Skocz do zawartości

ZbychuNS

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

422 wyświetleń profilu
  1. sądzę, że w twoim przypadku wymiana silniczka rozwiąże problem. Ja swojego jeszcze w dalszym ciągu nie rozwiązałem.
  2. (passat B8) 3,2 L koncentratu 4,8 L wody destylowanej
  3. Witam jestem umówiony na wymianę w ASO na 20 lipiec. Wymiana rozrządu z pompą wody z literą N - niby poprawioną, z literą P - pocą się po około 140-160 tys.km.według posiadaczy passków. Koszt samego rozrządu z pompą wody to 2399 zł. Plus wymiana oleju w silniku i filtra 799 zł. Łącznie wymiana rozrządu z pompą wody, wymianą oleju w silniku i filtra oleju 3198 zł. Opis dotyczy silnika 2.0 TDI CR DSG (DFCA) 190 km z Adblue Kolego po 7 latach lub 210 tys.km. Ale ze względu na niespodzianki z niewytrzymującą pompą wody zalecają wszyscy posiadacze wymianę rozrządu z pompą wody między 150-160 tys.km Ja również wymienię mniej więcej w tym przedziale. Na dzień dzisiejszy mam najechane 153400 km. Dla wykluczenia niespodzianki z pompą, lepiej przyspieszyć wymianę. Ja generalnie chciałem wymianę zrobić przy 180 tys.km Ale nie będę ryzykować ze względu na oczytanie się w temacie pomp wody.
  4. daruję już sobie te zasilanie silniczka wlewu, teraz najważniejsze żeby wszystko wróciło do stanu przed próbą uzyskania zasilania na przewodach silniczka wlewu. może któregoś dnia zapytam ASO o naprawę
  5. tak zrobiłem odłączylem jak pisał moderator i jak jest w instrukcji tylko ujemną. Podłączyłem i litania. nie działające czujniki ciśnienia opon, esp, czujniki parkowania, błąd kąta skrętu, oraz inne. mam tak wsiąść i jechać? samo się ustawi?
  6. nie było przerwy, dałem szybkozłączki i nic. JESTEM ZAŁAMANY NIE WIEM CO ROBIĆ. po podłączeniu akumulatora wywaliło mi litanię błędów....co mam zrobić? nie idzie usunąć dużo rzeczy nie funkcjonuje dodaje zdjęcia i historię obdeleven PROSZĘ POMÓŻCIE MI ....
  7. nie ma szans wyjąć wtyczki .....za mało miejsca by ją cofnąć do tyłu
  8. nie ma gdzieś bliżej tylnych drzwi tych przewodów żeby się spróbować w nie wpiąć? i ewentualnie od tego momentu pociągnąć ze szybkozłączką nowe zasilanie do silniczka? dobra czyli drzwi zamknięte wszystkie bez centralnego, maska w górze odczekać minutę lub dwie i odłączyć aku, obie klemy normalnie? później podłączyć i musi wszystko działać jak działało bez konieczności kodowania, błędów itp.?
  9. nie będę miał błędów po ponownym podłączeniu aku? albo problemu z jakimiś sterownikami?
  10. muszę odłączyć aku odpinając te wtyczki z BCM?
  11. Witam nie działa mi w passacie B8 Variant centralny zamek wlewu paliwa. zdj.1.Silniczek wlewu to: 510810773 (2 piny) działa po podłączeniu na krótko do aku. zdj.2.Kupiłem za szybko silniczek; 3G5810773 (4 piny) w razie podmiany jak go podłączyć? zdj.3.Do rzeczy, nie mam napięcia/zasilania na obu przewodach idących do silniczka centralnego zamka wlewu paliwa. Zdemontowałem całe nadkole i próbowałem się wpiąć wyżej, ale nadal zero reakcji.... Próbowałem dojść do rozebrania prawej strony tapicerki i plastików PASSAT B8 Variant. Niestety nie wiem jak wyjąć kanapę (już przed chwilą znalazłem instrukcję) Ale w dalszym ciągu nie wiem jak ściągnąć centralną listwę bagażnika oraz cały bok, aby dostać się do drugiej strony kostki z przewodami od silniczka wlewu paliwa. zdj.4.(dwa oryginalne przewody) A może ktoś poradzi w jakie przewody się wpiąć żeby było szybciej i działo wszystko jak należy? PROSZĘ PANOWIE O JAK NAJSZYBSZĄ POMOC dziękuję i liczę na WASZE WSPARCIE. Auto mam rozbebeszone
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności