dtambor Zgłoś #81 Napisano 8 Grudnia 2008 łożysko oporowe, wyciskowe, igiełkowe - chodzi o to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #82 Napisano 10 Grudnia 2008 no i stało się... z dnia na dzień - drąży pedał zamienił się w terkotanie po wdepnięciu, minutę później wpadł w podłogę i zrobiło się biało przy próbie wbicia jedynki Ale jakoś na rozruszniku doturlałem się do domu... ...panowie się orientują może czy dwumasa sachsa sprzedawana na allegro to faktycznie to, co idzie na pierwszy montaż do passata? Bo nie chciałbym kupować chłamu a cena kusi... Na dniach będę zdejmował skrzynię i jeśli się okaże, że dwumasa też ma luz, to wymienię wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #83 Napisano 10 Grudnia 2008 no i stało się... z dnia na dzień - drąży pedał zamienił się w terkotanie po wdepnięciu, minutę później wpadł w podłogę i zrobiło się biało przy próbie wbicia jedynki Ale jakoś na rozruszniku doturlałem się do domu... ...panowie się orientują może czy dwumasa sachsa sprzedawana na allegro to faktycznie to, co idzie na pierwszy montaż do passata? Bo nie chciałbym kupować chłamu a cena kusi... Na dniach będę zdejmował skrzynię i jeśli się okaże, że dwumasa też ma luz, to wymienię wszystko Przy wymianie mojego sprzegla dwumas byl "LUK" tak jak i sprzeglo. Ps. Dobrze ze kupilem w Inter-Team ursusie. To zaplacilem za sprzeglo 430 zl a nie 850 jak chcieli w VW Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #84 Napisano 10 Grudnia 2008 panowie się orientują może czy dwumasa sachsa sprzedawana na allegro to faktycznie to, co idzie na pierwszy montaż do passata Spokojnie możesz brać.. dwumasy nie produkuje byle chińczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #85 Napisano 10 Grudnia 2008 Spokojnie możesz brać.. dwumasy nie produkuje byle chińczyk. Chińczyk wszystko produkuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #86 Napisano 10 Grudnia 2008 U siebie wymieniałem dwumasówke na Sachs-a i narazie po ok 17 tys jeszcze chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #87 Napisano 18 Grudnia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=EJzPPDViBPM zobaczcie sobie ten filmik... czy ta dwumasa już umarła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #88 Napisano 18 Grudnia 2008 ooooooooooooooo,to u mnie jest podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #89 Napisano 18 Grudnia 2008 no właśnie ja się chyba będę powoli przymierzał... na razie nie ma tragedii, ale jest to już wyczuwalne (zwłaszcza jak się operuje gazem to czuć ten "delikatny" luz ). Na razie jeszcze płynnie rusza chociaż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylvek1986 Zgłoś #90 Napisano 29 Marca 2009 Panowie mam pytanko, koło mam do wymiany na 100% stuka już z miesiąc czasu przebieg: 122 tys. Mam pytanko czy jest taka opcja ze calkiem sie to rozsypie na środku ulicy i dalej nie pojade? i nawet jak tak sie stanie to czy koszt naprawy będzie większy? tzn. czy jak walnie to pociągnie coś za sobą? Dokladnie mówiąc to raz stuka jak w starym ciągniku w przedziale do 2000 obrotow i pozniej jest cisza, a raz jest ok i nic nie stuka, zdarza sie tez ze na biegu jalowym sluchaj "klekot" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #91 Napisano 4 Kwietnia 2009 Witam Kolegów,mam pytanko,bo przeczytałem te wszystkie posty i nie zaspokoiłem swojej ciekawości bo nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie-Co inny post to inna odpowiedz. Jakie są objawy końca DWUMASU,jak autko się zachowuje??cene naprawy juz poznałem ale nie znam objaw końca tak przykrej usterki.Pytam tak całkiem z ciekawości,bo 2 tygodnie temu miałem wymieniane sprzęgło,łożysko i docisk i mechanik mi nie powiedział że dwumas też będzie do wymiany,a ten mechanik to mój znajomy to raczej wała by mi nie sprzedał. Dziękik z góry i pozdrawiam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #92 Napisano 4 Kwietnia 2009 Witam Kolegów,mam pytanko,bo przeczytałem te wszystkie posty i nie zaspokoiłem swojej ciekawości bo nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie-Co inny post to inna odpowiedz.Jakie są objawy końca DWUMASU,jak autko się zachowuje??cene naprawy juz poznałem ale nie znam objaw końca tak przykrej usterki.Pytam tak całkiem z ciekawości,bo 2 tygodnie temu miałem wymieniane sprzęgło,łożysko i docisk i mechanik mi nie powiedział że dwumas też będzie do wymiany,a ten mechanik to mój znajomy to raczej wała by mi nie sprzedał. Dziękik z góry i pozdrawiam!! Szarpanie przy ruszaniu, rytmiczne i powtarzajace sie dzwieki podczas pracy na biegu jałowym, lekkie wibracje auta przy obrotach od okolo 1200 obr/min do 1900 obr/min - padajacy dwumas. Ewidentne drgania i rzucanie silnikiem to juz objaw zdechlego dwumasa. Przy wymianie sprzegla zaleca sie od razu wymiane dwumasa, ta sama robota a dwie pieczenie na jednym ogniu:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #93 Napisano 4 Kwietnia 2009 Szarpanie przy ruszaniu, rytmiczne i powtarzajace sie dzwieki podczas pracy na biegu jałowym, lekkie wibracje auta przy obrotach od okolo 1200 obr/min do 1900 obr/min - padajacy dwumas. Ewidentne drgania i rzucanie silnikiem to juz objaw zdechlego dwumasa. Przy wymianie sprzegla zaleca sie od razu wymiane dwumasa, ta sama robota a dwie pieczenie na jednym ogniu:D Dzięki kolego masz plusa-dzięki tobie to kamnień spadł mi z serca!!! Myślałem że też będe mniał dwumas do wymiany,bo jak moje Autko pracuje na wolnych obrotach i położe ręke na kierownicy to czuć takie maleńkie drżenie,ale gdy lekko dodam gazu lub skręce kołami w lewo lub w prawo-wystarczy tylko troszke to kierownica nawet nie zadrży. A te objawy kolego co mi napisałeś to pukać w nie malowane drewno to takich moje autko nie pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malski Zgłoś #94 Napisano 4 Kwietnia 2009 witam Dodam kilka slow od siebie odnosnie zmiany dwumasy na jednomas.Dzisiaj wlasnie wymienilem. Ja osobiscie nie polecam takiej operacji ze wzgledu na komfort jazdy(trzesie buda,jest glosno w srodku auta),troche tak jeszcze polatam i zmieniam na dwumas . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #95 Napisano 5 Kwietnia 2009 Ja osobiscie nie polecam takiej operacji ze wzgledu na komfort jazdy(trzesie buda,jest glosno w srodku auta),troche tak jeszcze polatam i zmieniam na dwumas . Z góry wiadomo że tak będzie.. po coś ten dwumas tam wkładają, zawodna część ale dzięki temu kultura pracy silnika staje się znośna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #96 Napisano 3 Maja 2009 Wyżej napisałem ,że 17 tys i jeszcze chodzi ,ale.... teraz przy remoncie silnika okazało się,że rusza się na boki i oddałem na gwarancji.Po 2 tygodniach reklamacja uznana i wymiana jest na nowe koło lub zwrot kasy.Koło miało ok rok i 3 miesiące i przejechane ok 20-25 tys Wszystko fajnie tylko pytanie co dalej?? wymienić na następne koło Sachs (może załatwiłem je jazdą na niskich obrotach 1300-2800 przeważnie) czy zamienić na jakieś mocniejsze koło jeżeli jest w ogóle zamiennie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michalgry Zgłoś #97 Napisano 5 Maja 2009 Szarpanie przy ruszaniu, rytmiczne i powtarzajace sie dzwieki podczas pracy na biegu jałowym, lekkie wibracje auta przy obrotach od okolo 1200 obr/min do 1900 obr/min - padajacy dwumas. Ewidentne drgania i rzucanie silnikiem to juz objaw zdechlego dwumasa. Przy wymianie sprzegla zaleca sie od razu wymiane dwumasa, ta sama robota a dwie pieczenie na jednym ogniu:D Witam po raz pierwszy. Chciałem się dowiedzieć czy moje objawy tez pasują pod tą dwumasówke? Mianowicie: nie mam raczej żadnych hałasów na jałowym biegu, rusza jak na razie ok... problem polega na tym że silnik zaczyna nierówno pracować (dość ostro się trzęsie) przy przyspieszaniu na wyższych biegach ... mniejwięcej od 3 biegu w górę przy 1900 do 2900 obrotów... do piątego biegu (im wyższy bieg tym bardziej odczuwalne trzęsienie całego auta) Bardzo denerwujący objaw ze względu na przedział prędkości (od 70 w górę) Mechanik raczej stawia na dwumasówke ale pewien nie jest... to samo w serwisie.(ci to w ogule by chcieli auto rozebrać bo za godziny nieźle sobie liczą) ale do żeczy ... Chciałem się poradzić czy moje obiawy też podchodzą według Was pod to koło dwumasowe... Mam 1,9 TDI 130KM 2003r. 247tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #98 Napisano 6 Maja 2009 Witam po raz pierwszy.Chciałem się dowiedzieć czy moje objawy tez pasują pod tą dwumasówke? Mianowicie: nie mam raczej żadnych hałasów na jałowym biegu, rusza jak na razie ok... problem polega na tym że silnik zaczyna nierówno pracować (dość ostro się trzęsie) przy przyspieszaniu na wyższych biegach ... mniejwięcej od 3 biegu w górę przy 1900 do 2900 obrotów... do piątego biegu (im wyższy bieg tym bardziej odczuwalne trzęsienie całego auta) Bardzo denerwujący objaw ze względu na przedział prędkości (od 70 w górę) Mechanik raczej stawia na dwumasówke ale pewien nie jest... to samo w serwisie.(ci to w ogule by chcieli auto rozebrać bo za godziny nieźle sobie liczą) ale do żeczy ... Chciałem się poradzić czy moje obiawy też podchodzą według Was pod to koło dwumasowe... Mam 1,9 TDI 130KM 2003r. 247tyś. Moim zdaniem moze byc dwumasa ale tez np. pompowtrysk. Podobne objawy, ale skoro silnik na jalowym pracuje rowno to pewnie dwumasa... Poczekaj na wypowiedz innych uzytkownikow, moze ktos mial podobne problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peterr79 Zgłoś #99 Napisano 6 Maja 2009 Ja wymieniłem dwumasę bo miałem stado mrówek pod stopą przy wciskanu sprzęgła i auto przy ruszaniu czasem się telepało. Poza tym na biegu jałowym miałem duże drgania całego auta (burza w butelce z wodą). Te mrówki to było łożysko sprzęgła. A drgania budy i poszarpywanie przy ruszaniu to była właśnie dwumasa. Włożyłem komplet SACHS. Nie ma znaczenia czy Sachs czy Luk, bo często się zdarza, że w puedłku LUK'a znajdziemy dwumasę SACHS'a i odwrotnie. A to trzęsienie budą? Może poduszki pod skrzynią i silnikiem? Najpierw zacznij od najtańszych elementów. A dwumasa nieźle ssie kieszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #100 Napisano 8 Maja 2009 ja wymienilem caly komplet sprzegla + dwumasa 2 tygodnie temu ,ale cus jest nie tak ,bo cos zaczyna dzwonic , a jak wcisne sprzeglo to jest cicho, i na poczatku sprzeglo lekko chodzilo ,a teraz juz ciezej ,moze ktos juz spotkal sie z takim objawem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach