maggt Zgłoś #121 Napisano 21 Lutego 2010 Witam. Ja, co prawda w benzynie, męczyłem się z tą kontrolką 1,5 roku. Wyskakiwały błędy ,że mieszanka za bogata lub uboga. Kasowanie pomagało czasami na miesiąc, czasami na jeden dzień. Dopiero na koniec wyskoczył błąd, że czujnik temp. silnika padnięty. Wymiana- u mnie wszystko 60 PLN- i od 3 miesięcy mam spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin24m Zgłoś #122 Napisano 28 Marca 2010 witam miałem podobnie w passacie 05 r podłaczyłem pod kompa i zawieszał sie czujnik temperatury wody znajduje sie z tylu silnika po lewej stronioe na dole. wymiana czujnika i po problemie koszt naprawy 85 zł pozdrawiam ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:31 ---------- w moim b5 1.9 130 konikow zapalila sie po zatankowaniu paliwa w luxemburgu .w polsce zalałem verwe diesla i po 50 km na razie mam spokój ,czy to wina paliwa ? witam to napewno nie paliwo raczej czujnik temperatury wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #123 Napisano 28 Marca 2010 U mnie sprawa wygląda tak: na zegarach temp 90 stopni czasem ciutkę więcej. Temp rośnie tak jak powinna. Po podłączeniu pod VAGa w zakładce "Engine.... Bloki pomiarowe..." program zczytuje temp niższą. Dziś na desce miałem 90 stopni na Vagu 78, innym razem 84. Według mojego rozumowania to uszkodzony czujnik temp. -fałszuje pomiar do sterownika. Wymianiać czujnik na nowy? Czy może być inna przyczyna tej różnicy temp? Na Vag-u żadnych błędów odnośnie czujnika. Czasem coś o EGR wysokczy i komunikat abgas werkstant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #124 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) U mnie także od wczoraj świeci się EMISSIONS WORKSHOP. A było tak.... Jadąc na 4 biegu chciałem przyspieszyć i poczułem lekki spadek mocy i zaświeciła się kontrolka Emissions Workshop. Następnie auto jechało w sumie normalnie z wyczuwalnym, lekkim spadkiem mocy i jakby większym, chwilowym spalaniem pokazywanym przez komputer - kontrolka świeciła cały czas. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu od razu pojawia się komunikat i kontrolka świeci bez przerwy. Czytam wszystko co jest na forum i wszędzie pojawia się informacja o padniętym czujniku temperatury silnika. Jednak nigdzie nie ma podanego jego numeru katalogowego! Jako, że statystycznie najwięcej jest informacji o tego typu usterce napiszcie proszę gdzie i za ile można kupić ten czujnik, czy można go samodzielnie wymienić i co należy zrobić by to zrobić Jaki konkretnie numer błędu pojawia się w przypadku złej pracy lub padnięcia tego czujnika? Może ktoś zna numer katalogowy tego czujnika dla silnika 131 KM AWX i mógłby podać? Po ostatnich wydatkach związanych ze świeżo zakupionym dla żony Oplem Corsą jestem ewidentnie przerażony perspektywą (odpukać) kosztownej naprawy.... Edytowane 2 Kwietnia 2010 przez zagajnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #125 Napisano 2 Kwietnia 2010 Wczoraj, przed diagnostyką komputerową zdjąłem obudowę silnika, poruszałem wtyczką czujnika temperatury płynu chłodzącego, sprawdziłem, że EGR pracuje, posłuchałem czy nic podejrzenie w jego okolicach nie syczy. Włączyłem samochód i po 200 metrach jazdy kontrolka sama zgasła !!!! Po wizycie na komputerze wyszedł błąd P1557 - chwilowe przeładowanie. Błąd został wykasowany i jak odpalę auto dzisiaj po pracy to mam nadzieję, że się nie pojawi (odpukać!) Wesołych Świąt Wielkanocnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roberto_83 Zgłoś #126 Napisano 2 Kwietnia 2010 W moim przypadku przy pojawiajacym sie takim samym komunikacie przyczyna byl czujnik chlodzenia cieczy wymiana na nowy nie jest droga a problem z glowy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravber Zgłoś #127 Napisano 21 Kwietnia 2010 Przeczytałem to wszystko i aż się boję podpinać do kompa. Już dłuższy czas mruga mi kontrolka świec żarowych, która gaśnie i zapala się ponownie po przejechaniu ok. 30 km. Wczoraj wymienilem łącznik elastyczny i wyskoczył mi kolejna kontrolka silnika z komunikatem Abgas Verkstatt. Mam teraz juz choinkę i zastanawiam się co to moze być. Wcześniej podpinalem juz do kompa i pokazał mi bład świecy na 4 cylindrze, ale świece sprawdziłem i grzeją wszystkie. Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jabber1981 Zgłoś #128 Napisano 22 Maja 2010 witam mam pewien problem mianowicie zaplaila mi sie pomaranczowa lampka ostrzegawcza spalin czasem gasnie czasem sie zapala gdy wlaczam klimatyzacje pachnie ropa wsrodku wczoraj zaczelo mi dymic z pod maski moze kto spomoze co to mozebyc? ..........zauwazyłem ze kubanczyk11111 miał ten sam problem czy moze znalazles przyczyne tego wlasnie "zjawiska" mam to samo w passacie b6 2006r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcello34 Zgłoś #129 Napisano 8 Czerwca 2010 Witam u mnie kontrolka AbgasVerkstatt zapalała się i gasła dzies z 5miesiecy jakoś nie było kiedy podjechac na vaga. Wkońcu dzisiaj sie udało podpiąc pod kompa, wyskoczył bład przeładowania i niesprawny recyrkulator spalin. Po wykasowaniu błedu auto jakos tak dynamiczniej rusza, nie wiem na ile sie naciesze takim stanem rzeczy bo mechanik który mi to robił powiedział że i tak mnie nie minie wymiana lub czyszczenie tego ustrojstwa od spalin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcopter Zgłoś #130 Napisano 8 Lipca 2010 (edytowane) witam, przeczytałem siedem stron na temat komunikatu AbgasVerkstatt i troszeczkę się przeraziłem - tyle przypadków. Zadzwoniłem do zaprzyjaźnionego kolegi z serwisu "Machudery" w Łęczycy, podpiął do kompa i wyszła świeca żarowa. Jest lato - trzy świece jeszcze działają, błąd skasowany - nie wyskakuje, przed zimą wymienię świecę i tak pozdrawiam Edytowane 8 Lipca 2010 przez mcopter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #131 Napisano 8 Lipca 2010 Kol mcopter - kasowanie nic nie da... sam kasowałem i po pewnym czasie się znowu pojawiał. Musisz wymienić . I zmartwię Cię - wymień wszystkie 4 .... ponadto pasują tylko oryginały z VW - ok.80zł sztuka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automan Zgłoś #132 Napisano 8 Lipca 2010 Panowie miałem ten problem okazało się że źle wskazywał czujnik temperatury cieczy w głowicy bo sa dwa i wartości pomiędzy nimi były zbyt duże i komputer czytał jako niedogrzanie i to cała filozofia zrób pomiar vag iem to się upewnisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianV6 Zgłoś #133 Napisano 12 Lipca 2010 witam, czy ktoś miał może problem z "abgas werkstant" : "abgas werkstatt, w passacie 2,5 TDI ??? ja borykam sie z tym problemem od jakiegoś czasu, objawa jest taka ze: gdy rano odpale i ruszam, temperatura idzie w góre do ok 70stopnii, spadek mocy(tak jakbym przy 2,5tys. obr. nacisnął sprzęglo i szybko je puścił) po czym temp idzie w dół i po chwili w góre do 90 st. i stoi. Miał ktoś podobny problem??? mechanik mi mówi ze ta czujnik tem. płynu chlodniczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mc777 Zgłoś #134 Napisano 20 Sierpnia 2010 Witam, Mam podobny problem z komunikatem Abgas Werkstatt. U mnie pojawia się on wtedy, gdy w chwili przypływu emocji nacisnę pedał gazu, tj. przy normalnej jeździe nigdy się nie zapala, ale kiedy gwałtownie przyspieszam, to np. przy 130km/h wyskakuje ten komunikat, zapala się żółta lampka silnika a samochód delikatnie przymula. Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu kontrolka nadal się świeci. Nie dzieje się tak zawsze, dlatego kiedy byłem ostatnio u mechanika, przejechał się nim i stwierdził, że wszystko jest ok i jemu nic się nie zapaliło. Podpiął się jedynie pod komp i wykasował ten błąd. No ale mi się to dwa dni temu znowu przytrafiło... Co to takiego i jak z tym walczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #135 Napisano 20 Sierpnia 2010 a jaki numer błędu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mc777 Zgłoś #136 Napisano 20 Sierpnia 2010 No niestety nie spisałem sobie numeru błędu, tak że go nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tusia Zgłoś #137 Napisano 28 Sierpnia 2010 witam, problem abgas tyczy sie rowniez i mnie, mianowicie zakupiliśmy auto jakieś 2 tyg temu, po przejechaniu ok 30 km zapaliła sie najpierw kontrolka świec, auto zostało podłączone do komputera i wykrył wadę czwartej świecy, pan mechanik skasował błąd ale do wymiany świecy musieliśmy czekać 2dni. międzyczasie kontrolka zapalała się w momencie rozgrzania silnika, a sporadycznie do kilkudziesięciu km gasła, ale potem zapaliła się równiez kontrolka abgas i błąd w komputerze: brak płynu filtra cząstek stałych. w umówionym terminie wymiany świecy okazało się że kurier przysłał nie tą świece co trzeba więc pan mechanik po oględzinach stwierdził że świeca jest fizycznie w porządku i zamieni ją miejscem z 3 świecą. wykasował błąd ale kazał jechać do serwisu napełnić dpf. w serwisie vw panowie stwierdzili faktyczny brak płynu w zbiorniku (260zl/litr a mieści sie tych litrów4) i (o dziwo!) błąd 4świecy żarowej, w poniedziałek mam wizytę więc jak bedzie coś wiadomo podzielę się wiadomościami. a na chwile obecną mam pytanie odnośnie błędu świec, co może byc nie tak, jeżeli mimo zamiany świec dalej wyskakuje awaria tej czwartej? pozdrawiam! ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:13 ---------- jeszcze jedno pytanie mi umknęło, czy mimo tych 2 błędów (świecy i filtra) mogę sobie dalej śmigać? pan z VW powiedział że nie za bardzo bo przy tym silniku (2,0 tdi v8) może byc to dla niego destrukcyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrZ1989 Zgłoś #138 Napisano 29 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, chciałbym podzielić się moim problemem jestem właścicielem Pasia od 2 tyg. Wczoraj podczas pobytu w garażu i odpaleniu auta po około 10 min zapaliła się kontrolka pomarańczowa od emisji spalin,autem nie wyjechałem i wiadomo jak dłużej postoi przy odpalonym silniku to czuć zapach spalin. Czy może mieć to jakiś wpływ na zapalenie się kontrolki? Kolejną sprawą jest to że silnik pracuje normalnie, temperatura w normie 90 stopni, brak spadku na mocy. Ale kiedy włączam Climatronic i ustawiam na 29 stopni to nie ma ciepłego powietrza A Klima działa idealnie, chłodzi itp.... Kolejną sprawą jest lekkie "bzykanie" w okolicach kufra tylnego na odpalonym silniku co to może być? Doda że silnik 1.8 T z 2002r. przebieg 161 000 Km z Polskiego salonu od 1-wszego właściciela. Czekam na pomocne rady Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotbielsko Zgłoś #139 Napisano 1 Września 2010 miałem to samo,przyczyną był zawór egr,wymieniłem na nowy i problem zniknął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek-passat Zgłoś #140 Napisano 2 Września 2010 witam miałem podobnie w passacie 05 r podłaczyłem pod kompa i zawieszał sie czujnik temperatury wody znajduje sie z tylu silnika po lewej stronioe na dole. wymiana czujnika i po problemie koszt naprawy 85 zł pozdrawiam ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:31 ---------- witam to napewno nie paliwo raczej czujnik temperatury wody witam to na pewno nie paliwo raczej czujnik temperatury wody marcin ,mozliwe ,jednak od tamtego czasu nic takiego sie nie powtorzylo,autko smiga jak ta lala ,a nie oszczedzam go pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach