Skocz do zawartości

Gonzo !!!

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gonzo !!!

  • Urodziny 07.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Silnik AVF - VW Passat B5 FL Temat wygląda następujące, mam pompki o nr. 038130073AA, jedna niestety już się skończyła. Byłem u jednego mechanika który stwierdził że można taką pompkę zastąpić taką o oznaczeniu 038 130 073 AL, ponieważ te moje zostały wycofane w 2001r z produkcji a zastąpiły je właśnie te z końcówką AL. I po założeniu takiej pompki nie będzie potrzeby robienia żadnych korekt w kompie. Czy ten mechanik miał racje? Może ktoś z forum to potwierdzić lub obalić to co powiedział?
  2. Pacjent Passat b5 fl avf wuja, jak w tytule łapie tryb awaryjny i szarpie delikatnie podczas przyspieszania. Logi: Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161641.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161642.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161643.html Dynamiczne ze złapanym trybem awaryjny przy ponad 3000obr: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161647.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161648.html Dynamiczne bez trybu awaryjnego: http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161650.html http://vaglog.rtnet.pl/mariusz-ga_161651.html
  3. Gdzie kupić taką dwumase? Nie wiedziałem że producent regeneruje stare koła, że jakieś prywatne firmy to tak ale nie cieszą się zbyt dobrymi opiniami takie regenerowane.
  4. A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów?
  5. przy diagnozie na pewno nie ale jak nie chcesz silnika uszkodzić to bierz "na pych". Ogólnie jak brałeś na pycha też silnik blokował?
  6. TDI na pycha? To się może źle skończyć
  7. Też proszę o pomoc, mam do wymiany klocki z przodu a z tematu wiem są 3 rozmiary tarcz. Czy do każdego rozmiaru są inne wymiary klocków? Prosił bym o podanie wymiarów przednich i tylnych tarcz w moim pasku FL 130KM VIN WVWZZZ3BZ1E148945 kolego Lewian daj też info na PW o cenach klocków przód i tył które nie będą mocno pylić felg oraz jakiś tarcz na tył.
  8. Daj jakieś namiary do nich A do mojego AVFa też się nada ten olej? Przebieg 220tys. obecnie zalany olejem Mobil 5W30, ale jak wiadomo o mobilu są różne opinie.
  9. Panowie takie pytanie mam, pacjent to B5 AWX ojca. Przebieg 400tys. kupiony z niemcowni tydzień temu. Nie wiadomo jaki olej był zalewany i teraz takie pytanie jakim olejem go zalać mianowicie 5W30 czy 5W40 czy może jakiś inny, jaka jest różnica między tymi olejami. I Jakich producentów oleje są najlepsze? Wiem że olej musi spełniać normę PD
  10. Jeżeli chodzi o szuranie/chrobotanie dochodzące z turbo to polecam ten temat z forum A4. Ja jestem na razie na 30 stronie http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-awx-niepokojacy-dzwiek-11005/
  11. Dandek88 nie liczył bym że to dolot. Ja tak jak już wcześniej pisałem, mam dokładnie te same objawy. Rozrząd nówka, dolot sprawdzony.
  12. Dandek88 mam dokładnie to samo u siebie, na 99% obstawiam że to turbo. Logi wychodzą idealnie, turbo wstaje idealnie ale jednak też coś niepokojąco hałasuje w nim. Zobacz w jakim stanie masz wirnik strony zimnej.
  13. Mam prośbę do kogoś kto ma 100% sprawną turbinę wyciągniętą z auta która nie brała oleju. Mianowicie chciałbym żeby ktoś mi sprawdził czy gdy się spływ oleju zatka i dmuchnie w dopływ oleju to czy powietrze delikatnie wylatuje którąś stroną wirnika. Mam już 2 turbinę z takimi samymi objawami, sprzedający twierdzą że są 100% sprawne a ja nie wiem czy to montować czy to następny bubel
  14. Wałek i szklanki nie były sprawdzane, ale tak jak pisałem bez doładowania silnik pracuje jak zegarek.
  15. Turbo ogólnie chodzi bardzo głośno, tz wydaje mi się że to turbo i nie jest to świst tylko jakby wycie, ogólnie ciężko to opisać. W trybie awaryjnym gdy odczepię przepływówke nie ma tego więc tak domniemam że to turbo, ewentualnie nieszczelny dolot. A temat jest o tyle ciężki że tym autem poruszam się za granicą i nie chciał bym żeby turbo posypało się na trasie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności