Skocz do zawartości
Gość mm0101

świeci lampa ostrzegawcza spalin - abgas werkstant

Rekomendowane odpowiedzi

witam. od paru dni jestem posiadaczem passata 2.8 V6 4x4 rok 2002 na pełnym wypasie: pełna skura, elektryczne fotele, sensor deszczy, navi, xsemon, chyba wszystko co jest dostepne. Wszoraj zaświeciła mi sie złota kontrolka silnika i nie gasnie. czo to może być? paliwo tankuje tylko na orlenie i ciagle mam powyzej połowi zbiornika. prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .w poniedziałek zakończyłem właśnie drążenie tematu ABGAS .u mnie przypadłość pojawiała się kiedy chciała i znikała na krótki lub dłuższy okres.po podłączeniu komputera wychodził błąd elektrozaworu recyrkulacji spalin EGR.nawet pytałem na forum o możliwosć jego zdiagnozowania .podmieniłem elektrozawór lecz problem powracał.za następnym podpięciem do kompa był błąd zaw. EGR i czujnik temp.przy czym nie było żadnych dziwnych objawów .zagłębiliśmy się o co chodzi i wyszło że zegar na liczniku pokazuje 90 stopni a do komputera idzie informacja 80 stopni niby nic.podjechałem po czujnik temp. silnika 50zl. wymieniłem .problem ABGAS znikł.w poprzednim passacie też wymieniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie juz ok. wykasowałem błod i jak na razie sie nie pokazuje i mam nadzieje ze sie juz nie pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samo wykasowanie raczej nic nie da.pojeżdzisz kilka odpaleń i komunikat się znów pojawi .daj znać jak się pojawi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.Mam ten sam problem i na razie nie mogę sobie z nim poradzić.Lampka i komunikat zapala się najczęściej na zimnym silniku i najczęściej gaśnie po góra 30 km ale przeważnie wcześniej.Żadnych innych objawów fura chodzi jak marzenie.

P.S.Może nie ten temat ale proszę o kilka opinii na temat urządzenia diagnostycznego MAXDATA281 nadaje się to do czegoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ten patent z ta kontrolką to jest naprawde irytujący, całe szczescie ze nie usprawnili tego tak bardzo ze wylacza auto tylko sobie swieci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzie zawór upustowy spalin, może sie nie domykać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzie zawór upustowy spalin, może sie nie domykać.

 

mozna to samemu wybadac ? jesli tak to gdzie go szukac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie on może byc, na kompie pokazało mi, że zawur sie nie doknoł i dlatego kontrolka sie zaświeciła. Pare dni temu wykasowałem ten bąd i własnie przed chwilą pojawił sie zmowu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samo wykasowanie raczej nic nie da.pojeżdzisz kilka odpaleń i komunikat się znów pojawi .daj znać jak się pojawi .

 

 

Własnie się pojawił, miałes rację. Jak uporasz się z tym problemem daj znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha , popytam mechanika jak beda niedlugo u niego bo u mnie tez sie swieci czasem , czasem nie,

kiedys sie swiecilo potem przestalo jak lałem lepsze paliwo , przejezdzilem 15 tys i byl spokoj, potem ktoregos razu zapalilo sie i nie chcialo zgasnac przez 2 tys km wiec zatankowalem na innej stacji niz zwykle jeszcze niby "lepszego disela" i zaczelo gasnac i coraz rzadziej sie zapala,

wyglada jak na tej stacji co zwykle mieli przez jakis czas gorsze paliwo niz wczesniej albo to rzeczywiscie nei do konca z paliwem jest zwiazane,

kiedys jak sie zapalala kontrolka to tracil moc teraz nei traci mocy i idzie jak burza tylko sie ta beznadziejna lampka pali

powoli przyzwyczajam sie do tej kontrolki i zaczynam ja ignorowac :)

na Vaga do ASO nei chce jechac, bo sie obawiam ze po wizycie u nich dopiero zacznei mi sie auto psuc, niestety juz tak mialem ze im czesciej do Aso jezdzilem tym czesciej sie auto psulo a jak zaczalem naprawiac "u znajomego mechanika" to awarie sie praktycznie nie zdarzaja ;)

musze poszukac kogos kolo mnie moze ma wejscie na Vaga a nie jest ASO ;)

ale niedlugo bede u mechanika wiec sie popytam z tym zaworem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie dajcie już spokój z tym paliwem i gdybaniem.wymienić czujnik temperatury silnika i po bólu.czujnik kosztuje ok 50 pln już wcześniej o tym pisałem zrobiłem z tego tematu doktorat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ludzie dajcie już spokój z tym paliwem i gdybaniem.wymienić czujnik temperatury silnika i po bólu.czujnik kosztuje ok 50 pln już wcześniej o tym pisałem zrobiłem z tego tematu doktorat

 

Pewien jesteś, że to czujnik? Jak to się ma do bęzyniaków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ludzie dajcie już spokój z tym paliwem i gdybaniem.wymienić czujnik temperatury silnika i po bólu.czujnik kosztuje ok 50 pln już wcześniej o tym pisałem zrobiłem z tego tematu doktorat

 

na zimnym silniku po odpaleniu tez ci sie ten blad pojawial ?

czy tylko w czasie jazdy gdy glupial a byl juz rozgrzany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie sie cały czas świeci i wogule nie gaśnie, ani na ciepłyn, ani na zimnym śilniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie sie cały czas świeci i wogule nie gaśnie, ani na ciepłyn, ani na zimnym śilniku.

 

u mnie tez zimny czy cieply to bez roznicy i gasnie czasem tez i na zimnym i na cieplym ;)

 

dlatego dopytuje sie czy jak ten czujnik temp. walniety to na zimnym tez koledze palilo sie abgas czy tylko jak mu sie rozgrzewal do tych 90 stponi a podawal info o 80 to wtedy sie zapalal ;)

 

bo jesli ta druga wersja to by znaczylo ze u mnie to nie ten czujnik temp. tylko cos innego,

 

na razie zbytnio sie nie przejmuje :cool: bo auto chodzi jak nalezy, a jak w koncu cos padnei to bynajmniej wyjdzie co bylo grane, a wizyte u mechanika musialem odlozyc na za jakies 2 tygodnie ;)

i musze poszukac kogos w okolicy walbrzycha co ma wpiecie do Vaga bo do serwisu w swidnicy jakos sie nie moge przekonac,

 

tyle zlego on nim slyszalem i zreszta moja 1 proba podlaczenia tam sie zakonczyla sie ponad 1 godzinnym czekaniem i odjazdem stamtad z postanowieniem ze jak nie bede musial to tam nie wroce i skorzystam z wroclawia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.z czujnikiem temperatury może być tak że jego awaria nieraz przebiega bez objawowo np na tablicy pokazuje temp ok tzn 90 st. do komputera podaje inną ,innym razem np.na ciepłym silniku będą grzały świece żarowe jak przy temp. poniżej 5 stopni.może swiecić konyrolka abgas werkstat .czujnik jest cztero pinowy znajduje się pod kolektorem ssącym w bloku silnika między 3 a 4 cylindrem.naprawdę nie jest wielką filozofią jego wymiana. wymieniając czujnik na nowy możemy się tanim kosztem pozbyc kilku błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie tez zimny czy cieply to bez roznicy i gasnie czasem tez i na zimnym i na cieplym ;)

 

dlatego dopytuje sie czy jak ten czujnik temp. walniety to na zimnym tez koledze palilo sie abgas czy tylko jak mu sie rozgrzewal do tych 90 stponi a podawal info o 80 to wtedy sie zapalal ;)

 

bo jesli ta druga wersja to by znaczylo ze u mnie to nie ten czujnik temp. tylko cos innego,

 

na razie zbytnio sie nie przejmuje :cool: bo auto chodzi jak nalezy, a jak w koncu cos padnei to bynajmniej wyjdzie co bylo grane, a wizyte u mechanika musialem odlozyc na za jakies 2 tygodnie ;)

i musze poszukac kogos w okolicy walbrzycha co ma wpiecie do Vaga bo do serwisu w swidnicy jakos sie nie moge przekonac,

 

tyle zlego on nim slyszalem i zreszta moja 1 proba podlaczenia tam sie zakonczyla sie ponad 1 godzinnym czekaniem i odjazdem stamtad z postanowieniem ze jak nie bede musial to tam nie wroce i skorzystam z wroclawia ;)

 

 

 

 

U mnie jak sie zaswiesiła tak jeszcze ani raz nie zgasła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v

Temat na 4 strony, masa problemow ale ani jednego numeru bledu. Zlota kontrolka zaswieca sie (przynajmniej u mnie) zawsze jak jest jakis blad w silnku. Odczytajcie bledy, sprawdzcie na http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page, w opisach bledow rowniez jest podane co nalezy sprawdzac. Wymieniajac czesci w ciemno do niczego sie nie dojdzie oprocz uszczuplenia portwela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak tam panowie wiecie już coś na ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności