Skocz do zawartości

automan

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O automan

  • Urodziny 07.04.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świnoujscie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam wszystkich na tym forum. Problem mój na szczęście nie dotyczy mojego paska ale żony Hyundai santa fe otóż nie działa licznik prędkości i mam pytanie do kolegów elektryków jak idzie sygnał wychodzący z czujnika na skrzyni do licznika czy jest jakiś przekaźnik czy bezpośrednio do licznika. Czujnik na skrzyni jest nowy ale to nic nie zmieniło. Forum hyundaia na którym prosiłem o pomoc nie znalazł odzewu. Nasze forum jest niezawodne. Pozdrawiam.
  2. Panowie miałem ten problem okazało się że źle wskazywał czujnik temperatury cieczy w głowicy bo sa dwa i wartości pomiędzy nimi były zbyt duże i komputer czytał jako niedogrzanie i to cała filozofia zrób pomiar vag iem to się upewnisz.
  3. Panowie miałem taki sam problem przy ruszaniu i cofaniu od czasu do czasu szarpało i ucichło i po miesiącu to samo po wyjęciu sprzęgła i dwumasy okazało się że spadła zawleczka ze sprężyny amortyzatora tarczy sprzęgłowej bo i przy dwumasie amortyzatory ma również tarcza i była tylko jedna drugą zmieliło więc po pierwszym razem ucichło dwumasa była ok.tarcza i docisk również tylko te małe spinki narobiły tyle kłopotu.Przy okazji wymieniłem na nowe bo mam już 160tyś. przejechane.Jeżeli bym wiedział że to tylko te spinki jezdził bym do dzisiaj i nie przejmował się tym.
  4. wszystko wskazuje że masz wżery na tłoczkach i to jest powód zapowietrzania sie układu hamulcowego bo gdy wcisnołeś tłoczki głębiej aby zmieściły się nowe klocki to wżery przeszły za uszczelnienie i kicha.Musisz wymienic też tłoczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności