malski
-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O malski
- Urodziny 05.05.1980
Informacje osobiste
-
Imię
artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
michałowo
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
MS 48 tys. po podlaskich drogach jak narazie cisza
-
po wcisnieciu odpowietrznika wchodzi 70 litrow:zeco tylko pytanie jak sprezonym powietrzem powiekszyc "plastikowy" zbiornik w pasku?
-
Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy
malski odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam odpowiedz na twoje pytanie jest bardzo prosta .Nagrzewnica w pasku jest w najwyzszym punkcie (zbiorniczek wyrownawczy jest nieco nizej) dlatego przy braku oringu w korku wywali ci plyn.Cisnienie w ukladzie musi byc (jakies tam ,nie pamietam ile...) a ze jest za wysoki bo kompresja idzie w uklad to czy tak czy sia ci wywali przez zawor w zbiorniczku -
Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada
malski odpowiedział Jabol2.0 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam dzisiaj w podlaskim bylo -32 i po 10 km. jazdy silnik sie zagrzal do 90 stopni , ale gdy stalem 20 min. na jalowych obrotach silnika temp.spadla o jedna kreske . Panowie trzeba to tlumaczyc tak : nba biegu jalowym malo paliwa do rozgrzania scianek komory spalania (ssie mrozne powietrze i chlodzi silnik) termostat nic tu nie ma do gadania -
Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada
malski odpowiedział Jabol2.0 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
raczej ogrzewanie wnetrza wplywa na temp.silnika (to tak samo jakby wentylator chlodzil chlodnice ) ,u mnie dzieje sie tak samo na postoju jak wlacze na 2 bieg nawiew to temp.nie spada ,ale jak wlacze 4 bieg to juz wskaznik wedruje prawie do zera -
---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 17:17 ---------- a czy probowales wcisnac odpowietrznik
-
Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy
malski odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
sprawdzana byla szczelnosc i wymienione uszczelniacze zaworowe ,jak pisalem lekko zwichrowana byla glowica jakies tam setne mm -
Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy
malski odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tak, objawy - bulgotanie i wywalalo plyn przy szybszej jezdzie,wymiany termostatu ,korka,odpowietrzanie nic nie dalo.Robilem sam koszt cos ponad 300 zl. -
Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy
malski odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
woj.podlaskie pozdrawiam -
Wymieniona uszczelka pod głowicą- nadal problemy
malski odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No ale jest jedna, której nie rozymiem. Dlaczego wywala ten płyn przelewem tylko podczas ostrej jazdy, tak powyżej 3000rpm? Korki jak pisałem wymieniałem, a węże nadal twarde. Przecież po to jest te cholerny zaworek w korku aby to ciśnienie upuścić. Jak miałem goilfa, to na gorącym silniku poziom płynu się podnosił, bo się rozprężał, a ciśnienie nad płynem było dobrze regulowane. A co jest w tym jeb....ym Passacie? Przecież to jest taki sam układ. Nawet jak ciśnieni wali w układ chłodzenia (ci ciekawe tylko przy wyższych obr.), to korek powinie je upuścić i już. Owszem upuszcza ale jakoś dziwnie. Nie płynnie, tylko jak kolega marko002 pisał gwałtownie, tak, że wywala go przez przelew. Nie mam już sił do tego poj...go auta. zyggy mialem identycznie jak u ciebie ,zdjolem glowice byla lekko krzywa jakies tam setne mm zostala splanowana ,nowe uszczelki i wszystko wrocilo do normy -
Przechodzenie w tryb awaryjny podczas jazdy i szum powietrza podczas przyspieszania
malski odpowiedział kruszek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich ,wczoraj i dzisiaj samochód wpadł mi w tryb awaryjny bo suszarka potrafi pompowac nawet 2.0 bar (gdzie nigdy nie przekraczalo 1.4-1.5 bar ) wiem bo mam zamontowany wskaznik ciśnienia doladowania sztanga sprawdzona chodzi lużno,N75 ok,przewody ok,przy zdjetym wężyku z regulatora zachowuje sie jak mół tzn.do 3 tys.obr cisnienie nie przekracza 0,2 bar ,a teraz moje pytanie czy przeładowanie może wystepować po wlaniu ON zmieszanej z benzyna (na 30l ON 2l PB ) benzyny dolałem dlatego ,że podpowiedział mi tak kolega dlatego aby z ON nie oddzieliła sie parafina (paliwo mamy kiepskie na swojej stacji i mróz dzisiejszej nocy na podlaskim był -23) dziekuje za odpowiedz -
Duże cisnienie płynu chłodniczego 1,6D
malski odpowiedział eNcoM → na temat → Passat B1 - B2 (32/33 i 32B)
mysle ze to moze byc podparty termostat (otwarty)bo z tego co wyczytalem to masz caly czas duzy obieg ---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:58 ---------- -
najprawdopodobniej silnik sie wysrał bo miał juz dość kkm
-
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
malski odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wywala ci plyn dlatego ze nie ma oringu bo to uklad cisnieniowy(nie mozesz jezdzic na poluzowanym korku czy bez oringu), a jesli korek dokrecony i oring jest to wywala plyn bo cisnienie rosnie na skutek nieszczelnej uszczelki glowicy pozdrawiam -
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
malski odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mirek-pas oczywiscie u ciebie byl wyciek z chlodnicy ale tu mowa o cisnieniu w ukladzie chlodzenia i to dosc czesta jak widac wada naszych paskow