Skocz do zawartości

pisak112

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pisak112

  • Urodziny 24.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Udało się zamienić numery? czeka mnie taka sama naprawa . czy po wymianie trzeba przypisywać je do auta czy polega to tylko na przepięciu wtyczki do nowego amorka ? pozdrawiam.
  2. ja bym próbował odłączyć akumulator i może uda się zrobić reset a potem ustawienia.
  3. błąd dalej występuje ? ja się złapałem na tym że po kodowaniu włączałem i wyłączałem zapłon otwierałem drzwi i nie działało mi , trzeba zamknąć i otworzyć drzwi pilotem i dopiero fotel cofa. przed kodowaniem też robiłem zerowanie ustawień.
  4. Miałem tak samo, okazało się że akumulator był za słaby i musiałem go wymienić , a do kalibracji wyjmij zagłówek i powinno być dobrze , nawet na nowym akumulatorze kalibracja z zagłówkiem nie wyszła mimo ze wyświetlało że zakończona powodzeniem po wyjęciu go było dobrze, pozdrawiam.
  5. dziękuję kolego za pomoc , pozdrawiam
  6. pisak112

    Wymiana akumulatora

    działać będzie i bez programownia , natomiast przy wymianie powinno się kodować , sterownik widzi ze akumulator jest nowy , wpisuje się tam nr seryjny pojemność i rodzaj (zwykły , EBP , AGM)
  7. koledzy jak wyjąć plastikową wkładkę z klapką? jest na jakiś zatrzaskach?
  8. Jestem po wymianie , do przednich tarcz trzeba zdejmować jarzmo
  9. z tyłu nie trzeba zdejmować , wymieniałem bez zdejmowania. z przodu wizualnie może by przeszło dlatego pytam w drugim aucie w audi a3 wymieniałem z przodu i też obyło się bez. obawiam się to odkręcać bo nie mam podnośnika do dyspozycji tylko zwykły garaż.
  10. Witam, czy któryś z kolegów ma może informację , czy do wymiany przednich tarcz w B8 150km trzeba odkręcać jarzmo?
  11. Zawór regulacyjny nastawnika 03L906455C i uszczelka Numer katalogowy 03L145215F , ja kupiłem w Polbisauto Olsztyn , zawór 350zł uszczelka 52.
  12. Zmieniłem sam ten zawór regulacyjny bez obudowy i problem ustal , minęło już około 2 tygodnie i auto odpala idealnie. nie ma tez tego specyficznego stukania po odpaleniu, pozdrawiam.
  13. znalazłeś przyczynę kolego? mam identyczny problem z zapalaniem i też taki dżwięk przy odpalaniu ,już zamówiłem zawór nastawnika .
  14. czy przez obdeleven jest taka opcja przy silniku 2.0 tdi 150? testował ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności