Skocz do zawartości

motomysz9

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O motomysz9

  • Urodziny 16.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białogard

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gumiś znam zasadę działania map SOi oraz ID, chyba :hehe. Mi chodzi o to ,że dla jednej stałej dawki driver wish, przy zmianie SOI zmienia się również ID. Prosty przykład zmieniam SOI z 4 na 10 stopni dla danej dawki, jednocześnie zmienia mi się długośc wtrysku gdyż selektor korzysta już z innej mapy. Stąd moje pytanie czy wie ktoś jak to połączyć by współgrało to z ekonomią
  2. Myślę że będą to 35-36 stopnie otwarcia wtryskiwacza przy 4 tys. A ja mam pytanie z innej beczki a mianowicie, czy zmieniając SOI (przyśpieszając zapłon) o kilka stopni należy ingerować w selektor map Injector Duaration? Zwiększając SOI jednocześnie wydłużają się nam czasy wtrysku według selektora. Więc czy zwiekszając SOi zwiększyć również wartości w Selektorze (mowię o wartościach map które są w użyciu przy codziennej "SPOKOJNEJ" jeździe ).
  3. Dobry wieczór, dreczy mnie niemały problem a mianowicie spalanie w moim "kopcidełku". Jest ono zbyt duze... Posiadam loga z jazdy ze stala predkością http://vaglog.pl/log_240309.html . Czy stosunek paliwo/powietrze jest zły? Czy może zbyt duży kąt ?:chory Sam już nie wiem... PS, wiem że turbo przy bucie z dolnych obrotów wolno wstaje (wina przepływki, oraz dziury w dolocie..)
  4. Sterownik oczywiście jak w tytule tematu edc15p, golf 4. Będę próbował Dzięki za radę
  5. No i stało się. Uwaliłem sterownik Najlepsze jest to, że nie wiem jak to się stało gdyż pierwszy raz nie siedziałem z kompem na kolanach... tylko łaziłem po garażu. Normalnie wystartowały %( MPPS),leciały więc poszedłem na chwilę wracam a tu już program wyłączony.... Efekt taki że ani nic wgrać nie mogę bo nie chce obudzić ECU ani go nie odpalę :chory Co robić, zostaje mi tylko programator i lutowanie kości?? (akurat w tym jestem zielony) :blady ??
  6. http://w366.wrzuta.pl/obraz/30D1UvLNS0z/soi89 Co sądzicie o tym SOI, nie przesadzone za mocno ?? Poprawiłem obrazek. teraz wystarczy Kliknac w powiekszenie, a pozniej pokaz obrazek prawym :mlask
  7. Mam pytanko, jak dobrze napisać mapę n75?? Mam turbo hybryde bmn/asz i nie za bardzo jest sie na czym wzorować... Są na to jakieś sposoby czy metody prób i błędów(czego nie lubię) :umm
  8. motomysz9

    Chiptuning koszalin - grupowy

    Tylko później nie płaczcie że sprzęgło pada lub coś z tych rzeczy. Kilka znajomych tam robiło i np Leon arl NOWKA sprzęgło z scharana wytrzymało 2 miesiące i kilka dni(na wykresie krzywa momentu niczym "szczyt Tatr". To samo w Alfie 2.4jtd... Proponuję Wam lepiej jechać do Leo do Szczecina lub do Tune-up do Gda. Bez odbioru
  9. Raczej zależne będzie od dawki(tak mi się wydaje) ale ogólnie to chyba lepiej nie przekraczać limiterow :-)
  10. Porob niezbędne logi i je wrzuć... Wtedy można będzie to ocenić co nie zmienia faktu że ciśnienie jest zbyt wysokie....
  11. Jak to mówią, "jajko mądrzejsze od Kury" :bezzebow Tak były softy z momentem od dołu ale tam siedzą większe sprzęgła niż u Ciebie więc to wytrzymuje. Ty masz avb w 5 biegach więc i sprzęgło mniejsze, to samo dwumasa. IQ via rpm(Torq) tam masz najmniejsze wartości, więc to blokuje. A najlepiej to wrzuć ten soft
  12. Przeładowanie, potem niedoładowanie później już ok, namieszane. Co do dawek to trzyma Cię torque limiter. Ogólnie źle porobiłeś to wszystko(w smoke limiter dowaliles ile się dało od góry do dołu to samo z czujnikiem polozenia pedału przyspieszenia), to samo doładowanie. Popraw to, a jeśli nie potrafisz to się za to nie bierz bo szkoda silnika, lepiej poczytaj więcej i przeanalizuj to wszystko od początku. Ja zanim coś zacząłem grzebać to czytałem i porównywałem sobie mapy różnych silników. Potem softy po i przed modyfikacją. To nie jest tak jak sie wydaje tu i tam coś zmienie i będzie rakieta... I nie żebym się znał czy coś, bo sam jestem LAIKIEM w tych sprawach :dobrze powodzonka
  13. Masz trzy wartości dawki(pedału przyspieszenia, ogranicznik momentu i dymienia(z przeplywki).Wyjściowa będzie ta z najniższą wartością. Sprawdź to w logach i wtedy będziesz wiedział dlaczego jest tak a nie inaczej :-)
  14. Na AL, w sumie są najwydajniejszymi z seryjnych. Jestem ciekaw opini Darona :-)
  15. Ostatnio przeglądając książke Bosha znalazłem fajną zależność spalania, fakt że dla CR ale dla PD pewnie będzie podobnie. Jest tu zależność kąta wtrysku i czasu wtrysku na zużycie paliwa Idąc dalej tym tropem... grupa VAG montując do tych samych silników powiedzmy 1,9 TDI o mocy 130 pompowtryskiwacze o oznaczeniu AL i AR trochę namieszała. Jak wiadomo jedne i drugie mają zupełne inne czasy otwarcia wtryskiwaczy. Dla AL będą one krótsze ze względu na większe otworki zaś dla AR dłuższe. Idąc tym tropem wiadomo skąd biorą się różnicę w tym, iż jedno auto spali powiedzmy 5,5 a drugie 6l w przypadku identycznej jazdy. Hmm może przy małych prędkościach nie będzie aż takiej "przepaści" ale wraz ze wzrostem obrotów będzie zauważalna różnica ? Mam rację czy się mylę ? :wstyd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności