Jump to content

enriquez

  • Content Count

    472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About enriquez

  • Birthday 04/27/1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź - Wieś ELW

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2019

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Powiem Ci tak, w poprzednich generacjach VAG było łatwiej. Teraz niestety trzeba lawirować z jakimiś kodami SWAP, jakimiś plikami wsadowymi w VCP, albo znać co i jak zakodować. Można się tego dowiedzieć penetrując różnorakie fora i inne źródła. Naturalnym mi się wydaje, że jak już się naszukasz co i jak, być może coś Cię to kosztowało, to nie będziesz się tym ochoczo dzielił ze wszystkimi - tym bardziej, jeżeli w części z tego żyjesz. Krzynol na pewno kabelkologię Ci ogarnie i zrobi z tego materiał. Jak to dalej zakodować - nie wiem - może Eldar pomoże. Na pocieszenie mogą tylko powiedzieć, że B8 jest ostatnią generacją Passata, w której cokolwiek zmienimy za pomocą VCDS czy OBD11. Każda zmiana będzie musiała być autoryzowana na serwerze, za pomocą Geko. Bez specjalnego kodu nie da się wejść w żadne kodowanie i adaptacje. Otwoezy to oczywiście możliwości przed warsztatami mającymi dostęp do (darmowego w sumie) GeKo, ale definitywnie era amatorów VCDS i OBD11 zostanie zakończona. Podobnie jak wszelkie dokładki czegokolwiek poza fabryką.
  2. W Trójmieście zrobi Ci to Krzynol - szukaj na youtube Krzynol Garage. Znany gość.
  3. Ja akurat miałem robione na hamowni, bo było w pakiecie. Relax. Nie chciałem nikogo urazić, ale uważam, że nie jest to niezbędne. Ale fakt, też mi się pierwszy pomiar nie podobał i to zmienili, ale bez przesady kilka procent w dół czy w górę.
  4. Też tak myślę. Hamownie są potrzebne, żeby się wykresem na forum pochwalic.
  5. ten człowiek, robił kiedyś w VAG masowo instalacje klimy różnego rodzaju myslę, że będzie najlepiej zorientowany w temacie: https://motointegrator.com/pl/pl/warsztat/piotrkow-trybunalski/k2md4z9-auto-klimatyzacja-tech-mot
  6. Jak będziesz tą kanapę często wyjmował, to radzę zakupić nowe te zatrzaski, bo się zwyczajnie wyrabiają od tego wyjmowania i kanapa nieobciążona stuka na dziurach.
  7. Nie mam pytań, zastanawiam się tylko jak można upierać się tak, przy wymyślonej przez siebie teorii Natomiast zachęcam do zapoznania się z takimi dokumentami: SSP00054320-Nr__543__The_Passat_2015_Driver_Assist_Systems, strona 19 SSP00054520-Nr__545__The_Passat_2015_Electrical_System_Design_and_function, strona 55 Skoro i tak wszystko wiesz najlepiej, to zapewne wykminisz gdzie to można znaleźć.
  8. A to ja mam takie pytanie do pana mądralińskiego W Superbie III, nie ma żadnego uchylanego loga. Jest zwykła klamka na dwóch kabelkach, a kamera (twoim zdaniem LOW) ma CAN. Jak myślisz, po co ciągnęli te cany, jak tam się nic nie uchyla? Kamera jest dokładnie taka jak pokazujesz na tych aukcjach. Może podpowiem - wykonując Twoje doświadczenie, polegające na zamianie sygnału wideo z podłączonej kamery high na inny - z kamery LOW, otrzymujesz obraz ze statycznymi zielonymi liniami z tej kamery. Więc Twoja teoria legła jakby w gruzach.
  9. Skoro wszystkie są LOW, to uruchom na takim LOW linie skrętne - na przykład w tej Twojej kamerce w rejestracji. Dziękuję, dobranoc.
  10. Ta rurka jest do kupienia w ASO za jakieś grosze - kupowałem do swojej kamery, bo mi ta oryginalna nie pasowała a w rocznikach 2019 nie można wyjąć tego króćca, Rurka z ASO jest odpowiednio dłuższa i się ją docina tyle ile trzeba. Nie pamiętam ceny, ale coś w okolicach 15 zł.
  11. 28.000 km druga dolewka oleju. Słaby temat 2.0 TDI 150 KM
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy