waza1978 Zgłoś #41 Napisano 27 Marca 2008 Teraz i u mnie już nie gaśnie:mad:.Zajmę się tym problemem na poważnie i jak ktoś już wyżej doradzał najpierw na komputer zobaczę co pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #42 Napisano 27 Marca 2008 Aha, zapomniałem dodać że niekiedy jak odpalam furaka to zapali tak jakbym go trzymał lekko na gazie i po sekundzie może dwóch wraca do normy.ten skok obrotów nie jest wysoki ale jednak odczuwalny i zaznaczam jeszcze raz nie zawsze się tak dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #43 Napisano 28 Marca 2008 u mnie zgasla znowu i juz wiele km przejechalem przez te pare dni i chyba znowu bede mial spokoj na jakis czas bo sie nie swieci ale juz mam namiar na "vaga" i przy okzaji i tak podjade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #44 Napisano 31 Marca 2008 Byłem na VAG i okazało się że jest problem z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej.Drobna wymiana i już zapomniałem o problemie.Ale z tego co rozmawiałem z mechanikiem to zaświecenie tej lampki może oznaczać co najmniej kilkanaście usterek typu katalizator,czujnik temp.,filtr cząsteczek stałych,itp.Także jedyne co mogę rozsądnego poradzić to udać się do dobrego mechaniora na VAGA.Może nawet wystarczyć zwykłe wykasowanie błędu. Powodzenia z usuwaniem usterki.POZDROWIONKA!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidmarko160 Zgłoś #45 Napisano 3 Kwietnia 2008 u mnie też są te skoki obrotów podczas odpoalania, możliwe że u mni twż będzie ten czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #46 Napisano 3 Kwietnia 2008 Witam miałem również problem z ta nieszczęsna kontrolką Paliła mi sie przez cały czas wymieniłem czujnik temperatury i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #47 Napisano 3 Kwietnia 2008 no u mnie znowu sie zapala czasami ale gasnie ale juz na poniedzialek jestem na vag-a umowiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoopy Zgłoś #48 Napisano 3 Kwietnia 2008 Najlepszym rozwiazaniem jest własnie komp Kontrolka zapali sie zawsze jezeli jest jakis problem z śilnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #49 Napisano 7 Kwietnia 2008 u mnie okazalo nawalał czujnik temperatury płynu chłodzącego mam nadzieje ze teraz juz nie bedzie przesladowac mnie ta kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #50 Napisano 7 Kwietnia 2008 peter-11 no i po co ci było odkrywać amerykę.przecierz pisałem ci wcześniej o tym czujniku.pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #51 Napisano 7 Kwietnia 2008 no dzieki za info, tak myslalem ze tak jak mowiles to dlatego ta kontrolka, dlatego uspokojony informacja nie spieszylem sie z diagnoza, poza tym wreszscie znalazlem miejsce gdzie mi to zdiagnozowali i wymienili od razu za jednym razem w kilka chwil a co wazne nie w serwisie to najczestsza przyczyna chyba palenia sie tego abgasa ale jak wszyscy wiemy przyczyn moglo byc b,. duzo ze zapalała sie ta kontrolka pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gusiak12 Zgłoś #52 Napisano 5 Maja 2008 (edytowane) Z tego ci mi wiadmo to filtr czastek stalych montowany byl od wersji B6 i to w wersji 2.0 TDI 170KM, bo gdzes czytalem na formum ze jest problem z chiptuningiem tego silnika wlasnie przez ten filtr a w slabszych wersjach nie slyszalem o filtrze ale upieral sie nie bede peter-11 no i po co ci było odkrywać amerykę.przecierz pisałem ci wcześniej o tym czujniku.pozdrawiam! Nie do konca dzis bylem u mechanika i po podlaczeniu pod komputer okazalo sie ze owszem czujnik temp. ale nie czieczy a paliwa wiec nie zawsze u kazdego tem sam komunikat oznacza ta sama awarie radze jednak przed wymiana pojechac na diagnostyke. U mnie jak narazie wystarczylo wykasowanie błedu na jak dlugo okaze sie Pozdrawiam Edytowane 10 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmali Zgłoś #53 Napisano 12 Czerwca 2008 czytam i czytam i nadal nic nie wiem. U mnie ta nieszczęsna kontrolka paili się non stop po wykasowaniu błedu i przejechaniu 20km zawsze się zapala na vag wykazuje mi tylko jeden błąd recyrkulacja spalin i kurde już nie wiem co robić czujnik temp. mam wymieniony wszystkie filtry oleje itp i lipa jak się paliło tak się nadal pali proszę o rade pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość voy78 Zgłoś #54 Napisano 6 Września 2008 Witam Mam pytanko , może komuś sie to zdarzyło lub wie o co chodzi i co powinienem zrobić . Mam pasata B5 2004r 2.0Tdi Kupiony od znanej mi osoby w niemczech z przebiegiem 150tys km Z autem generalnie było wszystko ok do momentu zapalenia sie komunikatu ABGAS WERKSTATT. Passat nie zmienił charakterystyki pracy , nie zmieniła sie dynamika motoru , w sumie nie odczułem róznicy w jeździe. Miałem jechać wykasować błąd , ale zwlekałem z tym jakies 2tyg . Niby problem jest w katalizatorze , filtrze czastek stałych lub sondzie lambda itd . Generalnie miałem sie dowiedziec dopiero po podłączeniu pod Komp. Wątek tego komunikatu itd został juz tutaj gdzies opisany , wiem o tym . Wczoraj zdarzyło sie coś , co wg mnie nie powinno . Po odpaleniu auta , błąd nadal wyświetlany , robie kilka kilometrów , po czym jade troche bardziej dynamiczniej i po nast kilku kilometrach zaczyna sie dymic z pod auta . zatrzymuje sie i widze ze kataliz jest rozgrzany do czerwoności i są tez rozgrzane maty ( te któe sa tak jakby pod blachami termicznymi wokół kataliz ) i z nich sie dymi . Odczekałem po delikatnym ich schłodzeniu . Byłem dzis rano na kanale . wszystko jest tam OK . wszystkie blachy sie trzymaja , dystans od katalizotora jest taki jak powinien byc . Jedynie co to widac ewidentnie ze katalizator sie przegrzewa chyba bo wokół niego , na podłużnicach , podłodze jest aż wytopiony wosk z podłużnic , lub izolacja , ciezko sprecyzowac ale jest to ewidentne ze temperatury wokół są za wysokie. Nie wiem czy to tez normalne ze w dieslu kataliz nagrzał mi sie do czerwonosci ? Niewiem , czy przewody doprowadzone do filtr czastek stałych , który z tego co widac jest jakby razem z kataliz . nie podają tam ropy w sposób nie kontrolowany ? Nie wiem , moze ktoś ma na to jakaś teorie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #55 Napisano 6 Września 2008 poszukaj na forum o swoim silniku i mokrym depeefie, bo taki wlasnie masz, a podejrzewam, ze o takim pojeciu jak napelnianie adblue czy innym plynem nie wiesz, dlatego masz komunikat, przegrzanego kata [chyba dpfa] i moze czekaja cie wydatki. cos mi sie zdaje, ze komp probowal uruchomic procedure oczyszczania filtra, aczkolwiek prorokowal tego nie bede, bo za malo znam ten silnik od strony ekologii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość voy78 Zgłoś #56 Napisano 6 Września 2008 poszukaj na forum o swoim silniku i mokrym depeefie, bo taki wlasnie masz, a podejrzewam, ze o takim pojeciu jak napelnianie adblue czy innym plynem nie wiesz, dlatego masz komunikat, przegrzanego kata [chyba dpfa] i moze czekaja cie wydatki. cos mi sie zdaje, ze komp probowal uruchomic procedure oczyszczania filtra, aczkolwiek prorokowal tego nie bede, bo za malo znam ten silnik od strony ekologii. Szukałem , ale o 2.0Tdi nie ma za wiele . To jak to jest - Skoro próbował odpalic procedure oczyszczania filtra ( tez tak podejrzewałem ) to myslalem ze skoro tak dziala filtr czast stałych w tym modelu to nie ma płynu . adblue itd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #57 Napisano 6 Września 2008 w tym modelu wlasnie jest mokry dpf. 140 ma suchy dpf i nie ma potrzeby uzywania plynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość voy78 Zgłoś #58 Napisano 6 Września 2008 (edytowane) w tym modelu wlasnie jest mokry dpf. 140 ma suchy dpf i nie ma potrzeby uzywania plynu. dzieki za odpowiedź , przynajmniej nie jestem tak głęboko w d... jak jeszcze chwile temu . niby powinienem w serwisie napełnic adblue , pod kołem zapasowymi niby jest zbiornik z tego co wyczytałem . mam kombi , to chyba bez znaczenia . tylko z tego co pisza inni uzytkowinicy to migała im kontrolka świec żarowych a mi swieci kontrolka silnika :633: A tak juz z poza tematu , to całe zachłyśnięcie sie ludzi dieslami jest wg mnie pełną paranoją . Koszty eksploatacji + ceny ropy - Co to wogóle ma być ? Prawdziwy oszczedny diesel to moze zwykły D bez turbiny , cos jak SDi albo stare diesla np w fordzie escort , gdzie moze emisja spalin jest nie taka jakby sie chcialo , ale jest oszczednosc . Cała ekologia i wywalanie co chwile nowych norm spalin prowadzi do tego ze eksploatacja i zasyfienia sie aut typu diesel jest wgg mnie bezsensu . Najlepiej kupic nowego Diesla i przed przegiem 100tys km go sprzedac , tylko co ma powiedziec nastepny wlaciciel . Wymieniac filtr czastek stałych , katalizoatorów , po jakims czasie byc moze wtrysków , turbiny itd . Nie mówiac o tym syfie w kolektorze ssącym , Agr itd . Ostatni Diesel w moim życiu . Kupno V8 po zliczeniu kosztów i eksploatacji wg mnie wyjdzie podobnie Edytowane 6 Września 2008 przez voy78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek 75 Zgłoś #59 Napisano 6 Września 2008 ja posiadam tez takiego paska jak ty i powiem ci ze masz zapchany filtr dpf komputer 2 tyg. temu informowal cie o tym ze nalezy uzupelnic plyn. Koszt w aso to ok 1000-1200zl to jest 4L plynu po 185zl za 1L plus usluga.Teoretycznie powinno ci to wystarczyc na jakies 120000 tkm oczywiscie wszystko zalezy od stylu jazdy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość voy78 Zgłoś #60 Napisano 6 Września 2008 ja posiadam tez takiego paska jak ty i powiem ci ze masz zapchany filtr dpf komputer 2 tyg. temu informowal cie o tym ze nalezy uzupelnic plyn. Koszt w aso to ok 1000-1200zl to jest 4L plynu po 185zl za 1L plus usluga.Teoretycznie powinno ci to wystarczyc na jakies 120000 tkm oczywiscie wszystko zalezy od stylu jazdy. pozdrawiam ok. wszystko fajnie . tylko dlaczego innym zapala sie inna kontrolka niż mi ? dlaczego zagrzał mi sie katalizator a raczej chyba druga puszka od silnika to jest chyba tylko ten filtr . Juz sam nie wiem, bo kataliz. chyba z tego co patrzylem jest wyzej , zaraz przy wyjsciu z kolekt wydech. Sorry ale to chyba nie jest normalne , ze jesli nawet nie dolałem płynu to puszka rozgrzała sie do takiego maxa :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach