Skocz do zawartości

Swider

  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Swider

  • Urodziny 29.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    KaroL
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WOR

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Weź oryginalny program jeszcze raz. Nie włączaj dodatkowych SL i LC. Zrób program jeszcze raz. Faktycznie masz wszędzie 65. Może twój sterownik ma ograniczenie do 60mg. Trzeba by było w winolsie zobaczyć.
  2. Panowie wg mnie źle robicie. Jeśli chcecie zrobić żeby turbo szybciej zaczęło pompować trzeba zrobić mniejsze AFR np 16 a jak już pompuję to np 17. Sugeruję dobrze przejrzeć ori softy gdzie AFR jest najmniejsze. W jednym z postów napisałem, że mam problemy z drżeniem silnika. Rozwiązałem ten problem. Kluczem do sukcesu okazało się EOI. Daron w jednym z postów mówił że ma być w okolicy 7-8 stopni. Niestety mój 1.9 ATD nie chciał pracować na takich wartościach po zmianie na 6-7 stopni jest ok. Soft wrzucam do wglądu. Na nim obecnie śmigam. Auto nie kopci ani troszkę. Na 2 biegu potrafi zerwać trakcję po dodaniu gazu do końca i najważniejsze nie drży silnik mod14.rar
  3. Panowie mam pytanie odnośnie drżenia silnika w zakresie 2100-2500rpm. Na niskich biegach jest ok, ale na 4 i 5 jak przeciągnę z niskich obrotów jest źle. Podlane jest tak http://vaglog.pl/log_210226.html. Wtryskiwacze za słabe czy kąt wtrysku jest zły? Jak opuszczę dawkę jest ok. Tylko jak zrobić żeby jednak na tej większej działało jak należy ? Silnik ATD 101km.
  4. Ok, dzieki. Teraz robiłem ekstrapolacje jak dla dawek. Jeśli nie wyliczało kosmosu to wpisywałem. Teraz mam podane na tacy jak to zrobić jak należy A jak się ma sprawa z SOI w silnikach z VP? też masz jakiś przepis ?
  5. Ok, dziękuje! A jak ma się sprawa w przypadku silników o mniejszych mocach. Jeżdżę 101km tam na dzień dobry wartość SOI 28* jest przekroczona. Jak dobrać w takim aucie EOI?
  6. Mam pytanie odnośnie SOI. Daron pisał w wcześniejszych postach odnośnie zmiany SOI w silnikach 130km. Należy zmienić je od 1 do nawet 2 stopni tu gdzie dajemy maks dawkę. Czym się sugerować że należy zmienić SOI? Gdy auto zaczyna rzucać chmurkę po dodaniu paliwa? Może należy monitorować EGT? (zaczynamy wcześniej wtryskiwać spadam nam egt?) Bardzo bym prosił o fachową odpowiedź.
  7. Mam pytanie odnośnie dźwięku turbiny. Czy to jest czysto mechaniczna przeróbka? czy trzeba jeszcze zmodyfikować jak przypuszczam mapę N75 ? przykładowy film znaleziony na YT:
  8. mperlak możesz wrzucić jeszcze swój ori soft? przeglądałem ten z linku to nie mogłem się doszukać co zmieniłeś.
  9. mperlak http://forum.vw-passat.pl/threads/132922-Darmowy-przyjazny-program-do-edycji-wsad%C3%B3w-EDC15P?p=2005453&viewfull=1#post2005453 Kurde chłopy i kobietki (jak jeszcze jakieś są) Przeczytajcie pierwsze strony tego tematu. Każdy na gotowe czeka. Trochę wkładu własnego.
  10. Duże bąka puszcza bo podlane na oko a nie przez SL Co by było, auto by mogło szarpać itd.
  11. Podlane jak podlane. Wstawiłeś wartość 70mg w TL, ale paliwo masz wyskalowane w mapach do 60mg. Trzeba przeskalować osie. SL jest źle. Trzeba go przeliczyć do paliwa 70mg x 16,5 = 1155. Na tyle trzeba zmienić ostatni kolumnę w SL (oś X)i wpisać 70 od góry do dołu. Kolejna LIMITERY, masz na 60 czyli 70 i tak nie możesz podlać bo nie przestawiłeś tego (i daltego jeśli masz to wgrane auto jeździ) To tak na wstępie. Nie mam możliwości sprawdzenia w tej chwili twojego programu. piotrek9055 sprawdz tutaj http://www.ecuconnections.com/ oraz http://www.chiptuners.org/ Widzę, że przydał by się manual jak zrobić soft krok po kroku korzystając z tego programu.
  12. Mapy ID są chyba aktywowane również od obrotów. Nie wiem dokładnie jak działa ten wybór map. Też nad tym się zastanawiałem. Kubazibizy tam nie trzeba zgadywać która jest od 90stopni bo są opisane. Gaszka Soft jest zrypany całkowicie.
  13. Przy SOI masz zazwyczaj podaną temperaturę. Jest to temperatura silnika, jak masz ją równą lub wyższą to korzysta z niej. Kotii Soft źle zrobiony. W TL masz wartości których nie masz w mapach wtrysku. SOI na górze podciągnięte to na pewno, tylko nie wiadomo też do ilu. Musisz policzyć to wszystko, pozmieniać osie. Proponuje zacząć od 1 strony tego tematu, będziesz miał podstawową wiedzę do zrobienia czegoś normalnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności