnego, przy kompresorze klimatyzacji byl taki element (na kole zamachowym kompresora) ktory stukal na wolnych obrotach. generalnie czesc trudno dostepna, ale udalo sie kupic za 100zl i wymienic (nr czesci zamiennej Thermotec KTT020128) - to bylo na koncu 2019r. Problem ustal na rok. W 2020 to samo stukanie, tej samej czesci, ale z kompresora zaczal saczyc sie olej (wczesniej w 2019 bylo delikatne zapocenie) wiec wymienilem caly kompresor na nowy (koszt ok. 1000zl) ale taki juz ktory w kole nie mial tej malej stukajacej czesci. W tych passatach byly montowane rozne kompresory, musisz zobaczyc czy twoj ma taki element troj-ramienny na kole, i czy jest on poluzowany (pewnie bedzie sie ruszal delikatnie na prawo i lewo) jezeli tak, to 100zl zalatwi sprawe. to jest ta czesc: a montowana jest tu: U mnie natomiast teraz stukanie powrocilo (2021r), troszke inaczej, bardziej "rytmicznie", ktore tez zanika z obrotami. Na poczatku bylo tylko na zimnym, teraz rowniez na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Gdy pasek jest zdjety, tego stukania nie ma. Mechanik obstawia ze tym razem cos w alternatrze (optymistyczne zalozenie jest takie ze kompresor po nie calym roku jeszcze sie nie zepsul, bo klimatyzacja dziala bdb) wersja 2.0 tdi 190KM Jakby ktos mial jeszcze podoba historie prosze podpowiedziec co bylo rozwiazaniem, w szczegolnosci czy alternator wymagal juz naprawy w tym aucie.
  3. jakie masz objawy, że kwalifikujesz do wymiany ?
  4. kup, sprawdź, jak nie będzie działał to oddaj i podziel się doświadczeniem ja używam Huawei E8372 na stałe wpięte do USB, uruchamia się router/hotspot wifi po włączeniu zasilania i nawigacja łączy się do niego działa dobrze, a mogą podłaczyć się też inne urządzenia, tablety itp.
  5. zależy od trybu jazdy, jeżeli np robiłeś krótkie przebiegi, przerywałeś wypalanie DPF, to komputer może poprosić o przegląd szybciej (np przez spadek jakości oleju w silniku) - takie coś powiedział mi kierownik serwisu przy odbiorze. Oczywiście parametrów które są uwzględniane przez komputer jest zapewne więcej....
  6. Może porostu czujnik temperatury jest uszkodzony i przeklamuje
  7. Raz tak miałem, na wjeździe na parking wielopoziomowy, czy też wychylenie, zakręt itd. Potem błędy zniknęły, aso było w stanie je odczytać z historii. Generalnie chodziło o to że czujniki dostaly taki niestandardowy zestaw sygnalow że potem komputer nie byl w stanie tego obsłużyć. Nie powiedzieli wprost, ale dla mnie to ewidentnie wyglada na blad w oprogramowaniu. Oczywiście nic z tym nie zrobili
  8. Ja wcisnalem 3 foteliki z tylu w passacie 2 rwf po bokach i przodem do kierunku na środku.
  9. Hej, też mam 190KM w serii tylko z manualnem. Generalnie jestem zadowolony z dynamiki i spalania, ale chce zapytac czy przyrost mocy i momentu jest odczuwalny? Jakie są wrażenia z jazdy po zmianie softu ?
  10. dzwoniąc do ASO w sprawie sprzęgiełka też usłyszałem że to część nie wymienna i nowy kompresor 4000zł. haha. szukając samemu po nr części jak kolega wyżej opisał, znalazłem sprzęgiełko, widziałem też całe kompresory i właśnie te zaworki w normalnych cenach.
  11. dokładnie, przy wymianie kompresora dochodzi jeszcze kwestia odciągnięcia i potem nabicia gazu. Dlatego najpierw chce spróbować z samym sprzęgłem. ja mam sprężarkę 5N0820803D, o ile dobrze pamiętam Delphi jakby sprzęgiełko nie wystarczyło, to sprężarki z innymi literkami na końcu, np E, są takie same? będą ewentualnie pasować bez problemu?
  12. dziękuję, to są bardzo pomocne informacje. Postaram się sciągnąć koło pasowe, obejrzeć oraz sprawdzić szczelność układu . jak czegoś więcej się dowiem to dam znać, ale mam nadzieję że wymiana samego sprzęgła wystarczy
  13. tutaj jest dział B8, jako że oznaczenie kompresora jest takie samo, to napisałem 1 post w podlinkowanym temacie z B6/B7 ale został usunięty
  14. 1. co do tego stukania, to zastanawiam się czy to na sprzęgiełku/kole/wieloklinie czy może w środku kompresora. Słychać na biegu jałowym, przy wyższych obrotach nie zauważyłem (albo silnik zagłusza). Tutaj może wymiana samego sprzęgła by pomogła. 2. co do wycieku to nie wiem, wygląda jakby z łożyszka sprężarki więc nie wiem czy samo sprzęgło pomoże. Wycieki też były objawem przy uszkodzonym sprzęgle ? gdyby nie wyciek, to próbowałbym ze samym sprzęgłem, a tak to się zastanawiam.
  15. dzięki, faktycznie temat wygląda podobnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności