tasior69 Zgłoś #261 Napisano 29 Października 2013 W sumie to ja mam podobnie pasek pali normalnie- nic sie nie tlucze na jalowym biegu, sprzegło slizgneło mi sie dopiero 2 razy ale czuje podczas przyspieszania tak jakby mrowiemie przedzial ok 2 tys do 3 tys a podczas schodzenia z obrotów to czuc delikatnie na pedale gazu mrowienie i na wolnych obrotach drzzy kiera wiec co szukac komletu DM juz sie konczy???? ale chyba odpowiedz brzmi,,,,,, ze musze rozbic swinke-znowu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power22 Zgłoś #262 Napisano 29 Października 2013 W sumie to ja mam podobnie pasek pali normalnie- nic sie nie tlucze na jalowym biegu, sprzegło slizgneło mi sie dopiero 2 razy ale czuje podczas przyspieszania tak jakby mrowiemie przedzial ok 2 tys do 3 tys a podczas schodzenia z obrotów to czuc delikatnie na pedale gazu mrowienie i na wolnych obrotach drzzy kiera wiec co szukac komletu DM juz sie konczy???? ale chyba odpowiedz brzmi,,,,,, ze musze rozbic swinke-znowu? U mnie godzina 21.56,a Twoja odpowiedź z przyszłości 22.47:D o, już się zmieniła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power22 Zgłoś #263 Napisano 30 Października 2013 Witam, tak czy inaczej ponawiam prośbę o odpowiedź, ponieważ nie wiem na ile mam się szykować Witam. Mam podobny (zapewne) problem. Otóż - 1. przy ruszaniu drży dosyć głośno, ale od mniej więcej 2000-2800 obr/min 2. sprzęgło się nie ślizga, auto przyśpiesza równo, 3. pasek odpala normalnie, nie gaśnie itp., ale przy odpaleniu na zimnym puści dymek, taki siwy przy czym później go już nie ma; 4. przy mocniejszym dodaniu gazu znaczy teren na czarno dosyć mocno. Sprawdzałem wtryski na Vagu i niby wszystkie ok. Jeśli chodzi o pkt.1 i 2 możliwe, że pada sprzęgło?? Nie jeżdże stylem PSJ (poj....Styl Jazdy, czyli przy 60-70 wrzucam 5 bieg Czy ktoś miał podobne objawy?? Przyszły nagle wszytkie jakby na raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #264 Napisano 30 Października 2013 Nie jest to raczej związane z 2masą, kopcenie to raczej wina softa, drżenie -szukałbym w poduszkach silnika skrzyni może? Jeśli nie stuka przy zapalaniu/gaszeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #265 Napisano 30 Października 2013 Ja dzisiaj na parkingu w ciszy i przy otwartym oknie bawiłem sie gazem i delikatnie w pewnym zakresie obrotów słychac delikatne tyrkotanie nie kreciłem go ostro tylko delikatnie max ok 1500- 2000 spodziewałem sie ze kiedys to nastapi pewnie to moze byc stadium poczatkowe bo podczas gaszenia jest cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #266 Napisano 18 Listopada 2013 Witam Panowie. Szukam na forum odpowiedzi, ale nie umiem znaleźć. Mianowicie, czy przy wymianie można dwumas przykręcić w innym położeniu niż poprzedni ? Czy pasuje tylko w jedno ustawienie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #267 Napisano 18 Listopada 2013 Czy pasuje tylko w jedno ustawienie ? W jeden sposób pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #268 Napisano 27 Listopada 2013 A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #269 Napisano 27 Listopada 2013 AVF 130KM 6biegów 240mm średnica tarczy AWX 130KM 5 biegów 228mm średnica tarczy. Obydwa koła nie są zamienne plug&play Kupuj dedykowaną wielkość koła do swojego silnika czyli 240mm. Koszt ~1000zł a gdzie sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #270 Napisano 28 Listopada 2013 Koszt ~1000zł a gdzie sprzęgło to nie jest nowa dwumasa, tylko regenerowana przez producenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #271 Napisano 28 Listopada 2013 to nie jest nowa dwumasa, tylko regenerowana przez producenta Gdzie kupić taką dwumase? Nie wiedziałem że producent regeneruje stare koła, że jakieś prywatne firmy to tak ale nie cieszą się zbyt dobrymi opiniami takie regenerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #272 Napisano 29 Listopada 2013 Nowe dwumasy i z gwarancją to w ASO, części w cenach 1000-1800 (ze sklepu i w większości z allegro) to regenerowane przez LUKa, SACHSa i innych producentów koła dwumasowe. Gdzieś o tym pisałem, że nawet wycofali z rynku elementy, które służyły prywaciarzom do regeneracji w zakładach i teraz sami klepią a ludziom nie dadzą zarobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość barthez186 Zgłoś #273 Napisano 29 Listopada 2013 A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów? Popytaj kolegów z forum którzy handlują częściami. Ja ostatnio pytałem o cenę z racji przymiarki do wymiany i za komplet (dwumasa, sprzęgło, docisk itd.) i dostałem cenę 1650 (Luk albo Sachs bo to to samo). Wiem że na alledrogo kupisz w podobnych pieniądzach ale często kupuję tu na forum i jeszcze się na niczym nie przejechałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodigy Zgłoś #274 Napisano 16 Października 2014 (edytowane) Witam Bardzo proszę o pomoc.Posiadam passata b5 1.9 115km 99r. Od kilku miesięcy przy ruszaniu strasznie szarpie samochodem .Lecz jak dodam trochę gazu np do 1300 obrotów to przestaje szarpać.ruszam wtedy normalnie. Także jak dodam gwałtownie gazu albo szybko spuszczę gaz to samochodem szarpnie.A patrząc na silnik przy dodawaniu gazu silnik skacze jakby miał wypaść.Objawy szarpania na zimnym i ciepłym silniku te same.Jeden mechanik mówi że poduszki silnika a drugi że dwumas.Ja już jestem głupi.Doradźcie mi co robić. Do tego dziś zauważyłem jak stałem na parkingu wciskając pedał sprzęgła to słychać taki inny dźwięk jak przy dziurawym tłumiku.A jak puszczałem sprzęgło to coś w silniku jakby przeskakiwało.NIe wiem czy to normalne bo już za dużo sie przysłuc***e.Dodam że przy odpalaniu i gaszeniu nie ma żadnych dźwięków czy szarpaniem samochodu oraz biegi działają normalnie także nie mam żadnych błedów. Bardzo proszę o poradę. Edytowane 16 Października 2014 przez prodigy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emki Zgłoś #275 Napisano 24 Listopada 2014 Witam, Przy 356tys byłem zmuszony zając sie dwumasą. Spory przebieg ADR'a skłonił mnie do montażu jednomasówki - koszt dwumasa spory i już nijak współmierny do wartości auta. Od wymiany na początku miesiąca zrobiłem już ok 1,5tys km i prawdę mówiąc nie czuje specjalnego dyskomfortu. W zasadzie najwieksza różnica jaka jest to lekka wibracja przy ruszaniu na zbyt niskich obrotach, tak samo lekkie jakby szarpnięcie przy zmianie biegu na niskich obrotach. Przy normalnych wartościach obrotowych nie zauważam żadnych istotnych różnic. Zreszta i tak jest o niebo lepiej niż na zużytym dwumasie :-) Reasumując, przy benzynie i to dość słabej (125KM) zamiana dwumasy na jednomas jest jak najbardziej ekonomicznie uzasadniona i nie cierpi na tym w zasadzie komfort. Co do diesla nie wypowiem się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baks Zgłoś #276 Napisano 1 Kwietnia 2015 Koledzy czy koło 03G 105 266 AF będzie pasowało do mojego silnika bkp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #277 Napisano 1 Kwietnia 2015 jak cos to mam dwumase do awx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #278 Napisano 2 Kwietnia 2015 Koledzy czy koło 03G 105 266 AF będzie pasowało do mojego silnika bkp będzie fruwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baks Zgłoś #279 Napisano 3 Kwietnia 2015 będzie fruwać Dzięki za info. Powiedzcie czy dużo dłubania jest przy zdejmowaniu skrzyni - wymieniałem kiedyś w królowej lawet i nie mam dobrych wspomnień ? Tu podobno jest jakiś "magic trik", a cała wymiana dwumasy ze sprzęgłem zajmuje max. 4 godz. Słyszał może ktoś, coś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #280 Napisano 4 Kwietnia 2015 Mój rekord przy wymianie uszczelniacza na wale za dwumasą to 3 godziny. Jak się już kilka skrzynek w paskach ściągło to idzie szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach