Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli jest inaczej to pokażcie mapę N18.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Panie :kwiatek i Panowie, czy ten S-MPPS z Viakena jest godny uwagi? Nie wzbudza zaufania jego cena, ale też nie chce nie wiadomo ile płacić a nic konkretnego nie moge znaleźć z MPPS'ów. Czy ktoś już sprawdził ten sprzęt? A może ma ktoś namiary na sprawdzonego MPPS'a? Z góry dzieki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli jest inaczej to pokażcie mapę N18.

Daron proszony do tablicy !!! -Ty jeden znasz odpowiedz na nasze wątpliwości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia opisu nazewnictwa mapy tym się dokładnie różnią mapy n18 i n75. Jak sobie opiszesz i przeskalujesz, to wynik N18 będzie w %.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

126tomek jesteś zadowolony z tego mpps'a z viakena???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomulo jeśli kupowac kabelek to tylko z viakena, tam przynajmniej jest jakaś gwarancja. Tylko teraz nie widzę mpps'a w jego ofercie. Ja akurat kupiłem sobie od niego Galetto i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki tomek1634, o taką odpowiedź mi chodziło :roll będę kontaktował się z viakenem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Posiadając MAP sensor ori w AXR (Jedni mówią że ogarnia do 1500 innni że 1600). Jaką maksymalna wartość ciśnienia doładowania mogę mu zadać? 1500?

A gdzie wtedy ograniczenie SVBL i limiter ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat z mapą EGR wyjaśniony ;)

 

Mi z jakiegoś powodu galletto z viakena uwalił sterownik w PD130km :)

 

motomysz9 - raczej ograniczeniem będzie turbo a nie MAP :) Jakiś nr by się przydał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię żeby turbo było ograniczeniem bo u poprzednika dmuchało 1,75 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temat z mapą EGR wyjaśniony

 

Zapisując mapę EGR wartością 850 VCDS odczytuje wysterowanie N18 na 19,9 % i po około dwóch minutach pracy silnika na wolnych obrotach sterownik zmienia wysterowanie N18 na 4,8 % więc jaka jest różnica między tymi dwoma stanami pracy EGR (zarówno 19,9 % jak i 4,8 % powoduje że EGR jest fizycznie zamknięty a jednak dla sterownika są to dwa rózne stany) , jaką wartością trzeba zapisać mapy aby EGR był cały czas wysterowany na 4,8 % - bo ta wartość traktowana jest chyba przez sterownik jako totalne zamknięcie EGR

Kwestia opisu nazewnictwa mapy tym się dokładnie różnią mapy n18 i n75. Jak sobie opiszesz i przeskalujesz, to wynik N18 będzie w %.

Podpinając VCDS -a wyraźnie widać jak N75 jeste wysterowywany w procentach, N18 również widać jak jest wysterowywany w procentach więc skoro N75 ma mapę procentowego wysterowania to VCDS widzi te wartości i je pokazuje a skąd VCDS bierze sobie wartości procentowego wysterowania N18 skoro mapy w procentach nie ma - sam sobie przelicza te wartości ?? jakoś to do mnie nie przemawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

egr wyłączany w innym miejscu. Wtedy masz go całkowicie wyłączonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
egr wyłączany w innym miejscu. Wtedy masz go całkowicie wyłączonego.

Kolego to podaj gdzie i jak (pełną procedurę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Galeon, proszę cię przeczytaj od początku wątek. W 1 postach jest masa wiedzy, konkretne pytania i odpowiedzi. Będziesz miał wystarczająco wiedzę na zrobienie softu i pobawienie się. Zadajesz pytania o EGR i czepiasz się wysterowania. Zaślep go mechanicznie i tyle.

Co do twojego pytania, odpowiedz jest w postach 196 i 197. (5 sekund za pomocą szukajki w wątku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swider - dzięki za wskazówki - nie wiem dlaczego ale u siebie nie mogę znaleśc tych map do wyłączenia EGR (czy te mapy są w zestawie map rozpoznawanych przez ten programik (lewa kolumna mapy nazwane i te nie nazwane) czy trzeba je szulkać w postaci Hexowej - nie wiem czy fachowo to wyraziłem ale dopiero raczkuje w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja te mapy kiedyś zlokalizowałem, natomiast nie wiedziałem co tam trzeba zmienić aby dokonać przełączenia egr on/off

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 100 punktów.

Jeśli znajdzie się chętny to się odwdzięczę $$.

Co w sofcie 110HP należy zmienić, aby móc sterować turbiną na WG zamiast VNT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Galeon dlatego zacznij od początku :D Mapy EGR on/off są nie opisane w tym programie. W jakimś sofcie od AWX który mam na dysku mapy te mają adres 350906 i 350990, końcówka nazwy mapy EC2E. Aby wyłączyć EGR trzeba tam wpisać 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Drogie Koleżanki i Kolegów.

 

Co prawda nie ujeżdżam passat'a ale maleństwo z rodziny Audi A3 1.9 TDI ATD.

 

Jakiś czas temu wywaliło mi turbinę i wymieniłem na większą (ASZ) i jakiś czas temu byłem u poleconego magika na mapowaniu a dziś wracam z hamowni gdzie się okazuje że turbina za późno wstaje (czułem to wcześniej nawet przed zmianą map) oraz zostaje przeładowana.

 

a ponieważ dostałem obie mapy (org. i tą zmienioną) troszkę poszperałem w niej i wydaje mi się że udało mi się poprawić tylko czy ewentualni bylibyście tak mili i rzucili na nią okiem czy jeszcze coś zmienić?

 

Oraz drugie pytanie czy jest ktoś w łodzi kto by mi ją wrzucił żeby zobaczyć jak się auto zachowuje na tej mapie bo nie chce mi się dygać do koluszek na samo wgranie to raza a magik wyjechał na wakacje ...

 

podrzucam link do mapy

https://www.dropbox.com/s/50d63bmuoea46kn/Audi%20a3%20moje%20zmiany.bin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o PW.

Pytanie za 100 punktów.

Jeśli znajdzie się chętny to się odwdzięczę $$.

Co w sofcie 110HP należy zmienić, aby móc sterować turbiną na WG zamiast VNT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności