Skocz do zawartości

tusia

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tusia

  • Urodziny 18.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    marta
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. tusia

    spadek mocy

    turbine zostawiam w rozliczeniu, a na nową org. vw mam 2 lata gwarancji. to jest mój pierwszy diesel, więc o ile to możliwe mógłbyś mi poradzić jak powinnam ją "poprawnie użytkować aby sie dobrze dobrze podcierało". autem częsciej jeździ mama, a ma raczej staroświecki styl jazdy, to znaczy niskie obroty, bez dociskania w pedał! facet w ASO powiedział, że wykonanie regeneracji nic nie da, problem może sie powtrórzyc, radził żeby dołożyc 1tys i zainwestować w nową.
  2. tusia

    spadek mocy

    witam, moj passat też niestety zaniemógł, przy wysokich obrotach tracił moc. muł niesamowity. po kilku godzinach, po odpaleniu jechał juz normalnie, ale rodzicielka postanowiła jednak sprawdzic w aso co jest (vag wykazał przeładowywanie?! doładowania). i niestety padła turbina, wymiana na nowa oryginalna vw to koszt ok 6tys :debil ale oddajac stara, plus rabaty wyjdzie to nas ok 4tys. a cała impreza u plichty.
  3. a no tak właśnie myslałam zatem czekam z niecierpliwością na powrót i nowe tematy do rozmowy, poki co moj mozg tez jest na wakacjach
  4. witam dziewczynki i jak widze kilku chłopców. coś cichutko ostatnio w tym babskim zakątku
  5. witam, problem abgas tyczy sie rowniez i mnie, mianowicie zakupiliśmy auto jakieś 2 tyg temu, po przejechaniu ok 30 km zapaliła sie najpierw kontrolka świec, auto zostało podłączone do komputera i wykrył wadę czwartej świecy, pan mechanik skasował błąd ale do wymiany świecy musieliśmy czekać 2dni. międzyczasie kontrolka zapalała się w momencie rozgrzania silnika, a sporadycznie do kilkudziesięciu km gasła, ale potem zapaliła się równiez kontrolka abgas i błąd w komputerze: brak płynu filtra cząstek stałych. w umówionym terminie wymiany świecy okazało się że kurier przysłał nie tą świece co trzeba więc pan mechanik po oględzinach stwierdził że świeca jest fizycznie w porządku i zamieni ją miejscem z 3 świecą. wykasował błąd ale kazał jechać do serwisu napełnić dpf. w serwisie vw panowie stwierdzili faktyczny brak płynu w zbiorniku (260zl/litr a mieści sie tych litrów4) i (o dziwo!) błąd 4świecy żarowej, w poniedziałek mam wizytę więc jak bedzie coś wiadomo podzielę się wiadomościami. a na chwile obecną mam pytanie odnośnie błędu świec, co może byc nie tak, jeżeli mimo zamiany świec dalej wyskakuje awaria tej czwartej? pozdrawiam! ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:13 ---------- jeszcze jedno pytanie mi umknęło, czy mimo tych 2 błędów (świecy i filtra) mogę sobie dalej śmigać? pan z VW powiedział że nie za bardzo bo przy tym silniku (2,0 tdi v8) może byc to dla niego destrukcyjne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności