Gonzo !!!
-
Liczba zawartości
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gonzo !!!
- Urodziny 07.11.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kalisz
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Silnik AVF - VW Passat B5 FL Temat wygląda następujące, mam pompki o nr. 038130073AA, jedna niestety już się skończyła. Byłem u jednego mechanika który stwierdził że można taką pompkę zastąpić taką o oznaczeniu 038 130 073 AL, ponieważ te moje zostały wycofane w 2001r z produkcji a zastąpiły je właśnie te z końcówką AL. I po założeniu takiej pompki nie będzie potrzeby robienia żadnych korekt w kompie. Czy ten mechanik miał racje? Może ktoś z forum to potwierdzić lub obalić to co powiedział?
-
Pacjent Passat b5 fl avf wuja, jak w tytule łapie tryb awaryjny i szarpie delikatnie podczas przyspieszania. Logi: Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161641.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161642.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161643.html Dynamiczne ze złapanym trybem awaryjny przy ponad 3000obr: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161647.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161648.html Dynamiczne bez trybu awaryjnego: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161650.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161651.html
-
Gdzie kupić taką dwumase? Nie wiedziałem że producent regeneruje stare koła, że jakieś prywatne firmy to tak ale nie cieszą się zbyt dobrymi opiniami takie regenerowane.
-
A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów?
-
Silnik 2.0 TDI BGW gwałtownie zgasł.
Gonzo !!! odpowiedział macieek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
przy diagnozie na pewno nie ale jak nie chcesz silnika uszkodzić to bierz "na pych". Ogólnie jak brałeś na pycha też silnik blokował? -
Silnik 2.0 TDI BGW gwałtownie zgasł.
Gonzo !!! odpowiedział macieek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
TDI na pycha? To się może źle skończyć -
Też proszę o pomoc, mam do wymiany klocki z przodu a z tematu wiem są 3 rozmiary tarcz. Czy do każdego rozmiaru są inne wymiary klocków? Prosił bym o podanie wymiarów przednich i tylnych tarcz w moim pasku FL 130KM VIN WVWZZZ3BZ1E148945 kolego Lewian daj też info na PW o cenach klocków przód i tył które nie będą mocno pylić felg oraz jakiś tarcz na tył.
-
Daj jakieś namiary do nich A do mojego AVFa też się nada ten olej? Przebieg 220tys. obecnie zalany olejem Mobil 5W30, ale jak wiadomo o mobilu są różne opinie.
-
Panowie takie pytanie mam, pacjent to B5 AWX ojca. Przebieg 400tys. kupiony z niemcowni tydzień temu. Nie wiadomo jaki olej był zalewany i teraz takie pytanie jakim olejem go zalać mianowicie 5W30 czy 5W40 czy może jakiś inny, jaka jest różnica między tymi olejami. I Jakich producentów oleje są najlepsze? Wiem że olej musi spełniać normę PD
-
Mam problem z turbina po regeneracji, poprosze o pomoc
Gonzo !!! odpowiedział apogeum → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jeżeli chodzi o szuranie/chrobotanie dochodzące z turbo to polecam ten temat z forum A4. Ja jestem na razie na 30 stronie http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/ -
Mam problem z turbina po regeneracji, poprosze o pomoc
Gonzo !!! odpowiedział apogeum → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dandek88 nie liczył bym że to dolot. Ja tak jak już wcześniej pisałem, mam dokładnie te same objawy. Rozrząd nówka, dolot sprawdzony. -
Mam problem z turbina po regeneracji, poprosze o pomoc
Gonzo !!! odpowiedział apogeum → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dandek88 mam dokładnie to samo u siebie, na 99% obstawiam że to turbo. Logi wychodzą idealnie, turbo wstaje idealnie ale jednak też coś niepokojąco hałasuje w nim. Zobacz w jakim stanie masz wirnik strony zimnej. -
Mam problem z turbina po regeneracji, poprosze o pomoc
Gonzo !!! odpowiedział apogeum → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam prośbę do kogoś kto ma 100% sprawną turbinę wyciągniętą z auta która nie brała oleju. Mianowicie chciałbym żeby ktoś mi sprawdził czy gdy się spływ oleju zatka i dmuchnie w dopływ oleju to czy powietrze delikatnie wylatuje którąś stroną wirnika. Mam już 2 turbinę z takimi samymi objawami, sprzedający twierdzą że są 100% sprawne a ja nie wiem czy to montować czy to następny bubel -
Wałek i szklanki nie były sprawdzane, ale tak jak pisałem bez doładowania silnik pracuje jak zegarek.
-
Turbo ogólnie chodzi bardzo głośno, tz wydaje mi się że to turbo i nie jest to świst tylko jakby wycie, ogólnie ciężko to opisać. W trybie awaryjnym gdy odczepię przepływówke nie ma tego więc tak domniemam że to turbo, ewentualnie nieszczelny dolot. A temat jest o tyle ciężki że tym autem poruszam się za granicą i nie chciał bym żeby turbo posypało się na trasie.