boneksl
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O boneksl
- Urodziny 07.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
PIotrek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Słupsk
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
-
Rok produkcji
2007
-
Lektor MFD/MCD głos kobiecy już jest... bo go zrobiłem
boneksl odpowiedział Charakterek → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Przepraszam za odkopanie, czy jest w miarę świeża mapa z lektorką? Swego czasu jakieś 2 lata temu używałem i byłem bardzo zadowolony, jednak navi poszła w świat wraz z szybą Teraz wróciłem do MFD, i niestety mapy z kobiecym głosem trochę już mają, ew czy można do nowej mapy 2014 dograć kobiecy głos? -
Nie ma jakiejś uniwersalnej wartości dotyczącej każdego silnika. Pierw trzeba podjechać sprawdzić kondycję motoru, schamować go i zobaczyć czy parę kucy zdechło, czy dobra seria. Jak ktoś napisał, konie to nie wszystko. Mi bardziej zależało, by auto było elastyczne i jechało od samego dołu.
-
wykresy: 1. Touran 105ps 2.Golf gti 200ps 3.T5 170ps Kilka to kwestia ugadania, może być 5 osób, a jeżeli bardzo Ci zależy myślę, że nie będzie problemu w przypadku jednej osoby. W przypadku większej grupy, właściciel na terenie zakładu organizuje grilla, aby umilić wszystkim czekającym czas
-
Witajcie, chciałbym przedstawić propozycję grupowego chiptuningu w koszalinie. http://www.chiptuning-koszalin.pl Firma znajduje się na ulicy lechickiej 58 Jeżeli znalazłoby się kilku chętnych to właściciel jest w stanie zaproponować atrakcyjne ceny rzędu 450-600zł, za indywidualny program wraz z dwoma pomiarami na hamowni (cena zależna od sterownika silnika) Sam osobiście skorzystałem już dawno temu i jestem zadowolony, zresztą na forum również było parę pozytywnych słów o tym zakładzie. Przykładowe wykresy: W razie pytań chętnie odpowiem, lub proszę o kontakt bezpośrednio do właściciela pod nr. 602 660 513, powołując się na temat z forum.
-
Powiedzcie mi koledzy skąd wziąć wtyczkę 10 Pin MFD ? nie mogę tego znaleźć.
-
Maxio ja miałem podobnie, jednak okazało się że moja navi to G (2003 rok), z początku także wypalałem płyty od D, i wszystko startowało ale nie pokazywało wersji oprogramowania na płycie. Gdzieś wyczytałem, że od 2003 roku wszystkie MFD to wersje G. Sam niestety nie mogłem sprawdzić na naklejce, gdyż właśnie ostatnia literka na naklejce z boku radia była przytarta. Niestety mapy jeszcze nie mam, dopiero wypalam, gdyż za diabła nie chce chodzić, mimo że nagrywam z pliku .ccd (clone cd) i ustawiam prędkość 1x to nagrywarka i tak leci z prędkością 20x .
-
Witam kolegów, mam problem ze spolszczeniem navi mfd w wersji G. Nagrałem dwa obrazy z różnych źródeł, które nawigacja rozpoznała bez problemu. Rozpoczyna się proces flashowania, trwający około 30 minut. Nawigacja uruchamia się ponownie i języka polskiego BRAK!. Jedyne polskie akcenty to "Utwor" "Sprawdz magazynek" "BLAD CD". W czym problem?
-
przepraszam ,że odgrzeje temat ,ale co powiecie gdy kontrolka tempomatu świeciła się normalnie po przełączeniu manetki OFF-ON ,i pewnego dnia po prostu zgasła. Tempomat działa prawidłowo, i kontrolka sama w sobie jest sprawna .
-
Ja czasami jeżdzę z BRĄ na golfie 4 ,zawsze po deszczu ściągam,wywracam na drugą stronę i susze. Czasami po prostu zdejmuje ją i otrzepuje z syfów. Na całej długości maski od lewej do prawej mam naklejony 3cm przeźroczystą folię ochronną. Zauważyłem ,że na końcu bry (bliżej szyby) tam gdzie jest szyta ,maska posiadała obtarcie ,dlatego zabezpieczyłem folią.
-
Witajcie koledzy.Wiem że temat jest znany ale mój przypadek jest bardzo dziwny. Wstawiłem sobie MFD G do Golfa IV i radio bardzo bardzo słabo odbiera stacje. Poczytałem trochę i wziąłem się do roboty: -Na łączeniu anteny z tyłu pod podsufitką zmierzyłem napięcia i na "grzybku" dochodzi 12V z MFD. -Rozebrałem antenę i wyczyściłem wzmacniacz izopropanolem,jedna ścieżka była skorodowana więc połączyłem styki i sprawdziłem poprawność miernikiem! wszystko pięknie ,ale radio nie gra... Dostałem się da samego radia i w wejście anteny włożyłem 40cm miedziany drut ,radio zaczęło wyraźnie lepiej łapać stację,jednak po włożeniu wtyczki anteny do radia szumy.Przyczyny zacząłem szukać we wtyczce ,jednak jest na 100% dobra. Co ciekawe jeżeli nie podłącze bezpośrednio wtyczki do radia ,ale zrobię to za pomocą miedzianego drutu jest dobrze ,ale warunek jest jeden- NIE PODŁĄCZAM MASY. Gdzie szukać przyczyny?
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
boneksl odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
WVWZZZ1JZYW699919 dziękuje